نکات و ترفندهای نتفلیکس که تا حالا از آن‌ها خبر نداشتید!

Netflix یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم فیلم و سریال و نمایش‌های تلویزیونی است. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هر روزه از تماشای نتفلیکس لذت می‌برند. اگر به تازگی اقدام به خرید اشتراک نتفلیکس کرده‌اید، در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با نکات و ترفندهای نتفلیکس آشنا کنیم تا با خیال راحت از تمامی خدمات داخلی و خارجی آن استفاده کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

 

بهترین نکات و ترفندهای نتفلیکس

این نکات به شما کمک می‌کنند تا تجربه کاربری‌ خود را بهتر کنید؛ چیزهای بهتری برای تماشا پیدا کنید و در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی نمایید. در ابتدا روش‌هایی برای پیدا کردن محتوای بهتر در نتفلیکس را به شما می‌گوییم:

پیدا کردن محتوای بهتر در نتفلیکس

تنظیمات برگزیده را ریست کنید

اگر از زمان استفاده Netflix تاکنون تنظیمات برگزیده شما تغییر کرده و یا از تماشای پیشنهاداتی که بر اساس سلیقه خانواده شما ارائه می‌شوند خسته شده‌اید، می‌توانید با ریست کردن تنظیمات قبلی، آن‌چه را که مطابق با سلیقه کنونی شما نیست، تغییر دهید. این تنظیمات سلیقه نتفلیکس شما را در حساب کاربری‌تان ریست می‌کند. به این ترتیب با پیشنهادات جدید رو‌به‌رو خواهید شد.

  1. بر روی پروفایل خود در گوشه بالا سمت راست بروید، سپس روی Account کلیک کنید.
  2. برای مشاهده فعالیت‌های خود به پایین رفته و روی viewing activity کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

ریست تنظیمات برگزیده
ریست تنظیمات برگزیده
  1. برای حذف هر آن‌چه می‌خواهید از سابقه سلیقه شما حذف شود، روی X کنار آن ضربه بزنید.
حذف پیشنهاداتی که مورد سلیقه شما نیست
حذف پیشنهاداتی که مورد سلیقه شما نیست
  1. حتی می‌توانید رتبه بندی‌های قبلی نتفلیکس خود را حذف کنید. برای مشاهده لیست محتوایی که در نتفلیکس رتبه‌بندی کرده‌اید روی Rating در کنار My Activity کلیک کنید.
  2. اکنون روی X در کنار فیلم و سریالی که می‌خواهید رتبه‌بندی آن را حذف کنید، کلیک کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  Apple

از چند پروفایل مختلف استفاده کنید

اگر با سایر اعضای خانواده به صورت اشتراکی از یک حساب نتفلیکس استفاده می‌کنید، پیشنهاداتی با سلایق دیگران برای شما ارائه می‌شود. یکی از بهترین ترفندهای نتفلیکس این است که برای از بین رفتن این حالت می‌توانید چندین پروفایل در یک حساب کاربری ایجاد کنید. این کار به شما شرایطی می‌دهد تا لیست تماشا، تاریخچه مشاهده و توصیه‌های خود را جدا نگه دارید. در ادامه نحوه ایجاد و مدیریت پروفایل‌های مختلف نتفلیکس را برای شما آورده‌ایم:

  1. وارد اکانت نتفلیکس خود شوید.
ورود به حساب نتفلیکس
ورود به حساب نتفلیکس
  1. بر روی نام خود در بالا سمت راست بروید و روی Manage Profiles کلیک کنید.
مدیریت پروفایل ها
مدیریت پروفایل ها
  1. بر روی نماد مداد در بالای نام یک پروفایل بروید و آن را ویرایش کنید.
ویرایش پروفایل
ویرایش پروفایل
  1. با کلیک روی Add Profile یک پروفایل جدید ایجاد کنید.
اضافه کردن پروفایل
اضافه کردن پروفایل
  1. جزئیات اضافی، مانند نام و … را به پروفایل اضافه کنید.
افزودن جزئیات پروفایل
افزودن جزئیات پروفایل
  1. برای ذخیره تغییرات روی Done ضربه بزنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت free fire

لیست 250 مورد برتر IMDb را بررسی کنید

لیست 250 مورد برتر IMDb را بررسی کنید
لیست 250 مورد برتر IMDb را بررسی کنید

در فهرست 250 مورد برتر معرفی شده در IMDb می‌توانید محتوای خوبی را برای مشاهده پیدا کنید. همه موارد این لیست در نتفلیکس موجود نیستند. می‌توانید فهرست IMDb را بر اساس رتبه‌بندی، تاریخ انتشار و یا تعداد رتبه‌بندی‌ها مرتب کنید.

پس از انتخاب محتوای مورد نظر، در نتفلیکس جستجو کنید. در صورت نبود آن، نتفلیکس عناوین مرتبط با آن را به شما پیشنهاد می‌دهد.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

می‌توانید کل سایت IMDB.com را برای پیدا کردن لیست‌ها و ویژگی‌های عالی بررسی کنید.

از ابزارهایی مانند Netflix Roulette برای دریافت پیشنهادات استفاده کنید

یکی از ترفندهای نتفلیکس این است که اگر هیچ ایده‌ای برای تماشا در سر ندارید و می‌خواهید موردی به صورت تصادفی برای شما انتخاب شود، NetflixRoulette.net را بررسی کنید. انتخاب کنید که می‌خواهید نتایج فیلم یا سریال یا هر دو را مشاهده کنید. علاوه بر این، می‌توانید جستجوی خود را بر اساس ژانر یا امتیاز، کارگران یا بازیگر و یا یک عنوان خاص فیلتر کنید.

رتبه‌بندی Rotten Tomatoes را از نتفلیکس بررسی کنید

بسیاری از فیلم‌های نتفلیکس توسط منتقدان مورد تایید Rotten Tomatoes رتبه‌بندی شده‌اند. در RottenTomatoes.com می‌توانید نظرات و رتبه‌بندی فیلم‌هایی را که در نتفلیکس در دسترس هستند را مشاهده کرده و فیلم مورد نظر خود را پیدا کنید.

موارد جدید را در WhatsNewOnNetflix پیدا کنید

اگر می‌خواهید در مورد جدیدترین نسخه‌های نتفلیکس در کشور خود و یا هر نقطه از جهان اطلاعات کسب کنید، WhatsNewOnNetflix.com را بررسی کنید. این وبسایت پایگاه داده‌ای دارد که جدیدترین فیلم و سریال‌های نتفلیکس در سراسر جهان را نشان می‌دهد. اطلاعات سایت هر روز آپدیت می‌شود. بنابراین اطلاعات آن کاملا بروز است.

صفحه Best of Netflix Reddit را بررسی کنید

صفحه Best of Netflix Reddit را بررسی کنید
صفحه Best of Netflix Reddit را بررسی کنید

Reddit وبسایتی است که امکان بحث در مورد موضوعات مختلف را برای همه فراهم می‌کند. در این سایت می‌توانید اتاق‌های گفتگو در مورد هر چیزی، از جمله نتفلیکس را پیدا کنید. در صفحه NetflixBestOf می‌توانید نظرات سایر کاربران را در مورد فیلم و سریال‌های نتفلیکس در گروه‌های مختلف، مشاهده کنید. برای مشاهده محتوای درون گروه، روی نام آن کلیک کنید.

موارد بالا بهترین ترفندهای نتفلیکس در مورد پیدا کردن محتوای جدید در آن بود. در ادامه ترفندهایی برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه هنگام استفاده از نتفلیکس را به شما خواهیم گفت.

 

نکات و ترفندهای نتفلیکس برای صرفه جویی در زمان و هزینه

برای کاهش مصرف داده، کیفیت پخش را پایین بیاورید

اگر می‌خواهید هنگام تماشای محتوا به صورت آنلاین در Netflix، در مصرف داده صرفه‌جویی کنید و یا سرعت استریم را بالا ببرید، تنظیمات کیفیت پخش ویدئو را در نتفلیکس تغییر دهید. در ادامه نحوه انجام این کار را آورده‌ایم:

  • برنامه Netflix را در تلفن همراه خود باز کرده و به منوی حساب کاربری خود بروید.
  • Playback Settings را از بالای گزینه‌های منوی حساب کاربری انتخاب کنید.
  • کیفیت پخش مورد نظر را انتخاب کنید. (Auto، Low، Mediumیا High)
  • برای تایید تنظیمات روی Save کلیک کنید.

حساب کاربری خود را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید

اگر می‌خواهید در هزینه‌های اشتراک صرفه‌جویی کنید، حساب کاربری خود را با یکی از دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. در یک حساب نتفلیکس می‌توانید پروفایل‌های مجزا برای هر فرد بسازید و پلی بک، پیشنهادات و تاریخچه جستجو مجزا داشته باشید.

کافی‌ است اطلاعات ورود به حساب نتفلیکس خود را در اختیار فرد دیگری بگذارید و از او بخواهید برای خود یک پروفایل بسازد. سپس هزینه اشتراک را تقسیم کنید. حتی می‌توانید با خرید اشتراک Netflix از انارگیفت به‌طور همزمان، از طریق 4 پروفایل با یک اکانت، به تماشای استریم فیلم و سریال بپردازید.

دانلود فیلم و یا سریال و تماشای آفلاین آن

یکی از بهترین ترفندهای نتفلیکس این است که شما می‌توانید محتوای مورد نظر خود را از نتفلیکس دانلود کرده و در زمان دیگر و بدون نیاز به اینترنت تماشا کنید. بدون این‌که هنگام حرکت، داده تلفن همراه‌ را مصرف کنید و یا با قطع و وصل اتصال اینترنت مواجه شوید. البته همه محتوای داخل نتفلیکس قابلیت دانلود ندارند.

  1. برای دانلود یک فیلم یا سریال در نتفلیکس برنامه Netflix را در تلفن همراه خود باز کنید. از منوی پنل کناری روی Available for Download کلیک کنید تا فقط محتوای قابل دانلود را مشاهده کنید.
  2. روی یک فیلم یا نمایش مورد نظر ضربه بزنید تا به صفحه توضیحات آن بروید.
  3. سپس روی نماد دانلود کلیک کنید تا دانلود شروع شود.
  4. اگر در حال دانلود سریال هستید باید روی نماد دانلود قسمت مورد نظر ضربه بزنید.
  5. پس از اتمام دانلود روی My Downloads در منوی اصلی ضربه بزنید تا لیست فیلم‌ها و نمایش‌های دانلود شده را ببینید.
دانلود فیلم و یا سریال و تماشای آفلاین آن
دانلود فیلم و یا سریال و تماشای آفلاین آن

در زیر چند مورد از نکات و ترفندهای کلی در رابطه با نتفلیکس را برایتان آورده‌ایم:

 

سایر نکات کلی و ترفندهای نتفلیکس

هنگام پخش استریم در نتفلیکس از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید

یکی از ترفندهای نتفلیکس برای سهولت در پلی، مکث، جلو و عقب رفتن و موارد دیگر استفاده از لیست میانبرهای صفحه کلید است. شما می‌توانید از این عملکردها بدون نیاز به موس استفاده کنید.

F= تمام صفحه

ESC= خروج از تمام صفحه

Shift + فلش چپ= عقب، Shift + فلش راست= سریع به جلو

M= بی صدا

فلش رو به بالا= افزایش صدا

فلش رو به پایین= کاهش صدا

Enter= پخش/مکث

Page up= پلی

Page down= مکث

تنظیمات زیرنویس را مطابق با نیازهای خود تغییر دهید

اگر از تماشای زیرنویس‌های غیرضروری نتفلیکس خسته شده‌اید و یا می‌خواهید فیلم را با زیرنویس زبان دیگری تماشا کنید و حتی فونت و اندازه زیرنویس را تغییر دهید، می‌توانید همه این‌کارها را از طریق تنظیمات زیرنویس تغییر دهید.

برای ایجاد تغییرات زیرنویس هنگام پخش استریم یک فیلم روی نماد گفتگو (که شبیه حباب گفتار است) کلیک کنید. با این‌کار گزینه‌هایی برای خاموش یا روشن کردن زیرنویس‌ها، تغییر زبان زیرنویس و … در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر می‌خواهید اندازه یا رنگ زیرنویس‌ها را تغییر دهید، به Netflix subtitle preferences بروید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

توقف خودکار را فعال کنید

اگر احتمال می‌دهید که هنگام تماشای فیلم یا سریال در نتفلیکس به خواب بروید، می‌توانید تنظیماتی را انجام دهید تا پخش به صورت خودکار متوقف شود. نتفلیکس مجموعه‌ای از پروژه‌ها را در بخش Make It در وبسایت خود دارد. یکی از این پروژه‌ها Netflix socks است.

Netflix socks تشخیص می‌دهد که چه زمانی به خواب رفته‌اید و نمایش فیلم یا سریال را متوقف می‌کند.

حال که با نکات و ترفندهای نتفلیکس آشنا شدید، همه چیز برای استفاده حداکثری از اشتراک نتفلیکس آماده است. اگر نکته دیگری می‌دانید در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. برای آموزش خرید گیفت کارت نتفلیکس و نحوه استفاده از آن و همچنین نحوه افزودن زیر نویس به نتفلیکس روی مطالب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید