معرفی جامع سرویس السا اسپیک و خرید اشتراک آن

اگر برای شما نیز پیش آمده است که در تلفظ کلماتی مانند Through، Though و Trough با مشکل مواجه شوید جای نگرانی نیست، السا اسپیک برای آموزش تلفظ زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی طراحی شده است. برای آشنایی با این سرویس کاربردی، ما را در انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراهی کنید.

تلفظ زبان انگلیسی واقعاً دشوار است، اما برای رفع این مشکل می‌توانید از السا اسپیک کمک بگیرید. Elsa Speak با ویدئوها و تمرینات مداوم در یادگیری تلفظ درست کلمات و عبارات به زبان‌آموزان کمک می‌کند.

لازم به ذکر است که السا اسپیک در زمینه‌ واژگان و گرامر هیچ آموزشی ندارد.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

معرفی السا اسپیک

ELSA مخفف عبارت English Language Speech Assistant است. مدیرعامل السا اسپیک خانم Vu Van، پس از تحصیل در آمریکا تصمیم به راه‌اندازی این سرویس گرفت، زیرا در آن‌جا متوجه شد مردم لهجه و زبان او را به سختی درک می‌کنند.

این اپلیکیشن از طریق ادغام هوش مصنوعی و ویدئوهایی از انگلیسی زبانان بومی، به شما در یادگیری لهجه بومی آمریکایی کمک می‌کند.

اغلب در کلاس‌های حضوری آموزش انگلیسی، بیشترین تمرکز بر روی گرامر و واژگان است و به همین دلیل خیلی به نحوه تلفظ زبان‌آموزان توجهی نمی‌شود. همچنین هر شخص از لهجه‌ای منحصربفرد برخوردار است که آموزش یک به یک زبان‌آموزان را در کلاس دشوار و غیرممکن می‌کند. در این مواقع السا اسپیک به کمک زبان‌آموزان خواهد آمد.

اپلیکیشن Elsa Speak برای سخنرانان سطوح متوسط تا پیشرفته کاربردی است، زیرا به اندازه کافی با زبان انگلیسی آشنایی دارند که بتوانند منظور آموزگاران سرویس مذکور را متوجه شوند. به دلیل این‌که در این سرویس تمامی تمرینات و آموزش‌ها به زبان انگلیسی است افراد مبتدی در زمان استفاده از این سرویس با مشکل مواجه خواهند شد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

معرفی السا اسپیک
معرفی السا اسپیک

مزایای السا اسپیک

  • دارای تنوع بسیار زیاد از دروس و تمرینات
  • ویدئوهای السا اسپیک به همراه حرکت دهان و زبان، تلفظ صحیح را آموزش می‌دهد
  • نسبت به تلفظ زبان‌آموز واکنش درست و آموزنده دارد
  • پشتیبانی از بیشتر از ۱۹۵ کشور

معایب السا اسپیک

  • برخی از تمرینات تکراری هستند که البته برای کمک به یادگیری بهتر کاربران طراحی شده‌اند
  • تنها بر روی تلفظ کلمات و عبارات تمرکز دارد و نه گرامر و واژگان!

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

پلن‌های اشتراکی

اشتراک ELSA Speak از یک طرح رایگان بهره‌مند است که محدودیت‌های زیادی دارد، اما در مقابل با پلن‌های متنوع خود رضایت زبان‌آموزان را به دست آورده است.

گرچه می‌توان السا اسپیک را با سرویس‌های آموزش زبان دیگر مانند دولینگو و غیره مقایسه کرد، اما هیچ کدام از آن‌ها مانند Elsa Speak بر روی تلفظ تمرکز ندارند.

برای خرید اکانت السا اسپیک از انارگیفت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

ویژگی‌های السا اسپیک

پس از وارد کردن اطلاعات خود، دو راه برای شروع استفاده از السا اسپیک وجود دارد:

  • شرکت در یک آزمون تعیین سطح
  • شروع یادگیری با درس اول

بهترین کار این است که در آزمون تعیین سطح شرکت کنید و سطح دانش زبانی خود را به اپلیکیشن معرفی کنید. با این کار، اپلیکیشن مذکور کلاس آموزشی متناسب با علم شما را پیشنهاد می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  Apple

شرکت در آزمون تعیین سطح Elsa Speak
شرکت در آزمون تعیین سطح Elsa Speak

پس از این که سطح شما مشخص شد، می‌توانید کلاس‌های آموزشی را شروع کنید.

 

ماژول‌های درسی

سرویس السا اسپیک ۲۳ ماژول درسی را در اختیار کاربران می‌گذارد که بر اساس صداها و لهجه‌های متنوع دسته‌بندی شده‌اند. در هر ماژول یک سخنران بومی انگلیسی زبان به صورت ویدئویی تلفظ‌ها را آموزش می‌دهد.

نحوه چرخش زبان در دهان و شکل گرفتن لب‌ها در این ویدئوها به خوبی آموزش داده می‌شوند. این روش آموزش،‌ نحوه تولید صدا را به شکل صحیح به زبان‌آموزان نشان می‌دهد.

سپس کاربران تلفظ چند کلمه حاوی آن صدا را تکرار و تمرین می‌کنند و بدین ترتیب گفتار خود را به لهجه بومی آمریکایی نزدیک‌تر می‌کنند.

آموزش نحوه چرخش زبان برای تلفظ صحیح
آموزش نحوه چرخش زبان برای تلفظ صحیح

موضوعات درس

در السا اسپیک علاوه بر دروس ثابت، می‌توان مهارت‌های مختلف زبانی که به صورت دوره‌ای ارائه می‌شوند را در اختیار داشت. این مهارت‌ها شامل یک‌سری موضوعات سرگرم کننده در نمایش نحوه چرخش زبان برای تلفظ بهتر، عناوین آیلتس و اصطلاحات پر‌کاربرد است. علاوه بر این، به محتواهای متنوع با موضوعاتی مانند سفر و تجارت دسترسی خواهید داشت.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت free fire

بازی

در این بخش منظور از کلمه Games دقیقاً بازی نیست، بلکه تمریناتی است که زبان‌آموزان را به تلفظ بهتر کلمات تشویق می‌کند. روند تمرینات این قسمت به شکلی است که زبان‌آموزان با گوش دادن به عبارات بیان شده، باید آن‌ها را تکرار کنند. در این زمان از جانب اپلیکیشن بازخورد می‌گیرند که درستی و اشتباه بودن آن تلفظ را در همان لحظه بهتر متوجه شوند.

تمریناتی که در بخش Games وجود دارند عبارتند از:

  • Pronunciation
  • Intonation
  • Conversation
  • Video Conversation
  • Listening

همان‌طور که پیداست این تمرینات در قالب آموزش‌های تفریحی هستند که زبان‌آموزان را خسته نمی‌کنند. احتمالاً به همین دلیل عنوان بازی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند.

بخش Games در السا اسپیک
بخش Games در السا اسپیک

تجربه یادگیری

دروس موجود در سرویس السا اسپیک کوتاه و سریع هستند. بنابراین، زبان‌آموزان به طور روزانه امکان تمرین و تکرار تعداد دلخواهی از دروس را دارند.

هدف تمامی دروس نیز آموزش تلفظ زبان انگلیسی به لهجه آمریکایی می‌باشد.

لازم به ذکر است که برای یادگیری کامل زبان انگلیسی نباید تنها به سرویس السا اسپیک تکیه کرد، بلکه بهتر است در کنار آن از اپلیکیشن‌های آموزشی دیگر مانند ماندلی و غیره استفاده کرد و یا این‌که در کلاس‌های حضوری شرکت کرد.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

جمع بندی معرفی السا اسپیک

پس از نصب اپلیکیشن Elsa Speak بر روی دستگاه و در زمان تنظیم اکانت السا اسپیک خود، امکان انتخاب یک زبان از میان ۹ زبان موجود را دارید، اما این موضوع تأثیری بر تسریع روند یادگیری شما نخواهد داشت، زیرا با شروع دروس، تمامی آن‌ها به زبان انگلیسی و بدون زیرنویس هستند. برای درک سخنان آموزگار باید تا حدی بر زبان انگلیسی مسلط باشید، زیرا حتی لغت‌نامه موجود نیز به زبان انگلیسی است.

اپلیکیشن السا اسپیک به حدی بر لهجه آمریکایی تمرکز دارد که گاهی اشتباهات جزئی کاربران انگلیسی زبان را نیز مشخص می‌کند. در صحبت به زبان انگلیسی کشور، منطقه و دیگر مسائل فرهنگی هر زبان‌آموز بر لهجه و گفتار او تأثیرگذار است و نباید از این موضوع چشم‌پوشی کرد.

برای آشنایی با بهترین سایت های آموزش آنلاین و خرید اکانت های آموزشی پیشنهاد می‌کنیم مطلب لینک شده را مطالعه کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید