اشتراک فری پیک چیست و نحوه خرید فایل از Freepik

سایت و اشتراک فری پیک یکی از مطرح‌ترین سرویس‌ها برای دانلود عکس و تصاویر لایه باز با کیفیت بالا است. فری پیک در سال 2010 راه اندازی شد و کم‌کم به یکی از محبوب‌ترین مراجع برای دانلود عکس، موکاپ، وکتور، کارت ویزیت و انواع  فایل‌های لایه باز تبدیل شد. اگر برای تولید محتوا و طراحی‌های خود نیاز به تصاویر متفاوت و جذاب دارید، در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت همراه ما باشید تا شما را با اشتراک فری پیک و تمام جزئیات آن آشنا کنیم.

حتما سر بزنید: اشتراک Netflix

فری پیک چیست؟

آشنایی با فری پیک
آشنایی با فری پیک

Freepik یکی از سایت‌های فعال در زمینه عکس و تصاویر استوک است که با آرشیو گسترده‌ای از وکتور، تصاویر و حتی فایل‌های PSD لایه باز، کار طراحان و گرافیست‌ها را راحت کرده و به روند طراحی و انجام پروژه‌ها سرعت بخشیده است. در بخش استوری این سایت به تصاویر متحرک دسترسی دارید که می‌توانید از آن‌ها برای ساخت ویدئو و استوری‌های اینستاگرامی استفاده کنید. علاوه بر این‌، مجموعه‌ای منحصربفرد از قالب‌ها و آیکون‌ها را در اختیار شما می‌گذارد.

سایت Freepik علاوه بر این که بیش از میلیون‌ها منبع گرافیکی مختلف را در خو د جای داده، از هزینه مناسب و محیط کاربری ساده‌ای نیز برخوردار است. دسته‌بندی منابع در فری پیک بسیار دقیق، کامل و گسترده می‌باشد و به راحتی می‌توانید منبع مورد نظر را در آن جستجو کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی موبایل

اشتراک فری پیک چیست؟

اشتراک فری پیک چیست؟
اشتراک فری پیک چیست؟

شما می‌توانید بدون عضویت وارد سایت شده و تصویر مورد نظرتان را جستجو و به‌صورت رایگان دانلود کنید، اما برای دسترسی به برخی از امکانات و تصاویر باید هزینه پرداخت کنید و محدودیت‌هایی نیز در تعداد دانلود خواهید داشت. در ضمن به‌عنوان کاربر ایرانی برای خرید فایل از فری پیک با محدودیت‌هایی مواجه هستید.

از آن‌جایی که دسترسی به کارت‌های اعتباری بین‌المللی و پرداخت‌های ارزی برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست، با خرید اشتراک فری پیک از انارگیفت می‌توانید اکانت فری پیک خود را شارژ کرده و تنها با چند کلیک تصویر مورد نظر را در دیوایس خود دانلود و حتی ادیت کنید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتیفای

مزایای اشتراک فری پیک

مزایا اشتراک فری پیک
مزایا اشتراک فری پیک

اگر یک تولیدکننده محتوا، طراح یا گرافیست حرفه‌ای هستید و قصد دانلود از فری پیک را دارید بهتر است اشتراک پریمیوم فری پیک را تهیه کنید. مزایای استفاده از فری پیک پریمیوم را در زیر آورده‌ایم:

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت Apple

  • تنوع و گستردگی منابع و مطالب اختصاصی

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، هر فرد یا کاربر معمولی در فری پیک می‌تواند به هزاران منبع به‌صورت رایگان دسترسی داشته باشد، اما بسیاری از منابع تنها به‌صورت پریمیوم در دسترس می‌باشند و برای تهیه آن‌ها باید اکانت فری پیک خود را شارژ کنید. در Freepik Premium شما به بیش از 7 میلیون عکس پریمیوم، بیش از 3 میلیون وکتور و بیش از 200 هزار فایل لایه باز دسترسی خواهید داشت.

  • تعداد بالای دانلود در روز

بدون ثبت‌نام در فری پیک تنها دو بار در روز امکان دانلود عکس دارید. اگر به‌صورت رایگان ثبت‌نام کرده باشید تا 5 عکس در روز و در صورت خرید اکانت پریمیوم فری پیک امکان دانلود تا 100 عکس در روز را خواهید داشت!

  • لایسنس و مجوز حق استفاده کامل

با خرید اشتراک فری پیک می‌توانید آزادانه و بدون پرداخت حق اعتبار به طراح منبع، از هر تصویر برای مصرف شخصی یا تجاری استفاده کنید.

اکانت پریمیوم فری پیک چه مزایایی دارد؟
اکانت پریمیوم فری پیک چه مزایایی دارد؟
  • حذف تبلیغات

با داشتن اکانت پریمیوم می‌توانید بدون تبلیغات و مزاحمت به جستجو و مرور تصاویر در فری پیک بپردازید.

  • امکان کسب درآمد

یکی از خصوصیات جالب این سایت تشویق افراد به همکاری و آپلود فایل‌های جدید است. به‌عنوان یک گرافیست یا طراح می‌توانید طرح خود را از طریق پنل مخصوص در سایت بارگذاری کنید و با فروش آن کسب درآمد داشته باشید. همچنین در قسمتی دیگر از سایت، از نظرات و پیشنهادات افراد در مورد اثر خود مطلع می‌شوید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت  free fire

  • رشد و یادگیری

همچنین می‌توانید در برنامه‌هایی با عنوان Learning Corve که برای آموزش کاربران طراحی شده است، شرکت کنید و در جریان اتفاقات و اخبار جهانی فعالیت‌های گرافیکی قرار بگیرید. با توجه به گستردگی منابع و فعالیت‌های این سایت با سایر سایت‌های طراحی، می‌توان گفت که تهیه اشتراک فری پیک و فعالیت در این سایت، بستری مناسب برای رشد و پیشرفت عکاسان و طراحان است.

انواع فایل در فری پیک

معرفی انواع فایل در فری پیک
معرفی انواع فایل در فری پیک

یکی از نکاتی که بهتر است قبل از ورود به سایت Freepik به آن توجه داشته باشید وجود انواع مختلف فایل‌های لایه باز است. در زیر به معرفی انواع این فایل‌ها پرداختیم تا در میان گزینه‌های موجود راحت‌تر بتوانید فایل مورد نظر خود را پیدا کنید.

وکتور- Vector

دانلود انواع وکتور در فری پیک
دانلود انواع وکتور در فری پیک

وکتورها تصاویری با فرمت‌های ‌WMF ،AI و EPS هستند. آن‌ها در اصل خروجی نرم‌افزارهای گرافیکی نظیر کورل، ایلاستریتور و … می‌باشند. از جمله ویژگی‌های وکتورها می‌توان به قابلیت زوم بدون کاهش کیفیت آن‌ها اشاره کرد. در این فایل می‌توانید بخش‌های مختلف تصویر را به کمک نرم‌افزارهای گرافیکی حذف یا ویرایش کنید.

فایل های PSD

هنگام استفاده از فری پیک، خرید فایل‌های PSD در اولویت خرید گرافیست‌ها قرار دارد. فایل‌های PSD از محبوب‌ترین فرمت‌ها برای کارهای گرافیکی به حساب می‌آیند، به این دلیل که گرافیست‌ها می‌توانند در این فایل به راحتی تغییرات مورد نظر خود را از طریق برنامه فتوشاپ اعمال کنند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

آیکن- Icon

انواع آیکن در فری پیک
انواع آیکن در فری پیک

آیکن‌ها دسته‌ای از تصاویر هستند که برای مخاطب، موضوع یا موجودیت خاصی را یادآور می‌شوند. به‌طور معمول آیکن‌ها در اکثر نرم‌افزارها و وبسایت‌ها وجود دارند. از این دسته از فایل‌ها برای نشان‌دادن ابزار یا منوی خاصی استفاده می‌شود. در سایت فری پیک می‌توانید دسته‌بندی‌های مختلف آیکن را ببینید و از آن‌ها برای طراحی سایت و کارت ویزیت و سایر طراحی‌‌ها استفاده کنید.

فایل موکاپ-Mockup

به فایل‌های پیش نمایش مورد استفاده گرافیست‌ها و طراحان موکاپ می‌گویند. موکاپ‌ها ابزاری مناسب برای طراحی لوگو، کارت ویزیت و سایت هستند و با فرمت PSD ذخیره می‌شوند. در موکاپ‌ها به سادگی می‌توانید اندازه، رنگ و سایز را تغییر داده و طرح مورد نظر خود را ایجاد کنید.

نحوه استفاده از سایت فری پیک

آموزش استفاده از فری پیک
آموزش استفاده از فری پیک

بعد از خرید اشتراک فری پیک از انارگیفت باید بدانید که چگونه از این سایت استفاده کنید. ابتدا به آدرس سایت Freepik.com مراجعه کنید. البته به‌عنوان یک کاربر ایرانی برای رفع محدودیت‌ها باید از ابزار تغییر IP استفاده کنید.

با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به اکانت خود وارد شوید. برای جستجوی فایل‌های مورد نظر می‌توانید از فیلترهای تعبیه شده در سایت استفاده کنید تا دامنه جستجوی شما به موضوع مورد نظر محدود شود. از طریق لینک موجود در پایین هر تصویر، آن‌را دانلود کرده و در طراحی خود از آن استفاده کنید.

برای آشنایی با سایر ابزارها و وبسایت‌های طراحی و خرید اشتراک آن‌ها به مطلب لینک شده مراجعه کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید