اکانت رادیو جوان پریمیوم چیست و هر آنچه باید بدانید!

تصور بسیاری از افراد این است که رادیو جوان یکی از شبکه‌های رادیویی تلویزیون است، اما در واقع یک وبسایت در رابطه با موسیقی و دانلود موزیک است. اگر به دنبال شناخت بهتر این وبسایت و خرید اشتراک رادیو جوان هستید، در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت ما را همراهی کنید.

حتما سر بزنید: اشتراک نتفلیکس

رادیو جوان پریمیوم چیست؟

می‌توان گفت که یکی از پرطرفدارترین سرویس‌های پخش موسیقی به خصوص موزیک‌های ایرانی رادیو جوان است!

از هر نوع موسیقی و از هر خواننده‌ای که بخواهید، می‌توانید در رادیو جوان پیدا کنید و علاوه بر شنیدن فایل صوتی آهنگ دلخواه، موزیک ویدئوی آن را با خرید اشتراک پریمیوم رادیو جوان در اختیار دارید.

این که سرویس مذکور از کشور ایران به عنوان یکی از مناطق جهان پشتیبانی می‌کند و نیازی به تغییر ریجن خود ندارید، یکی از دلایل محبوبیت این سرویس به شمار می‌آید.

علاوه بر این، با برخورداری از اشتراک رادیو جوان، پیشنهاداتی بر مبنای آخرین آهنگ‌های پخش شده دریافت می‌کنید که در ساخت پلی لیست دلخواه شما تأثیرگذار است.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

اشتراک رادیو جوان پریمیوم و خدمات آن
اشتراک رادیو جوان پریمیوم و خدمات آن

حتما سر بزنید:  خرید گیفت کارت پلی استیشن

مزایای خرید اشتراک رادیو جوان پریمیوم

همان‌طور که گفتیم پشتیبانی از آرشیو گسترده و کامل آهنگ‌های ایرانی، از مهم‌ترین ویژگی‌های رادیو جوان به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این پلتفرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت دانلود آهنگ‌ها و پخش در حالت آفلاین
  • دسترسی به اکانت پریمیوم رادیو جوان در هر دستگاه و پلتفرمی به کمک قابلیت Cross-Platform و اتصال به اکانت خود
  • عدم وجود تبلیغات مزاحم
  • قابلیت پریدن از آهنگ‌ها یا Skip، به تعداد نامحدود
  • کیفیت پخش بالا؛ پخش آهنگ و صوت با کیفیت 256 کیلوبایت بر ثانیه و پخش موزیک ویدئو با رزولیشن 1080P Full HD
  • دسترسی به موزیک ویدئوها برای تماشا
  • پشتیبانی مالی از هنرمند مورد علاقه خود
  • امکان استفاده در اپل واچ به صورت مستقیم و بدون نیاز به آیفون
  • شناسایی آهنگ پخش شده در محیط و پیدا کردن آن در آرشیو رادیو جوان (ابزار RJ Pulse)
  • دسترسی به پادکست‌های محبوب
  • ساخت پلی لیست دلخواه و امکان ویرایش و به اشتراک گذاری آن
  • استفاده از قابلیت Hide Song برای پنهان کردن آهنگ در پلی لیست

لازم به ذکر است که کاربران دستگاه‌های آی او اس با خرید اشتراک رادیو جوان پریمیوم به راحتی می‌توانند از طریق ویژگی Chromecast به آهنگ مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و از تمامی خدمات این سرویس پخش موسیقی بهره ببرند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

نحوه تغییر اکانت رایگان به اکانت پریمیوم

اگر تاکنون از اکانت رایگان سرویس مذکور استفاده می‌کردید، پس از این که اکانت آرجی پریمیوم (RJ Premium) را خریداری کردید، به راحتی می‌توانید به سایت رادیو جوان وارد شوید و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. با ورود به حساب کاربری، کد گیفت کارت رادیو جوان را در محل مورد نظر تایپ کنید و Submit را بزنید.

ایجاد اکانت پریمیوم رادیو جوان
ایجاد اکانت پریمیوم رادیو جوان

لازم به ذکر است که برخی از سایت‌های معتبر، این تغییر اکانت را برای کاربران انجام می‌دهند و افراد از همان ابتدا قادر به استفاده از قابلیت‌های اشتراک رادیو جوان پریمیوم هستند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

دستگاه‌های تحت پشتیبانی Radio Javan

برای این که به محتوای رادیو جوان دسترسی داشته باشید، باید اپلیکیشن Radio Javan را بر روی دستگاه مورد استفاده نصب کنید. تمامی مالکان تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندرویدی (نسخه ۶ به بالا)، اپل تی وی با سیستم عامل tvOS 12 به بالا و دیگر دیوایس‌های اپلی با آی او اس 13 و جدیدتر قادر به نصب و استفاده از سرویس رادیو جوان هستند.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

دسترسی به متن و اشعار ترانه‌ها

یکی از ویژگی‌های مهمی که امروزه در استفاده از سرویس‌های پخش موزیک، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است، مشاهده متن آهنگ‌ها (Lyrics) است. رادیو جوان نیز از این ویژگی پشتیبانی می‌کند و افراد با خرید اشتراک رادیو جوان پریمیوم می‌توانند اشعار ترانه‌ها را در زمان پخش مشاهده کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنیم، اگر به دنبال شناخت بهترین سرویس‌ های استریم موزیک و خرید اشتراک آن‌ها هستید، بر روی لینک کلیک کنید.

حتما سر بزنید:  خرید اپل آیدی

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید