نحوه نصب مود روی ماین کرافت

اگر از طرفداران بازی خلاقانه ماین کرافت هستید و با نحوه نصب مود روی ماین کرافت آشنایی ندارید، در ادامه همراه ما باشید.

بازی ماین کرافت در سال 2017 توانست با بیش از 121 میلیون دانلود و نصب در دستگاه‌های مختلف، دومین بازی پرفروش جهان شود. همان‌طور که می‌دانید ماین کرافت یک بازی Sand Box است؛ به این معنی که هدف خاصی را دنبال نمی‌کند و بازیکن، خود انتخاب می‌کند که در چه سبکی و چگونه بازی کند. با نصب مودها می‌توانید مزایای زیادی مانند بهینه‌سازی عملکرد و تجربه بازی در جهان‌‌های جدید را بدست بیاورید. در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت شما را با نحوه نصب مود روی ماین کرافت آشنا خواهیم کرد.

قبل از این‌که وارد عمل شوید بهتر است در مورد مودهای مختلف فکر کنید. آیا یک پک جدید اسکین می‌خواهید؟ آیا یک سوپر PC دارید؟ چرا مودهای واقعی آب یا نورهای قاتل را نگیرید؟ همه این‌ها، گزینه‌های بیشتری در بازی هستند که لذت آن را بیشتر می‌کنند. با نصب مود روی ماین کرافت دنیای بازی شما تغییر خواهد کرد.

می‌توانید همه چیز از ساده‌ترین مودهای کاربردی تا پیچیده‌ترین آن‌ها را در اختیار داشته باشید. شما می‌توانید نسخه بازی خود را حتی از Minecraft بزرگ‌تر کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن، خرید یوسی

نحوه نصب مود روی ماین کرافت

نحوه نصب مود روی ماین کرافت
نحوه نصب مود روی ماین کرافت

چگونه Minecraft Forge را دانلود کنیم؟

این مهمترین بخش نصب مود روی ماین کرافت است. مودها در Minecraft معمولی کار نمی‌کنند، بنابراین ما به یک نسخه ویژه نیاز داریم که برای مودینگ طراحی شده باشد. به وبسایت Minecraft Forge بروید و نسخه Forge را که با مودهای شما سازگار است دانلود کنید. برای مثال اگر مودی را دارید که برای نسخه 1.15.2 است، باید Forge نسخه 1.15.2 را نیز دانلود کنید.

اگر از Chrome استفاده می‌کنید، ممکن است به شما اخطار ویروسی بودن Forge را بدهد. با این حال می‌توانید آن را نادیده بگیرید. کافی‌ است پس از دانلود فایل جاوا، روی آن کلیک کرده و آن‌ را نصب کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

استفاده از نسخه‌های مختلف Forge

استفاده از نسخه‌های مختلف Forge
استفاده از نسخه‌های مختلف Forge

به عنوان مثال، اگر مود انتخابی شما برای نسخه 1.12 است، باید پس از دانلود و نصب آن‌را به‌صورت دستی به Minecraft اضافه کنید.

برای این‌کار لانچر Minecraft را باز کرده و روی Installations کلیک و سپس روی New ضربه بزنید. بر روی کادر کشویی کلیک کنید. در آن‌جا تکرارهای قبلی Minecraft به همراه نسخه‌های Forge که قبلا دانلود کرده‌اید را خواهید دید.

روی Forge مورد نظر خود کلیک کرده و آن‌را ذخیره کنید، سپس لانچر نسخه مربوطه را دانلود کنید. با play می‌توانید به صفحه اصلی بازگردید و از طریق کادر کشویی سمت چپ، نسخه Forge مورد نظر خود را برای بازی انتخاب کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

پوشه Minecraft mods خود را پیدا کنید

ماین کرافت را اجرا کنید. در صفحه عنوان اصلی در جایی‌که دنیای جدید را ایجاد می‌‌کنید، گزینه‌ای با علامت Mods را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. در مرحله بعد به دنبال گزینه Open Mods Folder بگردید و آن‌را انتخاب کنید.

نصب مود های ماین کرافت

در حالی‌که پوشه Mods را باز کردید، ماین کرافت را ببندید. اکنون از طریق اینترنت مودهای مورد نظر را دانلود کنید. مودها را برای نسخه‌های انتخابی ماین کرافت خود دانلود و به پوشه Mods منتقل کنید.

به این طریق می‌توانید نسخه Minecraft Forge خود را بارگیری کنید. روی ‌Mods کلیک کرده و بررسی کنید که آن‌ها فعال هستند یا خیر.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

منبع مود را در نظر بگیرید

منبع مود را در نظر بگیرید
منبع مود را در نظر بگیرید

این یک گام آموزشی نیست، بلکه یک هشدار عمومی است!

خیلی مراقب باشید که مودهای ماین کرافت خود را از کجا دریافت می‌کنید. حتما از سایت‌‌های معتبر و قابل اعتماد این‌کار را انجام دهید، زیرا مودهای همراه با ویروس در منابع نامعتبر وجود دارند!

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

بهترین راه برای بررسی اعتبار منبع مورد نظر، خواندن نظرات دیگران و یا بررسی ویدئوهای آپلود شده در یوتیوب درباره آن مود است که توسط فرد دیگری اجرا شده است. همچنین سابقه و معروفیت سازنده آن را بررسی کنید. پس همیشه قبل از زدن دکمه دانلود، بررسی‌های خود را دقیق انجام دهید، زیرا هیچ مودی ارزش به خطر انداختن CPU شما را ندارد…

جمع بندی نحوه نصب مود روی ماین کرافت

امیدوریم راهنمای آموزش نصب مود روی ماین کرافت برای شما مفید بوده باشد. با خرید سکه ماینکرافت از انارگیفت می‌توانید اکانت خود را شارژ کرده و پرداخت‌های درون بازی را انجام دهید. علاوه بر این، با خرید گیفت کارت ماین کرافت می‌توانید به خرید نسخه‌‌های اورجینال، خرید ابزار و آیتم‌‌های مختلف و شخصی‌سازی بیشتر دنیای بازی خود بپردازید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید