بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن

در سال‌های اخیر PUBG Mobile به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال موبایل تبدیل شده است و از زمان عرضه آن در سال 2017، بهترین تجربه را در موبایل به شما ارائه کرده است. علاوه بر این، نسخه موبایلی نسبت به نسخه قدیمی خود پیشرفت و تغییرات بیشتری داشته و محتوای زیادی به بازی اضافه شده است. اولین و مهمترین نکته در آغاز بازی این است که در کجای نقشه فرود بیاییم؟ در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت با معرفی بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه‌های مختلف آن همراه ما باشید.

همچنین با خرید یوسی از انارگیفت می‌توانید برای الایت کردن پابجی موبایل اقدام کنید. با خرید یوسی پابجی می‌توانید از خدمات متنوع‌تر و بیشتر این بازی مانند انواع اسکین و تجهیزات و اسلحه استفاده کنید که به روند رشد شما در بازی کمک بسیاری می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

 

معرفی بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه‌های مختلف آن

بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه
بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه

نقشه Erangel

معرفی نقاط مناسب پریدن در نقشه Erangel
معرفی نقاط مناسب پریدن در نقشه Erangel

مپ Erangel یکی از محبوب‌ترین مکان‌های بازی در پابجی موبایل است و اکثر کاربران اولین پیروزی‌های خود را در این نقشه 8 در 8 کیلومتری تجربه کرده‌اند. شهرهای کوچک با فاصله و در اطراف این نقشه پراکنده شده‌اند و تا حدی فضای بازی دارد. یک تاسیسات نظامی در جزیره کوچکی در جنوب این نقشه قرار دارد که تنها توسط دو پل کوچک به سرزمین اصلی متصل می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

چند مورد از بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در این نقشه Erangel عبارتند از:

  • Quarry
  • Military Base
  • School

چرا این نقاط عالی هستند؟

  • از آن‌جایی که Quarry در شمال Primotsk قرار دارد منطقه‌ای مسطح با تعداد انگشت‌شماری ساختمان‌های با فاصله است. در این نقطه موارد خوب زیادی برای شروع وجود دارد و نیاز نیست تا برای رسیدن به مکانی امن مسافت زیادی را طی کنید. البته باید مراقب سایر بازیکنانی که در این منطقه فرود می‌آیند هم باشید، زیرا زمینی که در آن فرود می‌آیید مسطح است و همین کار را کمی خطرناک می‌کند.
  • اگر قصد شروع بازی ویران کننده‌ای را دارید در Military Base واقع در جزیره جنوبی فرود بیایید که تنها از طریق دو پل قابلیت دسترسی دارد. این منطقه با اختلاف زیاد، خطرناک‌ترین نقطه نقشه بوده و بهترین لوت ممکن را می‌توانید در آن پیدا کنید. البته سایر بازیکنان نیز از این مساله اطلاع دارند. با فرود در این نقطه از همان ابتدا وارد مبارزه خواهید شد و اگر به دنبال بازی خشن و سریع هستید در این نقطه فرود بیایید.
  • به محض شروع بازی، اکثر بازیکنان به School می‌روند که تقریبا در مرکز نقشه قرار دارد و لوت نسبتا خوبی نیز دارد. همچنین این مزیت را دارد که می‌توانید به سرعت خود را تجهیز کرده و چند دشمن را نیز بدون ترک منطقه از بین ببرید. خود را برای مسابقه سخت و بهترین لوت آماده کنید. اگر بتوانید پیروز از آن بیرون بیایید با توجه به مرکزی بودن موقعیت آن، هیچ وقت فاصله زیادی با دایره نخواهید داشت.

 

نقشه Miramar

بهترین نقاط پریدن در نقشه Miramar
بهترین نقاط پریدن در نقشه Miramar

در مپ Miramar سلاح‌های دوربرد زیادی وجود ندارد، زیرا یک میدان نبرد متروکه بیابانی است. میرامار به علت فضای بیابانی و بدون کاوش یک بهشت برای اسنایپرها به حساب می‌آید و مناطق شلوغ‌تر آن نیز به مکانی برای درگیری‌های جذاب تبدیل می‌شود. اگر بتوانید یک تفنگ دوربرد تک‌تیرانداز یا سلاحی مشابه آن به دست بیاورید، اوقات خوبی خواهید داشت. در غیر این صورت در ساختمان‌ها بمانید و تنها زمانی حرکت کنید که از منطقه امن خارج شدید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه Miramar:

  • Water Treatment
  • El Azahar
  • Los Leones

چرا این نقاط برای فرود مناسب هستند؟

  • تصفیه خانه آب (water treatment) در نقطه شمال مرکز نقشه قرار دارد. با این‌که مساحت کوچکی دارد، اما لوت زیادی می‌توانید بدست بیاورید. ممکن است تنها با دو یا سه بازیکن دیگر در این نقطه فرود بیایند و مانند منطقه Los Leones در ابتدای بازی با درگیری زیادی روبه رو نخواهید شد. برای رانندگی و رسیدن به یک منطقه امن می‌توانید به راحتی مسیر و زمان را برنامه‌ریزی کنید.
  • شهر El Azahar در نیمه شمال شرقی نقشه قرار دارد و دارای چند ساختمان منفرد دایره‌ای شکل است که در جنوب شرقی آن قرار دارد. اگر تازه‌کار هستید چیزهای مختلفی برای شروع شما وجود دارد و اکثر کسانی که در این نقطه فرود می‌آیند مستقیما به El Azahar می‌روند، بنابراین ممکن است قبل از این‌که کسی متوجه حضور شما بشود لوت خوبی به دست آورده و خارج شوید.
  • Los Leones به عنوان بزرگ‌ترین شهر در این نقشه مکان خوبی برای فرود و به دست آوردن سلاح و تجهیزات است، اما مسلما بازیکنان دیگر نیز همین ایده را دارند. برای دور ماندن از درگیری، به غرب شهر بروید. آن‌جا چند انبار برای لوت خوب وجود دارد که توجه کسی را نیز به خود جلب نمی‌کند. وسیله نقلیه زیادی هم در این قسمت پارک شده است. البته توصیه می‌کنیم که از ساختمان‌های نیمه کاره دوری کنید. چون هم جابه‌جایی در آن‌ها سخت است و هم لوت چندانی را شامل نمی‌شود.

 

نقشه Sanhok

بهترین نقاط برای پریدن در نقشه Sanhok
بهترین نقاط برای پریدن در نقشه Sanhok

نقشه Sanhok از مناطق و تپه‌های سرسبز تشکیل شده و حتی اگر 100 بازیکن با هم در این نقشه فرود بیایند، می‌توانند به راحتی در فضا پراکنده شوند. زمین‌های شیب‌دار و امکانات زیادی نیز برای پوشش و کمین برای لوت و نبرد وجود دارد. رودخانه، نقشه را به دو قسمت تقسیم می‌کند. در هنگام بازی در نقشه Sanhok به جزیره بزرگ‌تر بروید، زیرا آن‌جا امن‌تر است.

چند مورد از بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه Sanhok :

  • Bhan
  • Pai Nan
  • Quarry

چرا این نقاط برای فرود مناسب هستند؟

  • Bhan یک سازه چوبی عجیب و غریب در قلب بزرگ‌ترین جزیره Sanhok است و لوت خوبی دارد. البته فرود در این نقطه مستلزم کمی پرش است. اگر نمی‌توانید، از فرود در این نقطه خودداری کنید. با این حال به دست آوردن لوت در Bhan شروع خوبی برای بازی است.
  • سازه‌ای چوبی در دو طرف رودخانه Pai Nan (شهری ساحلی واقع در نیمه پایینی نقشه) وجود دارد. بهتر است که در قسمت شمالی نقشه فرود بیایید زیرا منطقه اصلی جزیره است و مسیر مستقیمی به امن‌ترین منطقه وجود دارد. دهکده Pai Nan به دو قسمت تقسیم شده به این معنی که هر دشمنی که به این‌جا بیاید به احتمال زیاد به سمت دیگر رودخانه فرار می‌کند و تمام اشیاء با ارزش خود را برای شما باقی می‌گذارند.
  • منطقه صخره‌ای Quarry که در نیمه شرقی نقشه یافت می‌شود، حاوی تجهیزات مفید زیادی است. در اینجا لوت زیادی وجود ندارد و با این‌که یک نقطه برجسته در نقشه است احتمال زیادی برای تجاوز به آن نیست. اگر یکی از همراهان‌ به شما ملحق شود، فضای زیادی برای دور شدن از حمله خواهید داشت.

 

نقشه Vikendi

بهترین نقاط برای پریدن نقشه Vikendi
بهترین نقاط برای پریدن نقشه Vikendi

برای مقصد نهایی به منطقه برفی Vikendi می‌رویم. Vikendi علی‌رغم کوچک‌ بودن، مکان‌ها و نقاط جالبی برای لوت با ارزش دارد. قسمت غربی نقشه بازتر از سایر نقاط است. اما در خارج از دروازه آن آماده یک مقابله و درگیری جذاب باشید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

چند مورد از بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه Vikendi :

  • Lumber Yard
  • Dino Park
  • Mount Kreznic

چرا این نقاط برای فرود مناسب هستند؟

  • Lumber Yard که در ساحل جنوب شرقی نقشه واقع شده است. اگر به طور انفرادی بازی می‌کنید و به دنبال مکان خلوتی هستید، در این منطقه می‌توانید لوت لازم را بدست بیاورید. کم پیش می‌آید که بازیکنی به این‌جا بایید. چند شهر در نزدیکی آن وجود دارد مانند کانترا و پشکووا و کارخانه سیمان در شمال غربی که می‌توانید قبل از دور شدن از آن، مواد لازم را از آن‌جا جمع‌آوری کنید.
  • Dino Park در گوشه جنوب غربی نقشه وجود دارد و مزایایی شبیه Lumber Yard دارد. به‌علاوه این‌که به مرکز نقشه نزدیک است. منتظر ورود دشمنان شوید تا منطقه امن را پیدا کنید.
  • Mount Kreznic یک منطقه مناسب در مرکز نقشه برای فرود تازه واردان است. اینجا مکان مناسبی برای شروع بازی است، زیرا منطقه‌ای مرتفع با منابع خوب است. اگر می‌توانید تا آخرین نفر ایستادگی کنید به Mount Kreznic بروید و اوقات خوشی را بگذرانید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

 

نقشه Livik

بهترین نقاط پریدن در نقشه Livik
بهترین نقاط پریدن در نقشه Livik

نقشه لیویک به همراه آخرین آپدیت فصل 14 پابجی معرفی شد. این نقشه برای تجربه گیم پلی سریع‌تر و اکشن‌تر به سبک Nordic و با اندازه دو کیلومتر برای 52 بازیکن ارائه شد. در این نقشه هیچ کس منابع خوب را به بهانه مکان فرودش و به خاطر مناظر آبی و مناظر مختلف از دست نخواهد داد. (پیشنهاد انارگیفت برای شما: ترفندهای نقشه Livik بازی پابجی)

چند مورد از بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن در نقشه Livik:

  • Iceborg
  • Waterfall
  • Power Plant

چرا این نقاط برای فرود مناسب هستند؟

  • Iceborg یک روستای کوچک زیبا در شمال شرقی نقشه لیویک است که بر روی زمین‌های یخی قرار گرفته است. یک کلیسای بزرگ در قلب منطقه وجود دارد که منابع هنگفتی پول در آن پیدا می‌شود. اغلب نیز آن‌چه را نیاز دارید در منطقه شهری پیدا خواهید کرد. ورود به این منطقه برای دشمنان کار دشواری است.
  • یکی از بحث‌برانگیزترین مناطق در نقشه لیویک پابجی موبایل Waterfall است. یک آبشار سه طبقه با جریان آبی از بالا که منظره دیدنی نیز دارد. بازیکنان می‌توانند از بالای آبشار با استفاده از اسکی به پایین بیایند. در پشت آبشار نیز مقدار لوت قابل توجهی را می‌توانید به دست بیاورید.
  • به طور معمول می‌توانید تجهیزات حرفه‌ای را در Power Plant پیدا کنید. تعداد زیادی اسلحه تک‌تیرانداز و DMR در این منطقه وجود دارد. اگر خود را یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای می‌دانید در اینجا فرود بیایید. با پشتکار زیاد می‌توانید هم لوت زیادی به دست بیاورید و هم یک مسابقه هیجان‌انگیز داشته باشد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

امیدواریم بعد از خواندن مطلب فوق و آشنایی با بهترین لوکیشن های پابجی موبایل برای پریدن، بتوانید شروع خوبی در این بازی داشته باشید. برای آشنایی با بهترین تنظیمات بازی پابجی موبایل برای حرفه‌ای شدن بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید