همه چیز درباره اکانت اپل نیوز پلاس و نحوه دریافت محتواهای آن

اپل نیوز پلاس همان سرویس اپل نیوز است که با بهره‌مندی از ویژگی‌ها و خدمات مازاد، به هزینه‌ای برای اشتراک نیاز دارد. کاربران اپل به خوبی با ماهیت خبری اپل نیوز آشنا هستند و مطمئناً برای دسترسی به مجلات و خبرنامه‌های بیشتر، به دنبال خرید اشتراک اپل نیوز پلاس می‌باشند. در این مطلب از انارگیفت به بررسی تمامی ویژگی‌ها و خدمات این سرویس می‌پردازیم.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

اپل نیوز پلاس چیست؟
اپل نیوز پلاس چیست؟

دستگاه‌های تحت پشتیبانی اپل نیوز پلاس

تمامی دستگاه‌های تولید شرکت اپل از برنامه Apple News برخوردار هستند و سرویس اشتراکی مورد بحث ما، به صورت تبی جداگانه در این برنامه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اپل نیوز پلاس در دستگاه‌های با مشخصات زیر وجود دارد:

  • آیفون‌ها، آیپد و آیپاد لمسی با سیستم عامل iOS 12.2 و جدیدتر
  • مک دارای macOS Mojave 10.14.4 و بالاتر

نکته: اپل نیوز پلاس در ویندوز رایانه‌های شخصی و دستگاه‌های اندرویدی در دسترس نیست.

در حال حاضر تنها کاربران ساکن در کانادا، ایالات متحده، بریتانیا و استرالیا امکان استفاده از اشتراک Apple News+ را دارند و در آینده در دیگر مناطق جهان ارائه خواهد شد.

شما نیز با خرید اشتراک اپل نیوز پلاس از انارگیفت و تغییر ریجن خود می‌توانید از خدمات این سرویس استفاده کنید.

 

اشتراک اپل نیوز پلاس

این سرویس تنها به صورت اشتراک ماهیانه ارائه می‌شود و فعلاً هیچ اشتراکی برای یک دوره سالانه در نظر گرفته نشده است.

با خرید این اشتراک و استفاده از ویژگی Family Sharing، شش نفر می‌توانند با اپل آیدی خود از یک اکانت خریداری شده استفاده کنند.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

نحوه دسترسی به محتوای Apple News+

کاربران با مراجعه به تب Apple News+ در برنامه اپل نیوز که در پایین صفحه آیفون و یا نوار کناری آیپد و مک واقع شده، می‌توانند به محتوای اپل نیوز پلاس دست یابند.

چگونگی دسترسی به محتوای Apple News+
چگونگی دسترسی به محتوای Apple News+

لازم به ذکر است که در Apple News+ می‌توان به تمامی محتوای موجود در اپل نیوز، شامل مجلات و روزنامه‌ها دست یافت. همچنین می‌توان در زمان مرور سایت‌های خبری مانند وال استریت ژورنال به بخش‌هایی از محتوای آن در اپل نیوز پلاس دسترسی داشت.

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

محتوای Apple News+

کاربران با تهیه اکانت Apple News+ به بیشتر از ۲۰۰ مجله موجود در موضوعات مختلف مانند سلامت، سیاست، سبک و زندگی، غذا، خانه، باغ و کودکان و غیره دست پیدا می‌کنند. در کنار این ۲۰۰ مجله می‌توان از محتوای اشتراکی موجود در وال استریت ژورنال، لس آنجلس تایمز و تورنتو استار استفاده کرد.

اپل نیوز پلاس مجموعه‌ای از مجلات قدیمی و جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته مجلات قدیمی تنها از تاریخ 2018 تا امروز در دسترس هستند. یکی از دلایل این امر، خرید Texture توسط اپل در مارس 2018 است و این‌که از آن زمان Apple News+ شروع به تکامل کرد.

علاوه بر این، دسترسی به بسیاری از اشتراک‌های دیجیتالی و مجازی مانند TheSkimm، The Highlight by Vox و غیره امکان‌پذیر است. به طور کلی اپل، مجموعه کاملی از محتوای اپل نیوز پلاس را در یک وبسایت مرتبط ارائه می‌کند و مشترکین این سرویس می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

فرمت اپل نیوز

تمامی مجلات جدید و قدیم در فرمت PDF موجود هستند، اما مجلات جدید موجود در Apple News+ از فرمت و نظم خاصی پیروی می‌کنند. به طوری که فهرستی از موضوعات و مقالات داخل مجله را در همان ابتدا به کاربران ارائه می‌کند تا آن‌ها با توجه به موضوعات مورد نظر خود، به مقاله مربوطه مراجعه کنند. همچنین رسانه دیجیتالی تمام صفحه نیز به کاربران ارائه می‌شود.

فرمت و قالب بندی مجلات
فرمت و قالب بندی مجلات

فایل‌های PDF، تمامی صفحات موجود یک مقاله را نمایش می‌دهند که بدیهی است برای مطالعه جزئیات هر یک باید صفحه دلخواه را انتخاب کنید.

رسانه تعاملی در مجلات Apple News+
رسانه تعاملی در مجلات Apple News+

اشتراک یک مجله

زمانی که شما اشتراک یک مجله را دنبال می‌کنید، در بخش My Magazines نمایش داده می‌شود. برای این کار باید در رابط کاربری اپل نیوز اسم مجله مورد نظر خود را سرچ کنید و پس از یافتن آن، بر روی آیکن قلبی شکل کلیک کنید. این مجله انتخابی در بخش My Magazines قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است در صورتی که مجله‌ای را نپسندیده‌اید، پس از مدتی از این بخش حذف می‌شود.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

ذخیره اشتراک یک مجله در My Magazine
ذخیره اشتراک یک مجله در My Magazine

کاربرانی که از iOS 12.3 و macOS Mojave 10.14.5 استفاده می‌کنند تنها با یک کلیک بر روی Follow در یک مجله، می‌توانند اشتراک آن را از همان اپل نیوز پلاس دنبال کنند.

فالو کردن یک مجله در Apple News+
فالو کردن یک مجله در Apple News+

با فالو کردن هر مجله از طریق لایک کردن، شماره جدید آن در دستگاه شما دانلود خواهد شد و به راحتی به آن دسترسی خواهید داشت.

مطالعه مجلات به صورت آفلاین

اگر در زمان مرور مجلات موجود در سرویس و یا مشاهده شماره‌های جدید مجلات اپل نیوز پلاس، به مقاله‌ای علاقمند شدید می‌توانید آن را دانلود کرده و در حالت آفلاین و عدم دسترسی به اینترنت Wi-Fi و یا LTE آن را مطالعه کنید. برای این کار باید بر روی آیکن کوچک دانلود که در کنار هر شماره مجله وجود دارد ضربه بزنید.

بخش My Magazines در اشتراک مجلات
بخش My Magazines در اشتراک مجلات

لازم به ذکر است که تمامی مجلاتی که دانلود شده‌اند را می‌توانید در بخش My Magazines به صورت آفلاین و آنلاین در اختیار داشته باشید.

حذف مجله دانلود شده

در سیستم عامل‌های ابتدایی اپل و تا قبل از iOS 12.4، امکان حذف مجلات دانلود شده وجود نداشت، ‌اما اکنون اپل در iOS 12.4 و جدیدتر ویژگی مذکور را به کاربران ارائه می‌کند. برای این منظور باید به مسیر زیر بروید.

History > Clear > Clear All

اخبار رایگان اپل

اپلیکیشن اپل نیوز به همان شکل همیشگی در دسترس کاربران دستگاه‌های اپلی قرار دارد،‌ اما بدون خرید اشتراک مذکور،‌ امکان دسترسی به محتوای اضافه و اشتراکی اپل وجود نخواهد داشت. بدین معنی که کاربران فاقد اشتراک Apple News+، نمی‌توانند به خدمات و قابلیت‌های آن دسترسی داشته باشند.

۴ قابلیت برتر اپل نیوز پلاس نسبت به خود اپل نیوز عبارتند از:

  1. صدها مجله و روزنامه پیشرو
  2. جلد به جلد مجلات
  3. مطالعه مجلات در دستگاه خود به صورت آنلاین و آفلاین
  4. امکان استفاده تا ۶ عضو در صورت استفاده از Family Sharing

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

پلن‌های اشتراکی اپل نیوز پلاس

اگر قبل از تهیه اشتراک اپل نیوز پلاس، اشتراک مجله یا مجلاتی را خریداری کرده‌اید،‌ مطمئناً پس از برخورداری از اکانت مرتبط می‌خواهید تمامی آن‌ها را لغو کنید، زیرا همگی در این سرویس ارائه خواهند شد.

برخی از اشتراک‌ها مانند مجله وال استریت ژورنال را می‌توانید نگه دارید، زیرا تنها محتوای آن با عنوان General Interest در اپل نیوز پلاس به راحتی در دسترس است و دیگر موضوعات و مقالات آن باعث سردرگمی خواننده می‌شود.

نکته: آرشیوهای WSJ تنها به مدت ۳ روز در Apple News+ نمایش داده می‌شوند.

قابلیت پرینت گرفتن

در اپل نیوز پلاس هیچ خدماتی در راستای چاپ و پرینت مجلات مورد علاقه ارائه نمی‌شود. تنها یک روش برای چاپ کردن مجله مورد نظر وجود دارد که آن‌هم ممکن است در مورد تمامی مجلات درست عمل نکند.

برای چاپ کردن یک مقاله می‌توانید به روش زیر و از طریق سافاری در آیفون و آیپد خود عمل کنید:

  1. بر روی آیکن سه نقطه واقع در گوشه مجله کلیک کنید.
  2. لینک مورد نظر را کپی و در Safari پست کنید.
  3. در سافاری بر روی آیکن به اشتراک گذاری ( به شکل مربع یا فلش) کلیک کنید.
  4. گزینه Print را انتخاب کنید.

اخبار صوتی در اپل نیوز پلاس

اپلیکیشن Apple News از قابلیت اخبار صوتی یا Audio News نیز برخوردار است. در این بخش به صورت هفتگی بیش از ۲۰ خبر صوتی و توسط دوبلورهای حرفه‌ای ارائه می‌شوند. تنوع موضوعات موجود، سبب جلب مشترکین Apple News+ به این بخش شده است.

یکی از ویژگی‌های جدید اپل نیوز، دسترسی به اخبار روزانه صوتی است که تحت عنوان Apple News Today در دسترس است و از دوشنبه تا جمعه در اپلیکیشن اپل نیوز پخش می‌شود.

اخبار محلی

این بخش از اخبار اپل نیوز پلاس به کاربران محلی این اپلیکیشن در ایالات متحده و مناطق تحت پوشش اختصاص دارد.

امیدواریم با مطالعه مطلب فوق به تمامی جزئیات سرویس Apple News+ پی برده باشید و در صورت نیاز آن را تهیه کنید. اگر از کاربران این سرویس خبری اپل بوده‌اید، نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید