اکانت کورسرا پلاس چیست و چگونه به یادگیری کمک می‌کند؟

Coursera یک سایت آموزش از راه دور معتبر است که با بهترین دانشگاه‌ها و سازمان‌های آموزش عالی در ایالات متحده امریکا و حتی فراتر از آن همکاری داشته و به صورت آنلاین امکان آموزش در دوره‌های آموزشی مختلف را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد. با استفاده از اکانت کورسرا می‌توانید در رشته‌هایی مانند تجارت، مهندسی، فناوری کامپیوتر، علوم اجتماعی، پزشکی و موارد دیگر آموزش ببینید و از مدرک آن‌ها برای رزومه کاری و تحصیلی خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب از انارگیفت، فروشگاه معتبر و محبوب خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا با اکانت کورسرا پلاس و نحوه کار آن آشنا شوید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

 

کورسرا چیست؟

کورسرا چیست؟
کورسرا چیست؟

Coursera یک پلتفرم آموزشی محبوب است که دوره‌های آموزشی بعد از مقطع متوسطه را به صورت آنلاین، توسط دانشگاه‌های معتبر دنیا از جمله companies، Yale ،Princeton، Penn ،Stanford و Google ارائه می‌کند. اکثر دوره‌ها رایگان هستند و محتوای آموزشی آن‌ها شامل انواع فیلم و سخنرانی، جزوات آموزشی، بحث و گفتگو با سایر دانشجویان و انجام تکالیف و آزمون است.

برای برخی از کورس‌های آموزشی، مدرک معتبر ارائه خواهد شد که البته مستلزم فعالیت بیشتر و انجام درست تکالیف و خرید اشتراک کورسرا است.

کورسرا طیف وسیعی از دوره‌های آموزشی را شامل می‌شود. از دوره‌های توسعه شخصی مانند Yale Science of Well-Being تا برنامه‌هایی برای ارتقاء مهارت فنی و تخصصی در یک حرفه که توسط شرکت‌هایی مانند Google و IBM ارائه می‌شوند. همچنین می‌توانید مدارک معتبر در رشته‌هایی مانند علوم بهداشت و علوم کامپیوتر را دریافت کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

 

اکانت کورسرا پلاس چیست؟

اکانت کورسرا پلاس چیست؟
اکانت کورسرا پلاس چیست؟

بسیاری از دوره‌های کورسرا رایگان هستند، اما در اکانت رایگان دانشجویان به برخی از تکالیف درجه‌بندی شده و گواهی‌های پایان دوره دسترسی نخواهند داشت. برخی از کورس‌ها نیز تنها یک دوره آموزشی 7 روزه رایگان دارند.

با خرید اکانت پریمیوم کورسرا از انارگیفت می‌توانید از تمامی محدودیت‌ها رهایی یابید. با خرید اشتراک کورسرا پلاس به مدت یک سال به تمامی رشته‌ها و دوره‌ها دسترسی داشته و از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • دسترسی به ویدئوهای آموزشی به صورت استریم یا آفلاین
  • استفاده از محتوای آموزشی در انواع دیوایس‌ها
  • پشتیبانی از بیش از ده زبان زنده دنیا
  • دریافت گواهینامه معتبر در پایان هر دوره
  • امکان اشتراک‌گذاری و چاپ مدارک دریافتی
  • دسترسی نامحدود به بیش از 3000 دوره به مدت یک سال
  • دریافت انواع مدارک حرفه‌ای، مستر کلاس و مدارک دانشگاهی

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

 

نحوه کار اکانت کورسرا چگونه است؟

برای شروع یادگیری در Coursera سه مرحله را باید پشت سر بگذرانید:

  1. به صورت رایگان در سایت ثبت نام کرده و یک حساب کاربری برای خود بسازید و زمینه موضوعات مورد علاقه خود را مشخص کنید.

ابتدا به سایت Coursera وارد شده و برای ثبت نام مشخصات فردی، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید یا از طریق حساب فیس بوک خود وارد شوید. سپس ایمیل خود را تایید کرده و مشخص کنید که به چه موضوعاتی برای آموزش علاقه‌مند هستید و تمام!

همان‌طور که در بالا گفتیم، در ابتدا برای رهایی از محدودیت‌ها اکانت کورسرا پلاس را از سایت انارگیفت خریداری کنید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

ثبت نام اکانت کورسرا
ثبت نام اکانت کورسرا
  1. دوره‌های مورد نظر خود را انتخاب کرده و مشخص کنید که تنها قصد آموزش آن موضوع خاص را دارید یا به دریافت گواهینامه و مدرک معتبر نیاز دارید.

کورس‌های آموزشِ کورسرا نزدیک به 3.000 دوره در سطح دانشگاهی و در 9 رشته علمی ارائه می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس رشته مورد علاقه خود پیشنهادهایی را دریافت کرده و یا یک دوره خاص را جستجو کنید. برخی از دوره‌ها در تمام طول سال باز هستند و برخی دیگر در تاریخ مشخصی ثبت نام و اجرا می‌شوند؛ بنابراین قبل از ثبت‌نام در یک دوره حتما این اطلاعات را بررسی کنید.

بسیاری از دوره‌ها به شما Certificate یا گواهی پایان دوره و در مواردی مدرک دانشگاهی ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها در رزومه خود استفاده کنید. برخی از دوره‌ها نیز تنها تخصص در یک رشته خاص را به شما آموزش می‌دهند. (توجه داشته باشید که برای هر دو نوع دوره نیاز به اکانت پریمیوم کورسرا دارید.)

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

انتخاب دوره مورد نظر در کورسرا
انتخاب دوره مورد نظر در کورسرا
  1. با مطالعه، بحث‌های کلاسی، سخنرانی، انجام تکالیف، آزمون‌ها و موارد دیگر به آموزش بپردازید.

پس از ثبت‌نام در یک یا دو دوره آموزشی کورسرا، وقت آن رسیده که دروس آموزشی را بررسی کنید. ماژول‌های هفتگی در مورد اطلاعات دوره، مطالب خواندنی، ویدئوها، سخنرانی‌ها و اسلایدها را بررسی کنید. به انجمن‌های گفتگو سر بزنید و با همکلاسی‌های خود چت کنید. مهارت‌های خود را با انجام تکالیف و آزمون‌ها نشان‌ دهید. هر دوره و تکالیف مربوط به آن متفاوت است. فقط به زمان‌های مشخص شده برای ارائه تکالیف و پروژه‌ها دقت کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

شروع دوره‌های آموزشی و مطالعه و انجام تکالیف
شروع دوره‌های آموزشی و مطالعه و انجام تکالیف

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

سخن پایانی

این سبک آموزش، مشابه به آموزش حضوری در دانشگاه نیست، اما کورسرا یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری و تسلط بر یک رشته خاص به صورت غیرحضوری و از داخل منزل به حساب می‌آید. علاوه بر این، برای برخی از افراد یادگیری آنلاین یک جایگزین جذاب برای دریافت مدارک دانشگاهی است.

در هر صورت اگر به دنبال تحقق رؤیای تحصیل در رشته مورد علاقه خود هستید، اکانت کورسرا شما را در تمامی مراحل ثبت‌نام، تکمیل دوره، دریافت مدرک و کسب موفقیت یاری می‌کند. البته در انجام تکالیف تنها خواهید بود و کسی به شما کمک نمی‌کند.

در مطلبی دیگر به معرفی سایت‌های آموزش آنلاین و خرید اکانت آموزشی پرداخته‌ایم. برای آشنایی با سایر پلتفرم‌های آموزشی بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید