معرفی بهترین ابزارهای طراحی و خرید اشتراک طراحی و فایل های لایه باز

اگر به دنبال راهنمایی هستید که بهترین ابزارهای طراحی و اشتراک مربوط به آن‌ها را ارائه کند، در این مطلب از انارگیفت با ما همراه باشید تا شما را در خرید اشتراک طراحی راهنمایی کنیم.

در دنیای امروزه، مشاغل هنری مانند دیزاین و طراحی، از درآمدی فوق‌العاده برخوردار هستند و بسیاری از افراد حرفه‌ای از طریق دنیای مجازی با شرکت‌های داخلی و یا حتی خارج از کشور در تماس هستند و برای آن‌ها کارهای گرافیکی را انجام می‌دهند. بنابراین، ما قصد داریم در ادامه، برخی از پرکاربردترین محصولات موجود در زمینه طراحی را به شما معرفی کنیم.

کاربردی‌ترین ابزارهای طراحی و نحوه تهیه اشتراک آن‌ها

در ادامه 7 مورد از بهترین اشتراک‌های دیزاین را به صورت خلاصه و به همراه لینک خرید برای شما ارائه می‌کنیم.

اشتراک فری پیک FreePik

فری پیک سرویسی مملوء از تصاویر، ماکت‌ها و طرح‌های متنوع است که در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد. با خرید اشتراک پریمیوم فری پیک بر اساس نیاز خود، به فرمت‌هایی همچون Vectors، IIlustrations، Photos، Templates، Fonts، Mockups، Backgrounds و Text Effects دسترسی خواهید داشت.

این گزینه‌ها هرکدام قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی را به کاربران ارائه می‌کنند که در حرفه دیزاین و طراحی به کار می‌آیند. به طور مثال، Vectors به افراد کمک می‌کند تا ابعاد و سایز تصاویر را بدون کاهش کیفیت تغییر دهند و یا Mockups پیش نمایشی از طراحی نهایی را به صورت ماکت در اختیار کاربران می‌گذارد تا بهتر بتوانند طرح خود را برآورد و بررسی کنند و اگر نیازی به تغییر داشت،‌ در همین مرحله ابتدایی آن را اعمال کنند.

خرید اشتراک طراحی - فری پیک
خرید اشتراک طراحی – فری پیک

اکانت پریمیوم فری پیک به طراحان امتیازاتی می‌دهد که گزیده‌ای از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • ارائه محتوای استوک با کیفیت بالا و همچنین موارد کاربردی و آماده که سرعت انجام پروژه را افزایش می‌دهند.
  • دسترسی به عناوین گرافیکی خلاقانه بدون وجود تبلیغات‌ مزاحم
  • آپدیت روزانه محتوای موجود
  • امکان جستجو در مجموعه‌های پرطرفدار و ارائه طرح نهایی خود به بهترین شکل ممکن

پس از اتمام دوره اشتراک مذکور، می‌توانید مجدداً همین اشتراک را تمدید و یا اقدام به خرید اشتراک طراحی در سبکی متفاوت نمایید.

اشتراک شاتراستوک ShutterStock

شاتراستوک یکی از شناخته شده‌ترین سرویس‌ها در زمینه تولید محتوا و گرافیک است که مواردی مانند تصویر، فیلم، موزیک، سرمقاله، جلوه‌های صوتی، Vectors، عکس و تمپلیت را در اختیار کاربران می‌گذارد. یکی از ویژگی‌های مثبت این سرویس، ارائه بیشتر از ۷۰ میلیون تصویر به شکل Vector است که به طور آزادانه قابل استفاده هستند و هیچگونه حق کپی رایتی ندارند.

از میان آرشیو گسترده این سرویس، به مواردی مانند پالت رنگی برجسته حیوانات و رنگ‌های خنثی و گرم برای دوستداران طبیعت می‌توان اشاره کرد. افراد برای دسترسی به این مجموعه نیاز به خرید اشتراک شاتراستوک دارند و در این میان، بر اساس حرفه و شغل خود باید به خرید فایل تصویری و ویدئویی در کیفیت دلخواه اقدام کنند.

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید اشتراک شاتراستوک، گستردگی در بیشتر از ۱۵۰ کشور جهان و ۲۱ زبان زنده دنیا است. یکی دیگر از امکانات و مزیت‌های این سرویس، دسترسی به آرشیوی دارای ۳۰۰ میلیون تصویر می‌باشد که شاغلین حرفه گرافیک و تولید محتوا را به تهیه اشتراک مذکور ترغیب می‌کند.

خرید اشتراک شاتر استوک
خرید اشتراک شاتر استوک

اشتراک دریبل پرو Dribbble Pro

افراد و شرکت‌هایی که در زمینه طراحی فعالیت دارند، با خرید اشتراک دریبل پرو، به برترین طراحی‌ها و آثار هنرمندان سرتاسر جهان دسترسی پیدا خواهند کرد و می‌توانند از آن‌ها در کار و حرفه خود استفاده کنند.

لازم به ذکر است که ایده‌های ناب موجود در این سرویس و امکان دانلود آن‌ها از طریق خرید اشتراک طراحی مربوطه، به افراد کمک می‌کند تا در شغل خود سرمایه‌گذاری کنند.

Dribbble Pro از بهترین‌های گرافیک
Dribbble Pro از بهترین‌های گرافیک

از مهم‌ترین مزایای برخورداری از اکانت دریبل پرو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت آپدیت اتوماتیک طراحی‌ها
  • امکان ساخت مجموعه کارهای خود برای نمایش به بزرگ‌ترین انجمن طراحی آنلاین جهان
  • دسترسی به کارهای فریلنسری و آزاد به طور روزانه و امکان کسب درآمد از طریق ساخت ویدئوی Pitch
  • دسترسی به نظرات دیزاینرهای معروف و تأثیرپذیری از آن‌ها

اشتراک ادوبی استوک Adobe Stock

سرویس ادوبی استوک مجموعه‌ای از تصاویر، وکتور، ویدئوهای اچ دی و فایل‌های صوتی را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برخی از تصاویر و فایل‌های این سرویس، کاملاً رایگان هستند و برخی دیگر را می‌توان در ازای خرید اشتراک طراحی و پرداخت هزینه‌ای بسیار ناچیز دانلود کرد.

افراد با خرید اشتراک ادوبی استوک به مجموعه فوق دسترسی خواهند داشت. فناوری جستجوی این سرویس بسیار هوشمند است و تنها با وارد کردن بخشی از کلمه کلیدی، می‌توان به راحتی تصویر مورد نظر را پیدا کرد.

خرید اشتراک طراحی - ادوبی استوک
خرید اشتراک طراحی – ادوبی استوک

با برخورداری از اکانت ادوبی استوک و ورود به سایت مذکور، به مجموعه‌های زیر دسترسی دارید:

  • Photos: تصاویری که در آتلیه گرفته و ادیت شده‌اند.
  • Video: در این بخش ویدیوهای فوتیج (footage) حالت 4k یا HD به فروش می‌رسد.
  • Templates: این بخش شامل قالب‌ها، کاتالوگ‌ها، موکاپ‌ها، وکتورها و تصاویر لایه باز می‌باشد.
  • Editorial: در این قسمت، تصاویری دارای ارزش خبری و واقعی ارائه می‌شوند.
  • 3D Assets: این قسمت شامل اشیای سه‌بعدی، نورپردازی سه‌بعدی و بافت تصاویر سه بعدی مناسب نرم‌افزار Adobe Dimension است که بیشتر برای ساخت موکاپ استفاده می‌شود.

نکته اصلی این اشتراک طراحی، یکپارچگی کامل آن با Creative Cloud و ادغام با پلتفرم اشتراکی Adobe Creative Cloud است؛ بدین معنی که کار طراحی برای افرادی که با Photoshop ، InDesign یا برنامه‌های دیگر ادوبی کار می‌کنند لذت بخش خواهد بود.

اشتراک پریمیوم فلت آیکن Flaticon Premium

سرویس فلت آیکن با برخورداری از بیشتر از ۸ میلیون استیکر، وکتور و آیکن‌هایی با انواع فرمت PNG، SVG، EPS، PSD و CSS در مشاغلی مانند انیمیشن سازی، دیجیتال مارکتینگ و برندینگ کاربرد دارد.

افراد با خرید اشتراک فلت آیکن پریمیوم به آیکن‌های مختلف (آیکن‌های قابل استفاده در پروژه‌ها)، Interface Icon (بیشتر از ۸۰۰۰ آیکن با فرمت SVG)، Animated Icon (بیش از 1300 آیکن متحرک)، Logo (دسترسی به ۳۰۰ لوگوی با کیفیت) و Sticker (۲۹۰۰۰ استیکر مخصوص وب سایت و اپلیکیشن) دسترسی خواهند داشت.

اشتراک پریمیوم فلت آیکن
اشتراک پریمیوم فلت آیکن

مزایای برخورداری از اکانت فلت آیکن و خرید اشتراک طراحی Flaticon:

  • دسترسی به آیکن‌های کاربردی در نسخه وب، اندروید و آی او اس
  • در اختیار داشتن اکسسوری‌هایی برای سازماندهی بهتر طرح در زمان کمتر
  • امکان دسته بندی کردن آیکن‌های مورد نظر خود و قابل استفاده برای مبتدیان و افراد پیشرفته
  • دانلود نامحدود و عدم وجود تبلیغات
  • دسترسی به قابلیت ادیتور برای ویرایش رنگ و سایز طرح موجود

اشتراک iCons8

سرویس iCons8 با ارائه تصاویر استوک، آیکن‌ها و وکتورها، به روند کار طراحان و گرافیست‌ها سرعت می‌بخشد. آیکن‌های موجود در این سرویس با فرمت PNG و SVG وجود دارند و یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های آن با سرویس‌های مشابه، ارائه خدمات آنلاین ویرایش و ادیت تصاویر و آیکن‌ها و استفاده از نرم‌افزار Photo Creator می‌باشد.

اشتراک طراحی iCons8
اشتراک طراحی iCons8

کاربران با خرید اشتراک iCons8، علاوه بر تصاویر و آیکن‌های مورد علاقه خود، به مجموعه‌ای از آهنگ‌های پس زمینه نیز دسترسی خواهند داشت. دسترسی و تولید فایل‌های با فرمت JPEG رایگان است و اما برای فرمت‌های PSD باید هزینه‌ای ناچیز پرداخت کرد. بهترین راه برای استفاده نامحدود و دانلود رایگان تصاویر و آیکن‌ها، برخورداری از اکانت iCons8 است. این اشتراک طراحی در پلن‌های ماهانه و سالیانه در انارگیفت ارائه می‌شود که طراح با توجه به نیاز خود باید آن‌ها را تهیه نماید.

خدمات این سرویس عبارتند از:

  • آیکن‌ها که در فرمت‌های SVG و GIF ارائه می‌شوند.
  • انواع تصاویر استوک بدون بک گراند که با استفاده از نرم‌افزار Photo Creator می‌توان تکمیل کرد.
  • امکان دانلود آهنگ‌های پس زمینه موجود با استفاده از فوتیج
  • قابلیت دانلود انواع طرح‌های وکتوری Cherry style و Taxi style به‌صورت پکیج‌های جداگانه
  • ویرایش آنلاین تصاویر و آیکن‌ها که در بخش‌های Vector Creator، Smart upscale، photo Creator، Pichon Icons و Lunacy وجود دارند.

اشتراک کانوا Canva

سرویس کانوا در واقع برنامه طراحی آماده است که از دشواری‌های کار با فتوشاپ کم می‌کند. امروزه همه افراد از تلفن‌های همراه هوشمند برخوردارند و می‌خواهند با استفاده از برنامه‌ای سبک و کامل و بدون مراجعه به فتوشاپ، تصاویر و طرح‌های خود را ادیت کنند.

از مهم‌ترین تفاوت‌های Canva و فتوشاپ این است که کانوا در تمامی دستگاه‌ها مانند iOS، اندروید، رایانه و مرورگر وب قابل اجرا است، اما فتوشاپ اینگونه نیست. علاوه بر این، در کانوا می‌توان به صورت گروهی بر روی یک طرح کار کرد!

خرید اشتراک طراحی - کانوا
خرید اشتراک طراحی – کانوا

با خرید اشتراک کانوا از انارگیفت به یک پلتفرم برای طراحی و دیزاین دسترسی پیدا می‌کنید که به کار طراحی شما از بنر تبلیغاتی گرفته تا مجلات الکترونیکی، سرعت می‌بخشد.

بخشی از مزایای خرید اشتراک طراحی کانوا عبارتند از:

  • قابلیت چاپ طرح نهایی مستقیماً از طریق کانوا
  • امکان آپلود مستقیم طرح از اپلیکیشن کانوا به اینستاگرام و …
  • استفاده از ابزار حذف بک گراند تصویر
  • ایجاد محیطی برای کار گروهی به صورت آنلاین
  • برخورداری از قابلیت Magic Resize
  • امکان ساخت فونت و لوگو با نام و برند اختصاصی خود
  • دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری 100 گیگابایتی
  • ارائه ۶۰۰۰۰ قالب آماده طراحی که دائما نیز در حال افزایش هستند!
شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید