اکانت پریمیوم یوزیشن چیست و نحوه خرید اشتراک آن

آیا به موسیقی علاقه‌مند هستید اما زمان کافی برای شرکت در کلاس‌های آموزشی ساز مورد علاقه‌ی خود را ندارید؟ یا این‌که در نواختن یک ساز مبتدی هستید و می‌خواهید بصورت حرفه‌ای آن را بنوازید؟ خبر خوب این‌که دوره‌‌های آموزشی آنلاین برای یادگیری موسیقی نیز وجود دارد که یکی از بهترین آن‌ها یوزیشن است.

Yousician یک برنامه آموزش موسیقی است که یک مهارت جدید را بصورت آنلاین به شما آموزش داده و یا مهارت شما را در زمینه ساز مورد علاقه‌تان تقویت می‌کند. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت به شما خواهیم گفت که اکانت پریمیوم یوزیشن چیست و چگونه کار می‌کند و آیا ارزش خرید را دارد یا خیر.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

یوزیشن چیست؟

یوزیشن چیست؟
یوزیشن چیست؟

Yousician برنامه‌ای است که در آن می‌توانید آواز خواندن، نواختن گیتار، پیانو یا باس را بیاموزید. این برنامه بیشتر شبیه یک بازی ویدئویی است تا یک دوره آموزشی سنتی. به گونه‌ای که شما را درگیر می‌کند و با انگیزه نگه می‌دارد. این برنامه بدون هیچ تجهیزات دیگری روی موبایل، تبلت و یا رایانه شما کار می‌کند. به آن‌چه می‌نوازید یا می‌خوانید گوش می‌دهد و در مورد عملکرد شما سریعا بازخورد مثبت یا منفی نشان می‌دهد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

 

طرح‌های اشتراکی یوزیشن

ساختار پلن‌های اشتراک Yousician و امکاناتی که ارائه می‌دهد متفاوت است. اگر قصد یادگیری تنها یک ساز را دارید پلن basic را عضو شوید. در این طرح امکان دسترسی نامحدود به درس‌های ساز مورد نظرتان را دارید. بعلاوه دسترسی به مطالب اصلی یوزیشن و آهنگ‌های با حق مالکیت عمومی. علاوه بر این به یک درس رایگان از سازهای دیگر دسترسی خواهید داشت. بعنوان مثال اگر در حال یادگیری ساز گیتار هستید، می‌توانید روزانه یک درس آموزشی پیانو نیز دریافت کنید.

با اشتراک basic می‌توانید آهنگ‌های اصلی و عمومی یوزیشن را پخش کنید، اما برای دسترسی به کتابخانه آهنگ‌های محبوبی مانند Watch از بیلی آیلیش و یا Ophelia از لومینیرز باید در اشتراک Premium + عضو باشید. با خرید اکانت پریمیوم یوزیشن دسترسی نامحدودی به یادگیری تمامی سازها خواهید داشت.

 

نحوه عملکرد یوزیشن

نحوه عملکرد یوزیشن
نحوه عملکرد یوزیشن

همانطور که گفتیم عملکرد Yousician بیشتر مانند یک برنامه ویدئویی است تا یک دوره آموزشی سنتی. بارزترین ویژگی آن این است که به آن‌چه می‌نوازید یا می‌خوانید گوش می‌دهد و بلافاصله بازخورد نشان می‌دهد. درست مانند یک معلم موسیقی که به شما بگوید کجای کارتان درست است و کجای آن نادرست.

اگر در نواختن ساز مبتدی هستید، یوزیشن شما را به نواختن اولین قطعه در عرض تنها چند دقیقه وادار می‌کند. بعنوان مثال شما یک مبتدی برای یادگیری پیانو هستید. در ابتدا برنامه یک ویدئوی کوتاه و سریع از نحوه عملکردش به شما نشان می‌دهد. به این صورت که دست راست شما برای موقعیت C باید کجا باشد و به شما امکان می‌دهد تا روش علامت‌گذاری را انتخاب کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

به این صورت شما اساسا مجبور به نواختن اولین قطعه خود می‌شوید. این برنامه شما را به خوبی پشتیبانی و راهنمایی می‌کند. به شما می‌گوید که آیا نت‌ها را درست می‌نوازید یا خیر و زمان‌بندی عملکرد شما را بررسی کرده و به شما اعلام می‌کند.

 

مود تمرین

مود تمرین
مود تمرین

اگر با نواختن آهنگ مشکل دارید می‌توانید آن را به مود تمرین تغییر دهید. در آن‌جا می‌توانید سرعت را به کمترین حالت پایین بیاورید. یکی از بهترین ویژگی‌های مود تمرین این است که بطور خودکار با بهتر شدن آهنگ سرعت را افزایش می‌دهد. این ویژگی را حتما فعال کنید تا برنامه در حین تمرین بطور خودکار سرعت را افزایش یا کاهش دهد.

وقتی بتوانید در حالت تمرین دو ستاره در تمام بخش‌های آهنگ بدست بیاورید Yousician یه مرحله بعدی می‌رود. وقتی یک ماژول را تمام کردید به سطح بعد می‌روید. در پایان نیز به شما یک گواهینامه پایان دوره می‌دهد که می‌توانید آن‌را پرینت بگیرید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  Apple

مسیر کورس‌های Yousician

بعد از اتمام مقدمه اولیه، کورس‌های آموزشی به مسیرهای مختلفی تقسیم می‌شوند. سپس تشویق می‌شوید که در هر مسیر بطور همزمان پیشرفت کنید. بعنوان مثال دوره پیانو دارای سه مسیر اصلی کلاسیک، پاپ و دانش است. برای گیتار مسیرهای رهبری، دانش و اصول نواختن وجود دارد. هر وقت که یک درس را شروع می‌کنید، شما را تشویق می‌کند تا قسمتی را که از آن غافل شدید مجددا تمرین کنید. این روش شما را به یک دانش‌آموز کوشا و خوب تبدیل می‌کند.

نت‌های یوزیشن

نت‌های یوزیشن
نت‌های یوزیشن

برای هر ساز نوت‌ها به روش‌های مختلف به شما نمایش داده می‌شوند. مثلا در پیانو نت‌های شما شامل نت‌های تقویت شده، نت استاندارد و نت رنگی است. در نت رنگی با کدهای رنگی به شما نشان می‌دهد که از کدام انگشت برای کدام نت استفاده کنید.

مثلا برای آکوردهای پیانو یک رنگ خاص استفاده می‌شود. برای سازهای زهی مانند گیتار نیز انتخاب نت شامل تابلو، نت استاندارد و نمودارهای فرت است. ماژول آواز نیز دارای روش نمادگذاری منحصر به فرد خود است و همچنین قابلیت جابه‌جایی دارد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت free fire

برنامه‌ریزی یوزیشن برای کسانی که از قبل توانایی نواختن سازی را دارند

Yousician برای کمک به افراد با هر سطحی که هستند طراحی شده است. هنگامی که برای اولین بار شروع به نواختن می‌کنید Yousician به سرعت تشخیص می‌دهد که آیا آهنگ‌ها و تمرین‌ها برای شما آسان است یا خیر و از شما می‌خواهد تا سطح مهارت خود را بیازمایید. سپس شما را به سطحی که مناسب شماست راهنمایی می‌کند. اگر به اشتباه شما را به دوره‌ای بالاتر از سطح مهارت‌تان برد، می‌توانید به درس‌های قبلی بازگردید.

قالب‌بندی دروس در Yousician

قالب‌بندی دروس در Yousician
قالب‌بندی دروس در Yousician

با هر بار ورود به برنامه دو انتخاب دارید. اینکه یک درس هدایت شده را انتخاب کنید و یا از جایی که قطعه‌ای را رها کردید، ادامه دهید. در درس‌های هدایت شده ابتدا شروع به گرم کردن می‌کنید. (که معمولا قطعه‌ای از درس قبلی است که هنوز آن‌را کامل نکردید) سپس به جایی از مسیرها که در آن متوقف شده‌ بودید حرکت می‌کنید و از طریق آهنگی هدایت می‌شوید تا این‌که در همه بخش‌‌ها حداقل دو ستاره بگیرید و درس بعدی برای شما باز شود.

سپس با موارد آسانی که قبلا آن‌ها را یاد گرفته‌اید کار را تمام می‌کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا به جای ناامیدی، هر سطح را با اعتماد به نفس از یادگیری خوب تمام کنید.

درس‌های هدایت شده بسیار مفید هستند زیرا شما را از گیر افتادن در چیزی که به آن تسلط ندارید، نجات می‌دهد. با درس‌های هدایت شده دائما به عقب و جلو می‌روید تا به همه چیز تسلط کامل پیدا کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

شبکه اجتماعی یوزیشن

شما در Yousician می‌توانید دوستان فیسبوک خود را که عضو یوزیشن نیز هستند مشاهده کنید. ببینید که در چه سطحی هستند، چند دقیقه صرف آموزش در برنامه کرده‌اند و چند نت با ساز خود نواخته‌اند. علاوه بر این در چالش‌های هفتگی می‌توانید به رقابت با سایر نوازندگان عضو Yousician بپردازید.

 

جمع‌بندی: آیا اکانت پریمیوم یوزیشن ارزش خرید را دارد؟

با این تفاسیر باید بگوییم که یوزیشن ارزش خرید اشتراک را دارد. البته زمانی ارزشش را دارد که واقعا بخواهید از آن استفاده کنید. زیرا ممکن است هزینه‌ای برای اشتراک‌های ماهانه‌ای صرف کنیم که هیچ زمانی برای آن نمی‌گذاریم. با این حال باید بگوییم که این یک برنامه خوب است که به شما انگیزه داده و شما را معتاد خود می‌کند و هزینه‌ای که برای خرید اشتراک Yousician پرداخت می‌کنید کاملا ارزشش را دارد.

اگر تصمیم به نواختن یک ساز دارید تنها با 10 دقیقه تمرین در روز می‌توانید این‌کار را انجام دهید. اگر می‌خواهید یادگیری خود را سرعت ببخشید، یوزیسین شما را در این راه همراهی می‌کند. امیدواریم با خواندن این مقاله راهی آسان در یادگیری ساز مورد نظر خود پیدا کنید و یا مهارت موسیقیایی خود را تقویت کنید.

برای آشنایی با سایر سایت‌های آموزشی آنلاین و خرید اشتراک آن‌ها به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید