اکانت تریدینگ ویو چیست و هر آنچه باید از تریدینگ ویو بدانید

اگر در بازارهای معامله ارز دیجیتال و بورس فعالیت دارید، قطعا تاکنون از ابزارها و برنامه‌های تحلیلی مانند تریدینگ ویو در این زمینه استفاده کرده‌اید. برای یک تریدر فعال در بازار ارز دیجیتال دسترسی به یک منبع معتبر که دقیق‌ترین و جدیدترین اطلاعات و تحلیل‌ها را ارائه می‌دهد، بسیار ضروری است. در این مقاله از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت به معرفی اشتراک تریدینگ ویو به‌ عنوان یکی از بهترین ابزارهای تحلیل ارزهای دیجیتال و بازار بورس می‌پردازیم.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو یا TradingView یک نرم‌افزار معاملاتی مبتنی بر وب است که نمودارهای قیمت و ابزارهایی را برای تحلیل در اختیار کاربران می‌گذارد. شما می‌توانید از تحلیل سایر تحلیل‌گران استفاده کرده و تحلیل‌های خود را نیز به اشتراک بگذارید. تریدینگ ویو یک برنامه حرفه‌ای و رایگان برای ترید و تحلیل تکنیکال در بازارهای جهانی مانند فارکس، ارز دیجیتال، حتی بازار سهام ایران است.

از امکانات اکانت رایگان یا Basic این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه اطلاعات به‌صورت نمودار در بازارهای ارز دیجیتال
  • ارائه جداول کامل از بازار بورس آمریکا، اروپا و آسیا
  • جداول مربوط به اوراق قرضه نفت، طلا، مس و…
  • مطالعه تحلیل صاحب نظران و سرمایه‌گذاران بازار بورس

مزایای رایگانی که در بالا گفتیم خوب و مفید هستند، اما اگر می‌خواهید در بازارهای معاملاتی پیشرفت کرده و موفقیت مالی کسب کنید، کافی و جامع نیستند! با خرید اکانت TradingView پریمیوم می‌توانید از امکانات این سایت به‌طور کامل استفاده کنید. شما می‌توانید یکی از حساب‌های غیر رایگان زیر را برای خود انتخاب و از فروشگاه اینترنتی انارگیفت خریداری کنید:

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

  • اکانت پرو Pro
  • اکانت پرو پلاس Pro+
  • اکانت پریمیوم Premium

در اکانت TradingView پرو و پرو پلاس امکانات بیشتری نسبت به حالت Basic یا رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. از جمله حذف تبلیغات، امکان استفاده همزمان از بیش از ۳ اندیکاتور یا اسیلاتور، امکان استفاده از تایم‌فریم‌های خاص دلخواه، امکان تنظیم چندین نوتیفیکیشن به‌طور همزمان و …

در حالت پریمیوم شما امکان دسترسی نامحدود به تمامی امکانات سایت را خواهید داشت. معمولا حرفه‌ای ترین تریدرها از اکانت پریمیوم تریدینگ ویو استفاده می‌کنند. با خرید اکانت تریدینگ ویو پریمیوم از انارگیفت از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

  • دسترسی به بالاترین سطح امکانات تریدینگ ویو
  • قابلیت چارت ریپلای
  • قابلیت استفاده از 25 اندیکاتور در هر چارت
  • قابلیت فیلتر کردن و شخصی‌سازی نمودارها
  • امکان تنظیم 400 آلارم
  • امکان استفاده همزمان در رایانه و موبایل
  • امکان انجام پیپر تریدینگ و…..

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

مقایسه اکانت‌های تریدینگ ویو

در ابتدای کار شاید زیاد متوجه تفاوت‌های اکانت‌های ویژه TradingView نشوید، اما به مرور که با ابزارهای آن آشنا شدید، به قابلیت‌های مختلف آن‌ها پی می‌برید. با این حال در ادامه به بررسی تفاوت‌ها و قابلیت‌های مختلف این اکانت‌ها در قالب یک جدول پرداخته‌ایم. اگر قصد خرید اکانت تریدینگ ویو را دارید، پس از بررسی جدول‌های زیر قطعا راحت‌تر تصمیم‌گیری خواهید کرد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

قابلیت‌های اکانت‌های ویژه Trading View

جدول مقایسه قابلیت‌های کلیدی اکانت‌های تریدینگ ویو

سخن پایانی

طی سال‌های اخیر این سایت به یکی از قوی‌ترین و ضروری‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. با اطمینان می‌توان گفت که تمام اطلاعاتی که یک تریدر برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال و بورس نیاز دارد، در این سایت یافت می‌شود.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

در حالی که اکثر کاربران این سایت را به‌ عنوان یک سایت اطلاع‌رسانی در زمینه تحلیل تکنیکال می‌شناسند، تحلیل‌های فاندامنتال و تکنوفاندامنتال کاربران نیز در آن منتشر می‌شود. در نهایت شما به‌ عنوان یک تریدر می‌توانید با مشاهده اطلاعات، تحلیل سایر کاربران و چارت‌های این سایت تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما این است که در بازار پر فراز و نشیب امروزی ارز و دلار، با تهیه اکانت تریدینگ ویو از یک سایت معتبر مانند انارگیفت، از تمامی تغییرات موجود در بازار مطلع شوید و سپس با یک تصمیم‌گیری عاقلانه به انجام معاملات بپردازید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید