اشتراک ماندلی چیست و نحوه خرید اکانت پریمیوم آن

یادگیری یک زبان جدید گاهی خسته‌کننده و دشوار است. به همین دلیل در سال‌های اخیر برنامه‌ها و سایت‌های آموزش زبان رویکردهای مختلفی را برای راحت و سرگرم‌کننده کردن روند آموزش زبان به کار برده‌اند. اشتراک ماندلی یکی از برنامه‌های محبوب یادگیری زبان آنلاین است که از طریق بازی و سرگرمی و رقابت با دوستان، روش جدید آموزش زبان را پیش پای شما می‌گذارد. در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با هر آن‌چه که باید در مورد برنامه آموزش زبان ماندلی بدانید و نحوه خرید اکانت پریمیوم آن آشنا کنیم.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

 

ماندلی چیست؟

Mondly یک پلتفرم آموزش زبان آنلاین است که از طریق گیمیفیکیشن برای جذابیت و سرگرم‌کننده کردن یادگیری زبان استفاده می‌کند. این برنامه ادعا می‌کند که از طریق بازی مهارت‌های نوشتاری‌، گفتاری، خواندن و گوش دادن شما را در روند یادگیری یک زبان جدید بهبود می‌بخشد.

ماندلی در سال 2013 در رومانی توسط دو فارغ‌التحصیل دانشگاه پنسیلوانیا تاسیس شد. در سال 2014 این شرکت اولین برنامه خود را در آیتونز و سپس در گوگل پلی در سال 2015 ارائه کرد. پس از آن MondlyVR ،MondlyAR و MondlyKids را برای افزودن ویژگی‌های بیشتر و گسترش پایگاه کاربران ایجاد کرد. در حال حاضر نیز با بیش از 25 میلیون کاربر به عنوان یکی از پردانلودترین برنامه‌های آموزش زبان در دنیا شناخته می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

 

اشتراک ماندلی چیست؟

ماندلی یک نسخه فریمیوم و رایگان دارد، اما در نسخه رایگان با محدودیت‌های زیادی رو‌به‌رو خواهید شد و با توجه به این محدودیت‌ها نسخه رایگان عملا مانند یک نسخه آموزشی عمل می‌کند. با خرید اشتراک پریمیوم Mondly به تمامی ویژگی‌ها و قسمت‌های مختلف این برنامه دسترسی خواهید داشت. به طور کلی اشتراک ماندلی خیلی مقرون به‌صرفه‌تر از رقبایش است.

 

چه زبان‌هایی در ماندلی برای آموزش وجود دارد؟

زبان های موجود در برنامه ماندلی
زبان های موجود در برنامه ماندلی

شما می‌توانید 41 زبان را برای یادگیری انتخاب کنید که شامل زبان‌های پرکاربرد مانند عربی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ژاپنی، کره‌ای، چینی، روسی و پرتغالی می‌باشد.

همچنین زبان‌های کم‌کاربرد مانند لاتین، آفریقایی، رومانیایی، بلغاری، کاتالان، کرواتی، چک، یونان، عبری، لتونی، لیتوانی، اوکراینی، مجارستانی، اسلواکی و غیره نیز برای انتخاب وجود دارند. سه زبان معروف اسکاندیناوی (دانمارکی، نروژی و سوئدی) نیز وجود دارند. همچنین آسیای جنوب شرقی و هند، بنگالی، تاگالوگ، ویتنامی، اندونزیایی و تایلندی را نیز می‌توانید انتخاب کنید.

صرف نظر از انتخاب زبان و ترکیب آن، شما انتخاب‌های زیادی دارید. همه‌‌ی دوره‌ها موضوعات یکسانی دارند، بنابراین تغییر زبان به طور کامل رویکرد یادگیری را تغییر نمی‌دهد. به عنوان مثال گرفتن تاکسی، رفتن به تعطیلات، سفارش غذا در رستوران و موارد دیگر تغییر نمی‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

 

ماندلی مناسب چه کسانی است؟

ماندلی مناسب چه کسانی است؟
ماندلی مناسب چه کسانی است؟

یادگیری زبان به‌صورت غیرحضوری و از طریق برنامه‌های آموزش زبان علاوه بر مزایا ممکن است چالش برانگیز نیز باشد. بیشتر افراد به دلیل کمبود وقت شاید نتوانند زمان کافی را برای یادگیری و تمرین زبان اختصاص دهند و همچنین ممکن است در استفاده صحیح و تلفظ درست کلمات دچار مشکل شوند.

در مقابل هر کسی که یک گوشی هوشمند و یا تبلت دارد، می‌تواند از آن استفاده کند و نیازی به رفتن حضوری به آموزشگاه زبان ندارد. هزینه آن نیز خیلی کمتر از مبلغی است که برای تدریس به معلم زبان می‌پردازید. این برنامه به هر فردی که قصد مطالعه و یا بهبود صحبت و یادگیری یک زبان دیگر را دارد مفید است.

ماندلی ایده‌های جدید مختلفی را با هم ترکیب می‌کند تا بتوانید زبان مورد نظر را بهتر و سریع‌تر یاد بگیرید. از طریق محتوای آموزشی آن جملات، کلمات و قواعد گرامری جدید را یاد می‌گیرید. همچنین با استفاده از ابزارهای تشخیص گفتار و ترکیب آن با دروس، شما را در تقویت مهارت مکالمه کمک می‌کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

 

اشتراک ماندلی چگونه کار می‌کند؟

اشتراک ماندلی چگونه کار می‌کند؟
اشتراک ماندلی چگونه کار می‌کند؟

این برنامه حول دروس روزانه متمرکز بر بازی و ترجمه زبان، ربات چت و قابلیت‌های منحصر به‌فرد واقعیت افزوده ساخته شده است. ماندلی به شما اجازه می‌دهد تا بر اساس برنامه و عادات یادگیری خود سرعت آموزش را تغییر دهید. شما بر زمان و میزان مطالعه خود تمرکز کامل خواهید داشت. آموزش‌ها به صورت جلسات آموزشی کوتاهی هستند که به راحتی می‌توانید در جدول زمانی خود قرار دهید.

با استفاده از ابزارها، محیط‌ها و تمرین‌های مکالمه می‌توانید بر روی اسپیکینگ خود کار کنید. بعد از خرید اکانت ماندلی از انارگیفت برنامه اصول اولیه آموزش را به شما یاد می‌دهد و یک پیش نمایش از روش‌های یادگیری دریافت می‌کنید. برای هر جلسه آموزشی خود امتیاز دریافت کرده و اطلاعات خود را مشاهده می‌کنید. برای ادامه مطالعه خود روی Continue کلیک کنید. هر دوازده ساعت درس‌های روزانه جدید باز می‌شوند و پس از تکمیل دروس روزانه، آزمون روزانه برای شما باز خواهد شد. با این حال اگر یک روز را از دست بدهید نمی‌توانید در آزمون هفتگی شرکت کنید.

بعد از تکمیل آزمون‌های هفتگی چالش‌های ماهانه برای شما باز می‌شوند. به این ترتیب برای تکمیل دروس روزانه و دسترسی به موارد آموزشی جدید انگیزه پیدا می‌کنید. در اشتراک پریمیوم ماندلی به کلاس‌های باقی‌مانده دسترسی خواهید داشت. دسته‌ها و موضوعات متنوع هستند. از اصول اولیه مانند احوال پرسی یا رزرو هتل تا موارد خاص مانند ورزش.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

 

قابلیت‌های منحصر به فرد ماندلی کدامند؟

قابلیت‌های منحصر به فرد ماندلی کدامند؟
قابلیت‌های منحصر به فرد ماندلی کدامند؟

علاوه بر تمامی موارد بالا ماندلی ابزارها و برنامه‌های منحصر به‌فرد دیگری را ارائه می‌دهد تا نیازهای مختلف شما را پاسخگو باشد:

MondlyWORKS

یک نسخه تجاری از ماندلی است که شامل داشبورد و اشتراک‌های اضافی می‌باشد. این برنامه به شرکت‌ها در پیگیری روند یادگیری زبان کارمندان کمک می‌کند. برای تمرین مکالمه نیز می‌توانید از ربات چت آن استفاده کنید.

MondlyVR

این برنامه واقعیت مجازی ماندلی است. این برنامه مانند چت بات برنامه ماندلی است با این تفاوت که شما را در یک محیط شبیه‌سازی شده مجازی قرار می‌دهد. به عنوان مثال اگر در حال مکالمه در رستوران هستید، شما را در پشت میز یک رستوران قرار می‌دهد. اگر در مکالمه هتل هستید شما را در پشت میز پذیرش هتل قرار می‌دهد.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

MondlyAR

واقعیت مجازی در برنامه VR و AR ماندلی
واقعیت مجازی در برنامه VR و AR ماندلی

از فناوری واقعیت افزوده AR برای اسکن محیط زندگی و اتاق شما، نمایش معلم و انیمیشن برای کلماتی که در حال یادگیری هستید استفاده می‌کند. این کار با حضور در کلاس قابل مقایسه است با این تفاوت که لازم نیست پشت میز بنشینید.

ابزارها و ویژگی‌های AR و VR در ماندلی کاملا منحصر به‌فرد بوده و آن‌را به یک برنامه پرکاربرد و محبوب تبدیل کرده است.

MondlyKIDS

تصاویر استفاده شده در MondlyKIDS نسبت به برنامه اصلی برای کودکان جذاب‌تر و لذت بخش‌تر هستند. همچنین از مطالعات درباره موضوعات روزانه مانند خانواده، ورزش، غذا و حیوانات برای درگیر نگه داشتن کودکان در طول روند یادگیری استفاده می‌کند.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

جمع‌بندی

در کل، نکات مثبت زیادی در مورد اشتراک ماندلی وجود دارد. نسخه پریمیوم ماندلی واقعا مقرون به‌صرفه است و درس‌های کوتاه و جذاب و ساده‌ای دارد. وقتی همه این‌ها را با بازی و سرگرمی ترکیب می‌کنیم تجربه یادگیری جالب و سرگرم‌کننده‌ای را ایجاد می‌کند که باعث ایجاد انگیزه در شما خواهد شد. دوره‌های آموزشی شغلی آن‌ها بسیار مفید بوده و برنامه‌های واقعیت افزوده AR و VR نیز باعث منحصر به‌فرد شدن آن می‌شود. در نهایت ماندلی یک برنامه آموزش زبان جامع و همه جانبه و مفید برای همه است. برای آشنایی با بهترین پلتفرم های آموزش زبان به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید