گیفت کارت هتلز چیست و رزرو هتل در Hotels.com

اگر اهل سفر هستید، با ما در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید تا یکی از کاربردی‌ترین گیفت کارت‌های موجود یعنی گیفت کارت هتلز را معرفی کنیم.

معرفی گیفت کارت هتلز

برای تجربه یک سفر خوب، به مکانی برای استراحت در شهر یا کشور مقصد نیاز داریم. اگر در داخل ایران بخواهیم به یکی از شهرها مسافرت کنیم در اولین قدم به دنبال رزرو یک هتل هستیم که تمامی نیازهای مدت زمان سفر ما را برطرف کند، اما اگر مقصد ما یک کشور خارجی باشد، مراحل رزرو هتل خارجی در آن کشور چگونه خواهد بود؟

سایت هتلز دات کام بخشی از گروه Expedia، یکی از شرکت‌های مسافرتی است و دفتر مرکزی آن در تگزاس آمریکا واقع شده است. این سایت علاوه بر معرفی خدمات و ویژگی‌های هتل‌های مختلف در جهان، به معرفی و ارائه ویلاهای دربست به مسافران علاقه‌مند می‌پردازد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

در ایران به دلیل تحریم‌های موجود، نمی‌توان به طور مستقیم هزینه اقامت و رزرو هتل در خارج از کشور را پرداخت کرد. بنابراین باید از یک واسطه کمک گرفت که گیفت کارت hotels.com نقش این واسطه را به درستی بازی می‌کند. با استفاده از این کارت هدیه می‌توان به راحتی و بدون داشتن حساب بین‌المللی، مخارج اقامت در بهترین هتل‌های خارجی را به طور مستقیم به هتل مقصد پرداخت کرد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

نحوه رزرو هتل در Hotels.com

رزرو هتل خارجی با استفاده از گیفت کارت هتلز
رزرو هتل خارجی با استفاده از گیفت کارت هتلز

یکی از ویژگی‌های مثبت رزرو هتل در Hotels.com این است که از تصاویر، امکانات، مزایا و معایب و همچنین نظرات دیگر مسافران مقیم در آن هتل آگاه می‌شوید. بدین معنی که با مراجعه به سایت مذکور و انتخاب شهر و کشور مقصد، می‌توانید تمامی هتل‌های تحت پشتیبانی این سایت را بررسی کنید و پس از انتخاب یکی از آن‌ها، از طریق خرید گیفت کارت هتلز، هزینه اقامت را بپردازید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

لازم به ذکر است که سایت هتلز، صرافی‌هایی معتبر را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید هزینه اقامت خود را به ارزهای مختلف مقصد تبدیل کرده و به راحتی از گیفت کارت خود استفاده کنید.

شما در سایت Hotels.com به تصاویر و خدمات و امکانات بیش از سیصد هزار هتل در جهان دسترسی خواهید داشت. همچنین اپلیکیشن Hotels.com نیز یکی از مواردی است که اگر بر روی دستگاه خود نصب کنید، مزایایی مانند تخفیفات ۱۰ درصدی و غیره را به شما ارائه می‌کند.

بدیهی است که هتل‌های مختلف از قوانین متفاوتی پیروی می‌کنند و شما در زمان رزرو هتل باید به این قوانین توجه کنید. به طور مثال اگر از سفر خود منصرف شدید، باید بر اساس آن قوانین و ضوابط اقدام به لغو رزرو خود نمایید تا کمترین ضرر شامل حال شما شود.

در سایت هتلز دات کام، بخشی به نام Go Guide برای راهنمایی مسافران تدارک دیده شده که با مراجعه به آن به راحتی می‌توانید مقصد بعدی خود را مشخص و سفر لذت بخشی را تجربه کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

مزایای گیفت کارت هتلز

  1. نداشتن تاریخ انقضا (کارتی مناسب هدیه دادن به دوستان اهل سفر و گردشگری)
  2. ارائه شده در اعتبارهای مختلف برای سلیقه‌های متنوع
  3. دارای اپلیکیشن قابل دانلود از App Store و Google Play

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

مزایای گیفت کارت هتلز
مزایای گیفت کارت هتلز

کشورها و مناطق تحت حمایت Hotels.com

همان‌طور که در بالا گفته شد، این سایت از تعداد بسیار زیادی هتل در دنیا پشتیبانی می‌کند، اما در زیر می‌توانید مهم‌ترین و زیباترین مناطق و کشورهای مرتبط را مشاهده کنید:

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

  • آروبا (جزیره‌ای واقع در جنوب دریای کارائیب)
  • تورکس و کایکوس (سلسله جزایر واقع در دریای کارائیب)
  • سنگاپور
  • مالدیو (کشوری جزیره‌ای واقع در اقیانوس هند)
  • برمودا (مجمع‌الجزایری واقع در شمال اقیانوس اطلس)
  • مالت
  • Jersey Shore (منطقه ساحلی ایالت نیوجرسی ایالات متحده)
  • مائویی (یکی از جزایر هشت‌گانه ایالت هاوایی آمریکا در اقیانوس آرام)
  • جزیره پورتوریکو (مجمع‌الجزایری واقع در شمال شرقی منطقه کارائیب)
  • Kauai (جزیره‌ای قدیمی در هاوایی)
  • اوآهو (یکی از جزایر هشت‌گانه ایالت هاوایی آمریکا در اقیانوس آرام)
  • کیپ کد (شبه جزیره‌ای واقع در شرقی‌ترین قسمت ایالت ماساچوست)

پس از خرید گیفت کارت هتلز از فروشگاه انارگیفت، کدی برای ردیم کردن و فعال‌سازی آن در اختیار شما قرار می‌گیرد که در زمان پرداخت هزینه اقامت خود می‌توانید از آن استفاده نمایید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید