اشتراک گوگل وان چیست و چه کاربردی دارد؟

تا مدت‌ها قبل از اشتراک گوگل وان، شرکت گوگل برنامه‌های اشتراکی فضای ذخیره‌سازی را از طریق Google Drive برای کاربران ارائه می‌کرد. بسیاری از کاربران تصور می‌کردند که گوگل درایو تنها یک فضای ذخیره‌سازی می‌باشد و هیچ کاربرد دیگری ندارد. به همین دلیل گوگل در سال ۲۰۱۸، سرویس اشتراکی گوگل وان را ایجاد کرد و کاربران گوگل درایو به طور اتوماتیک به گوگل وان ارتقا یافتند. با انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید:

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

تفاوت گوگل درایو و گوگل وان
تفاوت گوگل درایو و گوگل وان

معرفی اشتراک گوگل وان

هر فرد با برخورداری از یک اکانت گوگل، به طور رایگان از ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری بهره‌مند می‌شود. این میزان فضای ذخیره‌سازی از طریق Google Drive، Google Photos و جیمیل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. قاعدتاً این میزان فضا برای تمامی عکس‌ها و فیلم‌ها کافی نیست و به ناچار باید از یک روش دیگر استفاده کرد. گوگل، سرویس اشتراکی گوگل وان را ارائه می‌دهد که در سطح‌ها و حجم‌ها و در نتیجه مبالغ متنوعی وجود دارد و کاربران برای خرید و افزایش فضای گوگل وان Google One قانونی باید به یک سایت معتبر مراجعه کنند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

مشخصاً گوگل وان تنها مختص به فضای ابری نیست بلکه برای گوگل درایو، قسمت پیوست‌ها و ایمیل در جیمیل و همچنین گوگل فوتو نیز اعمال می‌شود؛ بدین معنی که با خرید فضای ابری گوگل وان، در تمامی خدمات گوگل از فضای ذخیره‌سازی مربوطه برخوردار می‌شوید.

خدمات گوگل وان

همان‌طور که در بالا گفته شد، اشتراک گوگل وان Google One در پلن‌های متفاوت ارائه می‌شود. بیشترین میزان فضای ذخیره‌سازی موجود ۲ ترابایت است که برای دسترسی به فضایی بیشتر از این میزان لازم است تا از گزینه‌های ارتقا برای طرح‌های موجود استفاده کرد که در مناطق و کشورهای مختلف، متفاوت عمل می‌کند.

مزایای Google One

  • یکی از مزایای اشتراک گوگل وان، فضای ذخیره‌سازی ابری آن است که می‌توان با حداکثر ۵ عضو خانواده به اشتراک گذاشت. در این بخش، تمامی اعضای خانواده به فضای یکسانی برای ذخیره‌سازی دسترسی دارند، اما فقط مالکان این فضا هستند که به عکس‌ها و فیلم‌های شخصی دسترسی دارند، مگر این که آن‌ها را با دیگران به اشتراک گذاشته باشند.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

برخی از مزایای دیگر گوگل وان در زیر بیان شده‌اند…

  • دسترسی به Google Experts یا کارشناسان گوگل

این سرویس امکان دسترسی به کارشناسان و پشتیبانان فنی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت شبانه‌روزی مهیا می‌کند. اگر در مورد محصولات خود و یا خدمات گوگل با مسأله‌ای روبرو می‌شوید، از طریق تلفن و یا پیام در گوگل وان می‌توانید در عرض ۲ یا ۳ دقیقه به پاسخ خود دست یابید؛ پاسخگویی از طریق ایمیل نیز حداکثر ۲۴ ساعت طول خواهد کشید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

  • امکان بازیابی و پشتیبان‌گیری از انواع فایل‌ها در دستگاه‌های اندرویدی

  • خدمات جانبی گوگل وان

مزایای اشتراک گوگل وان
مزایای اشتراک گوگل وان
  1. قابلیت‌ ویرایش تصاویر در Google Photos

در این بخش، گزینه‌های Portrait Light و Portrait Blur برای اندروید و آی او اس در دسترس قرار دارند. گزینه‌هایی که به کاربران امکان روشن کردن تصاویر پرتره، حذف سایه‌ها و یا مات کردن پس زمینه را می‌دهند. هر دوی این قابلیت‌ها در مورد تمامی عکس‌های پرتره موجود در Google Photo به درستی عمل می‌کنند و حتی در صورت عدم خرید اشتراک گوگل وان، در گوشی‌های Google Pixel موجود هستند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

  1. اعتبارات Google Play:

با خرید فضای ابری گوگل وان، گاهی اعتباراتی برای بازخرید کتاب‌ها، فیلم‌ها، برنامه‌ها و بازی‌ها در Play store دریافت می‌کنید. مبلغ و تعداد این اعتبارات متفاوت است.

  1. تخفیفات در رزرو و استفاده از هتل:

این مورد تنها برای کاربران ایالات متحده آمریکا وجود دارد.

  1. مزایای دیگر:

پیشنهاداتی تصادفی و زودگذر در ازای تهیه اشتراک گوگل وان برای کاربران ظاهر می‌شود. این پیشنهادات عبارتند از دریافت تخفیفات برای سرویس‌ها و سخت‌افزارهای Google، دوره‌های آزمایشی رایگان سرویس‌های گوگل و مواردی بدین شکل.

 

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

  • بازگشت وجه در زمان خرید

در برخی از مناطق دنیا، مشترکین پلن 200 گیگابایتی گوگل وان، در ازای هر خرید از گوگل استور به میزان ۳ درصد از اعتبار خود را باز خواهند گرفت. این مورد در اشتراک گوگل وان ۲ ترابایتی و بیشتر تا ۱۰ درصد افزایش می‌یابد! این میزان برگشت وجه در زمان خرید چندین دستگاه گوگل بسیار چشمگیر خواهد بود. لازم به ذکر است که این برگشت اعتبار، گاهی تا یک ماه زمان می‌برد.

  • ارائه نرم افزارهای تغییر IP برای اندروید و آی او اس

زمانی که اقدام به تهیه طرح ۲ ترابایتی اشتراک گوگل وان می‌نمایید، گاهی نرم افزارهای تغییر IP برای شما ارائه می‌شود که با استفاده از آن می‌توانید در دستگاه‌های Android و iOS به سیستم وارد شوید. این نوع از نرم افزارها به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک شایانی می‌کند، اما از نسخه وب پشتیبانی نمی‌کند و امکان انتخاب سرور مورد نظر در کشورهای خاص وجود ندارد!

لازم به ذکر است که اگر از محصولات اپل استفاده می‌کنید و به دنبال سرویسی مشابه با گوگل وان هستید، به فروشگاه اینترنتی انارگیفت مراجعه کرده و اشتراک اپل وان را خریداری نمایید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید