آموزش کسب درآمد از پابجی و کسب درآمد دلاری

چگونه از بازی پابجی درآمد کسب کنیم؟ به نظر شما آیا امکان‌پذیر است؟ اگر از علاقه‌مندان به بازی پابجی هستید در این مطلب از انارگیفت همراه ما باشید تا با روش‌های کسب درآمد از پابجی و کسب درآمد دلاری آشنا شوید.

با رشد روزافزون وسایل ارتباطی آنلاین و تکنولوژی، شاهد به‌وجود آمدن کارهای فریلنسری و کسب وکارهای مجازی هستیم. روش‌های کسب درآمد ارزی در ایران نیز در این سال‌ها باب شده و افراد زیادی در این زمینه فعال هستند. یکی از این روش‌ها، کسب درآمد دلاری از طریق بازی‌های آنلاین است. بازی پابجی نیز یکی از بازی‌های آنلاین در سبک بتل رویال است که علاوه بر امکانات منتوعی که دارد شرایط درآمدزایی را نیز برای گیمرهای این بازی فراهم کرده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

روش‌های کسب درآمد از پابجی

روش‌های کسب درآمد از پابجی
روش‌های کسب درآمد از پابجی

راه‌های زیادی برای کسب درآمد از بازی آفلاین و آنلاین پابجی وجود دارد.

ساخت کانال یوتیوب

این روزها افراد زیادی در یوتیوب به تولید و ارائه محتوا در زمینه‌های مختلف می‌پردازند، زیرا اگر کانال یوتیوب شما به حداقل 1000 سابسکرایب و 4000 ساعت بازدید برسد، می‌توانید کسب درآمد از یوتیوب را تجربه کنید. اگر یک گیمر حرفه‌ای در بازی پابجی هستید، می‌توانید ترفندهای بازی، استراتژی‌های برتر و حتی ویدئوهای بازی خود را به اشتراک بگذارید. در صورتی‌که در این بازی تازه وارد هستید نیز می‌توانید از بازی پابچی ویدئوهای طنز ساخته و یا اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را با فالورهای خود به اشتراک بگذارید.

به مرور زمان، کیفیت کار خود را بالا برده و ارتباط را با مخاطبین قوی کنید. به این صورت، می‌توانید مخاطبین بیشتری جذب کرده و بازدید بیشتری را دریافت کنید و به همین راحتی به کسب درآمد از پابجی بپردازید.

ساخت کانال یوتیوب
ساخت کانال یوتیوب

رعایت نکات زیر می‌تواند شما را در کسب درآمد از بازی پابجی از طریق کانال یوتیوب یاری کند:

  • بهتر است که به جای پرداختن به موارد مختلف در بازی پابجی، بر روی یک زمینه تمرکز کنید. به‌عنوان مثال، به تولید محتوا در یکی از زمینه‌های ترفندها، استراتژی‎‌ها، اخبار و اطلاعات جدید دنیای بازی پابجی، پخش ویدئو از نبردها و … بپردازید.
  • ویدیوهای جذاب و باکیفیت بسازید.
  • ویدیوهای خود را با برنامه و منظم منتشر کنید.
  • با مخاطبین خود به صورت مداوم در تعامل باشید تا یوتیوب شما را به افراد بیشتری نشان دهد.
  • با گیمرها و یوتیوبرهای مختلف در ارتباط و تعامل باشید تا کانال خود را تبلیغ کنید.
  • از روش‌های مختلف تبلیغاتی برای جذب مخاطب استفاده کنید.
  • از طریق اشتراک‌گذاری لینک کانال یوتیوب خود در رسانه‌های اجتماعی مانند اینستا و فیسبوک به بازاریابی بپردازید.
  • تصویر کاور ویدئوها را جذاب و با کیفیت بسازید تا کاربران بیشتری ترغیب به کلیک و تماشای ویدئوی شما شوند.
  • کافی‌ است تا لینک خرید یک محصول مرتبط با بازی پابجی در آمازون را در اختیار دنبال‌کنندگان خود بگذارید و از فروش آن محصول کمیسیون دریافت کنید.

شرکت در مسابقات آنلاین پابجی

شرکت در مسابقات آنلاین پابجی
شرکت در مسابقات آنلاین پابجی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد از پابجی، شرکت در مسابقات آنلاین این بازی جذاب و پرهیجان است. این مسابقات معمولا جوایز ارزنده‌ای دارند که بازیکنان با کسب پیروزی می‌توانند به آن دست یابند. برای این‌کار کافی‌ است تا پلتفرم‌های مخصوص این بازی مانند Playerzone و Pubg Battle Earn را نصب کرده و پس از اتصال اکانت پابجی خود به آن، در تورنمنت‌های مختلف ثبت نام کنید.

 هزینه ورودی مسابقات، معمولا مبلغی بین 1 تا 10 دلار است و با توجه به نوع مسابقه ممکن است کمتر یا بیشتر باشد. با ورود به این مسابقات فرصت کسب درآمد از بازی پابجی برای شما فراهم خواهد شد. جوایز معمولا نقدی و بین 5 تا 500 دلار است و برخی نیز ممکن است جایزه غیر نقدی مانند لوازم الکترونیکی و یا تجهیزات مربوط به بازی باشد.

پس از این تنها باید خوب بازی کنید و بازیکنان دیگر را بکشید و پول کسب کنید. سپس یک روش برای نقد کردن جوایز خود انتخاب کرده و پول خود را دریافت کنید. در مطلبی به روش‌های نقد کردن درآمد دلاری در ایران پرداخته‌ایم که می‌توانید برای این‌کار از آن ایده بگیرید.

نکته مهم این است که در ابتدای ورود، از بازی‌هایی با هزینه ورودی پایین شروع کنید. مهارت و سطح خود را بررسی کرده و پس از تقویت مهارت‌های خود به بازی‌های بالاتر و حرفه‌ای‌تر وارد شوید.

شرکت در این مسابقات علاوه بر پیروزی و کسب درآمد، فرصت خوبی برای به‌دست آوردن مهارت و تجربه در حین بازی با گیمرهای حرفه‌ای در سراسر جهان را برای شما فراهم می‌کند. همچنین زمینه خوبی برای ایجاد ارتباط با سایر بازیکنان و مطرح شدن در دنیای بازی پابجی است.

مربیگری در بازی پابجی

یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد در پابجی، مربیگری در این بازی است. اگر از مهارت کافی برخوردار بوده و به استراتژی‌ها و ترفندها مسلط هستید، می‌توانید به‌عنوان یک مربی، بازیکنان را از طریق ویدئوهای آموزشی، جلسات آموزشی آنلاین یا حضوری آموزش داده و در قبال این کار هزینه‌ای را دریافت کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوهای آموزشی از روش‌های بازی، نکات و ترفندها و استراتژی‌های بازی پابجی ساخته و در پلتفرم‌های مختلف مانند یوتیوب یا Twitch منتشر کرده و درآمد کسب کنید. در حین این کار می‌توانید محصولات مرتبط با بازی پابجی را فروخته و با برندهای حرفه‌ای برای تبلیغات آن‌ها مشارکت کنید.

فروش اکانت پابجی

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از پابجی، خرید و فروش اکانت بازی PUBG است. اگر مراحل زیادی را در پابجی بازی کرده و اکانت شما RP بالایی دارد، می‌توانید آن‌ را به دلار بفروشید. برای این‌کار کافی‌ است تا اکانت خود را در پلتفرم‌هایی مانند G2G و PlayerAuctions برای فروش لیست کنید و منتظر خریدار بمانید. همان‌طور که گفتیم باید اکانت شما ارزش بالایی داشته باشد تا به فروش برسد.

علاوه بر این، می‌توانید در همین پلتفرم‌ها اکانت‌های PUBG را به قیمت‌های پایین‌تر خریده و آن‌ را به قیمت بالاتری بفروشید. به‌عنوان مثال، ممکن است یک گیمر به پول نیاز داشته و اکانت خود را به قیمتی پایین‌تر از ارزش واقعی بفروشد. شما آن‌ را بخرید و پس از مدتی، به قیمت بالاتری بفروشید. برای کسب اطلاعات بیشتر به راهنمای سایت‌های G2G و PlayerAuctions مراجعه کنید تا با روش‌های خرید و فروش اکانت پابجی آشنا شوید.

فروش آیتم‎‌های درون بازی پابجی

فروش آیتم‎‌های درون بازی پابجی
فروش آیتم‎‌های درون بازی پابجی

یکی از رایج‌ترین راه‌های کسب درآمد در پابجی، فروش آیتم‌های درون بازی PUBG است. این‌کار از طریق پلتفرم‌هایی مانند Steam Market و یا بورس امکانات پابجی امکان‌پذیر است. تنها باید در این پلتفرم‌ها ثبت نام کرده و آیتم‌هایی که در بازی به‌دست آورده‌اید را به دیگر بازیکنان بفروشید و درآمد کسب کنید.

برای موفقیت در فروش آیتم‌ها به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • قبل از تعیین قیمت برای آیتم‌های خود، بازار را بررسی کرده و قیمتی جذاب برای مخاطبان و در عین حال سودآور برای خودتان تعیین نمایید.
  • سعی کنید آیتم‌های جذاب و پرکاربرد را به فروش بگذارید.
  • برای معرفی و فروش آیتم‎‌ها، از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.
  • بهترین زمان را برای فروش آیتم انتخاب کنید.

خرید و فروش یوسی پابجی

خرید و فروش یوسی پابجی
خرید و فروش یوسی پابجی

همان‌طور که می‌دانید واحد پولی درون بازی پابجی UC است. یوسی به‌ عنوان کلیدی برای به‌دست آوردن تمامی تجهیزات درون بازی مانند اسکین و مهمات و موارد دیگر به حساب می‌آید و گیمرها با داشتن آن شانس بیشتری برای موفقیت در بازی دارند. همچنین با خرید یوسی پابجی از انارگیفت می‌توانید سرعت پیشرفت خود را در این بازی افزایش دهید.

خرید و فروش و انتقال یوسی پابجی نیز یکی از راه‌های کسب درآمد از PUBG Mobile است که می‌توانید از تلاش‌ها و موفقیت‌های خود سود ببرید.

از بازی پابجی درآمد کسب کنید

در این مطلب شما را با روش‌های کسب درآمد از پابجی آشنا کردیم. این‌ که از بازی محبوب خود درآمد داشته باشید خیلی جذاب است. البته موفقیت و رشد در هر یک از این روش‌ها به تلاش و مداومت نیاز دارد و در غیر این صورت، نمی‌توان روی درآمد آن حسابی باز کرد. در مطلبی دیگر به آموزش نکات مهم بازی پابجی موبایل پرداخته‌ایم. برای مطالعه روی مطلب کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید