محبوب ترین برنامه های پولی گوگل پلی که ارزش خرید دارند

اگر به دنبال خرید از گوگل پلی و نصب برنامه‌ های آن بر روی گوشی اندرویدی خود هستید، در این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت با تعدادی از بهترین برنامه‌ های گوگل پلی آشنا می‌شوید.

بدیهی است که بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی استور هزینه ناچیزی دارند که این‌گونه برنامه‌ها خدمات زیادی نیز ارائه نمی‌دهند و پس از مدتی غیرفعال می‌شوند. یکسری از برنامه‌ها نیز بسیار گران قیمت هستند، اما ارزش خرید ندارند. در این مطلب قصد داریم آن دسته از اپلیکیشن‌هایی را که هم هزینه مناسبی دارند و هم با ارزش هستند را معرفی کنیم تا شما تنها با پرداخت یک هزینه خرید و رهایی از هزینه‌های اشتراک و خریدهای درون برنامه‌ای به یک اپلیکیشن کاربردی و سودمند دست یابید.

لازم به ذکر است که برای خرید هر کدام از این برنامه‌ها می‌توانید در جهت خرید گیفت کارت گوگل پلی استور از انارگیفت اقدام کنید…

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

معرفی بهترین برنامه‌ های گوگل پلی و پریمیوم اندروید

1. 1Weather

بهترین برنامه‌ آب و هوایی در Google Play Store
بهترین برنامه‌ آب و هوایی در Google Play Store

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌ های آب و هوایی روی موبایل است. 1Weather به دلیل برخورداری از رابط کاربری تمیز و ساده، رادار آب و هوایی، هشدارهای مناسب و اطلاعات اولیه کاربردی طرفداران زیادی دارد. علاوه بر این، حقایق آب و هوایی این برنامه که در قالب طنز ارائه می‌شوند نیز سرگرم کننده است.

لازم به ذکر است که نسخه رایگان این اپلیکیشن حاوی تبلیغات است که برای رهایی از آن باید نسخه پریمیوم را تهیه کنید. قابلیت Today Weather از جمله مواردی است که عملکردی متناسب با علایق کاربران دارد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

2. Bouncer

برنامه Bouncer در پلی استور
برنامه Bouncer در پلی استور

اپلیکیشن Bouncer با تمرکز بر موارد امنیتی اندروید از سال ۲۰۱۹ تاکنون جزو بهترین برنامه‌های گوگل پلی به حساب می‌آید. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توان مجوزهای اندرویدی را در همان نقطه و بدون نیاز به رفتن به قسمت Menus (منو) مدیریت کرد. همچنین امکان ایجاد مجوزهایی که بعداً به صورت اتوماتیک لغو خواهند شد نیز وجود دارد. مثلاً می‌توان یک مجوز لوکیشن را برای فیس بوک تعریف کرد و به Bouncer این امکان را داد تا بعداً آن را حذف کند. این یک برنامه عالی برای کاربران اندروید است، اما برای دارندگان سیستم عامل اندروید ۱۰ به بالا مناسب نیست، زیرا این قابلیت به صورت پیش فرض در سیستم عامل آن‌ها تعبیه شده است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

3. Kustom Industries apps

Kustom Industries apps از بهترین برنامه های گوگل پلی
Kustom Industries apps از بهترین برنامه های گوگل پلی

این اپلیکیشن در واقع یک دولوپر در گوگل پلی است که از تعداد اندکی برنامه‌های پریمیوم برخوردار است.

  • اولین برنامه KWGT نام دارد که اجازه ساخت ویجت‌هایی را بر اساس سلیقه و نیاز کاربر می‌دهد.
  • KLWP اپلیکیشنی است که قابلیت ساخت والپیپرهای زنده را به کاربران ارائه می‌کند.
  • برنامه KLCK نیز به عنوان آخرین برنامه سفارشی سازی لاک اسکرین وجود دارد که همچنان در حال توسعه است.

هر سه مورد، از یک ویرایشگر WYSIWYG ساده پیروی می‌کنند که اجازه ایجاد تغییراتی دلخواه به کاربر می‌دهد. Kustom Industries apps نیز به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های گوگل پلی‌ در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می‌شود که طبیعتاً ورژن پولی آن خدمات کامل‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

4. MediaMonkey

معرفی بهترین Audio Player برای اندروید
معرفی بهترین Audio Player برای اندروید

اپلیکیشن مذکور یکی از بهترین Audio Player های موجود است. گرچه از رابط کاربری زیبایی برخوردار نیست، اما با خرید نسخه پریمیوم آن از پلی استور، به روش‌های متنوعی برای مدیریت و فهرست کردن آهنگ‌ها و پلی لیست‌ها، پشتیبانی از Android Auto و Google Chromecast و مهم‌تر از همه هماهنگی با دولوپرهای شخص ثالث (به طور مثال: Last.FM) دسترسی خواهید داشت.

نکته: با استفاده از MediaMonkey و قابلیت پشتیبانی از کروم کست می‌توان از قابلیت ارسال محتوا به دستگاه‌های حاوی DLNA/UPnP بهره‌مند شد.

لازم به ذکر است که با استفاده از این برنامه می‌توانید دو سیستم دسک تاپ و اندروید خود را سینک کنید. گرچه نسخه دسک تاپ اپلیکیشن MediaMonkey کمی گران‌تر است، اما هر دو سیستم عامل از طریق Wi-Fi و به روش بی‌سیم با یکدیگر سینک می‌شوند. از رقیبان این اپلیکیشن می‌توان به برنامه‌های Poweramp، Pulsar و BlackPlayer اشاره کرد.

5. Nova Launcher Prime

معرفی بهترین برنامه های پولی گوگل پلی استور
معرفی بهترین برنامه های پولی گوگل پلی استور

برنامه فوق یکی از بهترین برنامه‌های گوگل پلی است که از استاندارد طلایی برنامه‌های Launcher Apps در اندروید برخوردار است. Nova Launcher Prime دارای چند قابلیت جانبی، رابط کاربری ساده و بسیاری از موارد کاربردی دیگر می‌باشد.

با بهره‌گیری از این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید موارد زیادی از سایز هوم اسکرین گرفته تا تعداد آیکن‌های موجود بر روی داک و غیره را شخصی سازی و بر اساس علاقه خود تنظیم کنید.

برنامه‌های Hyperion Launcher، Action Launcher و Apex Launcher به عنوان رقبای این اپلیکیشن شناخته شده‌اند.

6. PhotoPills و SunSurveyor

بهترین برنامه‌ های گوگل پلی برای عکاسی و فیلمبرداری
بهترین برنامه‌ های گوگل پلی برای عکاسی و فیلمبرداری

برنامه‌های PhotoPills و SunSurveyor از جمله بهترین برنامه‌ های گوگل پلی برای عکاسی و فیلمبرداری هستند. این اپلیکیشن‌ها در شناسایی موقعیت‌های خورشید و ماه و ستاره‌ها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید در زمان‌های مناسب از آن‌ها عکاسی و فیلمبرداری کنید.

گرچه هر دو برنامه گران‌قیمت هستند، اما تاکنون هیچ شکایتی از کاربران آن‌ها به گوش نرسیده است و کسانی که به دنبال ثبت تصاویر خاص هستند می‌توانند آن‌ها را از گوگل پلی خریداری کنند.

7. Podcast Addict

بهترین پادکست پلیر برای گوشی های اندروید
بهترین پادکست پلیر برای گوشی های اندروید

این اپلیکیشن بهترین پخش کننده‌ پادکست است که از قابلیت‌ سازماندهی و مدیریت پلی‌لیست‌ها، انبوهی از پادکست‌ها و کنترلرهای پخش پادکست پشتیبانی می‌کند. با استفاده از Podcast Addict می‌توانید قسمت‌های جدید را به صورت اتوماتیک دانلود کنید و یا این که پس از یافتن آن‌ها از طریق Chromecast و SONOS به آن‌ها گوش بسپارید. رابط کاربری آن بسیار ساده و کاربردی است.

اگر به دنبال پادکست پلیرهای دیگری هستید، به شما Doggcatcher و Pocket Casts را پیشنهاد می‌کنیم.

8. Relay for Reddit

برنامه‌ای کاربردی برای جستجو و مرور وبسایت‌های بزرگ
برنامه‌ای کاربردی برای جستجو و مرور وبسایت‌های بزرگ

اگر به دنبال برنامه‌ای کاربردی برای جستجو و مرور وبسایت‌های بزرگ هستید، Relay for Reddit در دسته بهترین برنامه‌ های گوگل پلی قرار گرفته‌ است. این برنامه با برخورداری از یک رابط کاربری کارتی به کاربران کمک می‌کند تا آیتم‌های UI (رابط کاربری) Reddit را به طور مناسب جدا کنند.

بعضی از ویژگی‌های کاربردی این برنامه عبارتند از:

  • پیش نمایش ردیفی و منظم
  • ویژگی‌های مدیریتی
  • جهت یابی پیشرفته کامنت‌ها
  • پشتیبانی از Spoiler Tag

9. Simple Mobile Tools (Multiple Apps)

برنامه Simple Calendar Pro
برنامه Simple Calendar Pro

این اپلیکیشن به عنوان یک دولوپر عالی در گوگل پلی شناخته می‌شود که از تعدادی برنامه‌های پریمیوم مناسب برخوردار است. این برنامه‌ها عبارتند از:

  • Gallery (آلبوم)
  • Calendar (تقویم)
  • Drawing app (برنامه نقاشی)
  • Contacts app (برنامه مخاطبین)
  • File Manager (مدیریت فایل‌ها)
  • Note-taking app (برنامه یادداشت برداری)

لازم به ذکر است که تمامی این اپلیکیشن‌ها ساده، اوپن سورس و به دور از تبلیغات هستند و به حداقل‌ مجوزها نیاز دارند. برای دریافت آپدیت‌های منظم و گزینه‌های بسیار ساده و کاربردی به اپلیکیشن Simple Mobile Tools در قالب یکی از بهترین برنامه های گوگل پلی اعتماد کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

10. Solid Explorer

برنامه اندرویدی برای مدیریت فایل‌ها
برنامه اندرویدی برای مدیریت فایل‌ها

برنامه مذکور یکی از بهترین برنامه های پولی گوگل پلی استور و از برترین‌های File Browser Apps (مرورگر فایل) است. Solid Explorer از رابط کاربری ساده اما کاربردی بهره‌مند است که از قابلیت‌های درگ اند دراپ، محبوب‌ترین فایل‌های آرشیو و وبسایت‌های ذخیره سازی بر پایه Cloud و سرورهای FTP پشتیبانی می‌کند. همچنین پنجره‌های فعال دوگانه را به صورت افقی در کنار هم نشان می‌دهد.

لازم به ذکر است که با تهیه این اپلیکیشن به راحتی می‌توانید فایل‌های رسانه محلی (Local Media Files) را از طریق کروم کست خود پخش کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

11. Tapet

از بهترین برنامه های گوگل پلی برای ساخت والپیپر
از بهترین برنامه های گوگل پلی برای ساخت والپیپر

Tapet از بهترین برنامه‌ های گوگل پلی مخصوص ساخت والپیپر است که کاربران با دادن رنگ و الگو به آن، یک والپیپر جذاب تحویل می‌گیرند. ویژگی مثبت Tapet ساخت والپیپرهایی مطابق با اسکرین موبایل کاربر است، بدین معنی که شخص نباید نگران عدم تطابق و یا کیفیت پایین آن‌ها باشد.

لازم به ذکر است که این برنامه بیش از ۱۰۰ الگو و تناژ رنگ را در اختیار کاربر می‌گذارد که با انتخاب هر کدام و دادن آن به برنامه، یک والپیپر مناسب ایجاد می‌شود.

علاوه بر این، می‌توان به صورت کاملاً تصادفی از آن یک بک گراند بسیار زیبا دریافت کرد.

12. Textra SMS

خرید برنامه Textra SMS از گوگل پلی استور
خرید برنامه Textra SMS از گوگل پلی استور

این اپلیکیشن به خوبی برنامه‌های پیش‌فرض SMS است که می‌توان تم‌های آن را تنظیم و مدیریت کرد. با خرید این برنامه می‌توانید تمامی SMS ها و MMS ها را مدیریت کرده و امکان انتخاب ایموجی‌های متنوعی را دارید.

علاوه بر این، Textra SMS از تمامی فرمت‌های ویدئویی و همچنین GIF پشتیبانی می‌کند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه، هماهنگی و آپدیت شدن مرتب آن است. بدین معنی که اگر اخیراً اندروید از ویژگی واکنش‌های پیام (Message Reactions) پشتیبانی می‌کند، Textra SMS نیز این ویژگی را در خود ادغام کرده است و برای کاربران مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

13. Tiny Scanner

مشهورترین برنامه پولی اندروید برای اسکن اسناد
مشهورترین برنامه پولی اندروید برای اسکن اسناد

همان‌طور که از نام این اپلیکیشن مشخص است، یکی از بهترین برنامه های گوگل پلی برای اسکن اسناد و مدارک به وسیله دوربین تلفن همراه به شمار می‌رود. تصاویر ثبت شده را می‌توان در فرمت PDF برای کارهای خود ذخیره کرد. لازم به ذکر است که Tiny Scanner از اسکن سیاه و سفید، خاکستری و همچنین رنگی پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های کاربردی این برنامه، قابلیت تنظیم کنتراست مورد نظر است.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

14. TouchRetouch

یکی از بهترین برنامه‌ های گوگل پلی در زمینه ادیت تصاویر
یکی از بهترین برنامه‌ های گوگل پلی در زمینه ادیت تصاویر

این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه های گوگلی پلی در زمینه ادیت تصاویر است. گرچه با استفاده از آن نمی‌توان کارهای معمولی مانند رفع قرمزی چشم و غیره را انجام داد، اما در ادیت و حذف قسمت‌های بزرگی از عکس که جلوه بدی به آن داده است، کمک می‌کند.

برای مثال می‌توان به وجود تابلوهای راهنمایی رانندگی و یا کابل‌های برق موجود در تصاویر اشاره کرد. با استفاده از TouchRetouch می‌توان آن‌ها را حذف کرد و تصویر ثبت شده را زیباتر ساخت.

در صورتی که Google Play Pass دارید، استفاده از این اپلیکیشن برای شما رایگان است.

15. WolframAlpha

معرفی برترین برنامه آموزشی اندروید
معرفی برترین برنامه آموزشی اندروید

از بهترین برنامه های گوگل پلی در زمینه آموزش و علم است. با استفاده از WolframAlpha به مجموعه‌ای از اطلاعات در مورد ریاضی، فیزیک، شیمی، ستاره شناسی و موارد مشابه دست می‌یابید. به طور مثال می‌توانید در مورد جزر و مد دریاهای واقع در هاوایی بپرسید و با استفاده از برنامه مذکور به پاسخ خود دست پیدا کنید.

با توجه به قابلیت‌های ذکر شده، WolframAlpha برنامه‌ای قدرتمند برای دانش آموزان و دانشجویان به شمار می‌رود.

امیدواریم توانسته باشیم کاربردی‌ترین و بهترین برنامه های گوگل پلی را معرفی کرده باشیم. شما نیز اگر برنامه پولی می‌شناسید که ارزش هزینه کردن را دارد، در پایین همین مطلب برای ما و دیگر مخاطبان کامنت کنید. برای خرید گیفت کارت گوگل پلی و آشنایی با روش استفاده از گیفت کارت Google Play Store بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید