بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور و نحوه خرید از اپ استور

بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور کدامند؟ آیا تاکنون برای دانلود برنامه‌ای از اپ استور هزینه پرداخت کرده‌اید یا همیشه به دنبال برنامه‌های رایگان هستید؟ درست است که برنامه‌‌های رایگان مناسبی در اپ استور پیدا می‌شوند، اما برخی از برنامه‌ها نیز تنها به میزان یک دلار یا حتی کمتر از آن هزینه دارند. آیا این مبلغ اندک، ارزش خرید یک برنامه با ویژگی‌هایی مانند دسترسی آفلاین، سینک بین دیوایس‌ها و حذف تبلیغات را ندارد؟

بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور

در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت به معرفی چند مورد از بهترین برنامه های پولی اپ استور می‌پردازیم تا در خرید برنامه از اپ استور هوشمندانه‌تر و راحت‌تر عمل کنید. با خرید گیفت کارت آیتونز از انارگیفت نسبت به شارژ اپل آیدی خود اقدام کرده و به امکانات گسترده کمپانی اپل از جمله خرید از اپ استور دسترسی داشته باشید.

Blek

بازی Blek در اپ استور
بازی Blek در اپ استور

اگر به بازی روی گوشی علاقه‌مند هستید Blek یک بازی ساده و اما جذاب است. تنها کافی است یک خط برای اتصال تمام نقاط هم رنگ روی صفحه بکشید. این بازی به شدت اعتیادآور است؛ گرچه ممکن است خنده‌دار به نظر برسد، اما این بازی یکی از بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور است که طرفداران زیادی نیز دارد!

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

Facetune

برنامه ویرایش عکس Facetune
برنامه ویرایش عکس Facetune

اگر با استفاده از فیلتر در هنگام عکاسی میانه خوبی ندارید، تنها با چند کلیک و بدون نیاز به مهارت‌های فتوشاپ در Facetune تصویر خود را ویرایش و آماده کنید. Facetune 2 نیز در اپ استور موجود است، اما به خرید اشتراک نیاز دارد که اعتراضات زیادی را نیز بر انگیخته است؛ نسخه اورجینال این برنامه یک بار پرداخت است….

حتما سر بزنید: خرید یوسی

Paprika Recipe Manager 3

برنامه آشپزی Paprika
برنامه آشپزی Paprika

Paprika یکی از بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور برای آموزش آشپزی است. جمع‌آوری دستور پخت انواع غذاها در یک جعبه کوچک در آشپزخانه کار مشکلی است؛ Paprika این کار را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. این برنامه خوب آشپزی به شما این امکان را می‌دهد تا همه دستورهای آشپزی را در یک جا جمع‌آوری کرده و حتی دستور پخت خود را به آن اضافه کنید. فهرستی از مواد لازم را از دستور غذای مورد نظر لیست می‌کند، برنامه‌ریزی برای غذا دارد و بین دیوایس‌های مختلف سینک می‌شود. در دستور پخت می‌توانید مقدار غذا را مشخص و اندازه مواد را تبدیل کنید و به تایمرهای مختلف دسترسی داشته باشید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

PhotoPills

برنامه PhotoPills برای عکاسی نجومی
برنامه PhotoPills برای عکاسی نجومی

PhotoPills یکی از بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور برای عکاسی نجومی است. با این برنامه مطلع می‌شوید که در کجا و چه زمانی به انتظار لحظات مهم کیهانی بنشینید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

Scrivener

Scrivener برای نویسندگان
Scrivener برای نویسندگان

Scrivener در میان بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور قرار دارد و برای نویسندگان کاربردی است و به آن‌ها کمک می‌کند تا به راحتی نوشته‌های خود را بین دیوایس‌های مختلف سینک کنند. اگر تاکنون با برنامه Google Docs کار کرده‌اید، حتما تجربه به هم ریختن قالب نوشته هنگام جابه‌جایی از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر را داشته‌اید. این برنامه یک سیستم فولدر عالی دارد. همچنین امکان افزودن یادداشت‌ها به پروژه‌ها و گزینه‌هایی برای قالب‌بندی‌های فیلم‌نامه، رمان و پایان‌نامه را در اختیار شما می‌گذارد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

Skillshare

برنامه آموزشی Skillshare
برنامه آموزشی Skillshare

Skillshare یک برنامه آموزشی برای تقویت استعداد و خلاقیت شماست. کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی آن خلاقیت شما را پرورش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا یک علاقه را به یک حرفه تبدیل کنید. برخی از کلاس‌های آموزشی آن رایگان است، اما برای دسترسی به تمام دوره‌ها باید اقدام به خرید اشتراک Skillshare کنید.

SkyView

تماشای ستارگان با SkyView
تماشای ستارگان با SkyView

با SkyView می‌توانید به دنیای ستارگان و صور فلکی قدم بگذارید. SkyView یکی از بهترین برنامه‌ های پولی اپ استور است که با آن می‌توانید ستارگان، صور فلکی و سیارات را شناسایی کنید. کلیه اطلاعات را روی یک نمای AR مشاهده می‌کنید. برخی ویژگی‌های خاص مانند امکان افزودن ویجت و دریافت نوتیفیکیشن در مورد یک رویداد فلکی در زمان آینده نیز وجود دارد.

Tarot

برنامه فال Tarot
برنامه فال Tarot

Tarot یک برنامه فال و پیشگویی است که به شما کمک می‌کند بدون نیاز به داشتن یک دسته کارت واقعی، فال تاروت گرفته و کارت‌های آن‌را بخوانید. این برنامه به شما در مقابله با مشکلات‌ کمک می‌کند و جواب خیلی از سوالات را با بله یا خیر می‌دهد. این برنامه دارای یک دسته کارت کلاسیک تاروت، سه کتاب داخلی و تنظیمات بخش کردن کارت است.

White Noise

برنامه White Noise با صداهای آرام‌بخش
برنامه White Noise با صداهای آرام‌بخش

برنامه White Noise شامل مجموعه‌ای از صداهای آرام‌بخش از طبیعت مانند صدای پرندگان، آب و آبشار و موارد دیگر است. همچنین قابلیت‌هایی مانند ترکیب صدا، پشتیبانی از صدای پس‌زمینه و زنگ‌های هشدار ملایم دارد. علاوه بر صداهای آرام‌بخش طبیعت صداهایی از شلوغی شهر نیز در آن پیدا می‌شود.

پس از آشنایی با برنامه‌ های پولی اپ استور، با خرید اپل آیدی از انارگیفت می‌توانید هر کدام از برنامه‌های مذکور را از App Store خریداری و دانلود کنید.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید