ترفندهایی برای حرفه‌ای تر شدن در هدشات زدن فری فایر

هدشات زدن در بازی‌های تیراندازی به معنی نشانه گرفتن و شلیک کردن به سمت دشمنان است. در بازی‌های مولتی پلیر مانند کال آف دیوتی، گارنا فری فایر و غیره، هدشات زدن حرفه‌ای بازیکنان به پیروزی آن‌ها در مسابقه می‌انجامد. در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت قصد داریم ترفندهایی برای حرفه‌ای‌تر شدن در هدشات زدن فری فایر ارائه کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

در این مطلب به مجموعه‌ای از نکات و ترفندها برای افزایش دقت هدشات زدن فری فایر در کنار تنظیمات پیشنهادی، تکنیک‌هایی برای هدف گیری و نکات کاربردی دیگر اشاره شده است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

نکاتی برای افزایش ضریب هدشات زدن فری فایر

با به کارگیری ۴ ترفند زیر به راحتی می‌توانید به جم فری فایر دست یابید و در نتیجه دشمن خود را شکست دهید.

انجام تنظیمات حساس برای تسلط بیشتر در Garena Free Fire

تنظیمات حساس برای تسلط بیشتر در Garena Free Fire
تنظیمات حساس برای تسلط بیشتر در Garena Free Fire

یکی از مواردی که در بازی‌هایی مانند Free Fire به شدت اتفاق می‌افتد این است که بازیکنان تمامی تنظیمات بازی را درست همانند تنظیمات پیش فرض بازی که سازندگان ایجاد کرده‌اند، در نظر می‌گیرند و تغییری در آن ایجاد نمی‌کنند. در صورتی که هر گیمر بر اساس تنظیماتی خاص می‌تواند پیروز میدان شود و بر اساس توانایی‌های خود می‌تواند تنظیمات را به بهترین شکل ممکن ایجاد کند.

اگر در بازی‌های سبک Battel Royal یک بازیکن مبتدی هستید و از تنظیمات مناسب برای پیروزی در بازی اطلاعی ندارید، در زیر برخی از تنظیمات کارساز را به شما ارائه کرده‌ایم. در صورتی که می‌خواهید در هدشات زدن فری فایر حرفه‌ای‌تر شوید، این تنظیمات را در شروع بازی اعمال کنید.

General: 95 – 100
Red Dot: 90 – 100
2x Scope: 75 – 85
4x Scope: 70 – 80
Sniper Scope: 65 – 75
Free Look: 80 – 90

اطلاعات درست از محل قرارگیری Crosshair

محل قرارگیری Crosshair
محل قرارگیری Crosshair

یکی از ساده‌ترین روش‌ها که نقش مهمی در پیروزی برای هدشات زدن فری فایر دارد، مکان یابی صحیح در میان صفحه بازی است. گیمرهایی که در تلفن همراه بازی می‌کنند باید به محل نقطه ضربدری در صفحه بازی توجه کنند. توجه به مرکز زمین و جانمایی درست رتیکال به گیمر، در زدن هدشات‌های حرفه‌ای و کسب بیشتر الماس فری فایر کمک می‌کند.

اگر به جای نشانه‌ گرفتن به سوی دشمن، در حال کشیدن Crosshair خود هستید زمان زیادی را از دست خواهید داد. به دلیل این که جانمایی درست رتیکال وقت‌گیر است و در صورت کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند باعث شکست شما در بازی شود، بهتر است در این مورد دقت فراوان به خرج دهید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

استفاده از انگشتان بیشتر در HDU Layout

انگشتان بیشتر در HDU Layout برای هدشات زدن فری فایر
انگشتان بیشتر در HDU Layout برای هدشات زدن فری فایر

نکته مهمی که گیمرها باید به آن توجه کنند این است که هر بازیکن بنابر توانایی خود می‌تواند بهترین HDU Layout را مشخص کند و این یک امر کاملاً شخصی است، اما مهم‌ترین موردی که کارآیی آن ثابت شده است، تأثیر استفاده از انگشتان بیشتر در بازی برای پیروزی است.

لازم به ذکر است که در همان ابتدای بازی سریعاً به سراغ طرح ۴ یا ۵ انگشتی نروید. بهتر است از ابتدا با ۳ انگشت شروع کنید و به تدریج با پیشرفت و کسب تجربه در بازی به سراغ انگشت بعدی بروید. بدین ترتیب محل قرارگیری دکمه‌ها و کنترل‌ها را بهتر تشخیص خواهید داد و در نتیجه تسلط بیشتری بر بازی دارید.

علاوه بر این، با جابجایی آیکن‌های HDU می‌توانید سرعت و دقت خود را در هدشات زدن فری فایر افزایش دهید. هر گیمر بر اساس راحتی کار و نحوه استفاده از انگشتان خود امکان جابجایی آیکن‌های مذکور را دارد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

ضرورت استفاده از Training Room

نقش اتاق تمرین در حرفه‌ای هدشات زدن فری فایر
نقش اتاق تمرین در حرفه‌ای هدشات زدن فری فایر

Training Room یا همان اتاق تمرین موقعیت مناسبی برای گیمرها ایجاد می‌کند که می‌توانند در آن به امتحان کردن سناریوهای مختلف بازی و استفاده از اسلحه‌های متنوع بپردازند. این قابلیت بدون ایجاد فشار و استرس در گیمر، او را به یک بازیکن حرفه‌ای در هدشات زدن فری فایر تبدیل می‌کند.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل، خرید اپل آیدی

لازم به ذکر است که بازیکنان در اتاق تمرین امکان کنترل تنظیمات مورد نظر خود را دارند و با از دست دادن امتیاز در این اتاق، هیچگونه امتیاز یا رتبه‌ای در بازی واقعی از دست نخواهند داد. بنابراین بهتر می‌توانند نقاط ضعف و قوت خود را به چالش بکشند.

با گذراندن زمان بیشتری در اتاق تمرین، صبور بودن و ترکیب صحیح تکنیک‌ها، به بازیکنی با مهارت بیشتر تبدیل می‌شوید و در بازی نهایی پیروز مسابقه خواهید شد.

اکنون که با ترفندهای کاربردی برای هدشات زدن فری فایر آشنا شدید، برای گیفت کارت فری فایر می‌توانید به فروشگاه انارگیفت مراجعه کنید و با خرید این گیفت کارت الماس فری فایر خود را افزایش دهید و اکانت خود را شارژ کنید. همچنین راهنمای استفاده از گیفت کارت فری فایر نیز در مطلبی جداگانه ارائه شده است.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

 

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید