ویزا کارت وانیلا چیست و نحوه استفاده از ردیم کد وانیلا کارت

گیفت کارت‌های وانیلا یکی از انواع کارت‌های ویزا می‌باشند. Visa Card وظیفه نظارت بر نقل و انتقالات مالی الکترونیکی شرکت‌ها و بانک‌های زیر مجموعه خود را بر عهده دارد. ویزا کارت وانیلا یکی از معتبرترین و مطرح‌ترین کارت‌های هدیه در دنیاست. با استفاده از این گیفت کارت می‌توانید به پرداخت‌های مختلف بپردازید. به دلیل این که در ایران نمی‌توانیم برای کارت‌های اعتباری بین‌المللی اقدام کنیم، با خرید ویزا کارت وانیلا از انارگیفت می‌توانید کارهایی مانند شارژ اکانت وبسایت‌های خارجی، شارژ اپل آیدی، خرید از سایت‌های خارجی، ساخت اسپاتیفای، تایید حساب‌ها و یا رزرو هتل‌های خارجی را انجام دهید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

مزایای خرید ویزا کارت وانیلا

مزایای گیفت کارت وانیلا
مزایای گیفت کارت وانیلا

یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های ویزا کارت Vanilla قابلیت اضافه کردن billing address است که در خریدهای اینترنتی استفاده می‌شود. از مزایای دیگر این کارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

حتما سر بزنید: خرید یوسی

  • امکان مشاهده تراکنش‌ها به صورت لحظه‌ای
  • تا 8 سال اعتبار دارد.
  • قابلیت شارژ از 10 الی 500 دلار
  • بهترین گزینه برای خرید از سایت‌های خارجی
  • قابلیت استفاده در ساخت اکانت بازی و خرید‌های درون برنامه‌ای

نکته: توجه داشته باشید که از این کارت نمی‌توان در خریدهای روزانه و دستگاه‌های خودپرداز داخل ایران استفاده کرد؛ همچنین در هنگام استفاده باید از نرم‌افزار تغییر IP استفاده کنید. علاوه بر این‌، هنگام خرید از سایت‌های خارجی حتما باید نام کشور آمریکا و کد پستی مختص آمریکا را در قسمت billing information وارد کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

نحوه استفاده از ویزا کارت Vanilla

پس از خرید وانیلا کارت، مشخصات آن برای شما ارسال می‌شود و برای استفاده از آن کافیست پس از انتخاب محصول خود در سایت‌هایی مانند اپل، اسپاتیفای، آیتونز و مواردی از این قبیل، مشخصات گیفت کارت را در بخش پرداخت وارد کنید و در نهایت دکمه پرداخت را بزنید. همچنین می‌توانید شارژ آن را به حساب پی پال خود اضافه کنید.

به عنوان مثال برای خرید اشتراک اسپاتیفای، مانند تصویر زیر از قسمت بالا گیفت کارت Vanilla را انتخاب کرده، سپس مشخصات کارت (شماره کارت، تاریخ انقضا، CVV2 و رمز عبور) را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

نحوه استفاده از ویزا کارت وانیلا
نحوه استفاده از ویزا کارت وانیلا

نحوه مشاهده مانده حساب Vanilla Card

اگر هنگام خرید و استفاده از ویزا کارت وانیلا، مبلغ خرید از شارژ شما کمتر باشد، باقیمانده حساب در کارت شما می‌ماند. برای اطلاع از مبلغ باقیمانده به روش زیر عمل کنید:

  1. ابتدا از طریق مرورگر به آدرس Vanilla Gift بروید.
  2. در قسمت بالا و سمت راست صفحه، بر روی Check Balance کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

خرید اشتراکاسپاتیفای با ویزا کارت وانیلا
خرید اشتراکاسپاتیفای با ویزا کارت وانیلا
  1. در این صفحه مشخصات ویزا کارت وانیلای خود را در فیلدهای مربوطه وارد کنید.
  2. حالا گزینه Sign In را انتخاب کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

وارد کردن مشخصات گیفت کارت vanilla
وارد کردن مشخصات گیفت کارت vanilla
  1. در صفحه جدید، مبلغ موجودی کارت خود را مشاهده می‌کنید.

نکته: در هنگام خرید ویزا کارت وانیلا به این نکته توجه کنید که هنگام استفاده از آن، مبلغ ناچیزی به عنوان کارمزد از شارژ شما کم می‌شود؛ پس توجه کنید که اعتبار ویزا کارت از مبلغ محصولی که قصد خریدش را دارید بالاتر باشد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید