معرفی اجمالی اشتراک کد آکادمی و خرید اکانت Codecademy

افرادی که به دنبال یادگیری برنامه نویسی و کد نویسی هستند به خوبی از مسائل موجود در این مسیر آگاهی دارند. کد نویسی یکی از سخت‌ترین مهارت‌هاست و کسانی که به دنبال یک پلتفرم آموزشی آنلاین معتبر برای شروع کار خود هستند با سرویس و اشتراک کد آکادمی آشنا هستند.

Codecademy از جامع‌ترین پلتفرم‌های آموزشی کد نویسی است. برای شناخت هرچه بهتر این سرویس در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت با ما همراه باشید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

ویژگی‌های پلتفرم کد آکادمی

در ابتدایی‌ترین قدم به معرفی مزایا و معایب این سرویس می‌پردازیم تا با کلیت این سرویس آشنا شوید.

مزایای خرید اشتراک کد آکادمی

  • محیط کاربری ساده و کاربردی
  • از پلن‌ها و طرح‌های اشتراکی متنوعی برخوردار است.

معایب کد آکادمی

  • پلن رایگان بسیار ناکارآمد است.
  • اطلاعات مربوط به قسمت Community گاهی به سختی در دسترس هستند. (بی تأثیر در کیفیت آموزش)

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

معرفی Codecademy

در این بخش نگاهی به شرکت تولید کننده کد آکادمی می‌اندازیم.

کد آکادمی یک شرکت MOOC واقع در نیویورک است که از سال ۲۰۱۱ در زمینه آموزش کد نویسی فعالیت خود را شروع کرده است.

دانش‌آموزان و کارآموزان با خرید اکانت Codecademy می‌توانند بیشتر از ۱۴ زبان مطرح برنامه نویسی مانند جاوا و پایتون را بیاموزند.

لازم به ذکر است که اشتراک کد آکادمی در پلن‌های Pro و Pro Intensive ارائه می‌شود. برای خرید اکانت کد اکادمی از انارگیفت بر روی لینک کلیک کنید.

کاربرد آسان

زمانی که کارآموز قصد دارد از یک پلتفرم آموزشی استفاده کند، سهولت استفاده از آن به یکی از نکات مهمی تبدیل می‌شود که او را به خود جذب می‌کند. بدیهی است که هر چه استفاده از یک پلتفرم آموزشی سخت‌تر و گیج کننده‌تر باشد، احتمال این که افراد از ادامه آن منصرف شوند بیشتر است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

در پلتفرم کد آکادمی، صفحه اصلی به شکلی طراحی شده است که کاربران مبتدی نیز در عرض چند ثانیه و به راحتی آن را درک می‌کنند و این یکی از مواردی است که در نگاه اول مثبت به نظر می‌رسد.

سهولت استفاده از کد آکادمی
سهولت استفاده از کد آکادمی

در اولین صفحه، امکان انتخاب یکی از دو بخش Community (انجمن) و Catalog (آرشیو) را دارید. در بخش Community با بررسی سختی و یا آسانی مباحث روبرو می‌شوید و ممکن است کمی کسل کننده باشد، اما در بخش مربوط به کاتالوگ این پلتفرم با مواردی تازه آشنا می‌شوید که شما را بیش از پیش به سمت خرید اشتراک کد آکادمی تشویق می‌کند. در این بخش با دوره‌های آموزشی منحصر بفرد این سرویس مواجه می‌شوید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

در قسمت کتابخانه می‌توانید دوره‌های مورد نظر خود را بر اساس موضوع، زبان و پلن‌های موجود نظم ببخشید. برای اطلاع از موارد ضروری در رابطه با هر دوره باید بر روی آیکن مربوط به همان دوره ضربه بزنید؛ کاملاً ساده و بدون هرگونه دانش پایه می‌توان از این پلتفرم آموزشی استفاده کرد.

لازم به ذکر است که Course Page نیز از یک محیط کاربری بسیار ساده و کاربردی برخوردار است. بدین معنی که از پرداختن به موارد اضافی پرهیز کرده و تنها موارد مهم و کاربردی را به کاربر ارائه می‌کند.

کد آکادمی پلتفرمی مناسب مبتدیان و حرفه‌ای‌ها
کد آکادمی پلتفرمی مناسب مبتدیان و حرفه‌ای‌ها

کیفیت مطالب ارائه شده در کد آکادمی

یکی از اهداف این شرکت، کیفیت یادگیری کارآموزان و دانش‌آموزان است. به همین دلیل تمامی دوره‌های آموزشی خود را همواره به روز نگه می‌دارد و با اهداف خود همگام است.

ممکن است مانند بسیاری از افراد، این سؤال برای شما پیش بیاید که آیا اشتراک کد آکادمی ارزش پرداخت هزینه را دارد یا خیر؟ تاکنون اکثریت آراء مبنی بر خرید کد آکادمی بوده و کاربران آن را تأیید کرده‌اند. سرویس Codecademy تا به این لحظه بر اساس رضایت کاربران قدم برداشته و با ارائه مطالب آموزشی با کیفیت در این راه حرکت کرده است.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

قابلیت‌های کد آکادمی

تمامی پلتفرم‌های آموزشی آنلاین و مجازی سعی دارند تا با ارائه روش‌های ممتاز و منحصر به فرد، خود را به اوج برسانند. کد آکادمی نیز از این حیطه مجزا نیست.

همان‌طور که در بالا مختصری به آن اشاره شد، این سرویس آموزش‌ها و برنامه‌های خود را در قالب سه طرح متفاوت به کاربران ارائه می‌کند:

  • طرح رایگان: این طرح برای مدت طولانی از اصلی‌ترین روش‌های آموزش در کد آکادمی بوده است که امروزه به دلیل وجود دو طرح پولی دیگر، کاربرد زیادی در میان برنامه نویسان ندارد و کارآموزان از این طریق نمی‌توانند به اهداف حرفه‌ای خود برسند.
  • طرح Codecademy Pro: کاربران با تهیه این اشتراک، به روش‌های آموزش متنوع، پروژه‌ها و تست‌های کمک کننده در این مسیر دست می‌یابند. اگر برای پیشرفت در حرفه کد نویسی جدی هستید، طرح پریمیوم (Pro) این سرویس مناسب شما خواهد بود.
  • طرح Pro Intensive: در این پلن، مواردی مازاد بر طرح پریمیوم دریافت خواهید کرد که البته قیمتی متفاوت با طرح پرو خواهد داشت.

نکته: اکثریت کاربران، پلن پریمیوم را به دیگر کارآموزان پیشنهاد می‌کنند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

تجارب کاربران کد آکادمی

کد نویسی با خرید اشتراک کد آکادمی
کد نویسی با خرید اشتراک کد آکادمی

پس از جمع بندی مطالعات انجام شده و نظرات کاربران این پلتفرم آموزشی، استفاده از کد آکادمی به تمامی افراد جویای علم کد نویسی پیشنهاد می‌شود. دلایلی مانند سادگی رابط کاربری و ارائه ۱۴ زبان کد نویسی از مهم‌ترین دلایل این افراد است. علاوه بر این موضوع، اشتراک کد آکادمی برخی از دوره‌های جانبی و مرتبط با کد نویسی را ارائه می‌کند که برای ورود به بازار کار بسیار مفید هستند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

پلتفرم آموزش برنامه نویسی Codecademy
پلتفرم آموزش برنامه نویسی Codecademy

امیدواریم سرویس Codecademy و اشتراک آن را به خوبی توضیح داده باشیم و شما را در راستای انتخاب پلتفرم آموزشی مناسب خود یاری رسانده باشیم. اگر به دنبال اکانتی برای توسعه مهارت فردی خود در زمینه برنامه نویسی هستید می‌توانید به اکانت جت برین رجوع کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید