آموزش لغو اشتراک آلتیمیت گیتار پرو

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی مخصوصاً ساز گیتار هستید، بدانید که اشتراک آلتیمیت گیتار پرو یکی از بهترین راه‌های یادگیری و یا ارتقاء مهارت نواختن گیتار به صورت غیرحضوری است. در سایت Ultimate Guitar تقریباً آکورد و زبانه‌های هر آهنگی را می‌توانید پیدا کنید. علاوه بر گیتار نوازندگان باس، یوکلل، پیانیست‌ها و درامرها نیز می‌توانند از Ultimate Guitar اطلاعات مفید و آموزنده‌ای را بدست بیاورند. با انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید:

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

 

اشتراک آلتیمیت گیتار پرو چیست؟

اشتراک آلتیمیت گیتار پرو چیست؟
اشتراک آلتیمیت گیتار پرو چیست؟

با خرید اشتراک آلتیمیت گیتار پرو از انارگیفت به بزرگ‌ترین آرشیو آهنگ‌های جدید و قدیمی که بیش از یک میلیون است، دسترسی خواهید داشت. به این صورت یادگیری هیچ آهنگی برای شما غیرممکن نخواهد بود.

همچنین، با برخورداری از اکانت Ultimate Guitar Pro به مزایایی مانند استفاده و آموزش آسان و سریع برای افراد مبتدی و حرفه‌ای، ارتقاء مهارت موسیقی در هر سطح، امکان یادگیری به صورت نت به نت و با سرعت مورد نظر، یادگیری قطعات در قالب ریتم، باس یا درام و آمادگی برای اجرای کنسرت، نواختن نسخه اورجینال آهنگ‌های مورد نظر و استفاده از گزینه‌های آموزش پیشرفته مانند TAB PLAYBACK، MULTIPLE TRACKS TEMPO CONTROL و … دست می‌یابید.

نکته قابل توجه درباره اشتراک آلتیمیت گیتار پرو این است که می‌توانید نسخه‌ای از نت مخصوص به آهنگ مورد علاقه خود را چاپ کرده و به صورت آفلاین آن را تمرین کنید.

حال اگر بنا به هر دلیل، دیگر علاقه‌ای به آموزش آنلاین گیتار نداشته و قصد لغو اشتراک مربوطه را داشتید، می‌توانید به روش های زیر این‌کار را انجام دهید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

 

آموزش لغو اشتراک آلتیمیت گیتار پرو

 از آن‌جایی‌که Ultimate Guitar هیچ گونه خدمات پشتیبانی تلفنی برای پاسخ‌گویی به کاربران خود انجام نمی‌دهد، شما می‌توانید از طریق انجمن‌های مختلف یا چت زنده به پرس و جو بپردازید، اما نمی‌توانید اشتراک خود را مدیریت کنید یا وضعیت حساب خود را از طریق این راه‌ها تغییر دهید.

لغو اشتراک آلتیمیت گیتار پرو از طریق وبسایت

لغو اشتراک آلتیمیت گیتار پرو از طریق وبسایت
لغو اشتراک آلتیمیت گیتار پرو از طریق وبسایت

اگر ثبت نام خود را از طریق وبسایت Ultimate Guitar انجام داده‌اید، می‌توانید اشتراک خود را از همین طریق لغو کنید. برای این‌کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در وبسایت Ultimate Guitar وارد حساب کاربری خود شوید.
  2. از منو وارد settings شوید.
  3. Subscriptions را انتخاب کنید.
  4. گزینه manage subscription settings را پیدا کنید.
  5. گزینه auto-renewal را خاموش کنید.
  6. دلیل خود را برای لغو شتراک انتخاب کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

لغو اشتراک از طریق برنامه

لغو اشتراک از طریق برنامه
لغو اشتراک از طریق برنامه

برای لغو اشتراک آلتیمیت گیتار پرو بسته به نوع گوشی و این‌که برنامه اندروید یا iOS را بر روی آن نصب کرده‌اید، روش‌های مختلفی پیش روی شماست. باید به فروشگاه برنامه خود دسترسی داشته و اشتراک را از طریق حساب کاربری مدیریت کنید.

در آیفون یا آیپد

  1. در آیفون یا آیپد به Settings بروید.
  2. روی نام خود ضربه بزنید.
  3. حال Subscriptions را کلیک کنید.
  4. اشتراک مورد نظر را انتخاب کنید.
  5. حال دکمه Cancel Subscription آن را بزنید. اگر دکمه لغو اشتراک را پیدا نکردید به پایین اسکرول کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل، خرید اپل آیدی

در اندروید

از آن‌جایی که همه پرداخت‌ها در اندروید از طریق Google Play انجام می‌شود باید درخواست لغو اشتراک اکانت خود را به پشتیبانی Google ارسال کنید. در صورتی که چندین حساب گوگل پلی دارید، باید به حسابی که برای خرید اشتراک آلتیمیت از آن استفاده کرده‌اید وارد شده و درخواست خود را ارسال کنید.

 پس از لغو اشتراک همچنان می‌توانید به عنوان کاربر معمولی از خدمات رایگان سایت یا برنامه استفاده کنید. البته محدودیت‌های زیادی در استفاده از قابلیت‌ها و بخش‌های مختلف آن وجود دارد. امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد. برای آشنایی بیشتر با اکانت آلتیمیت گیتار پرو به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر، خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید