معرفی بهترین سایت های آموزش آنلاین و خرید اکانت های آموزشی

در سال‌های اخیر به دلیل گسترش دسترسی به اینترنت و ابزارهای ارتباطی، بسیاری از فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌شوند. بحث آموزش نیز از این قاعده مستثنی نیست و به صورت اینترنتی و غیرحضوری برگزار می‌شود. مخصوصا بعد از پاندمی کرونا در چند سال اخیر، نیاز به ابزارهایی برای آموزش از راه دور، بیش از قبل احساس شد.

سایت‌های زیادی در جهان هستند که در زمینه آموزش فعالیت دارند و افراد در هر نقطه از جهان می‌توانند با عضویت، خرید اشتراک و یا اکانت های آموزشی، در آموزش‌ها و دوره‌های مختلف شرکت کنند و با گذراندن دوره‌های مربوطه، مدارک مورد نظر را دریافت کنند. در برخی از این پلتفرم‌ها نیز می‌توانید به تدریس یا ارائه مقاله بپردازید و درآمد ارزی کسب کنید.

بهترین سایت‌های آموزش آنلاین و خرید اکانت‌ های آموزشی

برای آشنایی بیشتر، در این مقاله از انارگیفت، به معرفی سایت‌های آموزش آنلاین و خرید اکانت‌ های آموزشی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

یادگیری مکالمه با Busuu

خرید اکانت آموزشی-اشتراک بوسو
خرید اکانت آموزشی-اشتراک بوسو

بوسو یکی از معتبرترین اکانت های آموزشی در زمینه آموزش زبان است. اگر علاوه بر مکالمه به یادگیری قواعد و گرامر یک زبان علاقه دارید، Busuu انتخاب خوبی برای شماست. در این سرویس به دروسی دسترسی دارید که توسط مدرسان حرفه‌ای آماده شده‌اند. با خرید اشتراک Busuu از انارگیفت، زبان را با معتبرترین سطوح اروپا آموزش ببینید و خود را برای شرکت در آزمون‌های جهانی معتبر آماده کنید.

با استفاده از اشتراک بوسو می‌توانید به یادگیری 13 زبان زنده در دنیا بپردازید. علاوه بر این، امکان شرکت در لایو گروهی و یا مکالمه فردی با معلمان زبان مورد نظر را در حین آموزش خواهید داشت. پشتیبانان بومی زبان مورد نظر با شما به‌عنوان دانشجو در حال مکالمه و تعامل هستند. شما با هر سطح از دانش زبان که باشید (مبتدی یا پیشرفته)، با خرید اکانت پریمیوم بوسو می‌توانید یادگیری زبان را شروع کنید.

می‌توانید دروس را دانلود کرده و بصورت آفلاین به مطالعه بپردازید. این سرویس از پلتفرم‌های مختلف مانند وب، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

آموزش زبان بر پایه حفظ لغات با Memrise

خرید اکانت های آموزشی- اکانت ممرایز
خرید اکانت های آموزشی- اکانت ممرایز

اگر به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارید و زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید، اپلیکیشن آموزش زبان ممرایز یک انتخاب مناسب برای شماست. اساس دوره‌های آموزش زبان Memrise که بصورت آفلاین برگزار می‌شوند، بر پایه یادگیری لغات و عبارات جدید هستند؛ به این صورت که کلمات مشابه از نظر تلفظ را در بطن جملات قرار می‌دهند و از طریق ارتباط با زبان آموز به زبان مادری، به یادگیری او کمک می‌کنند. روش دیگر نیز مخلوط کردن ترجمه‌هاست، به این صورت که کلمات جدید را یاد گرفته و آن‌ها را در جملات مختلف تکرار می‌کنید تا زمانی که از یادگیری آن مطمئن شوید.

در ابتدا یادگیری و استفاده از این سرویس رایگان است، اما با بالا رفتن سطح آموزش باید اشتراک آن را خریداری کنید. با خرید اشتراک ممرایز می‌توانید از مزایایی مانند ابزار تصحیح گرامر، چت حرفه‌ای، کلمات سخت و مهارت‌های شنیداری بهره‌مند شوید. از دیگر مزایای خرید اکانت پریمیوم Memrise دسترسی به تمامی دوره‌های آموزش زبان از جمله فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی و … می‌باشد.

ممرایز از طریق گوشی‌های اندرویدی و iOS و همچنین نسخه وب قابل استفاده می‌باشد.

آموزش زبان به سبکی نوین با Mondly

خرید اکانت های آموزشی- اشتراک ماندلی
خرید اکانت های آموزشی- اشتراک ماندلی

ماندلی یکی از اکانت های آموزشی و برنامه آموزش مجازی زبان است و از رقبای سرسخت دو سرویس ممرایز و بوسو به شمار می‌رود. از طریق این برنامه می‌توانید به یادگیری 41 زبان زنده دنیا همانند زبان مادری خود بپردازید. با خرید اشتراک ماندلی از انارگیفت می‌توانید از سرویس‌های مختلف آن مانند Mondly (تجربه جدید از آموزش زبان)، Mondly AR (یادگیری زبان از طریق واقعیت افزوده)، Mondly Kids (یادگیری زبان برای کودکان) Mondly VR (آموزش زبان با حضور در مکانی به شکل سه بعدی) استفاده کنید.

شما در سرویس آموزش زبان ماندلی از مزایایی مانند ترکیب‌های مختلف زبان برای یادگیری، گرامر و جداول صرف زمان برای سرعت یادگیری، درس‌های روزانه سریع، مراجعه به دروس موجود بدون هیچ ترتیبی، شرکت در مکالمات گروهی و فردی آنلاین و ارائه 50 کلمه رایج برخوردار می‌شوید.

شما می‌توانید از اکانت پریمیوم ماندلی از طریق وب و همچنین اپلیکیشن اندروید و iOS در هر زمان و مکان استفاده کنید.

آموزش زبان همراه بازی و سرگرمی با Duolingo

آموزش زبان با دولینگو
آموزش زبان با دولینگو

اگر به دنبال روش‌های جذاب و سرگرم‌کننده برای یادگیری زبان هستید، اشتراک زبان Duolingo را تهیه کنید. این سرویس با استفاده از درس‌های کوچک و سریع روند آموزش را سرعت می‌بخشد و تاثیر مثبتی نیز در یادگیری افراد می‌گذارد. اشتراک دولینگو با ترکیب هوش مصنوعی، علوم زبان و دروس به زبان آموزان کمک می‌کند تا با سرعت و سطح متناسب با شرایط خود، یادگیری زبان را ادامه دهند. این سرویس با ارائه روش‌هایی شبیه به بازی و چالش، یادگیری زبان را به شکل عادت در می‌آورد و باعث ایجاد انگیزه در افراد می‌شود.

با خرید اشتراک دولینگو از انارگیفت می‌توانید از مزایایی مانند یادگیری بر اساس سرگرمی و بازی، امکان یادگیری آفلاین، آموزش بیش از 34 زبان زنده دنیا، تقویت مهارت‌های زبانی افراد و استفاده از فلش کارت‌های منظم بهره‌مند شوید.

علاوه بر این در میان اکانت های آموزشی موجود، سرویس اشتراک Duolingo Plus بدون هیچ تبلیغاتی ارائه می‌شود و سرعت آموزش را بالا می‌برد. سرویس آموزش زبان دولینگو، قابل استفاده بر روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS می‌باشد.

یادگیری تلفظ صحیح کلمات با Elsa Speak

اشتراک السا اسپیک
اشتراک السا اسپیک

سرویس السا اسپیک یکی از برنامه‌های آموزش زبان است که شما را در تلفظ صحیح کلمات و مکالمه زبان انگلیسی یاری می‌رساند. در این سرویس آموزشی، شما جملات و کلمات را تلفظ می‌کنید و برنامه با استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته، اشتباهات تلفظ شما را تشخیص داده و بیان درست آن را به شما آموزش می‌دهد. نحوه کار اپلیکیشن Elsa Speak به این صورت است که با بیان چند جمله، از شما آزمون تعیین سطح می‌گیرد و سپس سطح شما را مشخص کرده و پلن اختصاصی را به شما ارائه می‌کند. با پیشرفت در اپلیکیشن به سطوح بالاتر خواهید رفت.

در نسخه رایگان برنامه محدودیت‌هایی وجود دارد، اما با خرید اشتراک السا اسپیک از انارگیفت، هیچ محدودیتی در استفاده و به‌کارگیری قابلیت‌های مختلف این برنامه نخواهید داشت. مشترکان پریمیوم السا اسپیک از مزایایی مانند برنامه آموزشی متناسب با سطح و تاکید روی کلمات ضروری، یادگیری تلفظ بیش از 2000 کلمه ضروری و پرکاربرد، آموزش نحوه تلفظ کلمات با حرکات لب و زبان، ارائه بیش از 3000 مکالمه روزانه کاربردی و … بهره‌مند خواهند شد.

اشتراک Elsa Speak قابل استفاده در نسخه وب و دستگاه‌های اندرویدی و iOS می‌باشد.

آموزش تخصصی هر رشته با LinkedIn Learning

اشتراک لیندا
اشتراک لیندا

در میان اکانت های آموزشی، اشتراک LinkedIn Learning که به اشتراک لیندا نیز شناخته می‌شود، برای کسانی مناسب است که قصد یادگیری دروس رشته‌های مختلف را از طریق بسترهای مجازی و آنلاین دارند. در پلتفرم لیندا می‌توانید هر تعداد واحد درسی، از هنر گرفته تا مکانیک و حتی مهارت‌های بازار کار را بیاموزید. این آموزش‌ها همه توسط کارشناسان و افراد حرفه‌ای هر حوزه صورت می‌گیرد.

با خرید اکانت لیندا از انارگیفت، به مجموعه متنوعی از مباحث هر رشته دسترسی نامحدود خواهید داشت. آموزش‌ها از طریق ویدئوهای آموزشی با کیفیت و قابل دانلود در دسترس شما می‌باشند. همچنین می‌توانید موضوعات درسی را به دلخواه خود به مباحث مورد علاقه‌تان اضافه کنید. دوره‌های جدید نیز بصورت هفتگی در اشتراک لیندا ارائه خواهند شد.

آموزش به کمک اساتید برتر جهان با Skillshare

خرید اکانت های آموزشی- اسکیل شیر
خرید اکانت های آموزشی- اسکیل شیر

با شرکت در کلاس‌های مجازی Skillshare، می‌توانید مهارت رشته‌های متنوع مانند عکاسی و طراحی، انیمیشن، نویسندگی، موسیقی، فریلنسری، مدیریت، بازاریابی و … را بیاموزید. با خرید اشتراک اسکیل شیر از انارگیفت در کلاس‌های آنلاین رشته مورد علاقه خود شرکت کنید و روش کار با نرم‌افزارهای تخصصی و تکنیک‌های دست‌ساز و موضوعات عملی را آموزش ببینید.

اسکیل شیر برای تمام افراد از مبتدی تا حرفه‌ای سطوح مختلف آموزش دارد و به آن‌ها در پیشرفت حرفه، شغل و زندگی شخصی‌شان کمک بسیاری می‌کند. در پلتفرم Skillshare علاوه بر آموزش آنلاین از دانشجو خواسته می‌شود تا در پروژه‌های عملی و کاربردی نیز شرکت کند و با برگزاری آزمون در برخی از سطوح، مدرک مربوط به آن دوره از اسکیل شیر را ارائه می‌دهد.

اساتید این رشته از برترین و مشهورتین اساتید دانشگاه‌های جهان هستند و آموزش‌های خود را به‌صورت آنلاین، ویدئو و گاهی پروژه‌های عملی در اختیار دانشجویان می‌گذارند. ویدئوها با بهترین کیفیت ارائه شده و قابلیت دانلود و تماشای آفلاین را دارند.

یادگیری مهارت‌های عملی با Master Class
اشتراک مستر کلاس
اشتراک مستر کلاس

مستر کلاس یکی از سرویس‌های آموزشی مطرح در دنیا است. با خرید اشتراک Master Class می‌توانید موضوعات را به‌صورت تئوری و عملی از طریق دوره‌های آموزشی مجازی بیاموزید. دوره‌های آموزشی حرفه‌ای هر رشته، از بازیگری تا آشپزی، همه توسط اساتید مطرح و با تجربه ارائه می‌شوند. یکی از دلایل محبوبیت این سرویس حضور افراد برجسته و سلبریتی دنیا است.

با خرید اشتراک مستر کلاس از انارگیفت، می‌توانید در دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف مانند آشپزی، طراحی، هنر، موسیقی، ورزش، بیزینیس، نویسندگی سلامتی، تکنولوژی و … شرکت کنید. این سرویس در سه سطح استاندارد (قابلیت استفاده در یک دستگاه)، پلاس و پریمیوم (قابلیت استفاده گروهی و در چند دستگاه) ارائه می‌شود. از این سرویس می‌توانید در کامپیوتر، تبلت و موبایل و تلویزیون استفاده کنید.

نواختن ساز محبوب با Yousician
اشتراک یوزیسین
اشتراک یوزیسین

اگر قصد یادگیری موسیقی را دارید، اما زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های حضوری را ندارید، اپلیکیشن آموزش موسیقی Yousician بهترین انتخاب در میان اکانت های آموزشی برای شماست. با نصب اپلیکیشن Yousician بر روی موبایل می‌توانید ساز مورد علاقه خود را یاد بگیرید. این سرویس از ابتدا و بصورت سطح به سطح آموزش‌ها را شروع می‌کند تا شما در موسیقی مورد علاقه خود حرفه‌ای شوید. یوزیسین، آموختن شما را با ساز واقعی بعد از هر مرحله تجزیه و تحلیل می‌کند و بازخورد را به شما اطلاع می‌دهد.

سرویس Yousician رایگان است، اما با خرید اشتراک پرمیوم پلاس یوزیسین از انارگیفت، می‌توانید بدون محدودیت از تمام قابلیت‌های این برنامه جذاب استفاده کنید. مزایا و ویژگی‌های اکانت Yousician پریمیوم پلاس به شرح زیر است:

  • امکان یادگیری بیش از یک ساز
  • دسترسی به تمامی آهنگ‌های موجود در Yousician
  • افزایش چالش‌های هفتگی و رقابت با سایر نوازندگان
  • تمرین‌های کوتاه ده دقیقه‌ای
  • امکان کوک کردن ساز یا تیونر

وجه تمایز این سرویس با سایر رقبا، آموزش‌های سرگرم کننده و اصولی، محتوای آموزشی جذاب، ویدئوهای آموزشی مرحله به مرحله و بازخوردهای مفید و مناسب آن است.

یادگیری زبان برنامه نویسی با Codecademy
خرید اکانت های آموزشی- اشتراک کد کادمی
خرید اکانت های آموزشی- اشتراک کد کادمی

خرید اشتراک Codecademy یک پیشنهاد برای افرادی است که به برنامه‌ نویسی علاقه‌مند هستند. سرویس Codecademy یک برنامه آموزشی تخصصی در زمینه برنامه نویسی است که از طریق آن می‌توان به یادگیری 12 زبان برنامه نویسی مطرح دنیا به‌صورت آنلاین و غیرحضوری پرداخت. اگر در این زمینه به دنبال یک شغل، کسب مهارت، یادگیری زبان جدید و یادگیری مهارت‌های جدید در موضوعات خاص هستید، می‌توانید به کد کادمی بپیوندید.

افراد مبتدی از ابتدا و پایه به یادگیری در برنامه نویسی می‌پردازند و افراد حرفه‌ای نیز مطالب بیشتر و جامع‌تر را فرا می‌گیرند.

با خرید اکانت پریمیوم کد کادمی می‌توانید به آموزش پایه علوم کامپیوتر نیز بپردازید و برای بازار کار آماده شوید. خدمات این سرویس در دو سطح Career Path (اشتغال) و Skill Path (مهارت) ارائه می‌شود و با توجه به انتخاب یکی از این دو سطح، جلسات آموزشی متفاوتی را دریافت می‌کنید.

دریافت مدارک معتبر بین المللی با Coursera
خرید اکانت های آموزشی- اشتراک کورسرا
خرید اکانت های آموزشی- اشتراک کورسرا

در میان سایت‌های آموزشی آنلاین، Coursera یکی از مطرح‌ترین سایت‌ها برای دوره‌های آموزشی همراه با ارائه مدارک معتبر به شمار می‌آید. دانشجویان برای ارائه مدارک بین‌المللی معتبر جهت پذیرش در دانشگاه‌های دنیا، از مدارک این سایت در رزومه خود استفاده می‌کنند.

Coursera یک پلتفرم آموزشی جامع و کاربردی با بیش از 1000 دوره آموزشی در زمینه‌های مختلف می‌باشد. ویدئوهای آموزشی به‌صورت استریم و آفلاین ارائه می‌شود و منبع آن‌ها، آموزش‌های ضبط شده در بیش از 140 کالج و دانشگاه مطرح دنیا می‌باشد.

اگر قصد خرید اکانت های آموزشی را دارید، می‌توانید در دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی این سایت برای مدت یک سال و بصورت نامحدود شرکت کنید. وجه تمایز کورسرا با سایر سایت‌های رقیب در گستردگی دانشگاه‌ها و منابع و مدارک معتبر آن است. دوره‌های آموزشی این سایت بین 4 تا 12 هفته طول می‌کشند و هر دوره شامل کلاس‌های یک یا دو ساعته است. Coursera Plus از 10 زبان زنده دنیا پشتیبانی می‌کند.

پس از پایان هر دوره و کسب مدرک معتبر می‌توانید مدرک را به اشتراک گذاشته و یا آن را چاپ کنید. با خرید اشتراک پریمیوم کور سرا می‌توانید از انواع دوره‌های آموزشی از جمله دوره‌های آموزشی برای مدرک خاص، دوره‌های تخصصی برای پیشرفت در یک رشته، دریافت مدارک و گواهینامه حرفه‌ای برای یادگیری یک شغل و پروژه‌های مشاوره شغلی برای پیشرفت در یک مهارت استفاده کنید.

امیدواریم با مطالعه مطلب فوق، پلتفرم آموزشی مورد نظر خود را پیدا کرده و به آسانی هرچه تمام‌تر بتوانید برای خرید اکانت های آموزشی در رشته یا حرفه مورد علاقه خود اقدام کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید