هر آنچه باید درباره اکانت آلتیمیت گیتار پرو بدانید

اگر به یادگیری و نواختن انواع موسیقی با ساز گیتار علاقه دارید مطمئناً نام اشتراک آلتیمیت گیتار پرو به گوشتان آشناست. برای اطلاع از ویژگی‌های این اشتراک در انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت با ما همراه باشید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

معرفی آلتیمیت گیتار پرو

در ابتدا باید بگوییم که Ultimate Guitar Pro یک سرویس عالی برای آموزش گیتار به صورت انفرادی است. در نسخه رایگان این سرویس با تعداد محدودی از آموزش‌ها و تمرینات کاربران روبرو هستید، اما با خرید اکانت آلتیمیت گیتار پرو به مجموعه‌ای از تمرین‌های حرفه‌ای دسترسی پیدا می‌کنید که نوازندگان و موسیقیدانان حرفه‌ای آن‌ها را نواخته‌ و نویسندگان مطرح به تولید آن‌ها پرداخته‌اند.

بدیهی است که برای یادگیری سریع آهنگ‌های جدید، خرید نسخه پروی آلتیمیت گیتار ضروری است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

مزایای اکانت آلتیمیت گیتار پرو

جالب است بدانید که Ultimate Guitar Pro نخستین سرویس آموزش آنلاین گیتار است که بیش از ۱۰ سال پیش تاکنون فعالیت دارد. این سرویس نه تنها برای هنرجویان مناسب است، بلکه به دلیل برخورداری از آرشیوی بسیار بزرگ از آهنگ‌ها و نت‌ها، برای اساتید و موسیقی‌دانان حرفه‌ای نیز کاربردی می‌باشد.

گرچه در نسخه رایگان این پلتفرم با نحوه نواختن آهنگ‌ها آشنا می‌شوید، اما در برخی اوقات با اشتباهات املایی و یا خطاهایی در خواندن روبرو خواهید شد. در حالی که با تهیه اشتراک پرو یا حرفه‌ای این پلتفرم، نحوه نواختن تمامی آهنگ‌ها (حتی آهنگ‌های کمیاب) را خواهید آموخت. تنها نکته‌ی ناخوشایند در مورد آهنگ‌های ناشناس این است که در آن با مجموعه‌ای نامرتب از نت‎‌ها روبرو خواهید شد، اما باز هم کاربردی خواهند بود.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

آیا آلتیمیت گیتار پرو مقرون به صرفه هست؟
آیا آلتیمیت گیتار پرو مقرون به صرفه هست؟

نسخه حرفه‌ای یا پرو آلتیمیت گیتار به شما کمک می‌کند تا به همراه آهنگ پخش شده، شروع به نواختن کنید، همچنین سرعت پخش آهنگ را کم یا زیاد کنید و یا به صورت مترونوم و قسمت بندی شده آن را بشنوید و سپس بنوازید.

اگر فقط قصد دارید آهنگ محبوب خود را در آلتیمیت گیتار گوش کنید، نسخه رایگان آن نیاز شما را برطرف می‌کند؛ اما اگر به دنبال یادگیری نواختن آن آهنگ هستید، پیشنهاد ما به شما اشتراک آلتیمیت گیتار پرو است و قطعا شما نسخه پرو را انتخاب خواهید کرد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

جایگزین‌های آلتیمیت گیتار

سرویس‌هایی مانند Fender Play، یوزیسین و Songster به عنوان رقیبان سرسخت آلتیمیت گیتار پرو شناخته شده‌اند، با این تفاوت که اگر به دنبال یادگیری اختصاصی ساز گیتار هستید اشتراک Ultimate Guitar Pro بهترین گزینه برای شما خواهد بود؛ همچنین این پلتفرم به هنرجویان در درک سریع یک آهنگ بسیار سخت و پیچیده کمک می‌کند!

اگر یک گیتاریست حرفه‌ای هستید یا در مراحل ابتدایی آموزش خود قرار دارید، آلتیمیت گیتار پرو نیاز شما را برطرف می‌سازد…

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

اگر از آن دسته هنرجویان و یا موسیقیدانانی هستید که تسلط و یادگیری سریع یک آهنگ خاص برایتان مهم است، با خرید اشتراک Ultimate Guitar Pro ضرر نخواهید کرد و به اهداف خود می‌رسید.

ارزش پرداخت هزینه برای اشتراک آلتیمیت گیتار پرو

صاحبان اشتراک این پلتفرم نه تنها تبلچر گیتار را دریافت می‌کنند، بلکه به تمامی آکوردها و اشعار مناسب نیز دسترسی خواهند داشت؛ بنابراین در ازای خرید این اشتراک، به مجموعه عظیمی از محتوا دست می‌یابید که مقرون به صرفه بودن آن را اثبات می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

نتیجه گیری

در صورتی که علاقمند به یادگیری گیتار هستید و قادر به شرکت در کلاس‌های حضوری در شهر خود نیستید، بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما آلتیمیت گیتار پرو است. حتی اگر از اساتید برجسته گیتار هستید و به دنبال سرویسی برای گسترش سواد موسیقیایی خود می‌گردید تا به هنرجویان خود آموزش آنلاین گیتار را ارائه دهید، باز هم این پلتفرم را به شما توصیه می‌کنیم.

اگر در کنار اپلیکیشن یادگیری گیتار به عنوان یک موسیقی، به دنبال پلتفرم‌های آموزشی دیگری مانند آموزش آنلاین زبان هستید، به مطلب بهترین سایت‌های آموزش آنلاین مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید