آموزش چک کردن موجودی گیفت کارت اپل

اگر از کاربران محصولات اپلی هستید، به طور حتم با گیفت کارت این شرکت نیز آشنایی دارید. در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت شما را با نحوه چک کردن موجودی گیفت کارت اپل آشنا خواهیم کرد.

بدیهی است که برای استفاده از خدمات و سرویس‌های اپل نیاز به شناسه اپل آیدی دارید، اما اپل آیدی به تنهایی کافی‌ نیست و نیاز است تا با خرید گیفت کارت اپل از انارگیفت و دریافت کد مخصوصی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، حساب اپل آیدی خود را شارژ کرده و به مقدار اعتبار آن از فروشگاه‌های محصولات اپل مانند اپ استور، مک بوک استور، آیتونز و … محصولات و خدمات آنلاین خریداری کنید.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

بررسی موجودی گیفت کارت اپل
بررسی موجودی گیفت کارت اپل

 از جمله موارد استفاده گیفت کارت اپل می‌توانید به خرید حجم آیکلود، شارژ اپل آیدی، خرید اشتراک‌ سرویس‌های اپل مانند اپل موزیک و غیره، خرید سکه و تجهیزات در بازی‌های مختلف، انجام خرید‌های درون‌ برنامه‌ای، خرید نرم افزار در پلتفرم‌های مختلف اپل، استفاده از خدمات اپل تی و اپل آرکید و موارد دیگر اشاره کرد.

حال برای این‌که هنگام خرید آنلاین با مشکل کمبود بودجه مواجه نشوید، باید از موجودی گیفت کارت اپل خود اطلاع داشته باشید. در زیر در چهار مرحله ساده نحوه چک کردن بالانس اپل آیدی را به شما آموزش خواهیم داد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

 

نحوه چک کردن موجودی گیفت کارت اپل

برای بررسی موجودی گیفت کارت اپل کافی‌ است تا مراحل زیر را دنبال کنید.

مراجعه به وبسایت مخصوص موجودی گیفت کارت

برای این‌کار باید از طریق مرورگر موبایل یا دسکتاپ خود اقدام کنید. از طریق این وبسایت‌ها می‌توانید موجودی گیفت کارت اپل استور و آیتونز را چک کنید. این وبسایت‌ها بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید یا گیفت کارت آن‌را خریداری کرده‌اید، متفاوت است. کشور گیفت کارت خود را بررسی کرده و سپس بر روی لینک کشور مورد نظر آن کلیک کنید:

ورود به Apple ID

اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید
اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید

حال با آدرس ایمیل و رمز عبور مربوط به اپل آیدی وارد شده و روی Sign In ضربه بزنید. اگر از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا کد ارسالی به دستگاه مرتبط را وارد کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

وارد کردن پین مربوط به گیفت کارت

در این مرحله باید پین گیفت کارت اپل را وارد کنید. در فیلد مربوط به PIN کلیک کرده و کد پین را در آن تایپ کنید.

نکته: شماره پین با کد گیفت کارت یکی نیست.

برای پیدا کردن پین گیفت کارت‌ اپل، در ایمیل حاوی کد گیفت کارت، زیر دکمه Redeem Now را بررسی کنید. برای یافتن پین گیفت کارت آیتونز نیز در ایمیل حاوی کد گیفت کارت، در قسمت بالا و سمت چپ و در زیر بارکد را بررسی کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

چک کردن موجودی گیفت کارت اپل

پین را وارد کرده و موجودی را چک کنید
پین را وارد کرده و موجودی را چک کنید

در زیر قسمتی که پین را وارد کردید، روی دکمه آبی رنگ Check Balance کلیک کنید. در صفحه بعد در کنار Balance موجودی گیفت کارت اپل خود را مشاهده خواهید کرد.

اگر از قبل گیفت کارت اپل را ردیم کرده‌اید، باید موجودی آیتونز خود را بررسی کنید. توجه داشته باشید که پس از ردیم، نمی‌توانید موجودی را انتقال دهید، اما اگر استفاده نشده باشد می‌توانید آن را به کارت اصلی باز گردانید.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

امیدواریم پس از مطالعه مطلب فوق بتوانید موجودی گیفت کارت اپل خود را مشاهده کنید. اگر در این زمینه تجربه‌ای دارید با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. برای آشنایی با نحوه ردیم کد گیفت کارت اپل آیتونز روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید