صرافی بایننس چیست؟ معرفی جامع صرافی بایننس و احراز هویت آن

اگر از فعالین بازار رمزارزها هستید، قطعا با صرافی بایننس آشنایی دارید. چند سالی است که به دلیل حجم بالای تراکنش‌ها و تعداد زیاد کاربران، Binance از برترین صرافی‌های جهان شناخته می‌شود. علاوه بر این، خدمات عالی و امنیت بالای آن نیز باعث شده تا کاربران برای انجام معاملات خود به این صرافی روی بیاورند. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی و معتبر خرید گیفت کارت به معرفی جامع این صرافی و احراز هویت آن می‌پردازیم.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

 

معرفی صرافی بایننس Binance

معرفی صرافی بایننس Binance
معرفی صرافی بایننس Binance

Binance در سال 2017 توسط چانگ پنگ ژائو در چین تاسیس شد، اما بعد از ممنوعیت معاملات ارز دیجیتال در چین دفتر مرکزی آن به ژاپن منتقل شد. در حال حاضر نیز بعنوان پرمعامله‌ترین صرافی جهان و بهترین صرافی بازار کریپتو شناخته می‌شود. آقای چانگ که به نام سی زی CZ نیز شناخته می‌شود، پیش از بایننس شرکت فیوژن سیستم را راه‌اندازی کرده بود که در زمینه تحلیل فناوری اطلاعات بازارهای مالی فعالیت داشت.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

بایننس کوین BNB چیست؟

بایننس در همان سال اول فعالیت خود ارز مخصوص به خود را با نام بایننس کوین BNB عرضه کرد و سود زیادی را برای صاحبانش به همراه آورد. در بایننس می‌توانید BNB را هم با پرداخت ارزهای فیات مانند دلار و یورو تهیه کنید و هم در سایر صرافی‌ها نیز برای معامله و خرید و فروش موجود می‌باشد. به عبارتی بایننس کوین برای قدرتمندتر شدن خود بایننس بوجود آمد تا بتواند برای خود یک اکوسیستم قدرتمند بوجود بیاورد و تا کنون نیز عملکرد خیلی خوبی داشته است.

یکی از دلایل محبوبیت این صرافی امنیت بالای آن است و تا کنون تنها دو گزارش هک از این صرافی وجود داشته که هر دو بار نیز شرکت تمامی سرمایه کاربران را به آن‌ها باز گردانده است. علاوه بر این، یک صندوق بیمه برای کاربران خود قرار داده که در صورت بروز هر مشکل خسارت آن‌ها را جبران کند. علاوه بر این مزایای دیگری نیز دارد که باعث شده تا به امروز رتبه برترین صرافی را به خود اختصاص دهد که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

مزایای صرافی بایننس

مزایای بایننس
مزایای بایننس
  • خدمات خوب: از دیگر دلایل محبوبیت این صرافی کیفیت بالای خدمات آن به کاربران است. کاربران در Binance می‌توانند معاملات خرید و فروش خود را با سرعت و دقت بالایی انجام دهند.
  • پایین بودن درصد کارمزد: درصد کارمزد بایننس در معاملات بسیار پایین بوده و چیزی حدود یک دهم در صد کل معامله می‌باشد. علاوه بر این اگر در معامله از ارز مخصوص بایننس کوین BNB استفاده کنید، تا 25 درصد تخفیف در کارمزد به شما تعلق می‌گیرد.
  • پشتیبانی گسترده از انواع ارزهای دیجیتال: صرافی بایننس از تعداد بالایی از رمز ارزها پشتیبانی می‌کند و بهتر است بدانید که قرار گرفتن در لیست رمز ارزهای بایننس، تاییدی بر خوب بودن یک ارز به حساب می‌آید و بر قیمت نهایی آن نیز تاثیر می‌گذارد.
  • حجم بالای معاملات: با توجه به بالا بودن حجم معاملات، امکان نقدشوندگی سرمایه شما بسیار بالا و سریع می‌باشد.
  • مجهز به سیستم احراز هویت دو عاملی: در دنیای دیجیتال امروزی استفاده از گذرواژه‌ها به تنهایی برای حفظ امنیت و حریم خصوصی کافی نیست؛ بنابراین بایننس برای ورود به حساب کاربری و اکانت از احراز هویت دو عاملی استفاده می‌کند.
  • مجهز به انواع روش‌های ترید: در این صرافی به سه نوع ترید دسترسی دارید: اسپات تریدینگ (Spot trading)، مارجین تریدینگ (Margin Trading) و قراردادهای فیوچرز (Futures Contract).
  • مجهز به دو کیف پول اختصاصی و امن: یکی دیگر از مزایای بایننس این است که دو مورد از مهم‌ترین کیف پول‌های حوزه ارز دیجیتال یعنی تراست والت و بایننس چین والت به آن تعلق دارد. کیف پول تراست والت بعنوان یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین کیف پول‌های رمز ارز شناخته می‌شود.
  • ارائه نرم افزار مخصوص موبایل: اپلیکیشن موبایل بایننس برای انواع سیستم عامل‌های اندروید و iOS موجود است.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

اجباری شدن احراز هویت صرافی بایننس

احراز هویت بایننس
احراز هویت بایننس

بایننس برای ادامه فعالیت‌‌های خود مجبور به رعایت قوانین بین المللی می‌باشد و پیرو آن قوانینی وضع کرد که کاربران کشورهای تحت تحریم آمریکا مانند ایران و کوبا و عراق و … نمی‌توانند با اطلاعات شخصی خود در این صرافی ثبت نام کرده و فعالیت داشته باشند. کاربران ایرانی حتما باید از نرم‌افزارهای تغییر IP استفاده کنند و کشور سرور خود را نیز تغییر ندهند.

علاوه بر این، طبق آخرین تغییرات پیرو جلوگیری از کلاهبرداری و پولشویی، تمامی کاربران بایننس برای ادامه فعالیت نیازمند احراز هویت هستند. از آنجایی که احراز هویت بایننس برای ایرانی‌ها امکان پذیر نیست، این نگرانی برای کاربران ایرانی بوجود آمد که چگونه به فعالیت در بایننس ادامه دهند؟

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

از طرفی استفاده از مدارک جعلی برای احراز هویت نیز بسیار پر ریسک است، زیرا در صورتی که هویت شما در یکی از مراحل ثبت نام و یا ترید لو برود بایننس حساب شما را بلاک کرده و سرمایه‌تان را از دست می‌دهید.

راه حل این است که با خرید اکانت بایننس احراز شده و آماده از انارگیفت از شر این نگرانی‌ها خلاص شوید. علاوه بر این تیم حرفه‌ای ما در انارگیفت در حوزه رمزارزها، به احراز هویت و وریفای اکانت بایننس شما می‌پردازد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که احراز هویت KYC امروزه و در سطح جهانی برای بانک‌ها و موسسات مالی و شرکت‌ها اجباری شده و هدفش این است که کلاهبرداری را به حداقل برساند. صرافی بایننس نیز این رویه را برای محافظت بیشتر از کاربران و حساب‌های آن‌ها و جلوگیری از جرائم مالی راه‌اندازی کرده است. این احراز هویت مخصوص کاربران ایرانی نبوده و تمام کاربران در سراسر جهان باید از آن پیروی کنند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

سخن پایانی

صرافی بایننس بزرگ‌ترین صرافی است که در حال حاضر در حوزه رمز ارزها فعالیت می‌کند و به دلیل امنیت و امکانات زیادی که دارد در میان کاربران سراسر جهان از محبوبیت بسیاری برخوردار است. از آن‌جایی که ایران در لیست کشورهای تحریمی این صرافی قرار دارد، کاربران ایرانی تنها با نرم افزار تغییر IP نمی‌توانند به فعالیت خود در بایننس ادامه دهند و باید با خرید اکانت احراز شده بایننس از انارگیفت از بلاک شدن حساب کاربری خود جلوگیری کرده و با خیالی آسوده به فعالیت در این صرافی بپردازند.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید