چگونه اسکین رایگان فورتنایت دریافت کنیم؟

اگر از علاقمندان به بازی بتل رویال محبوب Fortnite هستید، حتما برای خرید و یا به دست آوردن اسکین‌های مختلف آن تلاش کرده‌اید. در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با نحوه دریافت اسکین رایگان فورتنایت آشنا کنیم.

یکی از دلایل محبوبیت بازی فورتنایت، آپشن‌های زیاد شخصی‌سازی است که در اختیار بازیکنان می‌گذارد. اسکین‌های Fortnite نیز یکی از این قابلیت‌های جذابی است که Epic Games در اختیار بازیکنان می‌گذارد. به همان اندازه که درگیری‌های پرهیجان و حملات با اسلحه‌ی بازی فورتنایت برای گیمرها جذابیت دارند، اسکین‌های پرطرفدار آن نیز در میان گیمرها شناخته شده و محبوب هستند. مخصوصا وقتی اسکین یک شخصیت شناخته شده مانند Wonder Woman یا Street Fighter’s Blanka باشد.

برای به دست آوردن اسکین‌ها باید هزینه پرداخت کنید، اما راه‌هایی نیز برای دریافت اسکین رایگان وجود دارد. در ادامه شما را با این روش‌ها آشنا می‌کنیم.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

نحوه دریافت اسکین رایگان فورتنایت

نحوه دریافت اسکین رایگان فورتنایت
نحوه دریافت اسکین رایگان فورتنایت

شرکت در رویدادها

در فورتنایت رویدادهای بسیاری به مناسبت‌های مختلفی مانند کریسمس و یا تاریخی که برای Epic Games مهم است، برگزار می‌شوند. اکثر اوقات باید تلاش کنید تا به‌عنوان مثال قفل گیفت‌های جشنواره زمستانی را باز کنید و یا چالش‌های موجود در یک رویداد را تکمیل نمایید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

شرکت در مسابقات و جام‌ها در تاریخ محدود

هر از گاهی اپیک گیمز میزبان مسابقات و جام‌هایی در زمان محدود و با محوریت کاراکترهای کراس اور مانند Beast Boy یا The Flash در کنار اسکین‌های ICON Series برای استریمرهایی مانند Chica است. جایی که بازیکنان می‌توانند با رتبه بالاتر، اسکین‌ها را به صورت رایگان پیش از فروش در بازار به دست بیاورند. این جام‌ها و مسابقات در هر فصل برگزار می‌شوند و تنها کافی‌ است که از زمان آن مطلع شده و در آن شرکت کنید.

دراپ‌های توییچ

دراپ‌های توییچ
دراپ‌های توییچ

اکثر استریمرهای معروف فورتنایت را در Twitch دنبال کنید. اکانت فورتنایت خود را به اکانت توییچ لینک کنید و به دنبال دراپ‌های در حال بارگذاری باشید. با این‌کار، شانس شما برای دریافت اسکین رایگان فورتنایت بالا می‌رود.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

شریک‌های سودآور اپیک گیمز

همیشه برند یا شرکتی وجود دارد که بخواهد با فورتنایت شراکت کند. شما می‌توانید با استفاده از خدمات شرکای تجاری اپیک گیمز به هدایا و مزایایی از جمله اسکین رایگان دست یابید. در ادامه به معرفی و بررسی این خدمات می‌پردازیم:

Amazon Prime Gaming Membership

این سرویس یکی از خدماتی است که توسط شرکت آمازون ارائه می‌شود. کسانی که در این سرویس عضو هستند، می‌توانند از خدمات Prime gaming استفاده کنند و شانس به دست آوردن اسکین رایگان فورتنایت را داشته باشند.

PlayStation Plus Membership

شریک‌های سودآور اپیک گیمز
شریک‌های سودآور اپیک گیمز

اگر در این سرویس عضو باشید هر چند وقت یک بار پک‌های مختلفی را هدیه می‌گیرید که ممکن است شامل اسکین رایگان فورتنایت باشد. به‌عنوان مثال، مدتی پیش سونی به اعضای این سرویس Sultura Skin را هدیه داد که بخشی از Celebration Pack بود.

Challenge Packs

در آیتم شاپ فورتنایت، علاوه بر ابزارهای مختلف، Challenge Packهای متنوعی نیز ارائه می‌‌شود که در برخی از این پک‌ها اسکین رایگان فورتنایت هم موجود است. تنها کافی‌ است با خرید گیفت کارت فورتنایت از انارگیفت، اکانت فورتنایت خود را شارژ کرده و از فروشگاه آیتم‌های فورتنایت این پک‌ها را خریداری کنید.

علاوه بر این، با اتمام این چالش‌ها می‌توانید شانس خود را برای به دست آوردن 1500 تا 6000 ویباکس امتحان کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

Battle Pass

شرکت در بتل پس فورتنایت
شرکت در بتل پس فورتنایت

فورتنایت نیز همانند سایر بازی‌های آنلاین، در پایان هر فصل به بازیکنان خود یک Battle Pass معرفی می‌کند که 950 ویباکس هزینه دارد. شما می‌توانید با خرید ویباکس فورتنایت از انارگیفت هزینه شرکت در این بتل پس را پرداخت کنید. با شرکت در این Battle Passهای جذاب علاوه بر به دست آوردن مجدد ویباکس، آیتم‌های مختلفی مانند اسکین رایگان فورتنایت را نیز دریافت می‌کنید.

یکی از قابلیت‌های جذاب فورتنایت این است که با عبور از لول‌های مختلف بتل پس، جوایز مختلفی برای شما باز می‌شود. همچنین بازیکنانی که از لول‌ 100 عبور می‌کنند جوایز شگفت‌انگیز ویژه‌ای دریافت می‌کنند.

همچنین با خرید بتل پس فورتنایت به چالش‌های مختلفی دسترسی خواهید داشت که یکی از جوایز آن‌ها اسکین رایگان فورتنایت است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

دریافت کد اسکین فورتنایت

دریافت کد اسکین فورتنایت
دریافت کد اسکین فورتنایت

دریافت کد اسکین رایگان در فورتنایت بسیار نادر است و معمولا تنها به عنوان هدایایی در رسانه‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد که البته در موارد زیادی با کلاهبرداری همراه هستند؛ پس در استفاده از آن‌ها دقت کنید.

نکته: یکی از موارد مهم این است که هیچ‌گاه از راه‌های هک اسکین فورتنایت استفاده نکنید، زیرا این کار عواقب سنگینی مانند بن شدن اکانت فورتنایت را به همراه دارد. به همین دلیل به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم که از هیچ گونه روش هک در بازی فورتنایت استفاده کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

سخن آخر دریافت اسکین رایگان فورتنایت

 در این مطلب از انارگیفت تلاش کردیم تا روش‌های امن به دست آوردن اسکین رایگان فورتنایت را به شما بیاموزیم. امیدواریم با استفاده از آن‌ها از بازی جذاب فورتنایت نهایت لذت را ببرید.

در مطلبی دیگر به آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت فورتنایت پرداخته‌ایم. برای مطالعه بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید