اشتراک دیزر چیست و نحوه خرید اکانت پریمیوم آن

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی هستید حتما تاکنون نام اشتراک دیزر به گوشتان خورده است. Deezer یک سرویس پخش موسیقی است که 15 سال پیش راه‌اندازی شد و تاکنون رشد قابل توجهی از نظر دسترسی کاربران، تعداد هنرمندان و آهنگ‌های روی پلتفرم داشته است. در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا با سرویس دیزر و خدماتی که ارائه می‌دهد آشنا شوید و ببینید آیا اشتراک دیزر ارزش خرید را دارد یا خیر؟

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

 

دیزر deezer چیست؟

دیزر چیست؟
دیزر چیست؟

 Deezer یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که با دانلود اپلیکیشن و یا پلیر دسکتاپ آن می‌توانید به دنیای موسیقی و پادکست دسترسی داشته باشید. دیزر ادعا می‌کند که بیش از 90 میلیون آهنگ را در سرویس خود ارائه می‌دهد. می‌توانید ژانرهای مختلف موسیقی را دنبال کنید و به پلی لیست پیشنهادی بر اساس عادات شنیداری خود، دسترسی داشته باشید.

برای یافتن موسیقی جدید از Deezer Originals کمک بگیرید که محتوای مختص پلتفرم را شامل می‌شود. علاوه بر این با خرید اشتراک پریمیوم Deezer می‌توانید به مزایا و امکانات ویژه‌ای دسترسی پیدا کنید که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

 

اشتراک دیزر چیست؟

همانند سایر سرویس‌های پخش موسیقی، دیزر نیز پلن‌های مختلفی برای اشتراک دارد که البته در تمام کشورها قابل دسترسی نمی‌باشند. بسته به کشور محل سکونت، ممکن است به سطح اشتراک Deezer Free دسترسی داشته باشید یا خیر. در این سطح از مزایایی مانند استریم موسیقی، ساخت پلی لیست و دریافت پیشنهادات موسیقی و قابلیت SongCatcher (که مانند Shazam موسیقی در حال پخش را برای شما شناسایی می‌کند) برخوردار خواهید بود. طرح رایگان همراه با تبلیغات بوده و امکان پخش سفارشی و آفلاین نیز وجود ندارد. حداکثر نرخ بیت استریم شما در این پلن 128kbps می‌باشد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

در مقابل با خرید اشتراک پریمیوم دیزر از انارگیفت به مزایای منحصر به فردی دست می‌یابید که باعث بهبود تجربه کاربری شما می‌شود. مهمترین ویژگی این است که تبلیغات آزاردهنده حذف می‌شوند. در ادامه به برخی از مزایای اشتراک پریمیوم دیزر اشاره می‌کنیم.

 

مزایای اشتراک دیزر

مزایای خرید اشتراک دیزر
مزایای خرید اشتراک دیزر
  • کیفیت صدای بهتر: در اشتراک پریمیوم دیزر به موسیقی با بالاترین کیفیت و در سطح CD اورجینال دست می‌یابید.
  • پخش آفلاین: می‌توانید آهنگ‌ها را ذخیره کرده و در زمانی دیگر بدون نیاز به اینترنت از گوش دادن به آن‌ها لذت ببرید.
  • پرش‌های نامحدود از آهنگ‌ها: دیگر نیازی نیست به آهنگ‌هایی که دوست ندارید گوش دهید. کافی‌ است skip را بزنید تا آهنگ بعدی را پخش کند و آهنگ‌ها و پلی لیست‌ها را به دلخواه پلی کنید.
  • جستجوی سفارشی شده: با استفاده از قابلیت‌های Deezer Flow ،Discovery ،Chill و New Releases می‌توانید موسیقی جدید مورد نظر خود را پیدا کنید.
  • سینک میان دیوایس‌های مختلف: بطور همزمان می‌توانید از اشتراک دیزر در سه دیوایس مختلف استفاده کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

 

نحوه کار اشتراک deezer چگونه است؟

آشنایی با نحوه کار دیزر
آشنایی با نحوه کار دیزر

مانند هر سرویس استریم موسیقی دیگر، برای استفاده از Deezer به اتصال اینترنتی نیاز دارید. پس از آن با خرید اکانت دیزر از انارگیفت از امکانات ویژه آن بهره‌مند خواهید شد. سپس باید اپلیکیشن Deezer را روی تلفن همراه هوشمند (iOS یا اندروید) خود دانلود و نصب کنید. همچنین یک برنامه دسکتاپ برای استفاده در ویندوز و مک وجود دارد. علاوه بر این‌ها از طریق مرورگر وب نیز می‌توانید به این سرویس دسترسی داشته باشید.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

جستجوی موسیقی و ساخت پلی لیست در دیزر

جستجوی موسیقی و ساخت پلی لیست در دیزر
جستجوی موسیقی و ساخت پلی لیست در دیزر

پس از ساخت حساب کاربری می‌توانید به جستجوی محتوای مورد نظر در دیزر بپردازید. می‌توانید موسیقی را بر اساس ژانر، محبوبیت، نوازندگان، آلبوم‌ها و معیارهای دیگر جستجو کنید. همچنین می‌توانید پادکست‌های موجود را بررسی کنید. هر چه موسیقی بیشتری گوش دهید با پیشنهادات بیشتری مواجه می‌شوید. ویژگی Flow discovery به سرعت علایق شما را کشف می‌کند و موارد مشابه با آن‌چه دوست دارید را به شما پیشنهاد می‌دهد.

اگر موارد پیشنهادی برنامه را دوست ندارید، می‌توانید پلی لیست مورد نظر خود را بسازید. برای این کار باید گزینه‌ی Playlists را از نوار کناری انتخاب کرده و بر روی Create a playlist ضربه بزنید. بعد از آن نیز می‌توانید موزیک‌ها را به پلی لیست‌های قبلی مورد نظر اضافه کنید.

علاوه بر این می‌توانید پلی لیست‌های ساخته شده توسط افراد دیگر را نیز پیدا کنید. اگر به پلی لیست‌ها علاقه چندانی ندارید، می‌توانید تعدادی آهنگ را در لیست آهنگ‌های مورد علاقه خود قرار داده و به آن‌ها گوش دهید. همچنین با کلیک بر روی آیکن زنگ کنار هنرمند مورد نظر خود، نوتیفیکیشن‌هایی در مورد انتشار موزیک‌های جدید او و پیشنهادات شخصی‌تر شده را دریافت خواهید کرد.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

محیط کاربری دیزر
محیط کاربری دیزر

انواع موسیقی، محتوا و پادکست‌هایی که اشتراک دیزر به ما ارائه می‌کند تلفیقی از دو سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای (حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فایو اپل موزیک (حتما سر بزنید: خرید اشتراک اپل موزیک) است. اگر به دنبال دسترسی به آرشیو بیش از 90 میلیون آهنگ با قیمتی مقرون به صرفه و امکاناتی بی‌نظیر هستید، اشتراک دیزر را از انارگیفت خریداری و از مزایای پریمیوم آن لذت ببرید.

در مطلبی دیگر به مقایسه دو سرویس موسیقی اسپاتیفای و اپل موزیک پرداخته‌ایم. اگر به دنبال انتخاب یکی از این دو مورد هستید، بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید