معرفی و بررسی سرویس های استریم فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی

در سال‌های اخیر با توجه به ظهور و پیشرفت سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال، شرکت‌ها و شبکه‌های بزرگ شروع به توسعه پخش آنلاین خود کرده‌اند که از طرف مخاطبین نیز با استقبال خوبی مواجه شده‌ است. بعد از خرید اشتراک سرویس های استریم فیلم و سریال به تمامی آثار این سرویس‌ها دسترسی داشته و با هر دستگاهی از گوشی موبایل گرفته تا کنسول بازی می‌توانید به تماشای آثار مورد علاقه خود بپردازید. در این مطلب از انارگیفت، مرجع معتبر و تخصصی خرید انواع گیفت کارت به معرفی و خرید اشتراک بهترین سرویس‌های نمایش آنلاین فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی می‌پردازیم.

بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال

برخی از این سرویس‌ها آرشیو کاملی از تمامی ژانرها را در خود دارند، برخی نیز به‌صورت تخصصی آثار مربوط به کودکان، ورزشی، ترسناک، رئالیتی شوها و … را به نمایش می‌گذارند. شما می‌توانید با توجه به علایق، نیازها و اولویت‌های‌ خود سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نتفلیکس برترین آرشیو فیلم و سریال

اشتراک فیلم و سریال نتفلیکس
اشتراک فیلم و سریال نتفلیکس

بدون شک برترین و شناخته شده‌ترین عنوان در لیست سرویس های استریم فیلم و سریال، نتفلیکس است. با اشتراک Netflix می‌توانید به بزرگ‌ترین آرشیو فیلم و سریال و آثار انحصاری این کمپانی دسترسی داشته باشید. نتفلیکس با بیش از 200 میلیون مشترک از سایر رقبایش جلوتر بوده و تقریبا در تمام کشورهای دنیا (به‌جز ایران، چین و چند کشور دیگر) خدمات خود را به‌صورت رسمی ارائه می‌کند.

Netflix پلن‌های اشتراکی متفاوتی دارد و اشتراک فمیلی آن مقرون به صرفه‌ترین انتخاب است.

در مطلبی دیگر به معرفی بهترین فیلم های ایرانی نتفلیکس پرداختیم که می‌توانید برای مشاهده روی لینک کلیک کنید.

یوتیوب پریمیوم بدون محدودیت

اشتراک یوتیوب پریمیوم
اشتراک یوتیوب پریمیوم

کمتر کسی است که با سرویس استریم یوتیوب آشنایی نداشته باشد. یوتیوب از بزرگ‌ترین سرویس های استریم فیلم و سریال و همچنین موسیقی در دنیاست. علاوه بر این می‌توانید برای آموزش و آشنایی در رابطه با هر حرفه، وسیله و هرچیزی که فکرش را بکنید، در آن محتوا پیدا کنید.

با خرید اشتراک پریمیوم یوتیوب قابلیت‌هایی از جمله حذف تبلیغات، پخش آفلاین، دانلود ویدئو، مشاهده محتوای انحصاری و غیر رایگان و … را به‌دست می‌آورید؛ همچنین دیگر نیازی به خرید اشتراک یوتیوب موزیک ندارید، چرا که دو اشتراک در یک قالب و با نام پریمیوم قرار دارند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

HBO Max جدیدترین محتوا

اشتراک سرویس HBO Max
اشتراک سرویس HBO Max

سرویس HBO Max تمامی سریال‌ها و آثار شبکه HBO را در خود جای داده است. علاوه بر این‌، شامل آثار دنیای مارول، سریال‌های پرطرفداری مانند فرندز، ریک اند مورتی، فیلم‌های Sesame Street، ارباب حلقه‌ها و تمامی فیلم‌های استودیو Ghibli و کمپانی برادران ورانر می‌باشد؛ همچنین یک مجموعه استریم بزرگ برای کودکان دارد.

قیمت اشتراک HBO Max مانند نتفلیکس گران‌تر از بقیه سرویس‌ها است. با خرید اشتراک HBO Max می‌توانید جدیدترین آثار را بلافاصله پس از اکران در این سرویس مشاهده کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

اپل تی وی پلاس با محتوای کاملا انحصاری

اشتراک اپل تی وی پلاس
اشتراک اپل تی وی پلاس

سرویس اپل تی وی پلاس تنها اشتراک این لیست است که در آن فقط محتوای انحصاری (شرکت اپل) منتشر می‌شود و آرشیو دیگری ندارد. در عوض با خرید اشتراک اپل تی وی پلاس به مزایای با ارزشی مانند پخش با کیفیت HDR و 4K و دانلود موبایلی دسترسی خواهید داشت. استفاده از خدمات این اشتراک مختص Apple TV نیست و می‌توانید از سایر تلویزیون‌های هوشمند ال جی و سامسونگ و محصولات اپل مانند آیفون، آیپد و مک نیز استفاده کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

دیزنی پلاس بهترین سرویس استریم برای کودکان

اشتراک دیزنی پلاس
اشتراک دیزنی پلاس

یکی از پرطرفدارترین سرویس‌ های استریم فیلم و سریال و انیمیشن، دیزنی پلاس است که مجموعه‌‌ای از انیمیشن‌های کلاسیک و جدید انحصاری کمپانی دیزنی به علاوه آثار شناخته شده جنگ ستارگان، مارول و پیکسار را در خود جای داده است.

با خرید اشتراک دیزنی پلاس می‌توانید به صورت نامحدود به تماشای آرشیو گسترده‌ای از فیلم و انیمیشن بپردازید. این سرویس امن‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین مجموعه را برای افراد خانواده به ویژه کودکان فراهم می‌کند. Disney Plus بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها قابل نصب می‌باشد.

آمازون پرایم ویدئو نزدیک ترین سرویس به نتفلیکس

اشتراک آمازون پرایم ویدئو
اشتراک آمازون پرایم ویدئو

آمازون پرایم ویدئو نزدیک‌ترین سرویس به نتفلیکس به حساب می‌آید، زیرا همانند آن حاوی مجموعه بزرگی از فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی متنوع است و می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. البته از نظر پشتیبانی از پلتفرم‌های مختلف، قابل مقایسه با نتفلیکس نیست.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

با خرید اشتراک آمازون پرایم دسترسی نامحدود به فیلم و سریال‌های پرطرفدار، رویدادهای زنده، کانال‌های مختلف و سرویس‌هایی مانند Showtime ،Starz ،A&E ، AMC خواهید داشت.

Fubo TV برای طرفداران رشته های ورزشی

اشتراک سرویس Fubo TV
اشتراک سرویس Fubo TV

سرویس Fubo TV یکی از سرویس های استریم فیلم و سریال بدون کابل است و بیشترین تمرکزش بر روی برنامه‌های ورزشی می‌باشد. قابلیت استفاده و پخش بر روی همه پلتفرم‌ها را دارد و در هر زمانی می‌توانید از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که فوبو تی وی یکی از رقیبان سرسخت سرویس هولو به حساب می‌آید!

 با خرید اکانت پریمیوم Fubo TV به بیش از 100 کانال ورزشی دسترسی خواهید داشت و نسبت به سایر سرویس‌های کابلی هزینه مقرون به صرفه‌ای دارد. با قابلیت Cloud DVR می‌توانید تا بیش از 1000 ساعت محتوا را در فضای ابری برای خود ذخیره کنید.

DAZN بزرگ ترین سرویس استریم ورزشی

اشتراک سرویس DAZN
اشتراک سرویس DAZN

در حال حاضر سرویس DAZN به‌عنوان بزرگترین سرویس استریم ورزشی در جهان شناخته می‌شود. با خرید اکانت DAZN می‌توانید سالانه 8000 رویداد ورزشی دنیا را به‌صورت زنده تماشا کنید که شامل برجسته‌ترین مسابقات از جمله لیگ قهرمانان اروپا، بوندسلیگا، لیگ فورتبال اسپانیا و فرانسه و ایتالیا می‌باشد.

خرید اشتراک DAZN انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف ورزشی از جمله بیسبال، راگبی، فوتبال، تنیس، بوکس، ورزش‌های زمستانی و … است. این سرویس لقب نتفلیکس ورزشی را به خود اختصاص داده است!

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

فرمول یک برای هواداران اتوموبیل رانی

اشتراک فرمول یک
اشتراک فرمول یک

اگر از علاقه‌مندان به تماشای رقابت‌های فرمول وان هستید، حتما نام سرویس F1 TV را شنیده‌اید. F1 TV به شما این امکان را می‌دهد تا از نزدیک‌ترین جایگاه، رقابت‌های پرهیجان اتوموبیل‌رانی را تماشا کرده و به صورت زنده از گزارش اتفاقات با خبر شوید. با خرید اشتراک فرمول یک F1 TV می‌توانید به مسابقات زنده و آرشیو فرمول وان دسترسی داشته و برنامه‌های مستند و تحلیل و زمان‌بندی دقیق مسابقات را از طریق موبایل، تبلت یا وبسایت در رایانه خود دنبال کنید.

دیسکاوری پلاس با برنامه های غیر داستانی

اشتراک دیسکاوری پلاس
اشتراک دیسکاوری پلاس

سرویس دیسکاوری پلاس متعلق به کمپانی دیسکاوری و برادران وارنر است و به نام Warner Bros. Discovery نیز شناخته می‌شود. این سرویس دارای محتوایی از شبکه‌های تلویزیونی کابلی متعلق به Discovery و برخی شبکه‌های دیگر است که با یکدیگر همکاری دارند.

تمرکز این سرویس بر روی برنامه‌های غیر داستانی است و هیچ فیلم و سریال داستانی یا unscripted در آن پیدا نمی‌کنید. با خرید اشتراک دیسکاوری پلاس علاوه بر موارد بالا به آرشیو برنامه‌‌های تلویزیونی نوستالژی نیز دسترسی خواهید داشت.

Sling TV و نمایش شبکه های کابلی امریکا

اشتراک استینگ تی وی
اشتراک استینگ تی وی

اگر به تماشای برنامه‌های تلویزیونی و زنده ورزشی شبکه‌های کابلی آمریکا علاقه‌مند هستید، Sling TV از بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال برای شماست. با خرید اشتراک پریمیوم Sling TV به محتوای بیش از 50 شبکه محبوب دنیا مانند ESPN ،CNN ،Disney و … در زمینه‌های اخبار، سرگرمی، ورزشی و فیلم دسترسی خواهید داشت.

Hulu سریع ترین آپدیت

خرید اشتراک هولو
خرید اشتراک هولو

هولو یکی از بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال و نقطه مقابل نتفلیکس است. آرشیو گسترده آن شامل فیلم و سریال‌های آشنای شبکه‌‌های ABC، FOX و CBS است که برخلاف نتفلیکس بلافاصله پس از پخش، قابل مشاهد می‌باشند. همچنین در حال توسعه تولیدات انحصاری مطرحی مانند مجموعه “سرگذشت یک ندیمه” و “فقط قتل‌های داخل ساختمان” در آرشیو خود می‌باشد.

با خرید اشتراک هولو با هزینه‌ای ناچیز به مجموعه بزرگ با آپدیت سریع دسترسی داشته باشید و آثار مورد علاقه خود را تماشا کنید. برای مطالعه مطلب مقایسه اشتراک هولو و نتفلیکس روی لینک کلیک کنید.

پارامونت پلاس و لذت تماشای آثار نوستالژی

اشتراک پارامونت پلاس
اشتراک پارامونت پلاس

پارامونت پلاس یک گزینه متفاوت در لیست بهترین سرویس های فیلم و سریال است چرا که همراه با فیلم و سریال می‌توانید به تماشای مسابقات زنده ورزشی نیز بپردازید. این سرویس آرشیو بی‌نظیری حاوی بیش از 30 هزار سریال، 2500 فیلم و ده‌ها سریال انحصاری Paramount را شامل می‌شود. ارزش این سرویس به نوستالژیک بودن آن است و با خرید اشتراک پارامونت پلاس می‌توانید به تماشای تمام تولیدات و برنامه‌های نیکلودئون، استندآپ‌های کمدی سنترال و سریال‌های محبوب باب اسفنجی و … بپردازید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شوتایم و نمایش برنامه های تلویزیونی

اشتراک شوتایم
اشتراک شوتایم

Show Time یکی از سرویس‌های شناخته شده استریم با سبک‌های مختلف فیلم و سریال است که به دلیل پخش سریال‌های کمدی و خنده‌دار و مستندهای مهیج، محبوبیت خاصی در میان کاربرانش دارد. با این‌ که از محتوای کمتری نسبت به سرویس‌هایی مانند هولو برخوردار است، اما به راحتی می‌توانید فیلم یا سریال مورد علاقه خود را در آن پیدا کنید. برای خرید اشتراک پریمیوم شو تایم از انارگیفت بر روی لینک کلیک کنید.

کرانچی رول بهترین انتخاب هواداران انیمه

اشتراک کرانچی رول
اشتراک کرانچی رول

کرانچی رول یکی از مطرح‌ترین سرویس‌های استریم انیمه و مانگا در جهان است که علاوه بر انیمه، بخش‌های اخبار و بازی نیز دارد. در بخش اخبار می‌توانید خبرهای مربوط به انیمه را دنبال کرده و در بخش بازی به بازی‌های مرتبط با آن انیمه بپردازید.

با خرید اشتراک کرانچی رول به کل آرشیو این سرویس دسترسی نامحدود خواهید داشت؛ نسخه پریمیوم آن از کیفیت بالاتری برخوردار است و بر روی اکثر پلتفرم‌ها نصب می‌شود.

امیدواریم پس از بررسی لیست بهترین سرویس های استریم فیلم و سریال، بتوانید اشتراک متناسب با سلیقه و شرایط خود را انتخاب کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید