لیست 10 تایی بهترین انیمیشن‌ های دیزنی و خرید اکانت دیزنی پلاس

اگر به انیمیشن‌های جذاب دیزنی علاقه دارید و یا برای کودک خود به دنبال بهترین انیمیشن‌ های دیزنی هستید، شرکت دیزنی نیاز شما را برطرف می‌سازد. با خرید اشتراک دیزنی پلاس می‌توانید در یک بازه زمانی مشخص و به شکل مقرون به صرفه‌تری از آرشیو عظیم Disney بهره ببرید.

در این مطلب از انارگیفت، مرجع معتبر و ارزان خرید گیفت کارت ۱۰ مورد از برترین‌های دیزنی را معرفی کرده‌ایم تا علاوه بر آشنایی با آن‌ها، تا حدودی از عناوین موجود در کتابخانه Disney Plus آگاه شوید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

استودیوی انیمیشن‌سازی Walt Disney، از سال ۱۹۳۷ که فیلم سفید برفی و هفت کوتوله را ساخت، کار خود را در عرصه تولید انیمیشن‌های جذاب و خاص شروع کرده است. این شرکت از آن زمان تاکنون توانسته است بیش از ۵۸ فیلم بلند تولید کند. این فیلم‌ها با مضامینی شامل دوران قبل از جنگ جهانی دوم، رنسانس دیزنی و بهترین عناوین دیزنی ساخته شده‌اند و به مرحله اکران رسیده‌اند.

Pixar و Sony Pictures Animation از جمله رقیبان سرسخت دیزنی هستند که در زمینه تولید انیمیشن‌های جذاب موفق عمل کرده‌اند. با وجود این، والت دیزنی از قدمت بیشتری برخوردار بوده و سابقه‌ای درخشان‌تر دارد. بسیاری از فیلم‌های موجود در آرشیو دیزنی، بدون در نظر گرفتن ژانر و سبک، از جمله بهترین فیلم‌های صنعت انیمیشن‌سازی به شمار می‌روند.

معرفی بهترین انیمیشن‌ های دیزنی

قاعدتاً هر انیمیشن ساخت دیزنی نمی‌تواند خوب باشد و این شرکت نیز مانند هر استودیوی دیگر، از انیمیشن‌ها و فیلم‌های معمولی برخوردار است که جذابیت خاصی برای تماشاگر ندارند؛ بنابراین برای آشنایی با بهترین‌های دیزنی در ادامه با ما همراه باشید:

حتما سر بزنید: خرید یوسی

1. شیرشاه (1994)

شیرشاه
شیرشاه

این انیمیشن بر اساس هملت شکسپیر ساخته شده و سیمبا به عنوان قهرمان داستان ظاهر می‌شود. پدر سیمبا می‌میرد و عموی او (اسکار)، سیمبا را باعث مرگ پدرش می‌داند و او را تبعید می‌کند. سیمبا به کمک دوست کودکی‌اش یعنی نالا و دوستان دیگر خود به نام‌های میرکات و پومبا موفق می‌شوند تا راک را از دست اسکار و کفتارهایش نجات دهند.

سه آهنگ ساخته آلتون جان و تیم رایس نامزد جایزه اسکار در بخش بهترین آهنگ اصلی شدند که در نهایت آهنگ Can You Feel The Love Tonight موفق به دریافت جایزه شد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

این فیلم توانست امتیاز 8.5 را در IMDB کسب کند. با خرید اکانت دیزنی پلاس می‌توانید از تماشای بهترین انیمیشن‌ های دیزنی لذت ببرید.

2. کوکو (2017) از تأثیرگذارترین و بهترین انیمیشن های دیزنی

انیمیشن CoCo در دیزنی
انیمیشن CoCo در دیزنی

کوکو محصول همکاری دیزنی و پیکسار است که زندگی پس از مرگ و کودکی را که به آن دنیا سفر کرده به تصویر می‌کشد. داستان این فیلم بسیار شگفت انگیز است و هر کودک و بزرگی را به خود جذب می‌کند. این انیمیشن یک رقیب سرسخت برای شیرشاه به شمار می‌رود.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

این فیلم توانست امتیاز ۸.۴ را در IMDB کسب کند.

3. Wall – E (2008)

انیمیشن Wall - E در دیزنی پلاس
انیمیشن Wall – E در دیزنی پلاس

شخصیت اصلی این فیلم، یعنی Wall – E، به عنوان آخرین ربات باقی مانده بر روی سیاره است و از تنهایی بسیار رنج می‌برد تا زمانی که EVE از راه می‌رسد.

استودیو پیکسار با تولید Wall – E نشان داد که برای نشان دادن قدرت تنهایی یک انسان و یا حتی ربات و برنامه‌های کامپیوتری، نیازی به دوبلور یا همان صداپیشگان زیادی نیست و با کمترین مکالمات می‌توان یک کمدی علمی تخیلی فوق العاده را خلق کرد.

این فیلم توانست امتیاز ۸.۴ را در IMDB کسب کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

4. UP (2009)

تماشای Up در دیزنی
تماشای Up در دیزنی

انیمیشن بالا یک انیمیشن ناراحت کننده و در عین حال دل‌نشین است. پیکسار در این فیلم سعی کرده تا غم از دست دادن چیزهای زیبا و تلاش در زندگی و موفقیت پس از آن را به تصویر بکشد.

به طور خلاصه در این فیلم می‌توان هر دو حالت غم از دست دادن زیبایی‌های زندگی و شادی وصف ناپذیر رسیدن به یک آرزو را درک کرد.

این فیلم توانست امتیاز ۸.۲ را در IMDB کسب کند و در لیست بهترین انیمیشن‌ های دیزنی قرار بگیرد.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

5. داستان اسباب‌بازی‌های ۳ (2010)

داستان اسباب‌بازی‌های ۳
داستان اسباب‌بازی‌های ۳

از تماشای قسمت‌های متفاوت انیمیشن داستان اسباب‌بازی‌ یا همان Toy Story، به خوبی می‌توان پیشرفت در محتوای آن را مشاهده کرد. گرچه بسیاری از منتقدین بر این باور هستند که هیچ کدام از مجموعه‌های این انیمیشن به خوبی نسخه اصلی آن نبوده است.

داستان اسباب‌بازی ۳ مفهوم بزرگ شدن در زندگی و رویارویی با مرگ را تداعی می‌کند. این انیمیشن به حدی زیباست که هر فرد بزرگسالی را نیز به خود جذب می‌کند. با خرید اشتراک Disney به راحتی می‌توانید تمامی قسمت‌های این داستان جذاب کودکانه را در کنار خانواده خود تماشا کنید.

این فیلم توانست امتیاز ۸.۲ را در IMDB کسب کند.

6. روح (2020)

Soul در سرویس دیزنی پلاس
Soul در سرویس دیزنی پلاس

این انیمیشن یکی از بهترین و جدیدترین فیلم‌های پیکسار است که انحصاراً در سرویس دیزنی پلاس در دسترس است. داستان این فیلم زندگی مردی را نشان می‌دهد که درست قبل از برگزاری کنسرت بزرگی که آرزویش را داشت می‌میرد و با دنیای پس از مرگ دست و پنجه نرم می‌کند و سعی دارد تا به زندگی خود بازگردد…

این مرد در دنیای پس از مرگ و از طریق روحی که هرگز زندگی را تجربه نکرده است، معنای واقعی زندگی را درک می‌کند و از آن زمان تصمیم می‌گیرد که پس از زنده شدن، شاد و درست زندگی کند.

این فیلم توانست امتیاز ۸.۱ را در IMDB کسب کند و از جدیدترین و بهترین انیمیشن های دیزنی به شمار می‌رود!

7. علاء‌الدین (1992) از قدیمی‌ترین و بهترین انیمیشن‌ های دیزنی

علاء‌الدین از بهترین‌های دیزنی
علاء‌الدین از بهترین‌های دیزنی

یک انیمیشن فوق‌العاده و قدیمی که در آن پسری به نام علاء‌الدین توسط مشاور سلطان فریب می‌خورد و به غار عجایب وارد می‌شود. علاء‌الدین به کمک غول چراغ جادو نجات می‌یابد و از آن‌جا فرار می‌کند.

یکی از ۳ آرزوی بزرگ علاء‌الدین این است که به شاهزاده تبدیل شود. غول چراغ جادو این آرزو را برآورده می‌کند و او پس از تبدیل شدن به شاهزاده علی و ازدواج با پرنسس یاسمین، جعفر را شکست می‌دهد. موسیقی متن این انیمیشن، آهنگ Friend Like Me از ویلیامز است که بسیار موفق عمل کرده است.

برای تماشای این مجموعه فوق‌العاده و نوستالژیک می‌توانید اشتراک دیزنی را خریداری نمایید.

این فیلم توانست امتیاز ۸ را در IMDB کسب کند.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

8. مولان (1998)

مولان از قوی‌ترین زنان دیزنی پلاس
مولان از قوی‌ترین زنان دیزنی پلاس

Mulan از بهترین انیمیشن‌ های دیزنی است که داستانی بسیار جذاب دارد. دختری به نام مولان در این فیلم سعی می‌کند تا با تغییر چهره و تبدیل شدن به یک پسر مانع از حضور پدر پیرش در جنگ شود. مولان با جنگیدن در این فیلم، به عنوان یکی از زن‌های قدرتمند انیمیشن‌های دیزنی شناخته می‌شود.

فیلم مولان به دلیل وجود شخصیت‌هایی مانند موشو (ادی مورفی) و برخورداری از موسیقی متن بسیار زیبا، از نسخه لایو اکشن آن بهتر عمل کرده است.

این فیلم توانست امتیاز ۷.۸ را در IMDB کسب کند.

9. موآنا (2016)

موانا در سرویس دیزنی پلاس
موانا در سرویس دیزنی پلاس

داستان این انیمیشن بر اساس زندگی یک دختر نوجوان نوشته شده که فرزند رئیس دهکده‌ای ساحلی است و موانا نام دارد و باید به دل اقیانوس بزند تا خدای مائویی را پیدا کند و سنگی باستانی را به او بدهد. این دختر نوجوان با این کار، دهکده خود را از قحطی نجات می‌دهد.

موانا به یکی از فیلم‌های دیدنی دیزنی تبدیل شده و امتیاز 7.6 IMDB را از آن خود کرده است.

10. Lilo & Stitch (2002)

Lilo & Stitch در سرویس پخش Disney Plus
Lilo & Stitch در سرویس پخش Disney Plus

بدیهی است که در زمان تولید این انیمیشن، تولید فرنچایز (حق امتیاز مختص هر فیلم) رایج نبود، اما Lilo & Stitch یکی از فیلم‌هایی بود که توانست مانگا و دنباله‌هایی را برای خود تولید کند. در آن زمان شایعه شده بود که این انیمیشن قرار است یک نسخه لایو اکشن داشته باشد.

در این فیلم می‌توان روابط دوستانه و خانوادگی را خیلی خوب درک کرد. کودکی اهل هاوایی به نام لیلو که یک موجود عجیب غریب به نام استیچ را به فرزندخواندگی خود قبول می‌کند، داستان فیلم را رقم می‌زند.

این فیلم توانست امتیاز ۷.۳ را در IMDB کسب کند.

طرفداران فیلم و انیمیشن به خوبی می‌دانند که دیزنی در سال‌های گذشته توانسته جذاب‌ترین‌ برنامه‌ها را تولید کند. یکی از راه‌های تماشای بهترین انیمیشن‌ های دیزنی، خرید اشتراک دیزنی پلاس است. برای اطلاع از دیگر سرویس‌های استریمینگ فیلم و سریال به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید