شماره مجازی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اگر نمی‌خواهید از شماره شخصی خود برای ثبت نام در شبکه‌های اجتماعی و یا تماس‌های کاری استفاده کنید و یا نیاز به تماس و ارسال پیامک به افرادی در خارج از کشور دارید، بهترین راهکار پیش روی شما خرید شماره مجازی است. این شماره در واقع سرویسی است که می‌توان آن را به طور همزمان به چندین خط تلفن متصل کرد. شما می‌توانید شماره متعلق به کشور مورد نظرتان را خریداری کرده و با آن از خدمات سایت‌ها و سرویس‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند استفاده کنید. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا با سرویس مذکور و کاربردها و مزایای آن آشنا شوید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی چیست؟
شماره مجازی چیست؟

شماره مجازی یک شماره تلفن است که ماهیت حقیقی ندارد، اما بسیاری از امکانات شماره تلفن واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون فاش شدن هویت و شماره شخصی، می‌توانید به تماس و یا ساخت چندین اکانت در شبکه‌های مجازی بپردازید.

بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارها نیز برای ارتباط با مشتریان و ارائه و پیگیری خدمات خود از این شماره‌ها استفاده می‌کنند. شما می‌توانید یک شماره را به تلفن‌ کارمندان خود متصل کرده و یا بین آن‌ها سوییچ کنید؛ همچنین می‌توانید تماس‌های ورودی را به چندین شماره تلفن متصل کنید!

حتما سر بزنید: خرید یوسی

با شماره مجازی می‌توانید بدون نیاز به احراز هویت و همچنین با امنیت بالا، در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های مجازی ثبت‌نام کرده و از تمامی خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. همچنین با تهیه شماره کشوری خاص، می‌توانید با مشتریان و یا آشنایان خود با هزینه‌ای مقرون به صرفه در آن کشور تماس گرفته و پیامک ارسال کنید.

همان‌طور که می‌دانید کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های جهانی علیه ایران، قادر به دریافت خدمات از برخی از سایت‌ها و سرویس‌ها نمی‌باشند. با استفاده از Virtual Number می‌توانید بدون هرگونه محدودیتی از خدمات این سرویس‌ها بهره‌مند شوید.

ساخت شماره مجازی رایگان چه معایبی دارد؟

معایب شمازه مجازی رایگان
معایب شمازه مجازی رایگان

همان‌طور که از نامش پیداست این شماره‌ها مجازی بوده و هویت خارجی ندارند و توسط برخی از ارائه دهندگان خاص در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. شما می‌توانید به وسیله بسیاری از نرم‌افزارها و سایت‌ها اقدام به ساخت شماره مجازی رایگان کنید، اما بنا به دلایلی این کار را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم:

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

  1. اول اینکه به دلیل هجوم بی‌رویه افراد به سرویس‌های ساخت این شماره‌ها، اغلب به خوبی کار نمی‌کنند و شماره‌‌های پایداری ارائه نمی‌دهند.
  2. دوم اینکه ممکن است یک شماره را به چندین نفر ارائه دهند؛ از آنجایی که حریم خصوصی برای آن‌ها اهمیتی ندارد، به راحتی اطلاعات مخاطبین شما را در اختیار کانال‌ها و سایت‌های تبلیغاتی می‌گذارند.
  3. در نهایت این‌ که در صورت از دست دادن حساب کاربری‌، در روند احراز هویت و بازگرداندن اکانت با مشکل مواجه می‌شوید و احتمال بازگرداندن آن بسیار کم است.

پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید این شماره‌ها به فروشگاه‌های معتبری مانند انارگیفت مراجعه کنید. پس از خرید شماره مجازی دائمی از انارگیفت می‌توانید به برقراری تماس، ارسال و دریافت پیامک، نصب و راه‌اندازی بسیاری از اپلیکیشن‌ها بپردازید.

استفاده از شماره مجازی چه مزایایی دارد؟

مزایای استفاده از Virtual Number
مزایای استفاده از Virtual Number

از دیگر مزایای استفاده از شماره مجازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

  1. کاهش هزینه‌های ارتباطی: هزینه‌های تماس‌ و ارسال پیامک، به دلیل برقراری در بستر اینترنت مخصوصا با خارج از کشور کاهش می‌یابد.
  2. حفط حریم خصوصی: با تهیه شماره مجازی از یک ارائه‌دهنده معتبر، حریم خصوصی و اطلاعات امنیتی شما حفظ خواهد شد.
  3. افزایش اعتبار کسب و کار: از آنجایی که افراد به مشاغل بین‌المللی بیشتر اطمینان دارند، با استفاده از شماره‌های بین‌المللی به اعتبار کسب و کارتان افزوده می‌شود.
  4. امکان تهیه شماره کشور مورد نظر با قیمتی مقرون به صرفه
  5. عدم نیاز به احراز هویت
  6. سهولت استفاده و اتصال به چندین شماره و دستگاه
  7. هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از آن وجود ندارد!
  8. قابل استفاده در اکثر اپلیکیشن‌های خارجی

Virtual Number چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای Virtual Number
کاربردهای Virtual Number

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که شماره مجازی چه کاربردهایی دارد؟ در ادامه به برخی از مهمترین کاربردهای آن می‌پردازیم:

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

  1. برقراری تماس و ارسال و دریافت پیامک از کشور مورد نظر: شما می‌توانید شماره خود را در اختیار مشتریان و مخاطبین خود در کشورهای دیگر قرار دهید. به این صورت با کمترین هزینه می‌توانید با یکدیگر تماس برقرار کنید. همچنین سیستم پیامکی این نوع شماره بر بستر اینترنت بوده و هزینه بسیار کمی دارد. علاوه بر این، هنگام تماس موقعیت مکانی شما مشخص نمی‌شود.
  2. ثبت نام در شبکه‌های مجازی: با استفاده از شماره‌های مذکور می‌توانید به راحتی و بدون اینکه هویت اصلی و شماره شما فاش شود، در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌هایی مانند واتساپ، تلگرام، توئیتر و اینستاگرام ثبت نام کرده و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید.
  3. استفاده از خدمات سایت‌هایی که ایران را تحریم کرده‌اند: برخی از سایت‌ها به شماره‌های متعلق به ایران خدمات نمی‌دهند. با استفاده از شماره کشوری غیر از ایران می‌توانید به راحتی در این سایت‌ها ثبت نام کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.
  4. ساخت اپل آیدی با شماره مجازی: تا پیش از این برای ساخت اپل آیدی تنها یک ایمیل کافی بود. به تازگی شماره تلفن نیز یکی از راه‌های ساخت اپل آیدی به حساب می‌آید. با توجه به محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل برای ایران، کاربران ایرانی در ثبت شماره تلفن خود با مشکل مواجه می‌شوند، اما خوشبختانه با استفاده از شماره مجازی می‌توانید به راحتی به ساخت اپل آیدی اقدام نمایید. برای خرید اپل آیدی آماده و اختصاصی بر روی لینک کلیک کنید.

انواع Virtual Number

شما با توجه به نیازهای خود می‌توانید شماره مورد نظر خود را خریداری کنید. در زیر به معرفی انواع آن می‌پردازیم:

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

  • شخصی: برای ارتباط و تماس با دوستان و آشنایان به کار می‌رود.
  • تجاری: این شماره مناسب شرکت‌هایی است که می‌خواهند بدون خرید خط ثابت خارجی، شماره تلفنی در نقطه‌ای دیگر از جهان داشته باشند.
  • بازاریابی: برای استفاده شرکت‌ها جهت فعالیت‌های بازاریابی و کانال‌های مختلف رسانه‌ای
  • خدمات مجازی: این نوع شماره بیشترین کاربرد را در زمینه خدمات مجازی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا یک شماره تلفن در هر نقطه از دنیا داشته باشید.

شماره مجازی گوگل وویس

شماره دائمی مجازی گوگل وویس
شماره دائمی مجازی گوگل وویس

اعتبار شرکتی که این دسته از شماره‌ها را ارائه می‌کند، خیلی اهمیت دارد. یکی از معتبرترین شماره‌های مجازی ارائه شده در انارگیفت شماره مجازی گوگل وویس است. شرکت گوگل به دلیل سابقه و قدمت خود اعتبار بیشتری نسبت به سرویس‌های تازه تاسیس دارد و به همین دلیل از پشتیبانی بهتری برخوردار می‌باشد. با خرید شماره مجازی گوگل ویس از انارگیفت، یک شماره مجازی آمریکا به صورت دائمی دریافت خواهید کرد. این شماره تمامی مزایایی که در بالا گفتیم را در اختیار شما می‌گذارد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

گوگل وویس مناسب چه کسانی است؟

Google Voice مناسب کسانی است که:

  • کسب و کارهای خارج از کشور دارند و به شماره‌ای غیر از ایران نیازمند هستند.
  • همچنین اگر تمایل دارید شماره شما در پیام‌رسان‌هایی مانند واتساپ نمایش داده نشود، کاملاً کاربردی است.
  • برای استفاده از نرم‌افزارها و سرویس‌هایی که به ایرانی‌ها خدمات نمی‌دهند نیز مناسب است.
شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید