همه چیز درباره اپلیکیشن لایکی Likee و خرید الماس لایکی

پس از موفقیت چشمگیر رسانه اجتماعی تیک تاک، صدها برنامه مشابه با آن، بر پایه ویدئوهای کوتاه ساخته شد. اپلیکیشن Likee یکی از این برنامه‌هاست. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت به معرفی اپلیکیشن لایکی و نحوه خرید الماس Likee پرداخته‌ایم.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

 

معرفی اپلیکیشن لایکی

معرفی اپلیکیشن لایکی
معرفی اپلیکیشن لایکی

لایکی اپلیکیشنی برای ساخت ویدئوهای کوتاه و جذاب است که توسط شرکت BIGO Technology برای گوشی‌های همراه اندروید و iOS ارائه شده است. تنها کافی‌ست این برنامه را از گوگل پلی یا App Store دانلود و نصب کرده و برای خود یک اکانت بسازید. برای ساخت اکانت از حساب اینستاگرام و فیسبوک خود نیز می‌توانید استفاده کنید. البته بهترین و ساده‌ترین راه خرید اکانت Likee از انارگیفت است.

سپس ویدئوی خود را در سرور آن آپلود کرده و انواع فیلترها، استیکرها و موسیقی مورد نظر آماده را به آن اضافه کنید. در نهایت ویدئو را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و فالوئر جذب کنید.

بر اساس الگوریتم منحصر به فرد آن می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن ویدئوهای مورد نظرتان را پیدا کنید. یکی از قابلیت‌های جالب آن پیدا کردن کاربران دیگر Likee است که در اطراف شما زندگی می‌کنند.

بطور کلی Likee ترکیبی از اینستاگرام و تیک تاک است و همین موضوع باعث محبوبیت آن در میان افراد کم سن و سال مخصوصا جوانان و نوجوانان شده است. در حال حاضر لایکی چیزی حدود 500 میلیون نفر کاربر داشته که همواره با روند رو به رشدی همراه است.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

 

الماس لایکی چیست؟

الماس لایکی چیست؟
الماس لایکی چیست؟

الماس Likee یک واحد مالی در این برنامه است. با خرید الماس لایکی از انارگیفت می‌توانید لول خود و یا دوستان‌تان را در Likee ارتقا دهید که این باعث جذب فالور بیشتر خواهد شد و در نهایت یک اکانت بی‌نظیر خواهید داشت. از جمله مزایای الماس لایکی می‌توان به امکان ارسال گیفت‌های مختلف به دوستان (که باعث بالا رفتن لول شما و آن‌ها می‌شود)، انجام بازی‌های مختلف از جمله گریدی، یومی و فیشر، خرید vipهای مختلف که با آن می‌توانید پروفایل‌تان را زیباتر کنید (که از بسته شدن پروفایل شما نیز جلوگیری می‌کند) اشاره کرد. با حساب کاربری خود در لایکی می‌توانید هر چندبار که بخواهید الماس لایکی بخرید و اکانت Likee خود را شارژ کنید.

 

آشنایی با بخش های مهم Likee

آشنایی با بخش های مهم لایکی
آشنایی با بخش های مهم لایکی

برای دسترسی و استفاده از Likee بهتر است که با بخش‌های مهم و اصلی آن آشنا شوید:

  • Messages: که پیام‌هایی را که دریافت یا ارسال می‌کنید در این قسمت نمایش داده می‌شود.
  • Home: که در آن ویدئوهای دسته‌بندی شده را می‌یابید و از این طریق راحت‌تر ویدئوی مورد علاقه‌تان را پیدا می‌کنید.
  • Nearby: با استفاده از این قابلیت می‌توانید کاربران Likee را که در نزدیکی شما هستند، پیدا کنید.
  • Moments: پست فالوئرهایتان را در این قسمت می‌بینید.
  • Popular: در این قسمت می‌توانید ویدئوهای مشهور و پربازدید لایکی را مشاهده کنید.
  • Global: در این قسمت ویدئوهای کاربران بر اساس ملیت آن‌ها نمایش داده می‌شود.
  • Level: رقمی است که لول شما را در Likee نشان می‌دهد و با فعالیت بیشتر شما بالا می‌رود. با ارتقا لول، امکانات بیشتری برای ساخت ویدئو در اختیارتان گذاشته می‌شود.
  • Fans: اکانت افرادی که شما را فالو کرده‌اند.
  • Following: افرادی که شما آن‌ها را فالو کرده‌اید.
  • Magic: از این قسمت می‌توانید ویدئوهای جذاب بسازید.
  • Live: در این قسمت می‌توانید ویدئوهایی بصورت زنده پخش کنید.
  • Latest: ویدئوهای تازه آپلود شده را در این قسمت خواهید دید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

آیا لایکی برای کودکان بی‌خطر است؟

آیا لایکی برای کودکان بی‌خطر است؟
آیا لایکی برای کودکان بی‌خطر است؟

البته برخلاف تیک تاک، Likee مناسب کودکان نیست. در پاسخ به این سوال نمی‌توان گفت که لایکی 100 در صد برای کودکان مخرب است. اما اگر نگاهی به خط مشی ایمنی و رابط کاربری آن بیندازید، می‌بینید که برای کودکان طراحی نشده است. اول از همه می‌گوید که این برنامه برای کودکان زیر 16 سال ساخته نشده اما در واقع هیچ احراز هویتی برای تعیین سن انجام نمی‌دهد. حتی اگر با یک حساب گوگل زیر 16 سال ثبت نام کنید، هیچ عکس‌ العملی نشان نمی‌دهد.

بدترین قسمت این است که هیچ گونه فیلتر محتوایی ندارد. زیرا محتوای مبتذل یا صحنه‌های جنسی را محدود نمی‌کند. تنها محدودیت و ممنوعیت آن درباره صحنه‌های جنایت و خونریزی و مصرف مواد مخدر است. گزینه‌های فیلتر متفاوتی نیز دارد. به این صورت که با یک گزینه فیلتر ویژه می‌توانید فیلم‌ها را بر اساس جنسیت فیلتر کنید. مانند فیلتر بر اساس دختران، همجنس گرایان یا مردان. پس به این معنی است که مکانی برای افراد با تمایلات جنسی خاص است و در نتیجه مناسب کودکان نیست.

از طرفی این پلتفرم محل مناسبی برای انتشار ویدئوهای خصوصی نیست. زیرا سایر کاربران می‌توانند به راحتی ویدئوی شما را ذخیره و در سایر پلتفرم‌ها منتشر کنند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple، خرید اپل آیدی

جمع‌بندی

در انتها توصیه می‌کنیم اگر فرزندتان این برنامه را در تلفن همراه خود نصب کرده نظارت ویژه‌ای بر فعالیت او داشته باشد. با این حال Likee یک شبکه اجتماعی قدرتمند به حساب می‌آید و به لطف قابلیت‌های جذابی که دارد به یک پلتفرم سرگرم کننده برای اوقات فراغت افراد تبدیل شده است.

با خرید اکانت لایکی از انارگیفت به جمع کاربران این پلتفرم جذاب بپیوندید و از ساخت ویدئوهای منحصر به فرد لذت ببرید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن، خرید گیفت کارت free fire

شاید دوست داشته باشید
نمایش نظرات (1)