آموزش به اشتراک گذاری اکانت نتفلیکس و محتوای آن

اگر به دنبال راهی برای به اشتراک گذاری اکانت نتفلیکس خود با دیگران هستید، در این مطلب از انارگیفت ما را همراهی کنید تا روش‌های جالب این کار را به شما توضیح دهیم. به این صورت هم می‌توانید لینک فیلم یا سریال مورد علاقه خود را از طریق برنامه‌های پیام‌رسان برای دوستان خود ارسال کنید و هم با اشتراک‌گذاری اکانت خود با دیگران، لذت استفاده از سرویس استریم فیلم و سریال نتفلیکس را با آن‌ها سهیم شوید.

روش‌های به اشتراک گذاری اکانت نتفلیکس

در زیر به ترفندهای متنوعی اشاره شده که همگی، پس از خرید اشتراک نتفلیکس قابل انجام است.

به اشتراک گذاری فیلم و نمایش از طریق برنامه موبایلی

به اشتراک گذاری فیلم و نمایش در نتفلیکس
به اشتراک گذاری فیلم و نمایش در نتفلیکس
  1. در قدم اول، برنامه Netflix را اجرا کنید. آیکن این برنامه به شکل یک N قرمز رنگ است که در هوم اسکرین وجود دارد و یا این که از طریق منوی کشویی برنامه‌ها و یا با سرچ کردن پیدا می‌شود.

نکته: این عمل در تمامی آیفون‌ها، آیپد، آيپاد تاچ و تبلت و گوشی اندرویدی قابل انجام است.

شبکه تلویزیونی کودکان نتفلیکس
شبکه تلویزیونی کودکان نتفلیکس
  1. اکنون به صفحه مربوط به جزئیات فیلم و نمایش مورد نظر خود بروید. زمانی که برنامه نتفلیکس را اجرا می‌کنید، صفحه اصلی باز می‌شود که تمامی پیشنهادات، لیست فیلم‌های شما و هر آن‌چه که تماشا می‌کردید را در خود دارد. با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها، به صفحه جزئیات مربوط به آن فیلم می‌روید.
به اشتراک گذاری محتوای نمایشی در Netflix
به اشتراک گذاری محتوای نمایشی در Netflix
  1. بر روی آیکن به اشتراک گذاری (Share) به شکل iPhone Share و یا Android Share کلیک کنید. این آیکن در زیر قسمت مربوط به خلاصه فیلم و نمایش قرار دارد. با کلیک بر روی آن، لیستی از گزینه‌های به اشتراک گذاری برای شما نمایش داده می‌شود.
انتخاب برنامه مورد نظر برای به اشتراک گذاری نتفلیکس
انتخاب برنامه مورد نظر برای به اشتراک گذاری نتفلیکس
  1. یکی از روش‌های به اشتراک گذاری را انتخاب کنید. به طور مثال، زمانی که برنامه Messenger را برای به اشتراک گذاری فیلم انتخاب می‌کنید، صفحه‌ای باز می‌شود که لینک مربوط به جزئیات فیلم در آن قرار دارد. اکنون باید نام مخاطب خود را برای ارسال، اضافه کنید.

نکته: علاوه بر این، با کلیک بر روی Copy Link، می‌توانید لینک مورد نظر را در هر جایی که بخواهید، کپی/ پیست کنید.

با خرید گیفت کارت نتفلیکس از تمامی خدمات و قابلیت‌های نتفلیکس، به صورت مقرون‌بصرفه استفاده کنید.

به اشتراک گذاری اکانت نتفلیکس

  1. در اولین مرحله، به وبسایت رسمی Netflix بروید و یا برنامه نتفلیکس را باز کنید. به اکانت خود وارد شوید و ادامه دهید.

نکته: بسته به نوع اکانت مورد استفاده، در یک لحظه تعداد مشخصی از افراد می‌توانند به تماشای نتفلیکس از طریق یک اکانت بنشینند. به طور مثال، از طریق اکانت پریمیوم، 4 نفر به صورت همزمان، قادر به تماشای محتوای نتفلیکس از طریق یک اکانت هستند.

مراجعه به وبسایت رسمی نتفلیکس
مراجعه به وبسایت رسمی نتفلیکس
  1. بر روی آیکن Add Profile+ کلیک کنید. شما می‌توانید این آیکن را در صفحه انتخاب پروفایل پیدا کنید. (صفحه انتخاب پروفایل با سؤال “?Who’s watching” ظاهر می‌شود.)
  • در صورت استفاده از دسکتاپ و کامپیوتر، این گزینه به شما نمایش داده نمی‌شود و شما باید پس از کلیک بر روی عکس پروفایل خود در گوشه بالا و سمت راست صفحه، گزینه Manage Profiles را انتخاب کنید.
ایجاد پروفایل مخاطب برای به اشتراک گذاری اکانت نتفلیکس
ایجاد پروفایل مخاطب برای به اشتراک گذاری اکانت نتفلیکس
  1. برای مخاطب مورد نظر خود، یک پروفایل با نام و آواتار منحصربفرد ایجاد کنید. شخص مورد نظر باید به کمک نام اکانت و رمز عبور شما وارد نتفلیکس شود.
  • اگر مخاطب مورد نظر شما یک کودک است، قبل از ادامه، کادر “?Kid” را تیک بزنید.
دادن یوزرنیم و پسورد نتفلیکس به مخاطب
دادن یوزرنیم و پسورد نتفلیکس به مخاطب
  1. یوزرنیم و پسورد اکانت خود را به مخاطب مورد نظر بدهید. زمانی که او وارد نتفلیکس شود، با کلیک بر روی پروفایل خود، قادر به تماشای فیلم‌ها و نمایش‌ها خواهد بود.

نکته: بدیهی است که اگر یوزرنیم و پسورد حساب خود را با شخصی به اشتراک بگذارید، او به تمامی اطلاعات اکانت شما دسترسی خواهد داشت، پس عاقلانه این کار را انجام دهید.

اگر به کمک مطلب فوق توانسته‌اید مراحل به اشتراک گذاری اکانت نتفلیکس را با موفقیت پشت سر بگذارید، در بخش کامنت‌ها از تجربه خود بگویید. همچنین می‌توانید برای فعالسازی اشتراک نتفلیکس روی تلویزیون هوشمند به مطلب لینک شده مراجعه نمایید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید