آموزش نصب فری فایر روی کامپیوتر

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌ فری فایر هستید در این مطلب از انارگیفت با آموزش نصب فری فایر روی کامپیوتر همراه ما باشید.

Garena Free Fire یک بازی محبوب بتل رویال است که توسط 111 Dots Studio توسعه یافته و GARENA آن‌را منتشر کرده است. فری فایر در سال 2018 بر روی سرورهای جهانی راه‌اندازی شد. در حال حاضر نیز بر روی تلفن‌‌های همراه هوشمند قابل نصب و اجرا است. همچنین می‌توانید از طریق شبیه‌ساز‌های اندرویدی، آن را روی رایانه شخصی اجرا کنید. در ادامه، روش نصب فری فایر روی کامپیوتر را به شما خواهیم گفت.

قبل از شروع کار، موارد ابتدایی مورد نیاز را بر روی کامپیوتر (که در بخش الزامات آورده‌ایم) بررسی کنید. رایانه شخصی شما باید از یک اتصال اینترنت خوب برای گیم پلی برخوردار باشد. همچنین با خرید گیفت کارت فری فایر از انارگیفت، می‌توانید اکانت خود را شارژ کرده و برای خرید الماس فری فایر و سپس خرید تجهیزات و پیروزی در میدان در برابر رقبای خود استفاده نمایید.

نحوه دانلود و نصب فری فایر روی کامپیوتر

اجرای بازی Free Fire در رایانه شخصی به شبیه‌ساز اندروید نیاز دارد. شبیه‌ساز BlueStacks به دلیل استفاده و عملکرد روان و خوب در رایانه شخصی، یک انتخاب مناسب به حساب می‌آید. برای شروع مراحل زیر را دنبال کنید:

دانلود و نصب BlueStacks

دانلود و نصب BlueStacks
دانلود و نصب BlueStacks
  1. ابتدا به سایت رسمی BlueStacks بروید.
  2. سپس روی دکمه Download BlueStacks کلیک کنید.
  3. پس از تمام شدن دانلود، نصب کننده برنامه را اجر کرده و دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا BlueStacks روی رایانه شخصی شما نصب شود.

جستجوی Free Fire

جستجو Free Fire
جستجو Free Fire
  1. در صفحه اصلی BlueStacks بر روی آیکن Google Play کلیک کنید تا Play Store باز شود.
  2. در نوار جستجوی Play Store، نام Free Fire را تایپ کنید. روی برنامه رسمی Free Fire Garena کلیک کنید.
  3. روی دکمه Install در کنار برنامه کلیک کنید.

نصب Free Fire

نصب Free Fire
نصب Free Fire
  1. پس از اتمام مراحل نصب، می‌توانید مستقیما از Play Store روی دکمه Open کلیک کرده و یا آیکن Free Fire را در صفحه اصلی BlueStacks پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید تا اجرا شود.
  2. پس از اجرای Free Fire، ممکن است از شما درخواست شود که کنترل‌ها را تنظیم کنید. می‌توانید از کنترل‌های پیش‌فرض که توسط BlueStacks ارائه می‌شوند، استفاده کرده یا آن‌ها را مطابق با اولویت خود سفارشی کنید.

ورود یا ساخت اکانت Free Fire

وورد یا ساخت اکانت Free Fire
وورد یا ساخت اکانت Free Fire
  1. اگر پیش از این، یک اکانت Free Fire دارید، از اطلاعات کاربری موجود برای ورود استفاده کنید.
  2. اگر برای اولین‌بار است که وارد بازی Free Fire می‌شوید مستقیما یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.
  3. پس از ورود به سیستم می‌توانید از طریق BlueStacks شروع به اجرای بازی فری فایر در کامپیوتر خود کنید.

الزامات نصب فری فایر روی کامپیوتر

پیش از هر چیز باید بررسی کنید که آیا کامپیوتر شما حداقل الزامات را برای نصب و اجرای بازی فری فایر دارد یا خیر. در زیر حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای فری فایر با استفاده از شبیه‌ساز BlueStacks را آورده‌ایم:

  • سیستم عامل: Windows 7/8/10، (32 بیتی یا 64 بیتی)
  • حافظه: حداقل 2 گیگابایت
  • گرافیک: NVIDIA GeForce 8600/9600GT یا ATI/AMD Radeon HD2600/3600
  • DirectX: ورژن 9.0c
  • فضای ذخیره‌‌سازی: حداقل 4 گیگابایت فضای خالی

نکته: این الزامات برای اجرا در شرایطی که گفتیم در نظر گرفته شده و عملکرد بر اساس مشخصات رایانه شخصی شما، شبیه‌ساز انتخابی و سایر عوامل می‌تواند متفاوت باشد.

ویژگی‌های اجرای فری فایر روی کامپیوتر

ویژگی‌های اجرای فری فایر روی کامپیوتر
ویژگی‌های اجرای فری فایر روی کامپیوتر

برای Garena Free Fire PC چند ویژگی منحصربفرد وجود دارد که در زیر برایتان آورده‌ایم:

  • می‌توانید از کیبورد و موس برای کنترل تمام تجربیات، با نقشه‌برداری کامل کیبورد برای هر کاری استفاده کنید.
  • یک ویژگی به نام کنترل‌های هوشمند وجود دارد که به اقدامات شما سرعت می‌بخشد. به این صورت که بسته به عملی که انجام می‌دهید، مکان‌نمای شما را قفل یا آزاد می‌کند و به این صورت بهم ریختگی روی صفحه را کاهش می‌دهد.
  • می‌توانید نرخ فریم را از 25fps به 60fps افزایش دهید.
  • با استفاده از ویژگی اسکریپت، می‌توانید یک سری از اقدامات را خودکار کرده و آن‌ها را به یکباره اجرا کنید و به این صورت، سرعت بازی خود را افزایش دهید.
  • هر لحظه می‌توانید آزادانه و سریع‌تر از نسخه موبایل، در زوایای 360 درجه به محیط بازی نگاه کنید.
  • در برخی از موارد می‌‌توانید چندین بازی را به‌‌طور همزمان انجام دهید. به این صورت که یک بازی را غیرفعال کرده و در بازی دیگر به مسابقه بپردازید.

این‌ها چند مورد از ویژگی‌هایی هستند که در نسخه موبایل وجود ندارند، بنابراین ممکن است از Garena Free Fire PC بیشتر از نسخه موبایل لذت ببرید.

نکته: در صورت نصب فری فایر روی کامپیوتر، شما تنها با بازیکنانی که از BlueStacks استفاده می‌کنند بازی می‌کنید و هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد. به این معنی که بازیکنان مقابل شما همه از ویژگی‌هایی که گفتیم مانند اسکریپت و نرخ فریم بالاتر برخوردار هستند که این یک مزیت رقابتی برای همه ایجاد می‌کند.

از بازی لذت ببرید

به همین راحتی می‌توانید با انجام مراحل بالا، به اجرای بازی فری فایر در PC خود بپردازید. کافی‌ است مودهای مختلف بازی را جستجو کرده، با دوستان خود متحد شوید و در نبردهای شدید برای پیروزی شرکت کنید.

با نصب فری فایر روی کامپیوتر، می‌توانید از هیجان نبرد رویال در صفحه بزرگ رایانه با کنترل‌های بهتر لذت ببرید. اگر تجربه این‌کار را دارید، در کامنت‌‌ها با ما در میان بگذارید. برای آشنایی با ترفندهای حرفه‌ای شدن در هدشات زدن فری فایر بر روی مطلب لینک شده کلیک کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید