مقایسه اکانت کد آکادمی و اشتراک کورسرا؛ بررسی عمیق و اجمالی

اگر به دنبال یک سرویس آموزشی کاربردی هستید و در انتخاب میان چندین پلتفرم سردرگم مانده‌اید، این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت به شما کمک می‌کند تا از میان دو اکانت آموزشی کورسرا و کد آکادمی یکی را مطابق با نیازهای خود انتخاب کنید.

Codecademy بر روی مهارت کد نویسی و دیگر مهارت‌های فنی متمرکز است، اما Coursera به موضوعات دانشگاهی می‌پردازد.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

مقایسه کورسرا و کد آکادمی

در ابتدا گزیده‌ای از مزایا و معایب هر سرویس را ذکر می‌کنیم:

مزایا و معایب کورسرا به عنوان سرویس آموزش آنلاین
مزایا و معایب کورسرا به عنوان سرویس آموزش آنلاین

کورسرا

مزایا

  • اساتید متخصص و برتر دانشگاه‌ها
  • ارائه مدرک پایان دوره
  • بهره‌مندی از پروژه‌های حقیقی

حتما سر بزنید: خرید یوسی

معایب

  • نامناسب برای مبتدیان
  • نبود محیط تعاملی
  • موضوعات برنامه‌نویسی محدود

کد آکادمی

مزایا

  • یادگیری تعاملی
  • دوره‌های برنامه نویسی و زبان آموزی متنوع
  • فوق‌العاده کاربردی برای مبتدیان

معایب

  • عدم وجود قابلیت شخصی سازی
  • فقدان پروژه‌های حقیقی
  • محدود به دوره‌های ساده
  • بدون ارائه مدرک

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

عناوین موجود در کورسرا و کد آکادمی

پلتفرم آموزشی کد آکادمی
پلتفرم آموزشی کد آکادمی

کدآکادمی، دوره‌های متنوعی از برنامه نویسی تا توسعه وب و یادگیری ماشینی را به دانشجویان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، با برگزاری آزمون‌های متنوع، روند یادگیری آن‌ها را سرعت می‌بخشد.

کورسرا عناوین و موضوعات کاربردی و عمیق را از دانشگاه‌های معتبر جهان و از طریق اساتید همان دانشگاه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به طور کلی در مقایسه کورسرا و کد آکادمی، این کورسرا است که مفاهیم را به صورت عمقی‌تر آموزش می‌دهد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

هزینه

دوره‌های رایگان در جهت آشنایی با محتوا و موضوعات هر دو سرویس موجود است، اما با خرید اشتراک کورسرا و خرید اکانت کد آکادمی، به مجموعه‌ای عمیق‌تر و کاربردی‌تر از موضوعات دسترسی خواهید داشت.

هر سرویس بسته به دوره‌های خود، هزینه‌های متفاوتی را از مشترکین کسب می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

سطح تعامل با دانشجویان

مشترکین کد آکادمی می‌توانند بسته به سطح یادگیری خود و با سرعت دلخواه به یادگیری ادامه دهند. همچنین از طریق شرکت در انجمن‌های گفتگو، با مربیان و دانشجویان دیگر به گفتگو مشغول شوند.

مشترکین کورسرا نیز به همین روش موجود در کد آکادمی با کاربران دیگر و اساتید دانشگاه ارتباط برقرار می‌کنند، با این تفاوت که بسیار تعاملی‌تر از کد آکادمی است.

 

ویژگی‌های کلیدی کورسرا و کد آکادمی

کد آکادمی به صورت رایگان در دسترس است و دوره‌های متنوعی از علوم مرتبط با وب را ارائه می‌کند،‌ اما کورسرا مقاطع متنوع تحصیلی از علوم کامپیوتر گرفته تا زبان را در پلن‌های رایگان و پولی در اختیار کاربران می‌گذارد. بسیاری از کاربران معتقد هستند که کد آکادمی بسیار مقرون به صرفه‌تر از کورسرا است.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

انعطاف

گرچه همان‌طور که گفتیم، پلتفرم کد آکادمی به مشترکین خود کمک می‌کند تا دوره‌ها را مطابق با نیاز و سرعت خود بیاموزند، اما از طرف دیگر، کورسرا با ساختاری قانون‌مند، آموزش را به همراه ارزیابی دقیق‌تر ارائه می‌کند.

اساتید

صنعتگران ماهر و مشهور در کد آکادمی و اساتید دانشگاه‌های برتر جهان در کورسرا به آموزش مشغول هستند. کاربران بر اساس نیاز خود باید پلتفرم هدف را انتخاب کنند و این یک امر کاملاً شخصی است.

پشتیبانی

هر دو سرویس کورسرا و کد آکادمی، برای پاسخگویی به سوالات فنی و آموزشی دانشجویان، تیم پشتیبانی قدرتمندی در اختیار آن‌ها می‌گذارند.

مربیان

مهندسین نرم‌افزار، توسعه وب و علم داده به عنوان مربیان برجسته در کد آکادمی فعالیت دارند و دوره‌هایی که در این پلتفرم ارائه می‌شود عبارتند از HTML، CSS، JavaScript، Python و غیره.

اساتید دانشگاه‌های مشهور جهان، با دانش تخصصی خود در کورسرا به آموزش مشغول هستند و اغلب دوره‌هایی با مضمون تجارت، علوم کامپیوتر، مهندسی و غیره را به مشترکین می‌آموزند.

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

نتیجه گیری مقایسه اکانت کد آکادمی و اشتراک کورسرا

مقایسه کورسرا و کد آکادمی
مقایسه کورسرا و کد آکادمی

مهم‌ترین تفاوت کورسرا و کد آکادمی در نوع دوره‌ها و سطح تعاملی است که به مشترکین خود ارائه می‌کنند. بنابراین، هر دو سرویس قادر به رفع نیاز یادگیری کاربران می‌باشند و تنها اولویت‌های افراد در تصمیم‌گیری نهایی آن‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

امیدواریم شما نیز پس از مطالعه مطلب فوق بتوانید پلتفرم آموزشی متناسب با نیازهای خود را از میان دو سرویس کورسرا و کد آکادمی انتخاب کنید. اگر علاقمند به شناخت بهترین سایت های آموزش آنلاین و خرید اکانت های آموزشی هستید، به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید