بررسی صفر تا صد اشتراک هولو و خرید اکانت پریمیوم آن

وقتی اسم سرویس‌های استریم فیلم و سریال به میان می‌آید همه به یاد نتفلیکس می‌افتند، در صورتی که اشتراک هولو تنها یک سال بعد از آن و در سال 2008 راه‌اندازی شد. علی‌رغم این‌که Hulu هرگز فراتر از ایالات متحده آمریکا گسترش پیدا نکرد، اما همچنان یکی از برترین سرویس‌های اشتراکی استریم ویدئو با آرشیو بزرگی از فیلم و سریال و نمایش‌های تلویزیونی به حساب می‌آید. در ادامه به شما می‌گوییم که اشتراک هولو چیست و آیا ارزش خرید را دارد یا خیر؟ با انارگیفت، مرجع معتبر و تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید:

 

هولو hulu چیست؟

هولو چیست؟
هولو چیست؟

هولو یک سرویس استریم ویدئویی است که بیش از یک دهه از فعالیت آن می‌گذرد. هولو یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پلتفرم‌های استریم فیلم و سریال در ایالات متحده است که بیش از 40 میلیون مشترک دارد.

اشتراک هولو یک جایگزین عالی برای خداحافظی با تلویزیون‌های کابلی است. علاوه بر کتابخانه بزرگی شامل 2500 فیلم و 40000 قسمت سریال و برنامه تلویزیونی، با پلن Hulu Plus Live TV می‌توانید به تماشای برنامه‌های زنده تلویزیونی بپردازید.

یکی از بحث برانگیزترین موارد هولو که آن را از سایر رقبا متمایز می‌کند تبلیغات است. ارزان‌ترین پلن‌ها و باندل‌های هولو با تبلیغات همراه هستند. مشابه آن‌چه در تلویزیون‌های کابلی می‌بینیم! پرداخت هزینه برای اشتراک و همچنان مشاهده تبلیغات برای برخی از کاربران ناراحت‌کننده است. در عوض هولو با پایین نگه داشتن هزینه این مشکل را جبران می‌کند.

افرادی که نمی‌خواهند تبلیغات ببینند باید دوبرابر بیشتر هزینه پرداخت کنند. برخلاف بسیاری از سرویس‌های استریم دیگر، می‌توانید برای مواردی مانند پخش همزمان نامحدود، تماشای کانال‌های تلویزیونی محلی و موارد ویژه افزونه‌های پریمیوم را خریداری کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

 

هولو چگونه کار می‌کند؟

هولو چگونه کار می‌کند؟
هولو چگونه کار می‌کند؟

استفاده از هولو نسبت به سرویس‌های تلویزیونی دیگر کمی پیچیده‌تر است؛ بخصوص اگر اشتراک Hulu Plus Live TV را داشته باشید. با این وجود تنها به یک اتصال اینترنت خوب نیاز دارد. کافیست که با دستگاه خود (تلویزیون، تلفن همراه و تبلت ) به اینترنت متصل شوید و تماشای استریم فیلم و سریال را آغاز کنید.

قبل از شروع استفاده از این سرویس باید به چند سوال پاسخ دهید. سوالاتی در این رابطه که چه نوع محتوایی را دوست دارید تا با توجه به آن پیشنهاداتی به شما داده شود. در غیر این صورت می‌توانید از آن صرف‌نظر کنید.

اگر اشتراک Hulu Plus Live TV را خریداری کرده‌اید باید یک شبکه خانگی تشکیل دهید تا به کانال‌های تلویزیونی خانگی دسترسی داشته باشید. شما فقط می‌توانید یک شبکه خانگی داشته باشید. در ضمن می‌توانید آن‌ را تا چهار بار در سال بصورت رایگان تغییر دهید. وقتی از شبکه خانگی خود دور می‌شوید، نمی‌توانید ایستگاه‌های تلویزیونی را در دستگاه‌های غیر همراه پخش کنید. برای این‌که سرویس‌های پخش به خوبی کار کنند به یک اتصال اینترنت قوی‌تر نیاز دارید. سرعت اینترنت پیشنهادی برای استفاده از اشتراک هولو در زیر آمده ست:

  • 3.0Mbps: سرعت توصیه شده برای پخش استاندارد.
  • 8.0Mbps: سرعت توصیه شده برای پخش تلویزیونی.
  • 16.0Mbps: سرعت توصیه شده برای پخش جریانی (UHD)4K

 

آیا هولو ارزش خرید را دارد؟

آیا هولو ارزش خرید را دارد؟
آیا هولو ارزش خرید را دارد؟

پاسخ به این سوال به این بستگی دارد که برای تماشای چه محتوایی از آن استفاده می‌کنید؟ پلن همراه با تبلیغات یکی از مقرون به صرفه‌ترین اشتراک‌های استریم تلویزیونی است که می‌توانید بصورت مستقل و یا مکمل در کنار سرویس‌هایی مانند نتفلیکس و آمازون پرایم ویدئو از آن استفاده کنید.

توجیه نسخه بدون آگهی کمی دشوار است زیرا باید دو برابر هزینه برای همان محتوا، بدون تبلیغات پرداخت کنید. این گزینه تنها زمانی ارزش خرید را دارد که شما پول اضافه برای خرج کردن دارید و از طرفی تحمل تماشای تبلیغات را ندارید. علاوه بر این می‌توانید محتوا را دانلود و بعد بصورت آفلاین تماشا کنید.

اظهار نظر در مورد اشتراک هولو Plus Live TV کمی دشوار است. برای عده‌ای این یک جایگزین مناسب برای تلویزیون‌های کابلی است، اما برای بقیه تنها یک راهکار گران قیمت برای تماشای فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی به حساب می‌آید.

علاوه بر این در پلن همراه با آگهی می‌توانید روز بعد از پخش، تکرار برخی از برنامه‌ها را ببینید و به این صورت تماشای هیچ برنامه‌ای را از دست نمی‌دهید. اشتراک‌‌گذاری Hulu Plus Live TV با دیگر اعضای خانواده کمی سخت است، زیرا تنها می‌توانید یک شبکه خانگی و دو پخش همزمان را تنظیم کنید.

با تمام این تفاسیر شما می‌توانید با خرید باندل دیزنی (که شامل Disney Plus ،ESPN Plus و Hulu می‌شود) با قیمتی کمی بیشتر از اشتراک نتفلیکس، تمام مواردی که در بالا گفتیم را در اختیار داشته باشید. بسته اشتراکی دیزنی یک گزینه منحصر به فرد برای کسانی است که همه چیز را یکجا می‌خواهند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

 

نظر کارشناسان درباره اشتراک هولو hulu

نظر کارشناسان درباره اشتراک هولو
نظر کارشناسان درباره اشتراک هولو

کارشناسان معتقدند که گرچه اشتراک هولو در پشت سر سایر سرویس‌های استریم مطرح دنیا قرار دارد، اما برای کسانی که با تبلیغات مشکلی ندارند کاملا ارزش خرید را دارد. در زیر به برخی از نظرات کارشناسان در مقالات مختلف اشاره می‌کنیم:

  • Android Authority خاطر نشان می‌کند که در مقایسه با سرویس‌های استریم برتر، Hulu از نظر قیمت‌گذاری یک قدم جلوتر از بقیه است. گذشته از بحث تبلیغات یکی از ارزان‌ترین اشتراک‌های پخش فیلم و برنامه‌های تلویزیونی به حساب می‌آید.
  • بن مور از PC Mag در یک نظر سنجی در سال 2021 در مورد هولو می‌گوید که “هولو همچنان یک آرشیو بزرگ از فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی را ارائه می‌دهد و در بخش سریال‌‌های اصلی، امتیاز کمی دریافت کرد اما در عوض نشان انتخاب سردبیر را دریافت کرد.”
  • آلیسون دنیسکو از CNET ارزش طرح همراه با تبلیغات هولو را ستود، اما در ادامه افزود “اگر بطور مداوم از هولو استفاده می‌کنید یا اگر به مدل بدون تبلیغات نتفلیکس عادت دارید، پرداخت هزینه بیشتر، ارزش تماشای بدون وقفه و حذف تبلیغات را دارد.”

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

 

نظرات کاربران

نظرات کاربران درباه هولو
نظرات کاربران درباه هولو

هولو یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های استریم ویدئویی در سراسر ایالات متحده است، اما از آن‌جایی که به کاربران داخل ایالات متحده محدود می‌شود، هنوز از رقیبان برتر این حوزه عقب است. نتفلیکس با 220 میلیون کاربر و دیزنی با 130 میلیون کاربر در مقایسه با اشتراک هولو با 45 میلیون کاربر برتری دارند.

 

محدوده دسترسی هولو

برخلاف بسیاری از رقبای اصلی، اشتراک هولو تنها در ایالات متحده در دسترس است، اما با خرید اشتراک هولو از انارگیفت می‌توانید به محتوای استریم این سرویس دسترسی داشته باشید.

اشتراک هولو

کاربران ایرانی برای دسترسی به محتوا و خدمات سرویس استریم هولو باید اکانت پریمیوم Hulu را خریداری کنند. همچنین با خرید اشتراک هولو از انارگیفت به مزایایی مانند حذف تبلیغات، دسترسی به پخش مجدد برنامه‌ها، پخش استریم ورزشی، تماشای آفلاین، دسترسی به فضای ابری نامحدود DVR، امکان دریافت برنامه‌های شبکه‌های محلی، آپدیت لحظه‌ای کتابخانه هولو، قابلیت تعیین کیفیت محتوا و … اشاره کرد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

 

هولو از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

هولو از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟
هولو از چه دستگاه‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

شما می‌توانید هولو را در همه دستگاه‌ها دریافت کنید. سریع‌ترین راه از طریق مرورگر وب و در وبسایت رسمی Hulu است. همچنین می‌توانید اپلیکیشن آن را از طریق Google Play و App Store دانلود کنید. علاوه بر این در همه‌ی تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌ها، استریم استیک‌ها و ستاپ باکس‌ها به هولو دسترسی خواهید داشت.

با این حال باید بدانید که دو نسخه از برنامه Hulu وجود دارد که قابلیت‌های یکسانی ندارند. آخرین نسخه از برنامه هولو می‌تواند تمامی محتوای هولو از جمله live TV را پخش کند. نسخه کلاسیک هولو محدود به کتابخانه محتوای استریم است و به live TV و کانال‌های پریمیوم و سایر ویژگی‌های جدید دسترسی ندارد. همچنین بر خلاف سایر سرویس‌ها در صورت مواجهه با مشکل می‌توانید به راحتی آن‌ را رفع کنید.

 

محتوای هولو چیست؟

شاید هولو به اندازه آمازون و نتفلیکس محتوای چشمگیر و اورجینال نداشته باشد، اما هزاران قسمت از برنامه‌های تلویزیونی آن این کمبود را جبران می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

با توجه به این‌ که به زودی دیزنی، هولو را خریداری می‌کند، ممکن است تصور کنید که این شرکت محتوای بیشتری در پلتفرم دیزنی پلاس خواهد داشت، اما این‌ طور نیست؛ زیرا دیزنی متعهد شده تا محتوای خود را تا حد امکان برای کودکان مناسب نگه دارد.

محتوای هولو چیست؟
محتوای هولو چیست؟

بزرگترین مزیت محتوای هولو کاتالوگ باور نکردنی سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی آن است. در زیر لیستی از بهترین نمایش‌های هولو بر اساس ژانر را برایتان آورده‌ایم:

  • American Horror Story: یک مجموعه گلچین ترسناک از FX که هر فصل آن یک مینی سریال مستقل است. بازی‌های فوق‌العاده بازیکنان آن در طول سال‌ها جوایز بسیاری را برایشان به ارمغان آورده است.
  • Archer: یک کمدی درباره یک آژانس اطلاعاتی ناکارآمد به ریاست استرلینگ آرچر که بصورت مداوم بعنوان یکی از بهترین نمایش‌ها در شبکه معرفی می‌شود.
  • Castle Rock: یک مجموعه ترسناک روانشناختی از هولو که ایده‌های ذهنی وحشتناک استیون کینگ را زنده می‌کند.
  • Devs: یک فیلم هیجان‌انگیز علمی تخیلی است که درباره ناپدید شدن مرموز فردی در یک شرکت کوانتومی در سیلیکون ولی، ساخته شده است.
  • Fargo: مجموعه کمدی سیاه با الهام از فیلمی با همین نام که در سال 1996 توسط برادران کوئن ساخته شد. هر فصل آن در شهری جدید با شخصیت‌های جدید ساخته می‌شود.
  • Future Man: در مورد مردی که متوجه می‌شود شخصیت‌های بازی ویدئویی‌اش واقعی هستند و نجات آینده جهان به او بستگی دارد.

از جمله دیگر نمایش‌ها می‌توان به The Handmaid’s Tale، It’s Always Sunny in Philadelphia، Only Murders in the Building، Veronica Mars و What We Do In the Shadows اشاره کرد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

 

بهترین فیلم‌های hulu

گر چه اشتراک هولو بیشتر برای سریال‌ها و نمایش‌ها‌ی تلویزیونی شهرت دارد، اما هزاران فیلم جذاب برای تماشا در آن وجود دارد. در حال حاضر هولو تنها تعداد انگشت شماری فیلم و مستند اصلی ساخت خود دارد، اما فهرست آن رو به افزایش است. در زیر چند نمونه از فیلم‌های مطرح اشتراک هولو را معرفی می‌کنیم:

Prey، Palm Springs، Run، Nomadland، Becoming Bond، Little Monsters، Minding the Gap و Parasite

علاوه بر این می‌توانید لیست گستره‌ای از فیلم‌ها را در ژانرهای زیر جستجو کنید:

  • کمدی
  • انیمه
  • کودکان
  • علمی و تخیلی
  • اکشن
  • مستند
  • عاشقانه
  • ترسناک

 

جمع بندی

در حال حاضر هولو با رقابت سختی در دنیای استریم مواجه است، اما همچنان توانسته جایگاه خود را حفظ کند. تنها جنبه‌ای که نمی‌تواند در آن رقابت کند دسترسی آن است که تنها محدود به ایالات متحده آمریکا می‌باشد. بنابراین Netflix، Amazon Prime Video، Disney Plus و Apple TV Plus بطور پیش فرض برنده رقابت در اکثر کشورها هستند. در مطالبی دیگر به مقایسه دو اشتراک نتفلیکس و هولو و مقایسه هولو و HBO Max پرداخته‌ایم، برای مطالعه روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید