لینکدین لرنینگ چیست؟ معرفی اجمالی اشتراک لیندا

مطمئناً نام لیندا را شنیده‌اید زیرا از اولین پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی است که تاریخچه‌ای ۲۰ ساله دارد. اگر برای خرید اشتراک لیندا به دنبال شناخت جزئیات و قابلیت‌های کامل این پلتفرم هستید در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت با ما همراه باشید.

در سال ۲۰۱۷، لیندا با لینکدین ادغام شد و پلتفرم لینکدین لرنینگ را به وجود آوردند. لینکدین لرنینگ یکی از مشهورترین پلتفرم‌های آموزشی آنلاین است. این پلتفرم آموزشی با ارائه بیشتر از ۲۰.۰۰۰ دوره آموزشی در مباحث مختلف و تعداد مشترکین بالای ۸۵۰ میلیون در ۲۰۰ کشور جهان، کاربران خود را تاکنون راضی نگه داشته است و طرفداران زیادی دارد.

 

مزایای اکانت آموزشی لینکدین لرنینگ

  • دسترسی به منابع آموزشی در مباحث متنوع
  • امکان دریافت گواهینامه
  • دانلود و دسترسی به صورت آفلاین
  • امکان مدیریت دروس به صورت فردی؛ بدین معنی که چندین دفعه می‌توانید دروس را تکرار و پخش کنید.
  • ارائه دروس به زبان‌های مختلف دنیا

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

 

لینکدین لرنینگ چیست؟

LinkedIn Learning یک پلتفرم آموزشی محبوب با عناوین مختلف تجاری، خلاقانه و تکنولوژی شامل ویدئوهای کوتاه مدت آموزشی و همچنین دوره‌های طولانی است. کاربران با مدیریت دوره‌های آموزشی خود می‌توانند به طور کامل بر مباحث مسلط شوند و پس از پایان هر مبحث، گواهینامه دریافت شده را به پروفایل خود بیفزایند.

برای استفاده از این پلتفرم آموزشی می‌توان دوره مورد نظر را به صورت جداگانه خریداری کرد و یا با خرید اکانت پریمیوم لیندا از انارگیفت، به اندازه طول مدت دوره از آموزش‌های آن لذت برد.

ویژگی‌های اکانت آموزشی لیندا
ویژگی‌های اکانت آموزشی لیندا

کاربران لینکدین لرنینگ

دروس گنجانده شده در این سرویس به همراه تمرینات زیاد و آزمون‌های کاربردی ارائه می‌شوند. علاوه بر این، مجموعه‌ای از دوره‌ها را به صورت شخصی سازی شده و بر اساس سلایق و مهارت‌های شما پیشنهاد می‌کند که در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را پشت سر بگذارید و گواهینامه مربوطه را دریافت کنید.

نکته: اگر به دنبال دوره‌های آموزشی با گواهینامه‌های معتبر جهانی هستید به شما خرید اکانت کورسرا را پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از ویژگی‌های مثبت این پلتفرم، ارائه دوره‌های آموزشی در زبان‌های مختلف انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، پرتغالی، اسپانیایی و چینی ساده است. لازم به ذکر است که برخی از دوره‌ها تنها در زبان انگلیسی وجود دارند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

لینکدین برای تیم‌ها و مؤسسات

آموزش‌های لیندا برای تیم‌ها و مؤسسات
آموزش‌های لیندا برای تیم‌ها و مؤسسات

اشتراک لیندا در کنار آموزش‌هایی که برای دانش‌آموزان ارائه می‌کند، یادگیری آنلاین را برای تیم‌ها و مؤسسات نیز شخصی سازی کرده است. طرح تیمی (LinkedIn Learning For Teams) آن برای گروه‌های کمتر از ۲۰ نفر است و ‌دوره‌های آموزشی مختص به مؤسسات آن (LinkedIn Learning for Organizations) برای گروه‌های بالای ۲۱ نفر تدوین شده‌اند.

لازم به ذکر است که در دوره‌های آموزشی برای مؤسسات، مباحث گسترده‌تری مانند بینش‌های توسعه مهارت نیز ارائه می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

خدمات ارائه شده توسط لینکدین لرنینگ برای تیم‌ها نشان‌دهنده این موضوع است که آموزش شخص در کنار تیم کاری او، به تسلط کامل آن فرد بر موضوع مورد نظر می‌انجامد و باعث پیشرفت شخص در حوزه کاری خود و در نتیجه پیشرفت سازمان مربوطه خواهد شد.

با خرید اشتراک لیندا به کتابخانه بزرگ دوره‌های آموزشی آن، مدیریت شخصی یادگیری، دریافت گواهینامه و امکانات لینکدین پریمیوم دسترسی خواهید داشت.

دوره‌های فدی لینکدین لرنینگ

در بسیاری اوقات، افراد علاقه‌ای به خرید دوره‌های ماهانه و سالانه این پلتفرم ندارند و به دنبال خرید یک دوره آموزشی خاص هستند. این امکان در لیندا فراهم شده است و آن‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه آن دوره، به هدف خود برسند. با مروری بر عناوین ارائه شده در لیندا می‌توان دوره‌های مستقل را یافت.

لازم به ذکر است که پس از خرید دوره انفرادی مذکور، تا زمانی که حساب لینکدین داشته باشید، می‌توانید آن درس را تکرار و تکرار کنید. بدین معنی که برای دسترسی مجدد به دوره انفرادی مذکور حتماً باید اکانت لینکدین لرنینگ داشته باشید.

خرید دوره فردی آموزشی لینکدین لرنینگ
خرید دوره فردی آموزشی لینکدین لرنینگ

لغو اشتراک لینکدین لرنینگ

هر زمان بخواهید، امکان لغو دوره آموزشی از طریق صفحه تنظیمات در لینکدین لرنینگ را دارید. در صورت لغو دوره، دسترسی به دوره پریمیوم این پلتفرم برای شما غیرممکن خواهد شد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

 

افتتاح حساب لینکدین لرنینگ

برای افتتاح حساب لیندا، مراحل زیر را طی کنید:

  1. در یک مرورگر به صفحه www.linkedin.com/learning/ بروید.
  2. در صورت برخورداری از یک اکانت لینکدین لرنینگ، ایمیل و رمز عبور خود را وارد کرده تا وارد شوید.
  3. در صورتی که حساب کاربری ندارید، با کلیک بر روی Join now، آن را ایجاد کنید.
  4. سپس می‌توانید وارد اکانت لیندای خود شوید.
افتتاح حساب لینکدین لرنینگ
افتتاح حساب لینکدین لرنینگ
  1. بعد از ساخت حساب کاربری لیندا مرور دسته‌بندی‌های تجاری، خلاقانه و تکنولوژی برای شما ممکن می‌شود.
  2. با کلیک بر روی هر دوره، مجدداً به دوره‌های فرعی و نرم‌افزارها و مسیرهای یادگیری هدایت می‌شوید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

راهنمای جامع استفاده از پلتفرم لیندا
راهنمای جامع استفاده از پلتفرم لیندا

بهترین دوره‌های آموزشی لینکدین لرنینگ

در ابتدایی‌ترین صفحه لینکدین، دوره‌های آموزشی اصلی را با عناوین فرعی مانند Trending now، Learn within 30 minutes، New Releases و غیره مشاهده می‌کنید. در این‌جا عنوان مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی لینکدین لرنینگ
محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی لینکدین لرنینگ

برخی از محبوب‌ترین دوره‌های لیندا را در زیر معرفی می‌کنیم:

  • Finance and Accounting Tips (نکات مالی و حسابداری): این دوره آموزشی برای مبتدیان مناسب است و موضوعاتی مانند ترازنامه، بدهی و اعتبار و مباحث حسابداری را به آن‌ها می‌آموزد. بیشتر از ۱۲۰.۰۰۰ بیننده این دوره را دریافت و بیشتر از ۳۰.۰۰۰ نفر آن را لایک کرده‌اند. مدرس این دوره Jim و Kay Stice هستند که اطلاعات مالی را به مدت ۶۰ سال بررسی کرده‌اند.
  • Effective Listening (شنیدن مؤثر): در این دوره روش‌های گوش دادن مؤثر و تکنیک‌های شنیداری به کاربران آموزش داده می‌شود. بیشتر از 200.000 کاربر آن را دریافت و بالاتر از 14.000 نفر آن را لایک کرده‌اند. Tatiana Kolovou و Branda Bailey-Hughes این مبحث را آموزش می‌دهند. آن‌ها از کارشناسان مشهور ارتباطات هستند.
  • Introduction to Graphic Design (مقدمه‌ای برای طراحی گرافیک): این مبحث آموزشی، روش‌های طراحی و استفاده از نرم‌افزارهای طراحی را می‌آموزد. ۱۱۵.۰۰۰ نفر این دوره را طی کرده‌اند و ۵.۰۰۰ نفر نیز آن را لایک کرده‌اند. Tony Harmer به عنوان مدرس این مبحث، به مدت ۳۰ سال سابقه کار در زمینه طراحی خلاقانه، تصویرسازی و … دارد.
  • Python Essential Training (آموزش زبان پایتون): در این دوره با روش‌های استفاده از پایتون ۳ برای خلق اسکریپت‌های خوب و همچنین نگهداری پروژه‌های موجود آشنا می‌شوید. حدود ۳۰۰.۰۰۰ دانشجو داشته است و بیشتر از 13.000 نفر این دوره را پسندیده‌اند. مدرس این دوره شخصی به نام Bill Weinman است که یک متخصص در زبان‌های برنامه‌نویسی از جمله پایتون است.
  • Time Management Fundamentals (اصول مدیریت زمان): برای این که بتوان زمان خود را مدیریت کرد و در کوتاه‌ترین زمان بیشترین کارها را انجام داد و درگیر حواس پرتی‌ها نشد، تهیه این دوره آموزشی بسیار کمک کننده است. این دوره نیز بیشتر از ۳۰۰.۰۰۰ دانشجو دارد و ۱۳.۰۰۰ نفر آن را لایک کرده‌اند. مدرس این دوره Dave Crenshaw است که شما را در این مسیر همراهی می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

 

یافتن بهترین دوره آموزشی لینکدین لرنینگ

برای این که بتوان بهترین دوره آموزشی لینکدین لرنینگ را از میان ۲۰.۵۰۰ مبحث مختلف پیدا کرد، 6 روش به شما پیشنهاد می‌شود:

  • پیش نمایشی از دوره

Previewing the course قسمت‌هایی از هر دوره و گزیده‌ای از ویدئوهای مربوطه و مربیان آن را نمایش می‌دهد تا دانشجویان راحت‌تر بتوانند دوره مورد علاقه خود را انتخاب کنند. این یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین روش‌ها برای شناخت اولیه یک دوره آموزشی لینکدین لرنینگ است.

پیش نمایشی از دوره های آموزشی لیندا
پیش نمایشی از دوره های آموزشی لیندا
  • ویژگی‌های دوره پیشنهادی

دوره ‌آموزشی پیشنهاد شده به شما بر اساس مهارت‌ها و مشخصات پروفایل شما و علاقمندی‌های شما انتخاب می‌شود، پس حتماً به آن توجه کنید.

ویژگی دوره‌های پیشنهادی لیندا
ویژگی دوره‌های پیشنهادی لیندا

در صفحه اصلی لینکدین لرنینگ خود می‌توانید لیستی از پیشنهادات مانند Top picks (بهترین‌ها)، Learn within 30 minutes (آموزش در عرض ۳۰ دقیقه)، Most liked on LinkedIn Learning (محبوب‌ترین دوره‌های لینکدین)، New Releases (انتشارات جدید) و غیره را ببینید.

مهارت‌های تحت پشتیبانی لینکدین لرنینگ
مهارت‌های تحت پشتیبانی لینکدین لرنینگ

اگر می‌خواهید پیشنهاداتی شخصی شده دریافت کنید، به پروفایل خود بروید و پس از انتخاب Skills، علاقه خود را به آن اضافه کنید. سپس به My Learning هدایت می‌شوید و در این قسمت مهارت مورد علاقه و یا بهترین پیشنهادات بر اساس مهارت کنونی خود را دریافت می‌کنید که بسته به نظر خود یکی را انتخاب خواهید کرد. پس از انجام این روند، در صفحه اصلی لینکدین لرنینگ، توصیه‌هایی بر اساس مهارت‌های محبوب شما نمایش داده می‌شود.

شخصی سازی دوره‌های پیشنهادی لیندا
شخصی سازی دوره‌های پیشنهادی لیندا
  • توضیحات مربوط به هر دوره

Course description تمامی مواردی که در دوره آموزش داده می‌شود را به صورت خلاصه‌وار نشان می‌دهد تا بهتر بتوانید آن دوره آموزشی و نکات آموزشی مربوطه را بشناسید. در این قسمت و در کنار شرح دوره، مهارت‌های مهم نیز هایلایت شده‌اند.

توضیحات مربوط به دوره آموزشی
توضیحات مربوط به دوره آموزشی

علاوه بر این، هر آن‌چه را که به واسطه آن دوره آموزشی خاص یاد خواهید گرفت بیان شده است.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

هر آن‌چه در پایان یک دوره آموزشی لینکدین لرنینگ خواهید آموخت
هر آن‌چه در پایان یک دوره آموزشی لینکدین لرنینگ خواهید آموخت
  • مسیرهای یادگیری

لینکدین لرنینگ با ارائه بیشتر از ۷۰ مسیر یادگیری در حوزه تجاری، خلاقانه و تکنولوژی،‌ کاربران را در رسیدن به مهارت مورد علاقه خود کمک می‌کند.

مسیرهای یادگیری در لیندا
مسیرهای یادگیری در لیندا

در طول این مسیر یادیگری با چندین دوره متنوع روبرو می‌شوید که بر روی موضوع اصلی متمرکز شده‌اند. اگر قصد دارید برای رسیدن به مهارت مورد نظر خود، در حرفه‌های کوچک‌تر مربوط به آن مهارت آموزش ببینید و به طور جامع از تمامی دانش مربوط به آن مهارت آگاه شوید، مسیرهای یادگیری به شما کمک شایانی می‌کند.

  • پرسش و پاسخ

در لینکدین لرنینگ نیز مانند بیشتر دوره‌های آموزشی دیگر، موقعیت پرسش و پاسخ برای کاربران فراهم می‌کند تا دانشجویان بتوانند با سؤال پرسیدن و دریافت پاسخ خود، تصمیمی درست و منطقی برای انتخاب دوره آموزشی بگیرند.

پرسش و پاسخ برای اطلاع از ویژگی‌های یک دوره آموزشی
پرسش و پاسخ برای اطلاع از ویژگی‌های یک دوره آموزشی

در این میان، پاسخ‌هایی از سایر دانشجویان و یا مدرسان دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید با بررسی پرسش و پاسخ کاربران دیگر، ابهامات ذهن خود را رفع کنید و انتخابی درست داشته باشید.

  • شناخت مدرس

بدیهی است که اگر مدرس دوره آموزشی را بهتر بشناسید و اطلاعات جامعی در مورد او داشته باشید،‌ برای انتخاب دوره آموزشی خود نیز راحت‌تر تصمیم خواهید گرفت. یک بیوگرافی کوتاه در مورد مدرس دوره را در صفحه توضیحات آن دوره مشاهده می‌کنید که به سایر دوره‌های تحت تدریس او و همچنین به پروفایل LinkedIn او پیوند شده است.

بیوگرافی مدرسان هر دوره برای انتخاب دوره آموزشی مورد علاقه در لیندا
بیوگرافی مدرسان هر دوره برای انتخاب دوره آموزشی مورد علاقه در لیندا

حالا که با مشخصات کامل اشتراک لینکدین لرنینگ آشنا شدید، برای مقایسه اشتراک لیندا و کورسرا به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید