آموزش خرید اکانت اسپاتیفای و فعالسازی Spotify بر روی ویندوز

در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه معتبر و تخصصی خرید گیفت کارت با نحوه فعالسازی Spotify بر روی ویندوز همراه ما باشید.

Spotify محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی در جهان است که به همه‌ی کاربرانش این امکان را می‌دهد تا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. اسپاتیفای به راحتی بر روی همه‌ی دستگاه‌ها از جمله اندروید، iOS و ویندوز قابل نصب است و این یکی از دلایل کاربرپسندی آن است. پس از مطالعه این مطلب می‌توانید در رایانه ویندوزی خود از اسپاتیفای استفاده کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

مزایای اشتراک اسپاتیفای

فعالسازی Spotify بر روی ویندوز
فعالسازی Spotify بر روی ویندوز

در اسپاتیفای می‌توانید آهنگ مورد علاقه خود را از طریق گزینه‌های مختلفی مانند نام هنرمند، آلبوم، سبک و پلی لیست جستجو کنید. سپس پلی لیست‌های مورد علاقه خود را بسازید و آن‌ها را در فضای مجازی با دیگران به اشتراک بگذارید و حتی با دیگر کاربران، پلی لیست مشترک بسازید.

جذاب‌ترین موضوع در مورد Spotify کیفیت بالای پخش موسیقی است که یکی از دلایل برتری آن نسبت به سایر رقبا به حساب می‌آید. کیفیت بالای استریم موسیقی، لذت گوش دادن به آهنگ‌ها را بدون هیچ‌گونه حواس پرتی به شما خواهد داد.

با خرید اکانت spotify از انارگیفت می‌توانید به محتوای پریمیوم آن دسترسی داشته باشید. همچنین با خرید اکانت اسپاتیفای تبلیغات حذف شده، امکان دانلود نامحدود و دسترسی به پادکست‌‌های بیشتر در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید موزیک‌ها را دانلود کرده و در زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید به‌صورت آفلاین به آن‌ها گوش دهید.

در اسپاتیفای چهار پلن برای فعال‌سازی وجود دارد. امکانات اصلی در اشتراک پریمیوم یکسان بوده و تنها تفاوت‌های جزئی با هم دارند: پلن Individual، پلن Duo، پلن فمیلی اسپاتیفای و پلن دانشجویی.

با خرید اشتراک فمیلی اسپاتیفای می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

شما می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را در یک پلی لیست با اعضای خانواده یا دوستان خود به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید به‌صورت اشتراکی از یک حساب به‌طور همزمان در چندین دستگاه استفاده کنید. به عنوان مثال، هم برنامه را بر روی گوشی اندروید یا آی‌ او اس خود نصب کنید و هم هنگامی که در منزل هستید از طریق رایانه به حساب اسپاتیفای خود دسترسی داشته باشید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

نحوه فعالسازی Spotify بر روی ویندوز

برای استفاده از اسپاتیفای بر روی ویندوز مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در رایانه ویندوزی خود از طریق مرورگر به صفحه رسمی Spotify در Microsoft Store بروید.
به صفحه رسمی Spotify در Microsoft Store بروید
به صفحه رسمی Spotify در Microsoft Store بروید
  1. بر روی دکمه INSTALL کلیک کنید تا دانلود شروع شود.
  2. در این مرحله توسط مایکروسافت، به‌طور خودکار به Windows Store App برای دستگاه ویندوز، هدایت می‌شوید و دانلود در پس‌زمینه آغاز می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

دانلود در پس‌زمینه آغاز می‌شود
دانلود در پس‌زمینه آغاز می‌شود
  1. پس از پایان دانلود، برنامه در طی زمان دو تا سه دقیقه نصب می‌شود. سپس در لیست همه برنامه‌ها در منوی Start نمایش داده می‌شود.
مشاهده در منوی Start
مشاهده در منوی Start
  1. روی برنامه Spotify کلیک کنید تا برنامه باز شود.
ورود به حساب کاربری
ورود به حساب کاربری

پس از باز شدن برنامه، صفحه ورود به سیستم را می‌بینید که باید از طریق نام کاربری و رمز عبور وارد حساب Spotify خود شوید. در صورتی که حساب کاربری ندارید، باید اقدام به ایجاد یک حساب کاربری کنید و مراحل ثبت‌نام را انجام دهید.

به این ترتیب با موفقیت مراحل فعالسازی Spotify بر روی ویندوز را به پایان می‌رسانید. حال می‌توانید به جستجوی آهنگ یا پادکست مورد نظر خود بپردازید، برای خود چندین پلی لیست بسازید و از مزایای دیگر این سرویس استریم موسیقی جذاب نهایت لذت را ببرید.

در مطلبی دیگر به آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران پرداخته‌ایم. برای مطالعه روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن، خرید یوسی پابجی، گیفت کارت فری فایر

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید