آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

اگر از علاقمندان موسیقی هستید، حتما با Spotify آشنایی دارید. اسپاتیفای یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی در جهان است که روزانه میلیون‌ها کاربر در آن به جستجو و پخش موسیقی می‌پردازند. از طرفی هنرمندان بسیاری نیز آثار خود را در این سرویس آپلود کرده و با دیگران به اشتراک می‌‌گذارند. اگر قصد استفاده از این سرویس موسیقی محبوب را دارید در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران آشنا کنیم.

اسپاتیفای یک سرویس فریمیوم یا رایگان است و ثبت نام و استفاده از قابلیت‌‌های استاندارد آن (همراه با تبلیغات) بدون هزینه می‌باشد، اما برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر، حذف تبلیغات و دسترسی بدون محدودیت باید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنید. با خرید اشتراک اسپاتیفای از انارگیفت از این محدودیت‌ها خلاص خواهید شد. این سرویس قابلیت نصب بر روی تلفن‌های همراه و پلتفرم‌های دیگر مانند رایانه و کنسول پلی استیشن را نیز دارد.

به دلیل تحریم‌های علیه ایران، کاربران ایرانی برای ساخت اکانت اسپاتیفای با مشکل مواجه هستند و هنگام دانلود این برنامه با پیغام‌هایی مانند زیر مواجه خواهند شد:

پیغام خطا هنگام دانلود اسپاتیفای
پیغام خطا هنگام دانلود اسپاتیفای

ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

برای ساخت اکانت اسپاتیفای از راهنمای این مطلب استفاده کنید:

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

ساخت اکانت اسپاتیفای در تلفن همراه

ساخت اکانت اسپاتیفای در تلفن همراه
ساخت اکانت اسپاتیفای در تلفن همراه

ابتدا یک نرم‌افزار تغییر IP را در تلفن همراه خود فعال کنید. برای دانلود برنامه در اندروید به Google Play و برای گوشی‌های iOS به App Store مراجعه کنید. همچنین می‌توانید مستقیما از طریق سایت اسپاتیفای برنامه را دریافت کنید. پس از نصب، برنامه را باز کرده و گزینه Sign Up را ضربه بزنید. در فیلدهای مربوطه اطلاعاتی مانند ایمیل، نام کاربری، رمز عبور، تاریخ تولد به میلادی و جنسیت خود را وارد کنید. حال از طریق ایمیل توسط اسپاتیفای احراز هویت خواهید شد. به همین راحتی شما صاحب یک اکانت اسپاتیفای خواهید شد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

 

ساخت اکانت اسپاتیفای در رایانه

ساخت اکانت اسپاتیفای در رایانه
ساخت اکانت اسپاتیفای در رایانه

در رایانه خود نرم‌افزار تغییر IP را فعال کرده و به سرورهای امریکا یا کانادا متصل شوید. در مرورگر خود وارد سایت www.spotify.com شوید. با استفاده از گزینه Sign Up مانند مرحله قبل اطلاعات خود را وارد کنید. اگر حساب گوگل یا فیسبوک دارید می‌‌توانید از طریق آن‌ها مستقیما اقدام به ساخت اکانت کنید و دیگر نیازی به وارد کردن اطلاعات خود ندارید. مراحل ساخت اکانت در تمامی دیوایس‌ها یکسان است. توجه داشته باشید که اگر زیر سن قانونی باشید، اسپاتیفای اجازه ساخت اکانت را به شما نخواهد داد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

 

ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4 و PS5

ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4 و PS5
ساخت اکانت اسپاتیفای در PS4 و PS5

اسپاتیفای در کنسول پلی استیشن نیز در دسترس است. بنابراین می‌توانید هنگام انجام بازی در کنسول خود از طریق اسپاتیفای به موسیقی مورد علاقه خود نیز گوش دهید. البته توجه داشته باشید که نسخه رایگان اسپاتیفای تنها یک ماه در کنسول بازی اعتبار دارد و بعد از آن باید اکانت خود را پریمیوم کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

در کنسول PS4 مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد کنسول PlayStation Store شده و Spotify را سرچ کنید.
  • روی Download کلیک کرده و برنامه را نصب کنید.
  • حال روی Sign up کلیک کرده و با وارد کردن اطلاعات، حساب کاربری برای خود بسازید.

در کنسول PS5 برای ساخت اکانت اسپاتیفای مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در صفحه اصلی کنسول روی All Apps کلیک کنید.
  • Spotify را انتخاب و روی Download ضربه بزنید.
  • روی Sign up ضربه بزنید و با وارد کردن اطلاعات یک اکانت برای خود بسازید.
  • در صورتی‌که از قبل یک حساب اسپاتیفای دارید روی Log in ضربه بزنید و وارد حساب خود بشوید. روی Link Accounts کلیک کنید.

 

خرید اکانت اسپاتیفای

خرید اکانت اسپاتیفای
خرید اکانت اسپاتیفای

شما می‌توانید با یکی از روش‌های بالا اقدام به ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای کنید. از طرفی قابلیت‌ها و امکانات جذاب اکانت پریمیوم اسپاتیفای ممکن است شما را ترغیب به خرید آن کند. با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای از انارگیفت می‌توانید از امکاناتی مانند کیفیت بالا، نبود قطعی و نویز، استفاده آفلاین، دسترسی نامحدود به تمامی آهنگ‌ها بدون تبلیغات، دسترسی به پخش‌های ویژه اشاره کرد.

علاوه بر این، با خرید اکانت فمیلی اسپاتیفای می‌توانید از یک حساب به صورت مشترک با 5 نفر دیگر از اعضای خانواده خود استفاده کنید. علاوه بر این‌که هر کدام پلی لیست و تاریخچه جستجوی مختص به خود را دارد.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

 

جمع بندی آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران

در این مقاله به آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای در ایران پرداختیم تا به راحتی بتوانید از امکانات این سرویس خوب بهره‌مند شوید. اگر تجربه استفاده از خدمات این برنامه را دارید مزایا و معایب آن را با ما در میان بگذارید. در مطلبی دیگر به مقایسه اکانت دیزر و اشتراک اسپاتیفای پرداخته‌ایم. برای مطالعه روی لینک مذکور کلیک کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید