آموزش اضافه کردن ویجت اسپاتیفای به آیفون

اگر از طرفداران موسیقی و سرویس استریمینگ اسپاتیفای هستید و می‌خواهید با استفاده از یک ویجت مرتبط به برنامه Spotify در هوم اسکرین، به سرعت به این سرویس دسترسی داشته باشید، در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی گیفت کارت با ما همراه باشید تا با نحوه افزودن ویجت اسپاتیفای در آیفون آشنا شوید.

به همراه انتشار آی او اس ۱۴، قابلیت افزودن ویجت به هوم اسکرین در اختیار کاربران آیفون قرار گرفت. از آن زمان بسیاری از برنامه‌ها از این ویژگی پشتیبانی کردند، بدین معنی که می‌توان ویجت مربوط به آن‌ها را در هوم اسکرین اضافه کرد که به دسترسی سریع به برنامه مذکور کمک می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

 

تعریف ویجت

زمانی که برنامه‌ای را از اپ استور بر روی آیفون خود نصب می‌کنید، ابزارکی کوچک از آن برنامه بر روی تلفن همراه قرار می‌گیرد. این ابزارک به نام ویجت شناخته می‌شود و به شما کمک می‌کند تا به سرعت به برنامه هدف دسترسی پیدا کنید.

لازم به ذکر است که تا قبل از انتشار آی او اس 14، کاربران آیفون با کشیدن انگشت خود بر روی صفحه آیفون به سمت راست، به ویجت برنامه‌ها دسترسی داشتند، اما از iOS 14 به بعد، ویجت برنامه‌ها در هوم اسکرین در دسترس قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این، برای جلوگیری از شلوغی صفحه آیفون به خاطر تعداد زیاد ویجت‌ها، شرایطی برای ادیت و یا حذف آن‌ها فراهم شده است و بدین ترتیب می‌توان ویجت‌های پرکاربرد را نگه داشت و دیگر موارد اضافی را حذف کرد.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

 

ویجت اسپاتیفای در آیفون

اسپاتیفای نیز همانند اپلیکیشن‌های دیگر، اعلام کرد که از ویجت مرتبط در هوم اسکرین آیفون پشتیبانی می‌کند و به کاربران خود اجازه افزودن ویجت اسپاتیفای را در تلفن همراه خود می‌دهد. علاوه بر این، شرایط شخصی‌سازی سایز ویجت و دسترسی به تعداد آیتم‌های دلخواه کاربران از طریق ویجت مذکور فراهم است.

از طریق این ویژگی می‌توانید ویجت اسپاتیفای در آیفون را ایجاد کنید و سپس با ضربه زدن بر روی آن ویجت، به یک ترانه اخیر و یا حتی به ۵ ترانه، پلی لیست، پادکست و غیره در اسپاتیفای هدایت شوید. بدیهی است که این قابلیت به افزایش سرعت کاربران در گوش دادن به محتوای اسپاتیفای کمک شایانی می‌کند.

در ادامه به نحوه افزودن ویجت اسپاتیفای به آیفون در iOS 14 و iOS 15 می‌پردازیم:

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

اضافه کردن ویجت اسپاتیفای در آیفون

  1. برای فعال کردن حالت jiggle، بر روی یک نقطه خالی و یا یک ویجت در صفحه آیفون، کلیک کنید و کمی انگشت خود را نگه دارید.
  2. بر روی علامت + واقع در بالای صفحه ضربه بزنید.
  3. صفحه را به پایین اسکرول کنید و بر روی Spotify کلیک کنید. همچنین می‌توانید در قسمت سرچ بار، کلمه Spotify را جستجو کنید.
فعال کردن Jiggle Mode در آیفون
فعال کردن Jiggle Mode در آیفون
  1. سایز ویجت هدف را انتخاب کنید و در نهایت بر روی Add Widget کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

افزودن ویجت اسپاتیفای در آیفون
افزودن ویجت اسپاتیفای در آیفون
  1. مکان ویجت مورد نظر را با کشیدن انگشت خود در هوم اسکرین ‌مشخص کنید.
  2. برای خروج از حالت jiggle، در هر نقطه‌ای از صفحه کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  Apple

کاربرد ویجت Spotify در آیفون
کاربرد ویجت Spotify در آیفون

ساخت ویجت Spotify آیفون به راحتی مراحل فوق است. اکنون برای دسترسی سریع به آهنگ‌هایی که اخیراً‌ گوش داده‌اید و یا آلبوم هنرمندان محبوب می‌توانید به راحتی بر روی این ویجت ضربه بزنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت free fire

لازم به ذکر است که برای ایجاد ویجت اسپاتیفای در آیفون در تمامی سیستم عامل‌های آی او اس 14 به بعد می‌توان از روش بالا استفاده کرد.

اکنون پس از خرید اشتراک فمیلی اسپاتیفای از سایت‌های معتبری همچون انارگیفت، به راحتی هر چه تمام‌تر می‌توانید ویجت این اپلیکیشن را نیز در هوم اسکرین تلفن همراه خود اضافه کنید و به سرعت به محتوای مورد علاقه دسترسی داشته باشید.

گاهی به دلایلی ممکن است که اپلیکیشن Spotify به خوبی در تلفن همراه شما عمل نکند و در نتیجه ویجت اسپاتیفای در آیفون نیز پاسخگوی نیازهای شما نباشد، در این مواقع و در صورتی که به دنبال رفع مشکل کار نکردن اسپاتیفای در آیفون خود هستید، به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید