اشتراک بوسو چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

امروزه یادگیری زبان دوم به یکی از ضروریات زندگی تبدیل شده است. مخصوصاً افرادی که قصد مهاجرت دارند، به دنبال روشی برای یادگیری زبان بدون شرکت در کلاس‌های حضوری هستند. در این مطلب از انارگیفت، فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت به معرفی و بررسی اشتراک بوسو می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

سرویس بوسو نیز همانند اکثر سرویس‌های دیگر در دو نوع رایگان و اشتراکی موجود است. بدیهی است افراد با خرید اشتراک بوسو می‌توانند به تمامی خدمات و قابلیت‌های این سرویس دسترسی پیدا کنند و نیازی به استفاده مجدد از منابع دیگر نخواهند داشت.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

 

معرفی بوسو Busuu

بوسو یک پلتفرم آموزش زبان است که از طریق اپلیکیشن Busuu App در موبایل و یا از طریق وبسایت در رایانه رومیزی قابل استفاده است. یکی از رقیبان سرسخت بوسو، دولینگو نام دارد که از نظر گیمیفیکیشن و برخی وجوه دیگر، شباهت بسیاری با هم دارند. (پیشنهاد می‌کنیم بخوانید: همه چیز درباره اکانت دولینگو پلاس)

به هر حال، بوسو با سبک و محتوایی متفاوت از دولینگو ارائه می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

سطوح مختلف زبانی Busuu CEFR

لازم به ذکر است که CEFR یک چارچوب مشترک اروپایی است و بوسو بر این اساس شکل گرفته است. این موضوع نشان‌دهنده یکسان بودن روش‌های مختلف آموزش زبان در کشورهای اروپایی است. به طور مثال، در پرتقال و آلمان، هر دو به یک شکل به تدریس زبان آلمانی پرداخته می‌شود.

سطوح آموزشی ارائه شده در اشتراک بوسو بر اساس CEFR به شکل زیر است:

  • A1 Beginner 
  • A2 Elementary
  • B1 Intermediate
  • B2 Upper Intermediate

پیروی بوسو از CEFR آموزش زبان را ساختارمند و منظم‌تر می‌کند و به شما کمک می‌کند به راحتی در کلاس‌های حضوری نیز شرکت کنید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

پشتیبانی از زبان‌های مختلف

با خرید اشتراک بوسو، می‌توان ۱۴ زبان‌ زیر را آموخت:

روسی، اسپانیایی، پرتغالی، ژاپنی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، هلندی، چینی ماندارین، عربی، ترکی، لهستانی و کره ای

اسکرین شاتی از آموزش زبان آلمانی
اسکرین شاتی از آموزش زبان آلمانی

تغییر زبان مورد نظر در بوسو

در صورتی که از طرح پریمیوم بوسو استفاده می‌کنید، به راحتی می‌توانید زبان هدف را به یک زبان دیگر تغییر دهید و آموزش خود را ادامه دهید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

قابلیت‌های بوسو

با تهیه اکانت Busuu به فلش کارت‌ها، تمرینات گرامری، مکالمه‌های تمرینی برای ارتقاء مهارت شنیداری، آزمون‌های مختلف و مهم‌تر از همه به انجمن Busuu و سخنرانان بومی هر زبان دسترسی خواهید یافت.

با تهیه پریمیوم پلاس بوسو، در کنار موارد فوق به یک مدرک رسمی مبتنی بر دسترسی به سطح زبانی CEFR دست می‌یابید که خود یک مزیت فوق‌العاده به شمار می‌رود.

لازم به ذکر است که اشتراک بوسو، شرایط دسترسی آفلاین به محتوای آموزشی را برای کاربران فراهم می‌کند. بدین ترتیب می‌توان در هر کجا و هر زمان از این سرویس و آموزش‌های خوب آن استفاده کرد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

مدرک نهایی بوسو

در صورتی که مایل به دریافت مدرک زبان هستید، خرید اشتراک بوسو به شما کمک می‌کند. با پشت سر گذاشتن تمامی دروس ارائه شده و شرکت در آزمون فاینال و کسب نمره مورد نظر، مدرکی معتبر به شما ارائه می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید آن را دانلود کرده و پرینت بگیرید.

این گواهینامه به تأیید بزرگ‌ترین مرکز آموزشی دنیا یعنی McGraw-Hill Education رسیده است.

نکته: گرچه مدارک بوسو برای معرفی مشاغل عالی هستند، اما قادر به رقابت با IELTS، TOEFL یا TestDaF نیستند و برای دریافت ویزا کاربردی نخواهند بود.

آزمون زبان بوسو
آزمون زبان بوسو

هزینه اشتراک

یکی از خدمات سرویس Busuu این است که امکان لغو اشتراک بوسو را برای کاربران فراهم می‌کند. بدین ترتیب که کاربران می‌توانند اشتراک خود را لغو کنند. با انجام این کار، اشتراک آن‌ها پس از دوره خریداری شده تمدید نمی‌شود، اما تا پایان همین دوره موجود قادر به استفاده از دوره‌های آموزشی زبان هستند و به همین دلیل مبلغ باقی مانده به آن‌ها بازگردانده نخواهد شد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

نحوه کار با بوسو

  1. در ابتدای کار باید در آزمون تعیین سطح شرکت کنید که لول دانش زبانی شما مشخص شود و بر اساس آن به یادگیری ادامه دهید. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا در هر مرحله از یادگیری که هستند، میزان پیشرفت خود را بررسی کنند.
  2. در قدم دوم پس از تعیین سطح، برنامه خود را از میان دسته‌های تجارت، مسافرت و فرهنگ انتخاب می‌کنید.
  3. پس از آن، تعداد روزهای مورد نظر خود را در هفته برای یادگیری زبان مشخص می‌کنید و سپس بوسو برنامه زمانی یادآورها را تنظیم می‌کند تا در روزهای مشخص شده به شما تدریس کند.
  4. اکنون به داشبورد بروید و وضعیت خود را در یادگیری مشاهده کنید.

هر کدام از دروس ارائه شده در بوسو با یک نام و شرحی کوتاه نشان داده می‌شود. این به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که درس مذکور را بیاموزید یا هنوز به مرور مطالب گذشته نیاز دارید. علاوه بر این، مدت زمان تدریس هر کدام از دروس زبان مشخص شده است که بر مدیریت زمان کاربران تأثیر بسزایی دارد.

درس‌های بوسو بر اساس یک ساختار هدفمند شکل گرفته است و بدین شکل به پیشرفت سطح زبانی کاربر کمک می‌کند. هر کدام از زبان‌های موجود در بوسو، از کیفیت و روند منحصر به فردی در آموزش برخوردار هستند.

آموزش آنلاین زبان Busuu
آموزش آنلاین زبان Busuu

مزایا و معایب اشتراک بوسو پریمیوم

بدیهی است که برای بررسی کلی Busuu و تصمیم‌گیری درست، باید به سراغ مهم‌ترین مزایا و معایب این سرویس رفت.

مزایا

  • گرامری ساده و دقیق

با خرید اشتراک بوسو می‌توانید قواعد زبان مورد نظر را به سادگی و به صورت کوتاه و بسیار دقیق بیاموزید. با ارائه جدول‌های گرامری، قواعد زبان مورد نظر بهتر تفهیم می‌شوند. مشخصاً راهی برای ذخیره کردن جداول و قواعد مذکور نیست، اما به راحتی می‌توان از آن‌ها اسکرین شات گرفت و در زمان فراغت خود آن‌ها را مرور کرد.

  • یادگیری زبان مورد نیاز در موقعیت‌های زندگی حقیقی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بوسو، آموزش زبان بومی و کلمات محاوره‌ای و همچنین رسمی در زندگی واقعی است که به مکالمه روان و طبیعی کاربران کمک شایانی می‌کند. نکات فرهنگی موجود در کنار مباحث آموزشی، بوسو را به یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش زبان تبدیل کرده است. کاربرانی که قصد مهاجرت دارند به این قابلیت توجه ویژه‌ای دارند زیرا با نحوه بیان درخواست خود آشنا می‌شوند و از سوء تفاهم‌ها پیشگیری می‌شود.

  • تمرینات شنیداری و نوشتاری فوق‌العاده

بوسو با ارائه مواردی واقعی مانند اطلاعیه‌های موجود در راه آهن، رزرواسیون هتل و یا پرواز،‌ بازدید از مکان‌های دیدنی کشور مورد نظر و غیره زبان را به شکلی بسیار مفید و روان به زبان آموزان تفهیم می‌کند. بدین ترتیب آن‌ها در نوشتن و شنیدن ماهر می‌شوند.

  • یادگیری زبان هدف با سرعت مناسب

هر زبان‌آموز سرعتی مشخص در یادگیری دارد و بوسو به این تفاوت‌ها احترام می‌گذارد. کاربری ممکن است یک دوره آموزش زبان را در یک ماه و دیگری در سه ماه به پایان برساند. این موضوع مهم است که یادگیری به درستی اتفاق بیفتد نه سریع‌!

همچنین می‌توان مجدداً به دوره‌های گذرانده شده برگشت و مروری بر آن‌ها داشت که به آموزش بهتر کمک می‌کند.

  • تجربه کاربری و طراحی عالی

اپلیکیشن و وبسایت بوسو به شکلی حرفه‌ای، آسان و کاربردی طراحی شده‌اند. ویژگی گیمیفیکیشن که کاربران را وارد عرصه بازی زبان می‌کند یکی از دلایل خرید اشتراک بوسو توسط گیمرها است و هیچ زبان آموزی از خستگی شکایت نمی‌کند.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

سرویس بوسو
سرویس بوسو
  • ارتباط با افراد بومی در زبان هدف

صحبت به زبان مورد نظر در ابتدا دشوار است، اما با گذر زمان و پیشرفت در یادگیری آن زبان می‌توان به صورتی با بومی زبانان صحبت کرد که علاوه بر تقویت شنیداری خود، مهارت گفتاری نیز پیشرفت کند.

  • ابزار تشخیص گفتار

می‌توان صدای مکالمات را ضبط کرد و با تمرین بیشتر آن‌ها را بهبود داد.

  • امکان یادگیری چند زبان

با خرید اشتراک بوسو پریمیوم می‌توانید چند زبان را به طور همزمان بیاموزید.

  • گواهینامه معتبر

با شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های مربوطه، قادر به دریافت مدارک معتبر زیر نظر CEFR خواهید بود.

  • یادگیری زبان به روش زبان مادری

در بوسو کلماتی به شما داده می‌شود و یکی از بومی زبانان جمله‌ای متشکل از آن کلمات را ادا می‌کند. بدین ترتیب کلمات جدیدی را که هنوز نیاموخته‌اید می‌شنوید و همچون زبان مادری بر آن تسلط می‌یابید.

  • امکان ساخت یک جامعه از دوستان در بوسو

زبان آموزان می‌توانند افراد بومی زبان خود را به بوسو دعوت کنند که در این برنامه به نام Friends شناخته می‌شوند. با آن‌ها مکالمه کنید و پیام ارسال کنید و سپس آن‌ها اشتباهات نوشتاری شما را گوشزد و تصحیح کنند. بدین ترتیب شما نیز می‌توانید به دیگران زبان مادری خود را آموزش دهید و این بسیار لذت بخش است.

 

معایب

  • پشتیبانی از تعداد محدود زبان

گرچه Busuu همانند دولینگو از تعداد زیاد زبان پشتیبانی نمی‌کند، اما کیفیت بالایی را به کاربران ارائه می‌کند.

  • ارائه اصطلاحات اشتباه

استفاده از قابلیت رسانه‌های اجتماعی در بوسو که شرایط را برای هر فرد مهیا می‌کند تا زبان مادری خود را آموزش دهد گاهی باعث ایجاد مشکل می‌شود و برخی اصطلاحات به اشتباه آموزش داده می‌شوند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

 

کاربران بوسو

آموزش زبان تخصصی مشاغل با خرید اشتراک بوسو
آموزش زبان تخصصی مشاغل با خرید اشتراک بوسو

افراد با دانش‌های زبانی متفاوت می‌توانند از این سرویس استفاده کنند‌، اما کاربران زیر پس از خرید اشتراک بوسو، بهترین استفاده را خواهند برد:

  • افراد پر مشغله

اگر روزی ۱۰ دقیقه زمان خالی دارید، بوسو به این شکل تنظیم می‌شود و شما آموزش را رها نخواهید کرد.

  • علاقمندان به بازی

افرادی که به بازی و سرگرمی علاقه دارند و در عین حال خواهان یادگیری زبان دوم هستند از بوسو لذت می‌برند.

  • افراد منظم و منطقی

کسانی که به دنبال برنامه‌ریزی برای یادگیری زبان مورد علاقه خود هستند با تنظیم یادآورها در این سرویس، به راحتی زبان هدف را خواهند آموخت.

  • علاقمندان به تقویت مکالمه

اگر از صحبت با افراد بومی زبان می‌ترسید و یا خجالت می‌کشید، با استفاده از قابلیت تشخیص گفتار در بوسو می‌توانید مکالمه خود را بهبود ببخشید.

  • طرفداران نسخه دسکتاپ

بوسو بر نسخه وبسایت خود تمرکز زیادی دارد و در اپلیکیشن مربوطه این موضوع در نظر گرفته نشده است. اگر به کار با دسکتاپ و کامپیوتر رومیزی علاقه دارید بوسو مناسب شماست.

امیدواریم با مطالعه مطلب فوق به جزئیات اشتراک بوسو پی برده باشید. همچنین اگر تصمیم به یادگیری زبان جدیدی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب بهترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین زبان را مطالعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید