هر آنچه باید در مورد سرویس Fubo TV بدانید!

فوبو تی وی در سال ۲۰۱۵ به عنوان یک سرویس پخش فوتبال راه‌اندازی شد. اکنون این سرویس با نام بهترین سرویس پخش برنامه‌های ورزشی شناخته می‌شود. برای آشنایی با همه چیز درباره سرویس Fubo TV، در این مطلب از انارگیفت ما را همراهی کنید.

پلتفرم مذکور، از ویژگی‌های بی‌شماری مانند 100 کانال ورزشی مختلف و یا فضای ذخیره‌سازی DVR برخوردار است که برای ضبط کردن برنامه‌ها و تماشای آن‌ها در حالت آفلاین در نظر گرفته شده است.

فوبو تی وی چیست؟
فوبو تی وی چیست؟

سرویس فوبو تی وی چیست؟

Fubo TV با برخورداری از کاتالوگی عظیم از برنامه‌های زنده تلویزیونی، امکان ضبط ۱۰۰۰ ساعت از محتوای ورزشی پخش شده را برای کاربران خود فراهم می‌آورد.

علاقمندان به ورزش‌هایی مانند MLB، NFL، NBA، MLS، NHL و ورزش های کالج و تمامی انواع ورزش‌های دیگر، با خرید اشتراک فوبو تی وی به راحتی به مسابقات و پخش زنده این رویدادها دسترسی خواهند داشت. علاوه بر این، طرفداران فوتبال، با دیدن لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و مسابقات دیدنی دیگر در فوبو تی وی، به هیچ سرویس دیگر و یا شبکه کابلی نیاز نخواهند داشت.

یکی از ویژگی‌های جالب این سرویس، امکان پخش همزمان محتوای این سرویس بر روی 10 دستگاه‌ ثابت و 3 دستگاه در حال حرکت است. لازم به ذکر است که فوبو تی وی از دستگاه‌های اپل تی وی، کروم کست، روکو، ایکس باکس، آمازون فایر تی وی، اسمارت تی وی سامسونگ، الجی، ویزیو و هایسنس پشتیبانی می‌کند.

دستگاه‌های تحت پشتیبانی فوبو تی وی
دستگاه‌های تحت پشتیبانی فوبو تی وی

همه چیز درباره سرویس Fubo TV

کانال‌های فوبو تی وی

برای دانستن همه چیز درباره سرویس Fubo TV باید گفت که سرویس مذکور از ۴ طرح اشتراکی برخوردار است که عبارتند از:

پلن Pro فوبو تی وی

شامل 183 کانال، حاوی شبکه‌های محلی مانند ABC، CBS و همچنین شبکه‌های محبوب دیگری مانند دیزنی و کمدی سنترال و موارد مشابه است. ۱۰۰۰ ساعت ضبط DVR، پخش در 10 دستگاه همزمان در خانه و سه دستگاه در حال حرکت نیز یکی از مشخصات این پلن است.

پلن Elite فوبو تی وی

این طرح، 247 کانال دارد و علاوه بر این، 54 کانال از طرح Fubo Extra و 11 کانال از News Plus را به کاربران ارائه می‌دهد. بدین معنی که علاوه بر کانال‌های ورزشی مانند NHL Network، NBA TV، از شبکه‌های موسیقی و سرگرمی پشتیبانی می‌کند. پخش زنده ۱۳۰ رویداد ورزشی با کیفیت 4K از دیگر قابلیت‌های مهم این سرویس است.

این پلن نیز به اندازه ۱۰۰۰ ساعت، ضبط DVR را در اختیار مشترکین قرار می‌دهد و امکان پخش در 10 دستگاه به صورت همزمان در خانه و سه دستگاه دور از خانه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

پلن Premier فوبو تی وی

این پلن علاوه بر مواردی که در طرح Elite وجود دارد، 9 کانال پریمیوم زنده درخواستی Showtime را نیز در خود دارد.

پلن لاتین برای اسپانیایی‌های فوبو تی وی

طرحی خانوادگی که برای اسپانیایی زبان‌ها و علاقمندان به رویدادهای ورزشی مناسب است. این مورد از ۴۷ کانال، 250 ساعت فضای ذخیره سازی DVR و امکان تماشای همزمان دو صفحه را به کاربران ارائه می‌دهد.

همه چیز درباره سرویس Fubo TV
همه چیز درباره سرویس Fubo TV

تماشای مسابقات زنده ورزشی در فوبو تی وی

همان‌طور که بالاتر به آن اشاره شد، فوبو تی وی بهترین و آخرین انتخاب ورزش دوستان است. تماشای ورزش‌های پر طرفداری مانند گلف، تنیس و بوکس در کنار دیگر عناوین ورزشی، کاربران زیادی را جذب این سرویس پخش کرده است.

برای تماشای ورزش‌های لایو مانند NFL Redzone، MLB Strike Zone و بسیاری از کانال‌های مخصوص کنفرانس NCAA و شبکه‌های جهانی، فوبو تی وی و بسته‌های الحاقی آن، بهترین گزینه است.

نکته: با خرید اشتراک فوبو تی وی، می‌توان March Madness را نیز تماشا کرد.

کاربران فوبو تی وی

اگر می‌خواهید همه چیز درباره سرویس Fubo TV را بدانید، بهتر است از تعداد کاربران این سرویس آگاه باشید. محبوبیت این سرویس به حدی است که تا سال 2023، به تعداد 1.477 میلیون مشترک در آمریکا دارد و در رتبه چهارم سرویس پخش این کشور قرار گرفته است.

فوبو تی وی بهترین سرویس پخش ورزشی

در این مطلب سعی کردیم همه چیز درباره سرویس Fubo TV را برای شما بیان کنیم. اگر تجربه‌ای از تماشای این سرویس دارید که ما به آن اشاره نکردیم، خوشحال می‌شویم با ما و کاربران دیگر در میان بگذارید. همچنین برای آشنایی با سرویس‌های استریم فیلم و سریال، می‌توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید