بهترین بازی‌ هایی که باید با گیفت کارت ریزر گلد امتحان کنید!

در این مطلب از انارگیفت همراه ما باشید تا شما را با بهترین بازی های ریزر گلد آشنا کنیم.

همان‌طور که می‌دانید در بازی‌های رایانه‌ای برای افزایش سرعت پیشرفت و یا خرید اقلام و تجهیزات به ارزهای درون هر بازی نیاز دارید. از آن‌جایی که ارز داخل هر بازی متفاوت است، نمی‌توانید از گیفت کارت یک بازی برای بازی دیگر استفاده کنید. یکی از روش‌های حل این مشکل، خرید گیفت کارت ریزر گلد است. گیفت کارت Razer Gold به‌عنوان یک ارز مجازی و مستقل برای گیمرها در بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که از طریق آن می‌توانید انواع بازی‌ها و محتوای داخل آن‌ها را خریداری کنید. این گیفت کارت در بیش از 30.000 بازی قابل استفاده است. همچنین می‌توانید اکانت ریزر خود را شارژ کرده و به اعتبار بازی‌های آنلاین دست پیدا کنید.

معرفی بهترین بازی های ریزر گلد

در ادامه به معرفی لیست بهترین بازی‌هایی که با گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید امتحان کنید، می‌پردازیم.

PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل
بازی پابجی موبایل

پابجی موبایل یکی از بهترین بازی های ریزر گلد در سبک بتل رویال است که محبوبیت زیادی در میان گیمرهای جهان دارد. در مجموع شش نقشه برای فرود وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای نبرد و پیروزی انتخاب کنید و هر کدام حالت‌های مختلفی نیز دارند. همچنان که نقشه در حال کوچک شدن است، باید در سراسر آن بازی کنید، دشمنان را به ضرب گلوله از بین ببرید و در منطقه امن باقی بمانید تا پیروز میدان شوید.

اگر شما نیز به بازی‌های شوتر یا بتل رویال علاقه دارید، PUBG Mobile یک تجربه هیجان‌انگیز برای شما است و می‌توانید آن‌را از طریق تلفن همراه خود در همه جا بازی کنید. همچنین امکان بازی گروهی با دوستان و یا افراد دیگر وجود دارد.

Mobile Legends

بازی Mobile Legends
بازی Mobile Legends

موبایل لجندز یک بازی چند نفره آنلاین است که در آن باید نقش یک قهرمان را برای خود انتخاب کرده و هنگام مبارزه در یک خط(یا با موجودات جنگل یا مزرعه) برای تصرف پایگاه دشمن، همراه با گروه 5 نفره خود تلاش کنید. در عین حال با یک گروه 5 نفره دیگر نیز روبه‌رو می‌شوید.

همه نوع قهرمانی برای بازی وجود دارد و همچنین نقش‌های مختلفی که می‌توانید برای تیم خود داشته باشید. از آن‌جایی که یک بازی موبایلی است گزینه خوبی برای وقت گذرانی به حساب می‌آید. این بازی به هماهنگی و استراتژی زیادی برای پیروزی نیاز دارد، بنابراین در طول مسیر حتما با هم تیمی‌های خود ارتباط برقرار کنید.

 Call of Duty Mobile

بازی کال آف دیوتی
بازی کال آف دیوتی

نسخه موبایلی کال آف دیوتی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تیراندازی، قطعا جزو یکی از بهترین بازی های ریزر گلد نیز شناخته می‌شود. از اعتبار ریلز گلد خود می‌توانید برای شارژ سریع ارزهای درون بازی استفاده کنید.

حالت‌های مختلفی برای این بازی وجود دارد که می‌توانید در حالت چند نفره، بتل رویال یا حتی زامبی انجام دهید. در بتل رویال به مصاف 100 بازیکن می‌روید و برای زنده ماندن و پیروزی باید تلاش کنید. در حالت زامبی نیز باید همراه با تیم خود در مقابل مردگان قرار بگیرید.

Genshin Impact

بازی Genshin Impact
بازی Genshin Impact

این بازی یک RPG اکشن است که در آن می‌توانید یک جهان باز کاملا جدید را طی کرده و شخصیت‌های جالبی را جمع‌آوری کنید. Genshin Impact از زمان انتشار تا‌کنون طرفداران زیادی را به‌دست آورده و هر روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. از آن‌جایی که این یک بازی RPG در حال انجام است، بازیکنان با بروزرسانی‌های مداوم، پاداش دریافت می‌کنند و برای سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر بیش از چهل شخصیت در بازی موجود است. این بازی می‌تواند بسیار پرهیجان و اعتیادآور باشد، اما به مرور متوجه خواهید شد که گیم‌پلی آن ارزش تمام وقت و تلاشی که برای بازی صرف می‌کنید را دارد.

Roblox

پلتفرم روبلاکس
پلتفرم روبلاکس

روبلاکس یک ایده خلاقانه است که به راحتی مخاطبان خاص خود را جذب کرده است. پلتفرمی که می‌توانید در آن بازی بسازید یا از بازی‌هایی که دیگران ایجاد کرده‌اند لذت ببرید. بسیاری از توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای به این پلتفرم هجوم آورده‌اند و روز به روز در حال گسترش است. برای آموزش ساخت بازی در روبلاکس بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

می‌توانید از اعتبار ریلز گلد خود جهت به‌دست آوردن Robux برای شخصی‌سازی کامل آواتارها و یا دریافت بازی‌های سرگرم‌کننده در این پلتفرم استفاده کنید. همچنین رقص‌ها و ایموت‌هایی برای بیان ویژگی‌های شما وجود دارد که با مقداری روباکس دریافت می‌شود. در نهایت نیز می‌توانید بازی‌هایی که ساخته‌اید را در اختیار دیگران بگذارید تا آن‌را امتحان کنند و در عین حال، بازی‌های زیادی را روی این پلتفرم تجربه کنید.

Valorant

بازی Valorant
بازی Valorant

یکی از بهترین بازی های ریزر گلد که به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین بازی‌های تیراندازی اول شخص در حال حاضر نیز شناخته می‌شود، Valorant است. Valorant صنعت بازی به‌ویژه صفحه ورزش‌های الکترونیکی را تحت تاثیر قرار داده است. این بازی با پیشرفت‌های بیشتر و برداشت‌های منحصر به‌فرد از شخصیت‌ها، همچنان به اضافه کردن شخصیت‌های بیشتر به خط داستانی خود ادامه داده است.

شما به‌عنوان یکی از اعضای گروه در یک بازی چند نفره بازی می‌کنید. طبق معمول بسته به روحیه خود می‌توانید با گروه دوستان خود و یا 5 نفر غریبه به‌صورت تصادفی بازی کنید. هر بازیکن توانایی‌ها و مهارت‌های منحصر به‌فرد خود را برای کمک به تیم دارد. بنابراین قبل از غوطه‌ور شدن در این بازی، بیشتر در مورد آن تحقیق کنید.

Fifa 23

مجموعه بازی فوتبالی فیفا بیش از 20 سال است که توسط شرکت الکترونیک آرتز عرضه می‌شود. از آن‌جایی که قرارداد این شرکت با فدراسیون جهانی فوتبال به پایان رسیده است، دیگر تمدید نخواهد شد و فیفا 23 آخرین نسخه این مجموعه به حساب می‌آید. به همین دلیل EA تمام تلاش خود را به‌کار برده تا آخرین نسخه این بازی یکی از بهترین‌های این مجموعه باشد.

این نسخه، بهترین گرافیک و بازیکنان و تیم‌های آپدیت شده را دارد. گیم‌پلی بازی بالاست و قطعا می‌توان از آن به‌عنوان بهترین‌ گیم‌پلی‌های فیفا تا‌کنون یاد کرد. این نسخه به هیچ وجه یک تجربه متفاوت را ارائه نمی‌دهد، حتی در ابتدای بازی متوجه می‌شوید که سرعت بازی به شکل محسوسی پایین آمده و البته این یک ایراد نیست و باعث کنترل بهتر و بیشتر روی بازی می‌شود. ریتم بازی نیز باعث شده تا شباهت بیشتری به فوتبال واقعی داشته باشد.

NBA 2K’23

NBA 2K’23
NBA 2K’23

یکی از بهترین بازی‌هایی که با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توان انجام داد، بازی بسکتبالی NBA 2K’23 است که در امریکای شمالی و آفریقا از محبوبیت بسیاری برخوردار است. این بازی دارای یک stick حرفه‌ای بسیار ارتقا یافته، آدرنالین بالاتر، تیراندازی واقعی‌تر و موارد دیگر است. اکثر بازیکنان 2K از قسمت آخر هیجان‌زده هستند، زیرا میزان تاثیر بازیکنان Curry Oriented در طول بازی کاهش یافته و این موضوع گیم‌پلی را واقعی‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

Elden Ring

بازی الدن رینگ
بازی الدن رینگ

الدن رینگ، یکی از بهترین بازی های ریزر گلد، در سبک بازی ماجراجویی و هیجان‌انگیز است که در آن به‌عنوان یک شخصیت با ماموریت تبدیل شدن به الدن جدید، بازی می‌کنید. این یک بازی جهان باز است که در طول سفر خود می‌توانید عناصر مختلفی مانند طلسم، صنایع دستی و صلاح را برای نبرد با دشمنان پیدا کرده و به‌دست بیاورید.

Persona 5 Royal

بازی Persona 5 Royal
بازی Persona 5 Royal

در این بازی ماجراجویی، دانش‎‌آموزی به یک دبیرستان جدید نقل مکان می‌کند، زیرا به دروغ، متهم به حمله در مدرسه قبلی خود شده است. حال در مدرسه جدید، او دوستان جدیدی پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرند از جامعه خود در برابر خطرات اخیر محافظت کنند. این قسمت ششم این بازی است.

God of War Ragnarok

بازی گاد آف وار
بازی گاد آف وار

همان‌طور که می‌دانید God of war یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در میان گیمرهاست. Ragnarok نیز آخرین لانچ از سری God of war است. در این نسخه هم کریتوس و هم پسرش آترئوس رشد می‌کنند. آن‌ها با Nurse جنگ همکاری می‌کنند تا اودین و دیگر دشمنان در آسگارد را شکست دهند. این یک بازی شدیدا سرگرم‌کننده است.

Neon White

بازی Neon White
بازی Neon White

Neon White به‌عنوان یکی از بهترین بازی های ریزر گلد و یک بازی هیجان‌انگیز است که در آن باید تمام شیاطین بهشت را کشته و یا از بهشت تبعید کنید. شخصیت اصلی بازی نتوانسته بهشت را بسازد و به جهنم بازگردانده شده است. حال فرصت دوباره‌ای دارد تا به بهشت بازگردد و شیاطین را از بین ببرد تا بتواند در بهشت بماند.

با گیفت کارت ریزر گلد چه می‌توان خرید؟

علاوه بر دسترسی به بازی‌های جذابی که در بالا به شما معرفی کردیم، چند مورد دیگر وجود دارند که با گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید خریداری کنید:

خرید گیفت کارت گوگل پلی

در کمال تعجب از گیفت کارت ریزر گلد برای خرید گیفت کارت گوگل پلی نیز می‌توان استفاده کرد. در حال حاضر فروشگاه گوگل پلی بیش از یک میلیون برنامه کاربردی پولی در ژانرهای مختلف دارد. بنابراین اگر یک کاربر اندروید هستید، این یک خرید هیجان‌انگیز برای شما خواهد بود. برای یادگیری نحوه آپدیت گوگل پلی استور بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

فروش به صورت نقدی

گیفت کارت‌ ریزر گلد بسیار انعطاف‌پذیر است. در صورتی‌که علاقه‌ای به آن‌ها نداشته و یا نیاز به پول دارید، می‌توانید آن‌ها را به‌صورت نقدی بفروشید. مکان‌های زیادی برای این کار وجود دارد، اما توصیه ما این است که در Cardtonic این‌کار را انجام دهید. جدا از امنیت و تراکنش‌های سریع، کمپین ویژه‌ای برای این دارایی دیجیتال با نام #RazerSharp در این پلتفرم وجود دارد.

سخن پایانی

بهترین بازی های ریزر گلد
بهترین بازی های ریزر گلد

در این مطلب برخی از بهترین بازی های ریزر گلد را به شما معرفی کردیم. با خرید گیفت کارت ریزر گلد می‌توانید ارزهای رایج درون این بازی‌ها را خریداری کنید و از این طریق، لول بازی خود را بالا برده و امتیازات بیشتری کسب کنید و حتی بتل پس آن‌ها را خریداری کنید. بی‌شک این بازی‌ها جز بهترین‌ها هستند و در مدت زمان کوتاهی شما را معتاد خواهند کرد.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید