بهترین پلی لیست های اپل موزیک که باید بشناسید

اگر از کاربران اپل موزیک هستید یا قصد خرید اکانت پریمیوم اپل موزیک را دارید، در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت با ما همراه باشید تا ۲۱ مورد از بهترین پلی لیست های اپل موزیک که باید بشناسید را به شما معرفی کنیم.

سرویس‌های استریم موسیقی مانند تیدال، اسپاتیفای و اپل موزیک در ایجاد و لیست بندی آهنگ‌های خود بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند و نهایت دقت را به خرج می‌دهند تا بتوانند پلی لیست‌هایی متناسب با سلیقه کاربران ایجاد کنند. در این مطلب با تعدادی از بهترین لیست‌های پخش Apple Music آشنا می‌شوید که در صورت نیاز، به راحتی می‌توانید به آن‌ها گوش بسپارید و بدین ترتیب درگیر شنیدن موزیک‌های تکراری نخواهید شد.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

 

بهترین پلی لیست‌ های اپل موزیک

در ادامه تعدادی از جذاب‌ترین موسیقی‌های موجود در اپل موزیک را خواهید شناخت.

Its Lit!

معرفی بهترین پلی لیست های اپل موزیک
معرفی بهترین پلی لیست های اپل موزیک

برای دسترسی به یک POP واقعی، این گزینه از بهترین‌ لیست‌های موجود است که در صدر قرار دارد. بهترین آهنگ‌های پر انرژی اپل موزیک از هنرمندانی مانند Drake، Lil Baby، Lil Tjay و بسیاری دیگر در این پلی لیست وجود دارند.

این لیست از ۱۰۰ آهنگ و ۴ ساعت و ۴۸ دقیقه پخش برخوردار است. قابلیت Skip و Shuffle در اختیار شنوندگان و کاربران اپل موزیک است. با خرید اشتراک اپل موزیک به این پلی لیست و مابقی امکانات دسترسی خواهید داشت.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

Trance Essentials

پلی لیست Trance Essentials در اپل موزیک
پلی لیست Trance Essentials در اپل موزیک

اگر می‌خواهید مجموعه‌ای از آهنگ‌های جادویی دریافت کنید که با ذهن و روح شما در هم می‌آمیزد، این پلی لیست گزینه‌ای بسیار عالی است. موزیکی که ما را به حالت خلسه و آرامش ببرد به بخشی از نیاز روحی ما تبدیل شده است. زمانی که با هدفون به موزیک‌های داخل این پلی لیست گوش دهید، به آرامشی واقعی می‌رسید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

Game Day Warm-Up Mix

پلی لیستی از جنس هیپ هاپ برای فعالیت‌های ورزشی
پلی لیستی از جنس هیپ هاپ برای فعالیت‌های ورزشی

پلی لیستی از جنس هیپ هاپ و پر انرژی که آدرنالین را در خون شما به جریان می‌اندازد. اگر از این پلی لیست در زمان ورزش و فعالیت‌های پر تحرک استفاده کنید، بعد از اتمام فعالیت خود همان انرژی و انگیزه اولیه را خواهید داشت.

Lofi Hip Hop Beats

اگر به دنبال مجموعه‌ای از آهنگ‌های مناسب برای زمان مطالعه و یا تمرینات خود هستید که بر فعالیت شما تأثیری نگذارد، این مورد به عنوان یکی از بهترین پلی لیست ‌های اپل موزیک در این زمینه شناخته شده است. این لیست از بهترین‌های موسیقی مانند C y g n و Ruck P تشکیل شده است.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

پلی لیستی با ۴ ساعت و نیم زمان پخش در اختیار دوستداران این سبک از موسیقی است.

Huge Country Hits

در این مجموعه، عِرق کشور دوستی نشان داده شده است. افرادی که به دنبال آهنگ‌های پر انرژی با مضمون وطن دوستی هستند می‌توانند به این پلی لیست اعتماد کنند و با مراجعه به این لیست ۲ ساعت و ۳۹ دقیقه‌ای، در هر لحظه لذت ببرند.

Slow Jam Essentials

مطمئناً برای هر شخص در زندگی پیش آمده است که لحظاتی را بخواهد با خود خلوت کند و جدا از زندگی متلاطم بیرون، کمی به خود بیندیشد. پلی لیست مذکور در میان بهترین پلی لیست های اپل موزیک، همراه شما خواهد بود تا از تنهایی خود نهایت استفاده را ببرید!

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

Sampled: Art of Noise

تنها دوستداران موسیقی هاردکور به زیبایی و لذت شنیداری آهنگ‌های این لیست پخش از اپل موزیک پی می‌برند. لازم به ذکر است که هاردکور ژانری از موزیک راک است و طرفداران مختص به خود دارد. اگر به این سبک موسیقی علاقه دارید از این پلی لیست غافل نشوید.

Best of Ghana

این پلی لیست مجموعه‌ای از آهنگ‌های محبوب را از غرب آفریقا در خود جمع کرده و بهترین دسته‌های موسیقی راک و سازهای قوی از منطقه مذکور را به کاربران اپل موزیک ارائه می‌کند. اگر علاقمند به ترکیبی از آهنگ‌های متعلق به دهه ۸۰ و سبک هیپ هاپ هستید، بهتر است این لیست را برای یک بار هم که شده گوش کنید.

Sleep Sounds

مجموعه‌ای از آهنگ‌های خواب‌آور در میان بهترین پلی لیست های اپل موزیک
مجموعه‌ای از آهنگ‌های خواب‌آور در میان بهترین پلی لیست های اپل موزیک

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سختی به خواب می‌روید، این پلی لیست به کمک شما می‌آید. مجموعه‌ای از آهنگ‌های آرام‌بخش و خواب‌آور که هدفی جز فراهم آوردن یک خواب بدون استرس ندارد.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

Verified Hits

یکی از بهترین پلی لیست های اپل موزیک برای تمامی سلیقه‌ها و مخصوص مهمانی و جشن است. حاوی آهنگ‌هایی در سبک هیپ هاپ، R&B و رقص است که تمامی افراد حاضر در جشن را راضی نگه می‌دارد.

Do Not Disturb

طبیعی است که همه ما هر چند وقت یک بار درگیر مشکلات زندگی شویم و بخواهیم مدتی را در تنهایی سپری کنیم. این پلی لیست به معنای واقعی «مزاحم نشوید» به ما در یافتن و بازیابی احساسات کمک می‌کند.

Lyric Free

در خیلی از مواقع سعی داشته‌اید بر روی موضوعی تمرکز کنید، اما به دلیل وجود اشعار آهنگ مورد نظر به هدف خود نرسیده‌اید. بنابراین به دنبال رهایی از متون و اشعار بوده‌اید. با مراجعه به این پلی لیست نیازی به غیرفعال کردن Lyrics ترانه‌ها ندارید.

Feeling Happy

لیستی از بهترین آهنگ‌های شاد
لیستی از بهترین آهنگ‌های شاد

بدیهی است که موسیقی یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد حس شادی و انرژی در انسان‌ها است. با پلی لیست Feeling Happy در حال انجام هر کاری که باشید این شادی را احساس خواهید کرد؛ خواه در حال دوش گرفتن و یا رانندگی باشید، انرژی مضاعفی در تمام وجود شما گسترش می‌یابد که وصف ناشدنی است.

Unplugged

افرادی که به مباحث زیبایی‌شناسی اهمیت می‌دهند به خوبی از موضوع مهم آکوستیک آگاه هستند. این پلی لیست از پوشش‌های صوتی آهنگ‌های اورجینال پشتیبانی می‌کند. ضرب آهنگ‌های بی‌نظیر گیتار و پیانو به همراه آواز را در این لیست می‌توان تجربه کرد.

Pure Motivation

این مورد به عنوان یکی از بهترین پلی لیست های اپل موزیک با آگاهی از تأثیر موسیقی بر روح و روان انسان‌ها، برجسته‌ترین موزیک‌ها را در خود جای داده‌ تا بتواند طرفداران موسیقی را بیش از پیش به اپل موزیک جذب کند. هنرمندانی مانند لیدی گاگا، دوآلیپا و آریانا گرانده بیشترین آثار در سبک پاپ را منتشر کرده‌اند.

Feeling Friday

پلی لیست Feeling Friday توسط اپل مدیریت و آپدیت می‌شود. این لیست به عنوان یکی از بهترین پلی لیست های اپل موزیک، سعی در ایجاد احساسات و عواطف زیبای از دست رفته کاربران دارد. لازم به ذکر است که این مجموعه، شامل برترین‌های هیپ هاپ و R&B است. مدیریت منظم این مجموعه، آن را به یکی از بهترین پلی لیست های اپل موزیک تبدیل کرده است.

Top 100: USA

همان‌طور که از نام این پلی لیست پیداست، بهترین و پرطرفدارترین آهنگ‌های پخش شده در آمریکا را در خود جای داده است. بهترین ویژگی این پلی لیست، آپدیت منظم آن بر اساس سبک و پویایی آهنگ‌های موجود است.

The 3 a.m. Drive Home

مطمئناً برای رانندگی آخر وقت و نیمه شب، به مجموعه‌ای از آهنگ‌های پر انرژی و نشاط‌‌ آور نیاز هست تا راننده را بیدار نگه دارد. best playlists of Apple MuThe 3 a.m. Drive Homesic در میان بهترین پلی لیست های اپل موزیک این شرایط را برای مخاطبین خود فراهم کرده است. در صورت نیاز آن را تجربه کنید و خستگی مسیر را از خود دور کنید.

Pure Ambient

انسان همیشه به دنبال آرامش بوده است و از هر راهی برای رسیدن به این موضوع کمک گرفته است. پلی لیست Pure Ambient به تمامی شنوندگان خواه در حال مطالعه باشند و یا در حال استراحت، احساس آرامش فوق‌العاده‌ای القاء می‌کند.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

Driving Songs

اگر به دنبال پلی لیستی از آهنگ‌های مشهورترین سازندگان موسیقی دنیا هستید و برای رانندگی طولانی مدت خود به انرژی نیاز دارید، از این پلی لیست اپل موزیک غافل نشوید. این مجموعه از ۴۰ آهنگ برخوردار است که در ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

Gospel Essentials

این مجموعه در برگیرنده آهنگ‌هایی معنوی با حال و هوای انجیل است که طرفداران خاص خود را دارد. بسیاری از افراد با گوش سپردن به آهنگ‌های معنوی قوت قلب می‌گیرند و آرامش می‌یابند.

برای دسترسی به بهترین پلی لیست های اپل موزیک می‌توانید اکانت فمیلی اپل موزیک را از انارگیفت خریداری کنید و یا با مقایسه و بررسی دیگر سرویس‌های استریم موسیقی، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید