7 نکته برای استفاده از لینکدین در آموزش آنلاین

لینکدین یکی از بهترین وبسایت‌های موجود برای یافتن شغل مورد نظر خود است. علاوه بر این، LinkedIn Learning for eLearning در جهت یادگیری مطالب دلخواه و در میان دانشجویان پرکاربرد است. در این مطلب از انارگیفت، ۷ نکته برای استفاده از لینکدین در آموزش آنلاین را ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید.

برای ارتقای یادگیری در eLearning یا همان آموزش الکترونیکی لینکدین، نکاتی را باید رعایت کرد که در ادامه با مهم‌ترین موارد آن آشنا خواهید شد.

مزایای eLearning در لینکدین

بدیهی است که با افزایش تکنیک‌های آموزش الکترونیکی، لینکدین نیز آپشن‌های بیشتری را برای تجربه یادگیری بهتر در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که از لینکدین برای بازاریابی حرفه‌ای eLearning نیز می‌توان بهره برد و از این طریق، ایده‌های کاربردی خود را با متخصصان مختلف از سراسر جهان به اشتراک گذاشت.

با خرید اشتراک لینکدین پریمیوم یا همان اشتراک لیندا Lynda می‌توانید به‌صورت تخصصی‌تر از این برنامه که حول محور کسب و کار فعالیت می‌کند، استفاده کنید.

ترفندهای استفاده از لینکدین در آموزش آنلاین

همان‌طور که می‌دانیم متخصصان مختلف از کارفرما گرفته تا کارجو، در لینکدین دور هم گرد می‌آیند و بدین ترتیب، علاوه بر این که لینکدین محیطی برای پیدا کردن کارهای فریلنسری و دلاری است، مکانی برای آموزش نیز می‌باشد. ترفندهایی برای دسترسی بهتر به نکات آموزشی پرکاربرد وجود دارد که در ادامه مشاهده می‌کنید:

استفاده از یک هدلاین حرفه‌ای و جذاب

هدلاین مشخص برای بهترین استفاده از لینکدین در آموزش آنلاین
هدلاین مشخص برای بهترین استفاده از لینکدین در آموزش آنلاین

استفاده از یک تیتر خوب و حرفه‌ای در جذب کاربران تاثیر بسزایی دارد. بنابراین در ایجاد هدلاین خود دقت کنید.

تیتر ایجاد شده باید کار شما را به طور کامل معرفی کند. برای رسیدن به این هدف باید از کلمات کلیدی درست و برچسب‌ها در هدلاین پروفایل خود استفاده کنید. از همه مهم‌تر این که می‌توانید URL پروفایل خود را شخصی سازی کنید.

نکته: کاربران به تیترهای جذاب و مرتبط و کوتاه جذب می‌شوند.

ساخت گروه پرایوت برای هر موضوع

بدیهی است که بحث کردن بر روی یک موضوع مشخص در گروه‌های مختلف، نتیجه مطلوبی ندارد. بهتر است تنها یک تیم مشخص به صورت متمرکز بر روی آن موضوع بحث کنند.

از طرفی دیگر می‌توانید کاربرانی خاص در لینکدین را به گروه ایجاد شده دعوت کنید و از این طریق به حل مشکلات مربوط به eLearning لینکدین بپردازید. برای تمرکز بیشتر می‌توانید فهرستی از موضوعات قابل بحث را در گروه ایجاد کرده و در همان زمینه گفتگو کنید. در نهایت با ارسال دعوت نامه‌هایی به کاربران مورد نظر، آن‌ها را به گروه لینک کنید.

ساخت بهترین پروفایل در سایت

از مهم‌ترین کارها برای بهبود استفاده از لینکدین در آموزش آنلاین در سایت مربوطه، ساخت پروفایلی کاربردی است. بعد از این که پروفایل خود را ایجاد کردید، باید مشخصات خود را اصلاح کنید. مواردی مانند میزان تحصیلات، نام، شماره تماس، مهارت‌ها و حرفه تخصصی خود را ثبت کنید.

بهترین پروفایل در لینکدین
بهترین پروفایل در لینکدین

در نهایت قبل از بازاریابی برای حرفه خود، یک مرتبه به طور کامل تمامی موارد ثبت شده در پروفایل خود را بررسی کنید.

ایجاد قوانین و دستورالعمل برای گروه

هر کاربر eLearning در لینکدین برای داشتن اعتماد بنفس، باید یک سری دستورالعمل در گروه خود وضع کند و همچنین به کاربران مختلف آزادی عمل بدهد تا در بحث‌های آنلاین شرکت کنند.

این که شما می‌توانید در یک گروه، با دیگر کاربران بر سر یک موضوع مشخص بحث کنید و به نتایج و ایده‌های جدید برسید، بسیار کاربردی خواهد بود. راهنمایی‌ها و پیشنهادات متنوع، موضوع را برای همه جداب‌تر می کند و به عنوان یکی از ترفندهای استفاده از اشتراک لینکدین لرنینگ به شمار می‌رود.

ساخت یک خلاصه جذاب

شما با طرح یک سوال و یا نوشتن یک جمله جذاب در سایت، به راحتی کاربران زیادی را به سمت خود می‌کشانید. کاربران نیز این مورد را به شکل یک خلاصه جذاب می‌بینند. این که بتوانید تمامی تخصص و اطلاعات اضافی را در همین خلاصه جای دهید، افراد زیادی را به پروفایل شما جذب می‌کند.

بهره‌مندی از تاییدیه‌ها

برای گسترش شبکه eLearning خود و بیشترین استفاده از لینکدین در آموزش آنلاین، گزینه Endorsement را انتخاب کنید‌. گزینه مذکور به افزایش تعامل کاربران با دیگران و در نتیجه پیدا کردن سریع پروفایل مربوط به هدف آن‌ها کمک می‌کند. مهم‌تر این که، کاربران از این طریق می‌توانند پس از ارزیابی فعالیت‌های آنلاین، تأییدیه‌هایی دریافت کنند.

از طرفی دیگر با پیشنهاد این قابلیت به رهبران آموزش الکترونیکی در لینکدین، می‌توان شبکه خود را در سایت LinkedIn گسترش داد.

فالو کردن بهترین آموزگاران الکترونیکی و فعالیت مداوم

بدیهی است که لینکدین بهترین وبسایت شناخته شده در زمینه eLearning است و نحوه استفاده از اشتراک لیندا برای هر شخص متفاوت است، اما اگر بتوانید بهترین رهبران آموزشی و شرکت‌های فعال در این زمینه را شناسایی کنید و یا حتی در مباحث آنلاین آن‌ها حضور داشته باشید، به بالاترین سطح از تخصص خود می‌رسید. بدین ترتیب، به فرصت‌هایی عالی برای ارتقای مهارت‌های خود دست خواهید یافت.

کلام آخر

لینکدین در آموزش آنلاین
لینکدین در آموزش آنلاین

لینکدین به عنوان یک پلتفرم کاربردی در سراسر جهان شناخته شده و هزاران متخصص را دور هم جمع کرده است. شما نیز به کمک این سرویس می‌توانید در زمینه مهارت خود بازاریابی کرده و یا با استفاده از آموزش الکترونیکی آن و شرکت در بحث‌های گروهی، اطلاعات خود را بالا ببرید. در این مباحث سوال بپرسید و پاسخ خود را از بهترین صنعتگران جهان دریافت کنید.

امیدواریم با مطالعه مطلب بالا بتوانید به بهترین شکل ممکن، از لینکدین در آموزش آنلاین بهره ببرید و مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهید. برای آشنایی با ترفندهای استفاده از اشتراک لینکدین، کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید