بهترین کورس های لینکدین لرنینگ که به سلامت شما کمک می‌کند

زندگی پر مشغله و مکانیکی امروزه بسیاری از ما را در معرض خطر افسردگی و کسالت روحی و جسمی قرار داده است. اگر به دنبال راهی برای بهبود سلامتی ذهنی، جسمی و عاطفی خود هستید، می‌توانید از دوره‌های آموزشی غیرحضوری در این زمینه استفاده کنید. یکی از سایت‌هایی که در ارائه دوره‌های آموزشی آنلاین بسیار مطرح است، سایت لینکدین لرنینگ است. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت به معرفی بهترین کورس های لینکدین لرنینگ در زمینه سلامتی می‌پردازیم.

دوره‌هایی مانند مدیریت استرس، آگاهی ذهنی و تغذیه و …. همه در لینکدین لرنینگ موجود است. حال اگر زندگی پرمشغله‌ای دارید و یا فقط به دنبال ایجاد تغییرات مثبت در زندگی‌تان هستید، این دوره‌ها می‌توانند به شما در حرکت به سمت زندگی شادتر و سالم‌تر کمک کنند.

با خرید اشتراک لیندا (یا همان لینکدین لرنینگ)  از انارگیفت می‌توانید در این دوره‌ها شرکت کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

 

بهترین کورس های لینکدین لرنینگ برای سلامتی

 با سرمایه‌گذاری بر روی سلامت ذهن و روان خود نه تنها زندگی خود را بهبود می‌بخشید بلکه تاثیرات مثبتی بر اطرافیان خود می‌گذارید. پس تنها با صرف چند دقیقه زمان و آموزش اولین قدم را برای سلامت جسم و روان خود بردارید. در عین حال به خاطر داشته باشید که که هیچ دوره آنلاینی به تنهایی پاسخگو نیست و جای پیاده‌روی و ورزش و فعالیت پرنشاط را نمی‌گیرد. پس در هر دو زمینه شروع به حرکت کنید زیرا هم جسم و هم ذهن شما نیاز به مراقبت و تقویت دارد.

بهبود ویژگی‌های مدیریتی بعنوان یک رهبر

Managing Your Well-Being as a Leader

بهبود ویژگی‌های مدیریتی در دوره لینکدین لرنینگ
بهبود ویژگی‌های مدیریتی در دوره لینکدین لرنینگ

این دوره که توسط Dan Schawbel نویسنده کتاب‌های پرفروش تدریس می‌شود، یک دوره 41 دقیقه‌ای است که به رهبران و مدیران مهارت‌ها و نکاتی را برای بهبود عملکرد خود و کارکنان‌شان آموزش می‌دهد. موضوعاتی مانند مراقبت از خود، مدیریت استرس و چگونگی ایجاد محیط کاری امن برای کارکنان را پوشش می‌دهد.

این دوره به شما یاد می‌دهد که زندگی کاری خود را از هر جایی مدیریت کنید. به شما یاد می‌دهد که با عادت‌های روزانه‌ برای افزایش اعتماد به نفس تمرین کنید، برای جلوگیری از انزوا به برقرای ارتباط بپردازید و از آسیب به سلامت روان خود جلوگیری کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

آسایش در محیط کار

Well-Being in the Workplace

آسایش در محیط کار
آسایش در محیط کار

این کورس لینکدین لرنینگ که توسط معلم زندگی و استاد مراقبه Lianne Weaver تدریس می‌شود، یک دوره کوتاه 23 دقیقه‌ای است که مجموعه‌ای از موضوعات از جمله مدیریت استرس، کنترل خشم، آگاهی ذهن و تعادل بین کار و زندگی را پوشش می‌دهد. این دوره همچنین شامل استراتژی‌ها و ابزارهای عملی برای شناسایی و پرداختن به مسائل رایج محیط کار مانند درگیری و فرسودگی شغلی است.

پس از گذراندن این دوره یاد می‌گیرید که چگونه در محیط کار انعطاف‌پذیر باشید، استرس‌ خود را مدیریت کنید، آسایش خود را در محیط کار بهبود بخشید، تا از این طریق بهره‌وری و رضایت شغلی خود را بالا ببرید.

شخصیت استرس خود را کشف کنید

Discover Your Stress Personality

شخصیت استرس خود را کشف کنید
شخصیت استرس خود را کشف کنید

این دوره 49 دقیقه‌ای که توسط متخصص عملکردهای انسانی دکتر Laurne Hodges تدریس می‌شود، علم استرس و چگونگی شناخت شخصیت استرس شما را بررسی می‌کند. شش نوع شخصیت برای استرس وجود دارد: جنگنده، دونده، نگران کننده، فریزر، خوشحال کننده و پر رونق.

در این دوره یاد می‌گیرید که چگونه در مواجه با استرس خود ظاهر شوید، چگونه عوامل استرس خود را شناسایی و ارزیابی کنید، پاسخ‌های خود را مدیریت کرده و با انتخاب‌های مثبت خود فرسودگی شغلی خود را کاهش دهید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

چگونه در کار داخل منزل احساس تنهایی نکنیم

How to Beat Workplace Loneliness

چگونه در کار داخل منزل احساس تنهایی نکنیم
چگونه در کار داخل منزل احساس تنهایی نکنیم

دورکاری و انجام کار در منزل مزایای خوبی مانند نبودن در ترافیک و انعطاف‌پذیر بودن برنامه کاری دارد. با این  وجود ممکن است باعث بوجود آمدن احساس تنهایی و انزوا شود. نویسنده و مشاور Amy Brann در این دوره کوتاه 25 دقیقه‌ای در لینکدین لرنینگ به شما می‌آموزد که چگونه با احساس تنهایی کار کردن در منزل مقابله کنید. با گذراندن این دوره می‌توانید روابط معنادار، هدف‌گذاری و انگیزه برای ادامه کار خود را تقویت بخشید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

تناسب اندام با حرکات یوگا و کششی با میز و صندلی

Chair Work: Yoga Fitness and Stretching at Your Desk

تناسب اندام با حرکات یوگا و کششی با میز و صندلی
تناسب اندام با حرکات یوگا و کششی با میز و صندلی

آیا تا بحال حرکات کششی یوگا را در حالی‌که پشت میز خود نشته‌اید انجام داده‌اید؟ در این دوره لینکدین لرنینگ با تمرینات کششی و خم شدن به بهبود شرایط جسمی، تقویت عضلات و مفاصل و افزایش جریان خون خود کمک می‌کنید. این دوره‌ای است که می‌توانید بارها و بارها تمرینات آن‌را انجام دهید. زمان این دوره تنها 33 دقیقه است و برای مبتدیان طراحی شده، به گونه‌ای که باعث احساس قدرت و انرژی در طول روز می‌شود.

چگونه بعنوان یک مدیر روحیه کارکنان را تقویت کنیم؟

How Managers Can Prevent Team Burnout

چگونه بعنوان یک مدیر روحیه کارکنان را تقویت کنید؟
چگونه بعنوان یک مدیر روحیه کارکنان را تقویت کنید؟

اگر مدیر یک شرکت و یا مجموعه هستید دوره‌های لینکدین لرنینگ ابزارها و استراتژی‌های فراوانی را برای شناسایی، مدیریت و جلوگیری از فرسودگی در تیم‌های کاری به شما ارائه می‌کند. این دوره با تعریف فرسودگی شغلی و بررسی علل و علائم آن شروع می‌شود.

در این دوره با نحوه تشخیص علائم فرسودگی شغلی در تیم کاری آشنا می‌شوید، سپس به بررسی اقداماتی می‌پردازد که از فرسودگی شغلی جلوگیری می‌کند. اقداماتی مانند تشویق به مراقبت از خود، تعیین حد و مرزهای کاری و حمایت از کارکنان.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

آشنایی با استرس روزانه

The Headspace Guide to Everyday Stress

آشنایی با استرس روزانه
آشنایی با استرس روزانه

این دوره 26 دقیقه‌ای در لینکدین لرنینگ یکی از برنامه‌های پیشرو در زمینه مدیتیشن است که به شما می‌گوید که استرس چیست و چرا گاهی لازم است. علاوه بر این به چندین تمرین 3 تا 7 دقیقه‌ای دسترسی خواهید داشت که به شما آموزش می‌دهد که چگونه ذهن و بدن خود را در زمانی که احساس خستگی می‌کنید ریلکس کنید.

پیروی از دستور‌العمل‌های گام‌به‌گام آن ساده است و می‌توانید آن‌ها را هر زمان که نیاز دارید، انجام دهید و منبعی ارزشمند برای کسانی است که در وسط روز کاری نیاز به ریکاوری دارند. اگر این دوره برای شما مفید بود، می‌توانید از دوره‌های مدیتیشن پیشرفته‌تر لینکدین لرنینگ نیز استفاده کنید.

چگونه در شب خواب خوبی داشته باشیم

Winding Down: Get a Better Night’s Sleep

چگونه در شب خواب خوبی داشته باشیم
چگونه در شب خواب خوبی داشته باشیم

این دوره مناسب افرادی است که مشکل خواب دارند و یا می‌خواهند کیفیت خواب خود را بهبود ببخشند و به دنبال راهکارهایی ساده و عملی برای داشتن خوابی مناسب و راحت می‌باشند. بعنوان مثال راهکاری مانند دوری از وسایل الکترونیکی قبل از خواب مانند موبایل که منجر به داشتن خوابی راحت و آرام می‌شود. اگر خواب مناسب نداشته باشید بدخلق می‌شوید و این روی روابط و زندگی روزمره شما تاثیر منفی خواهد گذاشت.

این دوره شما را در بهبود کیفیت خواب و استراحت‌تان در شب یاری می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

حفظ سلامت روان در انجام کار در خانه

Supporting Your Mental Health While Working from Home

حفظ سلامت روان در انجام کار در خانه
حفظ سلامت روان در انجام کار در خانه

این دوره کوتاه بوده و تنها 17 دقیقه است و در هر بخش کوتاه آن از طریق علوم اعصاب به شما آموزش می‌دهد که حواس پرتی‌هایتان را مدیریت کنید، بین زندگی و کار در منزل و زندگی‌تان حد و مرزی قائل شوید و روابط خود را بهبود بخشید.

اگر به دورکاری مشغول هستید و یا قصد تغییر سبک کار خود از بیرون به داخل منزل را دارید و به دنبال راهکارهای عملی و موثر برای حفظ سلامت روان خود هستید، این دوره را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تمرین‌های ذهن آگاهی برای مبتدیان

Mindfulness for Beginners

تمرین‌های ذهن آگاهی برای مبتدیان
تمرین‌های ذهن آگاهی برای مبتدیان

این دوره لینکدین لرنینگ بیش از دو ساعت طول می‌کشد و توسط یکی از مربیان یوگا و مدیتیشن معروف غربی بنام Kabat-Zinn تدریس می‌شود. Kabat-Zinn به واسطه معرفی روش کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی (MBSR) شهرت دارد و روش ارائه شده توسط وی یک روش ساختار یافته برای استفاده از تکنیک‌های ذهن آگاهی است که باعث بهبود کلی روان می‌شود و در حال حاضر کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها از آن استفاده می‌کنند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

این دوره 5 نوع مدیتیشن بر اساس (MBSR) ارائه می‌دهد تا در بدست آوردن حالات روحی بهتر به شما کمک کند و بتوانید به راحتی در زندگی بپذیرید، رها کنید و حضور داشته باشید.

در مطلبی دیگر نیز به مقایسه اکانت کورساو لینکدین لرنینگ پرداخته‌ایم. برای مطالعه روی مطلب لینک شده کلیک کنید. اگر علاقه‌مند به آموزش از راه دور و بصورت آنلاین هستید مطلب معرفی بهترین سایت‌های آموزشی و خرید اکانت آموزشی را نیز مطالعه کنید. شما می‌توانید به راحتی هر کدام از این دوره های آموزشی را از فروشگاه اقلام دیجیتالی انارگیفت خریداری کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید