نحوه استفاده از شماره مجازی گوگل ویس

مطمئناً با شنیدن نام شماره مجازی گوگل ویس، این سؤال برای شما پیش آمده است که نحوه خرید و استفاده از این شماره چگونه است و چه کاربردی دارد؟ در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت قصد داریم صفر تا صد خرید و عملکرد شماره مجازی دائمی را به شما توضیح ‌دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

 

شماره مجازی گوگل ویس چیست؟

اگر می‌خواهید با سرویس‌های ارائه دهنده خدمات در خارج از کشور مانند Apple و موارد مشابه ارتباط داشته باشید، اما به دلیل تحریم‌های حاکم بر کشور نمی‌توانید این کار را انجام دهید یا دوستان و آشنایان زیادی در خارج از کشور دارید و هزینه برقراری تماس و یا ارسال پیام از داخل کشور به آن‌ها بسیار زیاد است و به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های خود هستید، خرید شماره مجازی گوگل ویس بهترین انتخاب است.

شماره مجازی گوگل ویس یک شماره متعلق به کشور آمریکا و با پیش شماره آمریکا است و امکان برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک در آن کشور با استفاده از این شماره، کاملاً رایگان است. در صورتی که از این شماره برای برقراری ارتباط با افراد و یا مؤسسات غیر آمریکایی استفاده شود، مشمول هزینه خواهند بود.

این که در ایران چگونه می‌توان به این شماره مجازی دست یافت و آیا در کشور قابل استفاده هست یا خیر برای بسیاری جای سؤال است. لازم به ذکر است که گرچه استفاده از این شماره تنها مخصوص کشور آمریکا و ساکنین ایالات متحده و کانادا می‌باشد و در کشورهای دیگر ممنوع است،‌ اما در صورت استفاده از این شماره‌ها کسی شما را به عنوان یک خلافکار و مجرم نمی‌شناسد؛ پس جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

شماره مجازی گوگل ویس چیست؟
شماره مجازی گوگل ویس چیست؟

محدودیت استفاده از گوگل ویس

شماره مجازی گوگل ویس هیچ تاریخی برای انقضاء ندارد و شخص مالک به صورت مادام‌العمر می‌تواند از آن استفاده کند، اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که در صورت عدم برقراری تماس و یا ارسال پیامک از این شماره، دسترسی به آن قطع خواهد شد!

گوگل با شناسایی شماره‌هایی که در بازه زمانی ۵ الی ۶ ماه مورد استفاده قرار نگرفته‌اند،‌ مالکیت آن‌ها را به حساب‌های جیمیل دیگری می‌دهد. بنابراین برای این‌که دسترسی شما به شماره مجازی گوگل ویس خریداری شده قطع نشود بهتر است حداقل ماهی یک‌بار یک پیام به شماره آمریکایی مشخص و یا غیر مشخص و یا متعلق به سرویس‌های ارائه دهنده خدمات ارسال کنید و یا این که با آن‌ها تماس برقرار کنید.

لازم به ذکر است که شماره مقصد حتماً نباید جوابگو باشد و همین که شما اقدام به برقراری ارتباط کرده‌اید نشان‌دهنده این موضوع است که شماره بلااستفاده نبوده و تنها برای دریافت تماس و پیام مورد استفاده قرار نگرفته است.

 

امنیت شماره مجازی گوگل ویس

دسترسی به یک حساب کاربری گوگل (جیمیل)، یک شماره تماس و یک IP آمریکایی برای ثبت نام در سرویس گوگل ویس الزامی است. کاربران ایرانی به دلیل نداشتن شرایط مذکور می‌توانند شماره مجازی گوگل ویس را به صورت آماده از انارگیفت خریداری نمایند.

انارگیفت به صورت کاملا امن اقدام به ساخت حساب‌های متفاوت گوگل می‌کند تا بتواند شماره‌های مختلف گوگل ویس را به تعداد زیاد برای کاربران خود ارائه دهد.

امنیت استفاده از شماره مجازی دائمی آمریکا
امنیت استفاده از شماره مجازی دائمی آمریکا

کاربران ایرانی و شماره گوگل ویس

سرویس گوگل در صورتی که متوجه شود یک شخص غیر آمریکایی با هویت ایرانی در حال استفاده از گوگل ویس است، حساب او را به طور کامل می‌بندد و شرایط استفاده از آن را برای همیشه از آن شخص سلب می‌کند. یکی از روش‌های رفع مشکل، این است که پس از خرید شماره مجازی آمریکا، آن را به جیمیل خود انتقال ندهید و با همان حسابی که دریافت کرده‌اید و شماره مجازی بر پایه آن ساخته شده، در سایت‌های مختلف خود را معرفی کنید.

از نظر امنیت این حساب‌ها به شما ضمانت می‌دهیم که هر شماره مجازی گوگل ویس تنها به یک حساب جیمیل مجزا متصل است و کاربران به اطلاعات حساب یکدیگر دسترسی ندارند.

 

استفاده از شماره مجازی در پیام‌رسان‌های اجتماعی

یکی از موارد استفاده از شماره مجازی، کاربرد آن در پیام‌رسان‌های اجتماعی و ثبت به عنوان یک کاربر آمریکایی است. در این مواقع اگر آی پی خود را در آن سرویس پیام‌رسان به عنوان یک آمریکایی ثبت کرده باشید و همچنین GPS خود را غیرفعال کنید، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید.

لازم به ذکر است که از گوگل ویس نمی‌توان در برخی از سرویس‌ها مانند فیور و موارد مشابه استفاده کرد. بنابراین برای اطمینان از پشتیبانی گوگل ویس از سرویس مورد نظر، آن را با شماره 17653436044+ تست کنید. در صورت پذیرش آن، سرویس هدف شماره مجازی را قبول می‌کند و در غیر این صورت خرید شماره مجازی گوگل ویس سودی نخواهد داشت…

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

 

انتقال شماره مجازی خریداری شده به جیمیل شخصی

قبل از شروع، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در تمامی مراحل بهتر است کدها و رمزها را به جای تایپ کردن، به صورت کپی/ پیست وارد نمایید.

  1. با استفاده از کامپیوتر و یا لپ تاپ خود به یک ابزار تغییر آی پی قدرتمند وصل شوید و آی پی خود را آمریکا ثبت کنید.
  2. به حساب جیمیل خود وارد شوید.
ورود به حساب جیمیل خود
ورود به حساب جیمیل خود
  1. به صفحه گوگل ویس وارد شوید و بر روی گزینه Continue کلیک کنید. در صورتی که آی پی خود را به آمریکا تغییر نداده باشید، با پیام خطای Google Voice is not available in your country مواجه می‌شوید. همچنین در صورت بروز ارور Unable to Access a Google Product، مشکل را با پشتیبانی انارگیفت در میان بگذارید؛ همکاران ما پاسخگوی شما هستند.
صفحه ورود گوگل ویس
صفحه ورود گوگل ویس
  1. در صفحه جدید پس از کلیک بر روی پروفایل خود، بر روی Add another account ضربه بزنید.
انتقال شماره مجازی به جیمیل شخصی
انتقال شماره مجازی به جیمیل شخصی
  1. در این بخش باید نام کاربری و رمز عبور مربوط به حساب شماره مجازی خریداری شده را وارد کنید.
  2. در این مرحله از انتقال شماره مجازی گوگل ویس، گزینه Confirm your recovery email را انتخاب کنید.
درج اطلاعات مربوط به ریکاوری ایمیل دریافت شده از انارگیفت
درج اطلاعات مربوط به ریکاوری ایمیل دریافت شده از انارگیفت
  1. در صورتی که با صفحه زیر روبرو شوید بدین معناست که کد ریکاوری شما مورد قبول نبوده و برای رفع این مشکل گزینه Enter one of your 8-digit backup codes را انتخاب کنید. سپس یکی از کدهای پشتیبان گیری که در اختیار دارید را وارد کرده و به این صورت به جیمیل خود متصل شوید.
خطای عدم تأیید ایمیل ریکاوری شماره مجازی
خطای عدم تأیید ایمیل ریکاوری شماره مجازی
  1. در زمان خرید شماره مجازی از انارگیفت، یک آدرس ایمیل با عنوان ایمیل ریکاوری در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این مرحله باید در کادر مربوطه این آدرس را تایپ کنید. نگران نباشید قرار نیست هیچ کدی برای ایمیل مذکور ارسال شود.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

درج مجدد ایمیل ریکاوری در کادر مربوطه
درج مجدد ایمیل ریکاوری در کادر مربوطه
  1. گزینه Confirm را برای تأیید، انتخاب کنید.
  2. با تعیین جیمیل دریافتی از انارگیفت به عنوان جیمیل مرورگر خود، به voice.google.com بروید و با کلیک بر روی آیکن منوی واقع در گوشه بالا و سمت چپ صفحه،‌ گزینه Voice Mail را انتخاب کنید.
روش انتقال شماره مجازی آمریکا به جیمیل شخصی
روش انتقال شماره مجازی آمریکا به جیمیل شخصی
  1. در همین زمان در گوشه سمت راست و بالای صفحه با یک تاریخ مواجه می‌شوید که نشان‌دهنده روز ایجاد اکانت متعلق به شما است. اگر کمتر از یک هفته از این تاریخ گذشته است باید صبر کنید و بعد از گذشت ۷ روز می‌توانید شماره مجازی گوگل ویس خریداری شده را به جیمیل شخصی خود انتقال دهید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

نکته: از زمان ایجاد اکانت می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید، اما تا یک هفته امکان انتقال آن به حساب شخصی را نخواهید داشت.

  1. با فرض اینکه یک هفته از دریافت پیغام خوشامدگویی شماره مجازی گوگل ویس شما گذشته و می‌توانید حساب خود را منتقل کنید، با کلیک بر روی آیکن چرخ دنده واقع در بالا و سمت راست صفحه و سپس انتخاب گزینه Account، بر روی عبارت Transfer a number ضربه بزنید.
انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی خود پس از هفت روز
انتقال گوگل ویس به جیمیل شخصی خود پس از هفت روز

نکته: در صورت انتخاب اشتباه Delete، شماره گوگل ویس خریداری شده برای همیشه حذف می‌شود و ما هیچ کمکی نمی‌توانیم به شما بکنیم.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

  1. در این قسمت با کلیک بر روی Get Start و تایپ آدرس جیمیل شخصی خود در کادر مربوطه و انتخاب گزینه Send transfer request، شماره مذکور را به حساب شخصی خود انتقال داده‌اید.
استفاده از شماره مجازی آمریکا در جیمیل
استفاده از شماره مجازی آمریکا در جیمیل
  1. در صورتی که با خطای Your request didn’t work روبرو شدید، مجدداً از مرحله اول این فرآیند را به خوبی مطالعه کنید و قدم به قدم پیش بروید. مطمئناً یکی از مراحل را به خوبی اجرا نکرده‌اید.
  2. اکنون به صفحه voice.google.com بروید و با استفاده از جیمیل شخصی خود که شماره را به آن انتقال می‌دهید، متصل شوید.
  3. بر روی گزینه Account کلیک کنید و سپس با انتخاب Accept، شماره مجازی گوگل ویس وارده را تأیید کنید.
موافقت با انتقال شماره مجازی گوگل ویس
موافقت با انتقال شماره مجازی گوگل ویس
  1. با دریافت پیغام Number accepted، عملیات انتقال شماره مجازی به جیمیل شما با موفقیت انجام گرفته است و از این لحظه می‌توانید با استفاده از شماره مجازی گوگل ویس خود به جیمیل شخصی متصل شوید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

امکان استفاده از جیمیل شخصی با شماره مجازی
امکان استفاده از جیمیل شخصی با شماره مجازی

نکته: گوگل ویس از اپلیکیشن سازگار با iOS و Android و Web بهره‌مند است که با نصب هر کدام بر روی دیوایس مورد نظر، امکان استفاده از آن فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است که در صورت انصراف از انتقال شماره مجازی به جیمیل شخصی، مرحله ۱۲ را مجدداً تکرار کنید و پس از کلیک بر روی چرخ دنده مذکور و گزینه Account، سپس عبارت Cancel Request را انتخاب کنید. بعد از آن، طبق دستورالعمل‌های موجود عمل کنید.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

خطای Link Number در زمان استفاده از شماره مجازی

اگر در تلفن همراه خود و در زمان برقراری تماس با خارج از کشور با پیام Link Number مواجه شدید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در اپلیکیشن Google Voice به بخش Settings بروید.
  • حالت Prefer Wi-Fi and Mobile Data را در بخش برقراری تماس انتخاب کنید.
  • دستگاه‌های در دسترس را در بخش incoming calls تعیین کنید.
  • در این مرحله باید پس از فعال نمودن گزینه Screen Calls، حالت Do not disturb را خاموش کنید.
  • مهمترین مورد در این بخش استفاده از آی پی آمریکا و قطع GPS است.

 

اپل آیدی و شماره مجازی

امکان استفاده از شماره‌های ایرانی در ساخت اپل آیدی برای دستگاه‌های آی او اس وجود ندارد و به راحتی و با توجه به موارد امنیتی Google، می‌توان از شماره مجازی گوگل ویس در ساخت اپل آیدی استفاده کرد. در این مواقع و در صورت فراموشی شماره مجازی مورد استفاده در ساخت Apple ID، باید به این نکته توجه کرد که تا زمانی که از اپل آیدی خود خارج نشده‌اید هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

در صورت فراموشی شماره مجازی و همچنین خروج از اپل آیدی خود بنابر دلایلی مشخص، باید از بخش Passwords & Security در تنظیمات اپل آیدی، شماره موبایل خود را به یک شماره جدید گوگل ویس انتقال دهید و نیاز به خرید شماره مجازی گوگل ویس جدید دارید.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

نحوه تغییر شماره مجازی در اپل آیدی

  • به تنظیمات اپل آیدی رفته، پس از انتخاب اپل آیدی و گزینه Passwords & Security، بر روی Edit کلیک کنید.
  • در این قسمت با انتخاب Add a trusted number، شماره جدید خریداری شده را تایپ و وریفای کنید.
  • در نهایت با پاک کردن شماره فراموش شده، شماره گوگل ویس جدید را جایگزین شماره قدیمی کنید.
شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید