معرفی بهترین فیلم‌ های کمدی نتفلیکس

اگر از تماشای فیلم‌های طنز لذت می‌برید با ما در انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراه باشید تا به معرفی بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس بپردازیم.

در دنیای امروزه که مشکلات زیادی در زندگی روزمره وجود دارد، تماشای فیلم‌هایی با مضمون کمدی، افراد را برای مدتی هر چند کوتاه از ناراحتی‌های زندگی دور می‌کند و به عنوان یک زنگ تفریح در کشمکش‌های زندگی به شمار می‌روند.

 

بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس

سرویس فیلم و سریال نتفلیکس که در دنیا شناخته شده است در کنار عناوین رمانتیک، اجتماعی و علمی – تخیلی، با برخورداری از فیلم‌های کمدی طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است که برای تماشای مقرون به‌صرفه فیلم‌های نتفلیکس، بهترین روش خرید گیفت کارت نتفلیکس است.

اگر به تازگی اقدام به خرید اکانت نتفلیکس کرده‌اید و یا کارت هدیه آن را از دوستی دریافت کرده‌اید، بهتر است به سراغ تماشای فیلم‌های کمدی زیر بروید تا با هیجانی چند برابر، فیلم‌های دیگر نتفلیکس را تجربه کنید.

در زیر ۲۰ مورد از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس را نام برده‌ایم که هر کدام به نحوی مخاطب خاص خود را دارند و بر دنیای غمگین افراد تأثیرات مثبتی می‌گذارد.

 

Begin Again

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴۴ دقیقه

فیلم دوباره شروع کن یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس
فیلم دوباره شروع کن یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس

فیلم کمدی دوباره شروع کن یک فیلم آمریکایی به کارگردانی جان کارنی است که در سال ۲۰۱۳ در ژانر موزیکال – کمدی ساخته شد.

این فیلم داستان زندگی یک شخص موفق در صنعت موسیقی را دنبال می‌کند که پس از جدایی از همسرش و آشنایی با یک ترانه‌سرای نه چندان معروف، رخدادهای عجیبی را در زندگی خود تجربه می‌کند که توأم با طنز و هیجان است. دو نفر از بازیگران نقش اول این فیلم عبارتند از کایرا نایتلی که در نقش گرتا و یک ترانه‌سرا ظاهر می‌شود و مارک رافلو که نقش دن به عنوان مدیر اجرایی صنعت موسیقی را به عهده می‌گیرد.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

Clueless

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۳۷ دقیقه

فیلم بی سرنخ در نتفلیکس
فیلم بی سرنخ در نتفلیکس

فیلم بی‌سرنخ یک فیلم آمریکایی است که در سال 1995 و به کارگردانی ایمی هکرلینگ و بازیگری افرادی مانند آلیسیا سیلورستون و بریتانی مورفی ساخته شد.

بی‌سرنخ به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس، داستان زندگی یک دختر نوجوان به نام شر است که با اهدافی خیر، به نتایجی بی سرنخ می‌رسد. کارگردان در این فیلم از مدل پوشش و شخصیت‌های محبوب دهه ۹۰ الهام گرفته و با ساخت فیلم مذکور مسائل دوران بلوغ را با طنز در هم آمیخته است.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

Dope

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه

Dope یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس
Dope یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس

فیلم Dope تولید سال ۲۰۱۵ آمریکاست و با عنوان پیش بینی کردن نیز شناخته می‌شود. این فیلم زندگی سه نوجوان که ناخواسته در موقعیتی خطرناک قرار می‌گیرند را نشان داده و مشکلات دوران بلوغ نوجوانان و آمال و آرزوهای آن‌ها را به تصویر می‌کشد و در قالب طنز بیان می‌کند.

بازیگرانی مانند Shameik Moore ، Tony Revolori و Kiersey Clemons در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و کارگردانی آن بر عهده Rick Famuyiwa بوده است.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

The Edge Of Seventeen

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴ دقیقه

فیلم آستانه هفده سالگی در Netflix
فیلم آستانه هفده سالگی در Netflix

فیلم آستانه هفده سالگی یک فیلم آمریکایی تولید سال ۲۰۱۶ میلادی است. کلی فرمون کریگ داستان زندگی یک نوجوان ۱۷ ساله که قصد خودکشی دارد را کارگردانی می‌کند. زندگی متلاطم و هیستریک این نوجوان به اضافه بخش‌هایی کمدی، بیننده را با خود همراه می‌کند.

بازیگرانی مانند هیلی استاینفلد و هالی لو ریچاردسون در این فیلم بازی کرده‌اند.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga

مدت زمان پخش: ۲ ساعت و ۳ دقیقه

مسابقه آواز یوروویژن: داستان حماسه آتش
مسابقه آواز یوروویژن: داستان حماسه آتش

مسابقه آواز یوروویژن: داستان حماسه آتش نام یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس و محصول کشور آمریکاست که در سال ۲۰۲۰ به کارگردانی دیوید دابکین ساخته شد.

فیلم کمدی – موزیکال مذکور، زندگی دو موسیقی‌دان ایسلندی را به تصویر می‌کشد که برای رسیدن به شهرت، چالش‌های خنده‌داری را پشت سر می‌گذارند.

بازیگرانی مانند ویل فرل، ریچل مک آدامز و دن استیونز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Fletch

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

Chevy Chase در فیلم فلچ
Chevy Chase در فیلم فلچ

این فیلم یکی از بهترین بازی‌های Chevy Chase است که در نقش یک خبرنگار، وظیفه قتل یک میلیونر را دارد که با بازی طنز خود ادامه داستان را بسیار شگفت‌انگیز پیش می‌برد. فلچ تولید سال ۱۹۸۵ آمریکاست و مضمون کارآگاهی – کمدی جذابی دارد. مایکل ریچی کارگردانی این فیلم را به عهده گرفته است.

Glass Onion

مدت زمان پخش: ۲ ساعت و ۱۹ دقیقه

Glass Onion از کمدی های نتفلیکس
Glass Onion از کمدی های نتفلیکس

کارگردانی فیلم مذکور را شخصی به نام رایان جانسون بر عهده گرفته است. این فیلم کمدی ساخته سال ۲۰۲۲ میلادی و محصول کشور آمریکاست.

دنیل کریگ در نقش اول این فیلم ظاهر می‌شود. داستان فیلم به رازگشایی جنایتی در یک جزیره می‌پردازد و این داستان به همراه مضمون کمدی، بینندگان را در خود غرق می‌کند.

Jerry Maguire

مدت زمان پخش: ۲ ساعت و ۱۸ دقیقه

فیلم جری مگوایر به کارگردانی کامرون کرو
فیلم جری مگوایر به کارگردانی کامرون کرو

این فیلم آمریکایی با بازی تام کروز، کوبا گودینگ جونیور و رنه زلوگر در سال ۱۹۹۶ ساخته شد و کارگردانی آن بر عهده کامرون کرو بود.

فیلم جری مگوایر داستان زندگی یک مربی ورزش است که عاشق مادری مجرد می‌شود. این فیلم با محتوایی طنزگونه روایت می‌شود و به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس در میان مخاطبان شناخته شده است.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

Miss Congeniality

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴۹ دقیقه

فیلم دختر شایسته اخلاق در نتفلیکس
فیلم دختر شایسته اخلاق در نتفلیکس

فیلم دختر شایسته اخلاق یک فیلم کمدی – اکشن است که در سال ۲۰۰۰ به کارگردانی دونالد پتری تولید شد. داستان فیلم در مورد نفوذ یک مأمور FBI در نقش دختر شایسته است تا بتواند یک بمب را خنثی کند. هیجان این فیلم به همراه طنز حاکم بر آن، بیننده را از دنیای واقعی دور می‌کند.

ساندرا بولاک، مایکل کین و بنجامین برات از بازیگران این فیلم دیدنی هستند که ساندرا بولاک در نقش اول ظاهر می‌شود.

The Mitchells VS. The Machines

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۵۳ دقیقه

انیمیشن میچل در مقابل ماشین‌ها
انیمیشن میچل در مقابل ماشین‌ها

این انیمیشن تولید سال 2021 استودیوی Sony Pictures Animation است. مایک ریاندا کارگردانی این اثر جذاب و ابی جاکوبسون، دنی مک براید و مایا رودولف صداپیشگی شخصیت‌ها را به عهده دارند.

فیلم میچل در مقابل ماشین‌ها، خانواده ناکارآمد میچل را نشان می‌دهد که در سفر خود باید ربات‌ها را در زمین شکست دهند. پدر و دختر در عین داشتن رابطه دوستانه باید سعی کنند زمین را نجات دهند. این فیلم یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس است که کودکان را نیز مجذوب خود ساخته است.

Monty Python and The Holy Grail

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه

مانتی پایتون و جام مقدس
مانتی پایتون و جام مقدس

یک فیلم انگلیسی با داستانی کمدی از دوران قرون وسطی و تلاش شاه آرتور را برای یافتن جام مقدس به تصویر می‌کشد.

تری گیلیام و تری جونز این فیلم را کارگردانی کرده‌اند و گراهام چپمن در آن به ایفای نقش پرداخته است. فیلم مذکور در سال ۱۹۷۵ ساخته شده است و هنوز هم بینندگان خاص خود را دارد.

The Nice Guys

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه

فیلم کمدی-جنایی The Nice Guys
فیلم کمدی-جنایی The Nice Guys

فیلمی در سبک کمدی – جنایی است که در سال ۲۰۱۶ در کشور آمریکا ساخته شد. شین بلک کارگردانی این فیلم را بر عهده داشت و بازیگرانی مانند راسل کرو و رایان گاسلینگ در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دو مرد در نقش کارآگاهانی بازی می‌کنند که باید یک دختر گمشده را پیدا کنند و در این مسیر با معماهای زیادی روبرو می‌شوند. بی دست و پا بودن این دو مرد در یافتن شخصیت گمشده داستان طنزمایه فیلم است. بازی راسل کرو و رایان گاسلینگ با شخصیت‌های طنزگونه، بینندگان زیادی را مجذوب خود کرده است؛ به طوری که پس از هر بار پخش در Netflix طرفداران بیشتری پیدا می‌کند و حال به عنوان یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس شناخته می‌شود.

Notting Hill

مدت زمان پخش: ۲ ساعت و ۴ دقیقه

ناتینگ هیل یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس
ناتینگ هیل یکی از بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس

این فیلم کمدی، زندگی یک کتاب فروش در محله ناتینگ هیل را روایت می‌کند که پس از دیدار با بهترین بازیگر دنیا، مسیر زندگی‌اش به طور کلی عوض می‌شود.

بازیگرانی مانند جولیا رابرتز و هیو گرانت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. یک کمدی آمریکایی تولید سال ۱۹۹۹ که به کارگردانی راجر میشل ساخته شده است و با وجود گذشت ۲۰ سال تاکنون هنوز طرفداران زیادی دارد.

The Nutty Professor

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۳۵ دقیقه

فیلم پروفسور دیوانه محصول ۱۹۹۶
فیلم پروفسور دیوانه محصول ۱۹۹۶

فیلم پروفسور دیوانه محصول کشور آمریکا در سال ۱۹۹۶ است که تام شادیاک آن را کارگردانی کرده است. بازیگرانی مانند ادی مورفی و جادا پینکت در این فیلم ظاهر شده‌اند و با هنرنمایی بیش از حد طنزگونه، به فیلم مذکور در مقایسه با فیلم کمدی با همین نام در سال ۱۹۶۳، نشاط بیشتری داده‌اند.

ادی مورفی در نقش شرمن ظاهر می‌شود و با اتفاقاتی عجیب و غریب تبدیل به یک فرد دیگر می‌شود و بخش کمدی فیلم بر پایه همین شخصیت دوم او شکل می‌گیرد.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

The Ocean’s Trilogy

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

The Ocean’s Trilogy در میان کمدی‌های نتفلیکس
The Ocean’s Trilogy در میان کمدی‌های نتفلیکس

مجموعه‌ای از فیلم‌های سرقت که در سه بخش Ocean’s Eleven (2001)، Ocean’s Twelve (2004) و Ocean’s Thirteen (2007) اکران شد. در ضمن یک اسپین آف زنانه از آن با نام Ocean’s 8 در سال 2018 ساخته شد.

کارگردان این فیلم آمریکایی استیون سودربرگ نام دارد. بازیگرانی مانند جورج کلونی، برند پیت و مت دایمون در این مجموعه سه گانه بازی کرده‌اند.

لازم به ذکر است که اولین فیلم از این مجموعه، در میان بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس قرار گرفت و طرفداران زیادی داشت.

Parenthood

مدت زمان پخش: ۲ساعت و ۳ دقیقه

فیلم Parenthood از کمدی‌های Netflix
فیلم Parenthood از کمدی‌های Netflix

فیلم پدرمادری ساخته سال ۱۹۸۹ در کشور آمریکا و به زبان انگلیسی است. ران هاوارد کارگردانی این فیلم کمدی جذاب را به عهده داشت و بازیگرانی مانند استیو مارتین، تام هواس و ریک مورانیس در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همان‌طور که از نام فیلم مشخص است داستان آن در مورد نسل‌های متعدد یک خانواده است که در چالش‌های زندگی مانند بزرگ کردن فرزندان و سختی‌های این مسیر تلاش می‌کنند.

Pineapple Express

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

فیلم اکشن-کمدی پاین اپل اکسپرس
فیلم اکشن-کمدی پاین اپل اکسپرس

این فیلم اکشن – کمدی محصول سال ۲۰۰۸ کشور آمریکاست. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید گوردون گرین است و بازیگرانی مانند روگن و جیمز فرانکو در آن هنرنمایی می‌کنند.

پاین اپل اکسپرس، زندگی یک زوج که پس از یک سری اتفاقات، سعی در فرار از دست قاتل‌ها و یک افسر پلیس فاسد را دارند به تصویر کشیده است و در این مسیر با آمیختن مضمون طنز به داستان، تماشای این فیلم را لذت بخش‌تر ساخته است.

Scott Pilgrim VS. The World

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

اسکات پیلگریم در مقابل جهان
اسکات پیلگریم در مقابل جهان

اسکات پیلگریم در مقابل جهان یک فیلم رمانتیک – کمدی آمریکایی و محصول سال ۲۰۱۰ است که زندگی شخصی به نام اسکات را به تصویر می‌کشد. اسکات درگیر عشق می‌شود و برای رسیدن به معشوق خود باید مشکلاتی را پشت سر بگذارد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم را ادگار رایت به عهده دارد و بازیگرانی مانند مایکل سرا و مری الیزابت وینستد در آن بازی می‌کنند.

ادگار رایت این فیلم را به نحوی با طنز در هم آمیخته است که پس از گذشت سال‌ها هنوز هم جذاب و پر‌بیننده است و در لیست بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس قرار گرفته است.

Sorry To Bother You

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه

فیلم ببخشید مزاحمتون شدم در Netflix
فیلم ببخشید مزاحمتون شدم در Netflix

فیلم ببخشید مزاحمتون شدم یک فیلم آمریکایی سال ۲۰۱۸ به کارگردانی بوتس رایلی است. افرادی مانند لیکیت استنفیلد، تسا تامپسون و جرمین فاولر در این فیلم حضور دارند.

این فیلم زندگی یک جوان سیاه‌پوست با شغل بازاریاب تلفنی را روایت می‌کند. ادغام مشکلات زندگی این جوان با بخش‌هایی طنزگونه و همچنین ترکیب فرهنگ هیپ هاپ و سورئالیسم، تماشاگران زیادی را به خود جذب کرده است.

Twins

مدت زمان پخش: ۱ ساعت و ۴۶ دقیقه

فیلم دوقلوها در لیست بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس
فیلم دوقلوها در لیست بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس

دوقلوها یک فیلم کمدی محصول ۱۹۸۸ کشور آمریکاست که ایوان ریتمن آن را کارگردانی کرده است.

Twins زندگی دو برادر دوقلوی غیر همسان که از بدو تولد از هم جدا شده‌اند را به تصویر می‌کشد. خصوصیات فردی هر یک از این دو نفر، داستان فیلم را ساخته و بیننده از تماشای آن لذت خواهد برد.

بازیگرانی مانند آرنولد شوارتزنگر و دنی دویتو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و با بازی زیبای خود خنده را بر لب بینندگان می‌آورند.

اکنون که با بهترین فیلم های کمدی نتفلیکس آشنا شدید، بهتر است برای اطلاع از نحوه افزودن زیرنویس به نتفلیکس به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید