پر فروش‌ترین بازی‌های PS5، این [1+19] بازی هستند …

عناوین مطلب در یک نگاه بستن لیست
1 پرفروش‌ترین بازی‌های PS5

به فکر آشنایی با پرفروش‌ترین بازی‌های PS5 هستید؟ جای درستی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید! به دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های PS5 خوش آمدید! جایی که گرافیک خیره‌کننده، داستان‌های حماسی و گیم‌پلی‌های اعتیادآور در هم آمیخته‌اند تا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما رقم بزنند. در این مقاله، با هم به سفری هیجان‌انگیز در میان پرفروش‌ترین بازی‌های PS5 خواهیم رفت و با عناوینی آشنا می‌شویم که قلب میلیون‌ها گیمر را در سراسر جهان تسخیر کرده‌اند.

 

پرفروش‌ترین بازی‌های PS5

پس اگر شما هم از علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های ویدیویی هستید و کنسول PS5 خود را به تازگی تهیه کرده‌اید، یا به دنبال عناوین جدیدی برای تجربه هستید، با انارگیفت مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید تا با هم نگاهی به پرفروش‌ترین بازی‌های پلی استیشن 5، این کنسول محبوب داشته باشیم.

 

 

1. Horizon Forbidden West (سفری به سرزمینی ناشناخته در دنیایی پساآخرالزمانی)

Horizon-Forbidden-West

  • سازنده: استودیو Guerrilla Games
  • سال انتشار: فوریه ۲۰۲۲

در Horizon Forbidden West، شما در نقش Aloy، شکارچی ماهری هستید که به سرزمینی جدید و ناشناخته سفر می‌کنید. در این سرزمین، با موجودات ماشینی جدید و خطرناکی روبرو خواهید شد و باید با استفاده از مهارت‌های خود، آن‌ها را شکست دهید.

داستان بازی، چند ماه پس از وقایع بازی Horizon Zero Dawn اتفاق می‌افتد. Aloy به دنبال یافتن منبع یک بیماری مرموز که در حال نابودی جهان است، راهی سفری پرمخاطره می‌شود. در طول این سفر، او با قبایل جدیدی آشنا می‌شود و رازهای تاریکی از گذشته را کشف می‌کند.

گیم‌پلی بازی Horizon Forbidden West، ترکیبی از اکشن، نقش‌آفرینی و جهان باز است. شما می‌توانید آزادانه در دنیای وسیع بازی به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، تنوع بالای موجودات ماشینی است. هر کدام از این موجودات، نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند و شما باید برای شکست آن‌ها، از استراتژی‌های مختلفی استفاده کنید.

Horizon Forbidden West، یک بازی زیبا و با جزئیات است. گرافیک بازی، چشم‌نواز و خیره‌کننده است و دنیای بازی، به قدری وسیع و متنوع است که شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

اگر به دنبال یک بازی اکشن نقش‌آفرینی با داستانی جذاب و گیم‌پلی اعتیادآور هستید، Horizon Forbidden West را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

2. Spider-Man: Miles Morales (ماجراجویی جدیدی با مرد عنکبوتی)

Spider-Man-Miles-Morales

  • سازنده: Insomniac Games
  • سال انتشار: نوامبر ۲۰۲۰

در Spider-Man: Miles Morales، شما در نقش Miles Morales، یک نوجوان اهل بروکلین هستید که به تازگی قدرت‌های عنکبوتی خود را کشف کرده است. Miles باید با کمک Peter Parker، به مبارزه با تبهکاران شهر نیویورک بپردازد و از جان مردم محافظت کند.

داستان بازی، پس از وقایع بازی Spider-Man اتفاق می‌افتد. Miles در حال تلاش برای وفق دادن خود با زندگی جدیدش به عنوان یک ابرقهرمان است، اما ناگهان با ظهور یک گروه تبهکار جدید روبرو می‌شود. Miles باید برای نجات شهر، با این گروه تبهکار مبارزه کند و هویت خود را به عنوان Spider-Man مخفی نگه دارد.

گیم‌پلی بازی Spider-Man: Miles Morales، ترکیبی از اکشن، ماجراجویی و جهان باز است. شما می‌توانید آزادانه در شهر نیویورک به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، سیستم تاراندازی است. Miles می‌تواند از تارهای خود برای جابجا شدن در شهر، تاب خوردن بین ساختمان‌ها و انجام حرکات آکروباتیک استفاده کند.

Spider-Man: Miles Morales، یک بازی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز است. گرافیک بازی، زیبا و چشم‌نواز است و گیم‌پلی بازی، روان و اعتیادآور است.

اگر به دنبال یک بازی اکشن ماجراجویی با داستانی جذاب و گیم‌پلی سرگرم‌کننده هستید، Spider-Man: Miles Morales را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

3. Ratchet and Clank: Rift Apart (ماجراجویی در میان دنیاهای موازی)

Ratchet-and-Rift-Apart

  • سازنده: Insomniac Games
  • سال انتشار: ژوئن ۲۰۲۱

در Ratchet and Clank: Rift Apart، شما در نقش Ratchet، یک Lombax هستید که به دنبال دوست خود Clank می‌گردید. Clank توسط Dr. Nefarious به یک بعد دیگر فرستاده شده است و Ratchet باید برای نجات او، به سفرهای بین بعدی بپردازد.

داستان بازی، حول محور Ratchet و Clank و سفر آن‌ها به ابعاد مختلف می‌چرخد. Ratchet در طول سفر خود، با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شود و با دشمنان خطرناکی مبارزه می‌کند.

گیم‌پلی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart، ترکیبی از اکشن، پلتفرمینگ و جهان باز است. شما می‌توانید آزادانه در ابعاد مختلف به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، استفاده از قدرت‌های Rift Apart است. Ratchet می‌تواند با استفاده از این قدرت‌ها، به ابعاد مختلف سفر کند و از آن‌ها برای شکست دشمنان خود استفاده کند.

Ratchet and Clank: Rift Apart، یک بازی زیبا و سرگرم‌کننده است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و چشم‌نواز است و گیم‌پلی بازی، روان و اعتیادآور است.

اگر به دنبال یک بازی اکشن پلتفرمینگ با داستانی جذاب و گیم‌پلی سرگرم‌کننده هستید، Ratchet and Clank: Rift Apart را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

4. Elden Ring (سفری حماسی در دنیایی وسیع و پر رمز و راز)

Elden-Ring

  • سازنده: FromSoftware
  • سال انتشار: فوریه ۲۰۲۲
  • ژانر: اکشن نقش‌آفرینی، جهان باز

در Elden Ring، شما در نقش Tarnished، یک جنگجو هستید که به سرزمین Lands Between سفر می‌کنید. سرزمینی که زمانی توسط Elden Ring و Erdtree اداره می‌شد، اما اکنون به دلیل شکستن Elden Ring به آشوب کشیده شده است. شما باید با غلبه بر Shardbearerها، Great Runes را جمع‌آوری کنید و Elden Ring را بازسازی کنید تا Elden Lord شوید و نظم را به Lands Between بازگردانید.

داستان بازی، حماسی و پر رمز و راز است. اطلاعات زیادی در مورد گذشته Lands Between و Elden Ring وجود ندارد و شما باید با اکتشاف در دنیای بازی و صحبت با شخصیت‌های مختلف، رازهای آن را کشف کنید.

گیم‌پلی بازی Elden Ring، چالش‌برانگیز و عمیق است. مبارزات بازی، ترکیبی از حرکات سریع و قدرتمند است و شما باید برای پیروزی در برابر دشمنان، از تمام مهارت‌های خود استفاده کنید.

دنیای بازی Elden Ring، وسیع و متنوع است. از دشت‌های سرسبز گرفته تا قلعه‌های باستانی، مکان‌های مختلفی برای اکتشاف وجود دارد. شما می‌توانید آزادانه در این دنیا به گشت و گذار بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

Elden Ring، یک بازی منحصر به فرد و جذاب است. اگر به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز با داستانی حماسی و دنیایی وسیع برای اکتشاف هستید، Elden Ring را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

5. Returnal (حلقه‌ای بی‌پایان از مرگ و رستاخیز)

Returnal

  • سازنده: Housemarque
  • سال انتشار: آوریل ۲۰۲۱
  • ژانر: اکشن سوم شخص، roguelike

در Returnal، شما در نقش Selene، یک فضانورد هستید که در سیاره‌ای مرموز به نام Atropos سقوط می‌کند. Selene برای فرار از این سیاره، باید در یک حلقه زمانی بی‌پایان از مرگ و رستاخیز گرفتار شود.

داستان بازی، حول محور Selene و تلاش او برای فرار از Atropos می‌چرخد. Selene در طول سفر خود، با رازهای تاریکی از گذشته خود و سیاره Atropos آشنا می‌شود.

گیم‌پلی بازی Returnal، سریع و هیجان‌انگیز است. شما باید با استفاده از سلاح‌های مختلف و قدرت‌های خاص، با دشمنان مبارزه کنید و از موانع مختلف عبور کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، سیستم roguelike آن است. هر بار که Selene می‌میرد، به ابتدای بازی باز می‌گردد و باید دوباره مراحل را طی کند. با این حال، Selene با هر بار مرگ، قوی‌تر می‌شود و می‌تواند از تجربیات خود برای پیشرفت در بازی استفاده کند.

Returnal، یک بازی بصری و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و پر از جزئیات است و موسیقی متن بازی، حماسی و هیجان‌انگیز است.

 

6. Sackboy: A Big Adventure (سفری شاد و رنگارنگ در دنیای Sackboy)

Sackboy

  • سازنده: Sumo Digital
  • سال انتشار: نوامبر ۲۰۲۰
  • ژانر: سکوبازی، ماجراجویی

در Sackboy: A Big Adventure، شما در نقش Sackboy، یک شخصیت پارچه‌ای بامزه هستید که به سفری پرهیجان در دنیایی خیالی و رنگارنگ می‌رود. Sackboy باید با دشمنان مختلف مبارزه کند، معماهای چالش‌برانگیزی را حل کند و از موانع مختلف عبور کند تا دنیا را از شر Vex، یک موجود شرور نجات دهد.

داستان بازی، ساده و سرگرم‌کننده است. Sackboy به دنبال نجات Sackgirl، دوست خود از دست Vex است و در طول سفر خود با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند.

گیم‌پلی بازی Sackboy: A Big Adventure، متنوع و جذاب است. شما می‌توانید آزادانه در دنیای بازی به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، تنوع بالای مراحل و چالش‌ها است. هر کدام از مراحل بازی، طراحی منحصر به فرد و چالش‌های خاص خود را دارند و شما باید برای عبور از آن‌ها، از تمام مهارت‌های خود استفاده کنید.

Sackboy: A Big Adventure، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، کارتونی و شاد است و موسیقی متن بازی، جذاب و سرگرم‌کننده است.

 

7. Ghost of Tsushima: Director’s Cut (سفری حماسی در دنیای سامورایی‌ها)

Ghost-of-Tsushima

  • سازنده: Sucker Punch Productions
  • سال انتشار: اوت ۲۰۲۱
  • ژانر: اکشن ماجراجویی، جهان باز

در Ghost of Tsushima: Director’s Cut، شما در نقش Jin Sakai، یک سامورایی هستید که در جزیره Tsushima زندگی می‌کنید. جزیره Tsushima توسط مغول‌ها اشغال شده است و شما باید برای نجات مردم و آزادسازی جزیره، با مغول‌ها مبارزه کنید.

داستان بازی، حماسی و پر از احساسات است. Jin در طول سفر خود، با چالش‌های مختلفی روبرو می‌شود و باید تصمیمات سختی بگیرد.

گیم‌پلی بازی Ghost of Tsushima: Director’s Cut، ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است. شما می‌توانید آزادانه در جزیره Tsushima به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، سیستم مبارزات آن است. مبارزات بازی، چالش‌برانگیز و واقع‌گرایانه است و شما باید برای شکست دشمنان خود، از تمام مهارت‌های خود استفاده کنید.

Ghost of Tsushima: Director’s Cut، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و پر از جزئیات است و موسیقی متن بازی، حماسی و هیجان انگیز است.

 

8. Assassin’s Creed Valhalla (سفری حماسی به دنیای وایکینگ‌ها)

Assassin’s-Creed-Valhalla

  • سازنده: Ubisoft Montreal
  • سال انتشار: نوامبر ۲۰۲۰
  • ژانر: اکشن نقش‌آفرینی، جهان باز

در Assassin’s Creed Valhalla، شما در نقش Eivor، یک جنگجوی وایکینگ هستید که به سرزمین انگلستان سفر می‌کنید. انگلستان در آن زمان توسط پادشاهی‌های مختلف اداره می‌شود و شما باید با کمک Eivor، به وایکینگ‌ها در فتح انگلستان کمک کنید.

داستان بازی، حماسی و پر از شخصیت‌های جذاب است. Eivor در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و با آن‌ها اتحاد می‌بندد.

گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Valhalla، ترکیبی از اکشن، نقش‌آفرینی و جهان باز است. شما می‌توانید آزادانه در انگلستان به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، سیستم مبارزات آن است. مبارزات بازی، چالش‌برانگیز و متنوع است و شما می‌توانید از سلاح‌ها و مهارت‌های مختلفی برای شکست دشمنان خود استفاده کنید.

Assassin’s Creed Valhalla، یک بازی زیبا و وسیع است. جهان بازی، پر از مکان‌های مختلف برای اکتشاف است و شما می‌توانید ساعت‌ها در آن سرگرم شوید.

 

9. Hitman 3 (سفری هیجان‌انگیز در دنیای آدم‌کشی)

Hitman-3

  • سازنده: IO Interactive
  • سال انتشار: ژانویه ۲۰۲۱
  • ژانر: مخفی‌کاری، اکشن

در Hitman 3، شما در نقش Agent 47، یک قاتل حرفه‌ای هستید که به مکان‌های مختلف جهان سفر می‌کنید و ماموریت‌های مختلفی را انجام می‌دهید. شما باید با استفاده از هوش و مهارت خود، هدف‌های خود را بدون جلب توجه، ترور کنید.

داستان بازی، حول محور Agent 47 و تلاش او برای یافتن Providence، یک سازمان مخفی می‌چرخد. Agent 47 در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند.

گیم‌پلی بازی Hitman 3، ترکیبی از اکشن مخفی‌کاری و جهان باز است. شما می‌توانید آزادانه در مکان‌های مختلف به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، تنوع بالای ماموریت‌ها است. هر کدام از ماموریت‌ها، طراحی منحصر به فرد و جالبی دارد و شما را ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

Hitman 3، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و پر از جزئیات است و موسیقی متن بازی، هیجان‌انگیز و جذاب است.

 

10. Marvel’s Guardians of the Galaxy (سفری پرهیجان در دنیای مارول به همراه نگهبانان کهکشان)

Marvel’s-Guardians-of-the-Galaxy

  • سازنده: Eidos-Montréal
  • سال انتشار: اکتبر ۲۰۲۱
  • ژانر: اکشن ماجراجویی، سوم شخص

در Marvel’s Guardians of the Galaxy، شما در نقش Star-Lord، رهبر گروه نگهبانان کهکشان هستید. شما به همراه اعضای گروهتان، به دنبال یک مصنوع باستانی هستید که می‌تواند کل کهکشان را به خطر اندازد.

داستان بازی، حول محور نگهبانان کهکشان و سفر آن‌ها برای نجات کهکشان می‌چرخد. Star-Lord در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی از دنیای مارول آشنا می‌شود و با آن‌ها تعامل دارد.

گیم‌پلی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy، ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است. شما می‌توانید آزادانه در محیط‌های مختلف به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، تنوع بالای شخصیت‌ها است. هر کدام از اعضای گروه نگهبانان کهکشان، شخصیت و توانایی‌های منحصر به فردی دارند که به جذابیت بازی می‌افزایند.

Marvel’s Guardians of the Galaxy، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و پر از جزئیات است و موسیقی متن بازی، حماسی و هیجان‌انگیز است.

 

11. Death’s Door (سفری حماسی در دنیای مرگ)

Death’s-Door

  • سازنده: Acid Nerve
  • سال انتشار: جولای ۲۰۲۱
  • ژانر: اکشن ماجراجویی

در Death’s Door، شما در نقش Crow، یک کلاغ هستید که به عنوان فرشته مرگ کار می‌کنید. وظیفه شما، جمع‌آوری روح انسان‌های مرده است. اما یک روز، روحی را به شما می‌سپارند که قدرتمندتر از حد تصور شما است و شما باید برای نجات دنیای خود، با او مبارزه کنید.

داستان بازی، حول محور Crow و سفر او برای نجات دنیای خود می‌چرخد. Crow در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند.

گیم‌پلی بازی Death’s Door، ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است. شما می‌توانید آزادانه در محیط‌های مختلف به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، طراحی هنری آن است. بازی Death’s Door با استفاده از نقاشی‌های سیاه و سفید، فضایی منحصر به فرد و جذاب را خلق کرده است.

Death’s Door، یک بازی زیبا و سرگرم‌کننده است. گرافیک بازی، هنری و چشم‌نواز است و گیم‌پلی بازی، روان و چالش‌برانگیز است.

 

12. Astro’s Playroom (سفری شاد و رنگارنگ در دنیای PlayStation

Astro’s-Playroom

  • سازنده: Team Asobi
  •  سال انتشار: نوامبر ۲۰۲۰
  • ژانر: سکوبازی، پلتفرمر

در Astro’s Playroom، شما در نقش Astro، یک ربات دوست‌داشتنی هستید که به دنیای داخل کنسول PlayStation 5 سفر می‌کنید. شما باید با عبور از مراحل مختلف و حل معماها، به Astro کمک کنید تا CPU، GPU، حافظه SSD و سایر اجزای کنسول را ارتقا دهد.

داستان بازی، حول محور Astro و سفر او در دنیای PlayStation 5 می‌چرخد. Astro در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند.

گیم‌پلی بازی Astro’s Playroom، ترکیبی از سکوبازی و پلتفرمر است. شما باید با استفاده از حرکات مختلف، از موانع عبور کنید، با دشمنان مبارزه کنید و معماهای مختلف را حل کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، استفاده از قابلیت‌های DualSense است. بازی Astro’s Playroom از حس لامسه، تریگرهای تطبیقی و میکروفون DualSense برای ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب استفاده می‌کند.

Astro’s Playroom، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، کارتونی و شاد است و موسیقی متن بازی، سرگرم‌کننده و جذاب است.

 

13. Kena: Bridge of Spirits (سفری روحانی در دنیایی اسرارآمیز)

Bridge-of-Spirits

  • سازنده: Ember Lab
  •  سال انتشار: سپتامبر ۲۰۲۱
  •  ژانر: اکشن ماجراجویی، سوم شخص

در Kena: Bridge of Spirits، شما در نقش Kena، یک راهنمای ارواح هستید که به روستایی متروکه سفر می‌کنید. شما باید با استفاده از قدرت‌های خود، ارواح سرگردان را پیدا کنید و به آن‌ها کمک کنید تا به آرامش برسند.

داستان بازی، حول محور Kena و تلاش او برای کمک به ارواح سرگردان می‌چرخد. Kena در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند.

گیم‌پلی بازی Kena: Bridge of Spirits، ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است. شما می‌توانید آزادانه در روستای متروکه به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، طراحی هنری آن است. بازی Kena: Bridge of Spirits با استفاده از انیمیشن‌های زیبا و محیط‌های چشم‌نواز، فضایی منحصر به فرد و جذاب را خلق کرده است.

Kena: Bridge of Spirits، یک بازی زیبا و سرگرم‌کننده است. گرافیک بازی، چشم‌نواز و انیمیشن‌های بازی، روان و جذاب است. گیم‌پلی بازی نیز ترکیبی از مبارزات چالش‌برانگیز و معماهای جالب است.

در انارگیفت می‌توانید خرید اشتراک Netflix، خرید اکانت Spotify و همچنین خرید گیفت کارت مثل خریدگیفت کارت اپل، را با کمترین قیمت تجربه کنید.

 

14. Demon’s Souls (سفری طاقت‌فرسا در دنیایی تاریک و پر از چالش)

Demon’s-Souls

  • سازنده: Bluepoint Games, FromSoftware
  • سال انتشار: نوامبر ۲۰۲۰
  •  ژانر: اکشن نقش‌آفرینی، جهان باز

در Demon’s Souls، شما در نقش یک Slayer هستید که به سرزمین Boletaria سفر می‌کنید. Boletaria توسط مه غلیظی احاطه شده و توسط Demon ها تسخیر شده است. شما باید با عبور از مراحل مختلف و شکست Demon ها، Boletaria را از شر Demon ها نجات دهید.

داستان بازی، حول محور Slayer و سفر او در Boletaria می‌چرخد. Slayer در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و به آن‌ها کمک می‌کند.

گیم‌پلی بازی Demon’s Souls، ترکیبی از اکشن نقش‌آفرینی و جهان باز است. شما می‌توانید آزادانه در Boletaria به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، سیستم مبارزات آن است. مبارزات بازی Demon’s Souls، بسیار چالش‌برانگیز و طاقت‌فرسا است و شما باید برای شکست دشمنان خود، از تمام مهارت‌های خود استفاده کنید.

Demon’s Souls، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و پر از جزئیات است و موسیقی متن بازی، حماسی و تاریک است.

 

15. It Takes Two (سفری طنز و پرهیجان در دنیایی فانتزی)

It-Takes-Two

  • سازنده: Hazelight Studios
  •  سال انتشار: مارس ۲۰۲۱
  •  ژانر: اکشن ماجراجویی، پلتفرمر

در It Takes Two، شما در نقش Cody و May، یک زوج متاهل هستید که به دنیایی فانتزی تبدیل شده‌اند. شما باید با همکاری یکدیگر، از موانع مختلف عبور کنید، معماها را حل کنید و با دشمنان مبارزه کنید تا به دنیای واقعی بازگردید.

داستان بازی، حول محور Cody و May و تلاش آن‌ها برای بازگشت به دنیای واقعی می‌چرخد. Cody و May در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شوند و به آن‌ها کمک می‌کنند.

گیم‌پلی بازی It Takes Two، ترکیبی از اکشن ماجراجویی و پلتفرمر است. شما باید با استفاده از حرکات مختلف، از موانع عبور کنید، معماها را حل کنید و با دشمنان مبارزه کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، تمرکز آن بر روی همکاری دو نفره است. It Takes Two را فقط می‌توان به صورت دو نفره بازی کرد و برای پیشرفت در بازی، نیاز به همکاری و هماهنگی بین دو بازیکن است.

It Takes Two، یک بازی زیبا و سرگرم‌کننده است. گرافیک بازی، شاد و رنگارنگ است و موسیقی متن بازی، طنز و پرهیجان است.

 

16. Gran Turismo7 (سفری هیجان‌انگیز در دنیای اتومبیل‌رانی)

Gran-Turismo7

  • سازنده: Polyphony Digital
  •  سال انتشار: 2022
  •  ژانر: ریسینگ، شبیه‌سازی

در Gran Turismo 7، شما در نقش یک راننده هستید که در مسابقات مختلف اتومبیل‌رانی شرکت می‌کنید. شما می‌توانید از بین صدها اتومبیل مختلف، اتومبیل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با ارتقای آن، در مسابقات مختلف پیروز شوید.

داستان بازی، حول محور راننده و تلاش او برای تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای می‌چرخد. راننده در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی آشنا می‌شود و از آن‌ها می‌آموزد.

گیم‌پلی بازی Gran Turismo 7، ترکیبی از ریسینگ و شبیه‌سازی است. شما می‌توانید در مسابقات مختلف شرکت کنید، اتومبیل خود را ارتقا دهید، به دنبال اتومبیل‌های جدید بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، تنوع بالای اتومبیل‌ها و مسابقات است. Gran Turismo 7 شامل صدها اتومبیل مختلف از برندهای مختلف جهان است و شما می‌توانید در مسابقات مختلفی مانند رالی، فرمول یک و لمان شرکت کنید.

Gran Turismo 7، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و واقع‌گرایانه است و موسیقی متن بازی، هیجان‌انگیز و جذاب است.

 

17. God of War: Ragnarök (سفری حماسی در دنیای نورس)

Gran-Turismo7

  • سازنده: Santa Monica Studio
  • سال انتشار: 2023
  • ژانر: اکشن ماجراجویی، سوم شخص

در God of War: Ragnarök، شما در نقش Kratos، خدای جنگ و پسرش Atreus هستید که به سفری حماسی در دنیای نورس می‌روند. Kratos و Atreus باید با دشمنان مختلفی از جمله خدایان نورس مبارزه کنند و Ragnarök، یا همان پایان دنیا را متوقف کنند.

داستان بازی، حول محور Kratos و Atreus و تلاش آن‌ها برای جلوگیری از Ragnarök می‌چرخد. Kratos و Atreus در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی از جمله Freya و Thor آشنا می‌شوند.

گیم‌پلی بازی God of War: Ragnarök، ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است. شما می‌توانید َآزادانه در دنیای نورس به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، سیستم مبارزات آن است. مبارزات بازی God of War: Ragnarök، بسیار چالش‌برانگیز و طاقت‌فرسا است و شما باید از تمام مهارت‌های خود برای شکست دشمنان خود استفاده کنید.

God of War: Ragnarök، یک بازی زیبا و چشم‌نواز است. گرافیک بازی، خیره‌کننده و پر از جزئیات است و موسیقی متن بازی، حماسی و هیجان‌انگیز است.

شما در انارگیفت می‌توانید با کمترین قیمت، خرید گیفت کارتfree fire، گیفت کارت پلی استیشن، خرید اپل آیدی، خرید یوسی پابجی و… را تجربه کنید.

18. Star Wars Jedi: Survivor (ادامه‌ای حماسی بر داستان Cal Kestis)

Star-Wars-Jedi-Survivor

  • سازنده: Respawn Entertainment
  •  سال انتشار: 2023
  •  ژانر: اکشن ماجراجویی، سوم شخص

در Star Wars Jedi: Survivor، شما بار دیگر در نقش Cal Kestis، جدای جوانی هستید که پنج سال پس از وقایع بازی Fallen Order، در حال فرار از امپراتوری و جستجوی پناهگاهی برای جدای‌های باقی‌مانده است. در این سفر پرماجرا، Cal با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود، از جمله دشمنان سرسخت، سیارات ناشناخته و قدرت‌های تاریکی که در درون او نهفته است.

داستان بازی، حول محور Cal و تلاش او برای بقا و یافتن جایگاه خود در دنیایی تحت ستم امپراتوری می‌چرخد. Cal در طول سفر خود، با شخصیت‌های جدیدی از جمله Saw Gerrera و Cere Junda ملاقات می‌کند و با گذشته خود و رازهای مربوط به جدای‌ها روبرو می‌شود.

گیم‌پلی بازی Star Wars Jedi: Survivor، ترکیبی از اکشن و ماجراجویی است. شما می‌توانید آزادانه در محیط‌های مختلف به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، معماها را حل کنید و از قدرت‌های Force برای غلبه بر چالش‌ها استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، تنوع بالای دشمنان و مبارزات چالش‌برانگیز آن است. Cal در این بازی به مجموعه‌ای از حرکات جدید lightsaber و Force powers مجهز شده است که تنوع و هیجان مبارزات را افزایش می‌دهد.

Star Wars Jedi: Survivor، با گرافیک خیره‌کننده و موسیقی متن حماسی، تجربه‌ای بصری و شنیداری بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. این بازی برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان و کسانی که به دنبال یک اکشن ماجراجویی جذاب و داستانی عمیق هستند، انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

 

19. Resident Evil 4 Remake (بازسازی یک کابوس کلاسیک)

Resident-Evil-4-Remake

  • سازنده: Capcom
  • سال انتشار: 2023
  • ژانر: اکشن و بقا، سوم شخص

در Resident Evil 4 Remake، شما در نقش Leon S. Kennedy، مامور دولت هستید که برای نجات Ashley Graham، دختر رئیس جمهور ایالات متحده، به روستایی مرموز در اسپانیا فرستاده می‌شوید. این روستا توسط روستاییان آلوده به ویروسی مرموز اشغال شده است و شما باید با عبور از مراحل مختلف و مبارزه با دشمنان، Ashley را نجات دهید.

داستان بازی، حول محور Leon و تلاش او برای نجات Ashley و فرار از روستای مرموز می‌چرخد. Leon در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی از جمله Ada Wong و Luis Sera آشنا می‌شود و رازهای مربوط به ویروس و روستاییان آلوده را کشف می‌کند.

گیم‌پلی بازی Resident Evil 4 Remake، ترکیبی از اکشن و بقا است. شما می‌توانید آزادانه در محیط‌های مختلف به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، گرافیک خیره‌کننده و مدرن آن است. این بازی با استفاده از موتور گرافیکی RE Engine، گرافیک و جلوه‌های بصری بازی را به طور کامل ارتقا داده است.

Resident Evil 4 Remake، با حفظ گیم‌پلی کلاسیک و محبوب نسخه اصلی، تجربه‌ای جدید و هیجان‌انگیز را برای طرفداران این سری و بازیکنان جدید ارائه می‌دهد. این بازی برای کسانی که به دنبال یک بازی اکشن و بقا با داستانی جذاب و گیم‌پلی چالش‌برانگیز هستند، انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

 

20. Final Fantasy XVI (حماسه‌ای تاریک در دنیایی فانتزی)

Final-Fantasy-XVI

  • سازنده: Square Enix
  • سال انتشار: 2023
  • ژانر: اکشن نقش‌آفرینی، جهان باز

در Final Fantasy XVI، شما در نقش Clive Rosfield، یک جنگجوی جوان هستید که در سرزمینی به نام Valisthea زندگی می‌کند. Valisthea توسط کریستال‌های مادر تغذیه می‌شود که منبع قدرت جادویی هستند. اما این کریستال‌ها توسط بلایه‌ای به نام Blight آلوده شده‌اند و در حال نابودی هستند. Clive برای نجات سرزمین خود و یافتن راهی برای مقابله با Blight، راهی سفری پرمخاطره می‌شود.

داستان بازی، حول محور Clive و تلاش او برای نجات Valisthea و یافتن راز Blight می‌چرخد. Clive در طول سفر خود، با شخصیت‌های مختلفی از جمله Joshua Rosfield، Cidolfus Demen Bunansa و Tilda Swinton آشنا می‌شود و رازهای تاریکی را کشف می‌کند.

گیم‌پلی بازی Final Fantasy XVI، ترکیبی از اکشن و نقش‌آفرینی است. شما می‌توانید آزادانه در Valisthea به اکتشاف بپردازید، با دشمنان مبارزه کنید، به دنبال منابع بگردید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید.

یکی از ویژگی‌های جذاب بازی، سیستم مبارزات آن است. مبارزات بازی Final Fantasy XVI بسیار سریع و هیجان‌انگیز است و شما می‌توانید از انواع سلاح‌ها و جادوها برای شکست دشمنان خود استفاده کنید.

Final Fantasy XVI، با گرافیک خیره‌کننده و موسیقی متن حماسی، تجربه‌ای بصری و شنیداری بی‌نظیر را به ارمغان می‌آورد. این بازی برای طرفداران سری Final Fantasy و کسانی که به دنبال یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جذاب و داستانی عمیق هستند، انتخابی ایده‌آل خواهد بود.

علاوه بر موارد ذکر شده، Final Fantasy XVI دارای چند ویژگی منحصر به فرد دیگر نیز است:

  • سیستم Eikon: در این بازی، Clive می‌تواند از قدرت Eikon ها، موجودات افسانه‌ای که در دنیای Final Fantasy XVI وجود دارند، استفاده کند. هر Eikon دارای قدرت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی است که Clive می‌تواند در نبردها از آنها استفاده کند.
  • جهان باز: Valisthea، دنیای Final Fantasy XVI، بسیار وسیع و متنوع است و شما می‌توانید آزادانه در آن به اکتشاف بپردازید. در این دنیا، مکان‌های مختلفی مانند دشت‌ها، جنگل‌ها، کوه‌ها و شهرها وجود دارد که می‌توانید از آنها دیدن کنید.
  • داستان عمیق: داستان Final Fantasy XVI بسیار عمیق و پیچیده است و به موضوعاتی مانند جنگ، صلح، مرگ و زندگی می‌پردازد. در این بازی، شخصیت‌های مختلفی با انگیزه‌های مختلف وجود دارند که داستان را جذاب‌تر می‌کنند.

در مجموع، Final Fantasy XVI یک بازی بسیار جذاب و مورد انتظار است که می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی را برای بازیکنان رقم بزند.

 

خرید گیفت کارت پلی استیشن از انارگیفت

به دنبال خرید گیفت کارت پلی استیشن هستید؟ انارگیفت بهترین انتخاب برای شما است! با خرید گیفت کارت از انارگیفت، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کارت بانکی بین‌المللی، حساب پلی استیشن خود را شارژ کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

انارگیفت تنوع بی‌نظیری از گیفت کارت‌های پلی استیشن را با قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد. همچنین، گیفت کارت‌های انارگیفت به سرعت و به صورت آنی تحویل داده می‌شوند.

علاوه بر این، انارگیفت پشتیبانی قوی و 24/7 ارائه می‌دهد و در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانی از راهنمایی و کمک کارشناسان انارگیفت بهره‌مند شوی.

 

جمع بندی معرفی پرفروش‌ترین بازی‌های PS5

در دنیای بازی‌های ویدیویی، عناوین جدید و هیجان‌انگیزی منتظر شما هستند تا با آنها سفری پرمخاطره و به‌یادماندنی را آغاز کنید. از گشت و گذار در دنیایی فانتزی و مبارزه با دشمنان سرسخت گرفته تا حل معماهای چالش‌برانگیز و نجات جان انسان‌ها، تنوع ژانر و سبک در این دنیای شگفت‌انگیز، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند.

در هر کدام از این بازی‌ها، تجربه‌ای منحصر به فرد در انتظار شماست. گرافیک خیره‌کننده، موسیقی متن حماسی، داستانی عمیق و شخصیت‌های جذاب، همگی دست به دست هم می‌دهند تا شما را در دنیای بازی غرق کنند و لحظات هیجان‌انگیز و به‌یادماندنی را برایتان رقم بزنند.

هیچ محدودیتی برای انتخاب شما وجود ندارد. دنیای بازی‌های ویدیویی، دنیایی وسیع و پر از تنوع است که برای هر سلیقه‌ای، چیزی در چنته دارد. پس با جسارت قدم به این دنیا بگذارید، شمشیر خود را از غلاف بیرون بکشید، و آماده سفری پرهیجان و به‌یادماندنی باشید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید