همه چیز درباره اکانت دولینگو پلاس Duolingo Plus

اگر علاقه‌‌مند به یادگیری زبان هستید، اما زمان کافی را برای رفتن به کلاس و آموزش حضوری ندارید، می‌توانید از برنامه‌های آموزش آنلاین زبان مانند دولینگو پلاس استفاده کنید.

پلتفرم‌های زیادی برای آموزش آنلاین زبان وجود دارند که یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها برنامه آموزش زبان دولینگو است. یکی از ویژگی‌هایی که باعث تمایز Duolingo از دیگر برنامه‌ها می‌شود، آموزش همراه با سرگرمی آن است! در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید گیفت کارت با ما همراه باشید تا شما را با این پلتفرم جذاب آموزش زبان و اشتراک دولینگو پلاس آشنا کنیم.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نت فلیکس

Duolingo دولینگو پلاس چیست؟

دولینگو چیست؟
دولینگو چیست؟

دولینگو یک پلتفرم یادگیری آنلاین زبان است که با برنامه‌ریزی‌های شخصی سازی شده، یادگیری یک زبان خارجی را به روشی انعطاف‌پذیر، کم‌هزینه و سرگرم‌کننده برای شما ارائه می‌کند. شما می‌توانید از هر کجا و هر زمان که بخواهید به آموزش زبان مورد علاقه خود بپردازید. در حال حاضر دولینگو پردانلودترین پلتفرم آموزش زبان دنیا با بیش از 300 میلیون کاربر است.

حتما سر بزنید: خرید یوسی

چه زبان‌هایی را می‌توان در دولینگو یاد گرفت؟

زبان‌های آموزشی دولینگو
زبان‌های آموزشی دولینگو

در دولینگو بیش از 30 دوره آموزشی آنلاین برای علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد.

 دوره‌های دیگری نیز وجود دارد که زبان آموزش آن‌ها غیر از انگلیسی است. از جمله اسپانیایی، عربی، چینی، دانمارکی، آلمانی، هاوایی، عبری و …

همچنین امکان یادگیری زبان‌های کمیاب مانند کلینگان (زبان فیلم Star Trek) و زبان والریایی (در سریال Game Of Thrones) نیز وجود دارد.

حتما سر بزنید: خرید اکانت اسپاتی فای

دولینگو چگونه کار می‌کند؟

نحوه کار دولینگو
نحوه کار دولینگو

این نرم‌افزار با رویکرد gamification طراحی شده و هدف آن تشویق شما به صرف دقایقی از روز برای مرور و تمرین زبان به صورت بازی و سرگرمی است. دروس مختلف بر اساس سطح و موضوع طبقه‌بندی شده‌اند و با تکمیل هر درس، دروس بعدی آزاد می‌شوند.

هر درس دارای درس‌نامه‌ای است که نکات گرامری و برخی از اصطلاحات را آموزش می‌دهد. پس از مطالعه درس‌نامه وارد درس اصلی می‌شوید و به تمرین و مرور واژگان، قواعد و اصطلاحات مختلف می‌پردازید.

از آن‌جایی که تکرار و تداوم مهمترین فاکتور یادگیری زبان است، Duolingo شما را تشویق می‌کند تا روزانه تعداد مشخصی از دروس را تکمیل کرده و streak خود را تکمیل کنید. غیر از streak چالش‌های دیگری نیز مانند جغد طلایی و درخت طلایی برای زبان آموزان وجود دارند.

علاوه بر درس‌نامه‌ها امکانات دیگر مانند انجمن بحث و گفتگو، واژه‌نامه شخصی، داستان، پادکست، رویدادهای مختلف و ریزکارت‌ها در این پلتفرم وجود دارد. در بخش مشاهده فعالیت نیز می‌توانید پیشرفت و سطح فعالیت خود را زیر نظر داشته باشید.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت اپل

اشتراک دولینگو پلاس چیست؟

اشتراک زبان Duolingo Plus
اشتراک زبان Duolingo Plus

شما می‌توانید این نرم‌افزار را به صورت رایگان بر روی اندروید و iOS دانلود کرده و یا از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. در نسخه رایگان محدودیت‌هایی وجود دارد، اما با خرید اشتراک پریمیوم دولینگو نه تنها از تبلیغات آزاردهنده خلاص می‌شوید، بلکه به تمامی امکانات این برنامه دسترسی خواهید داشت.

مزایای خرید اکانت دولینگو پلاس

با خرید اکانت دولینگو پلاس از انارگیفت از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  1. حذف تبلیغات آزاردهنده
  2. دسترسی به تمامی کلاس‌ها، دوره‌ها و مباحث
  3. دسترسی به محتوای اختصاصی Plus
  4. امکان پخش و استفاده در چندین دستگاه و پلتفرم‌های مختلف
  5. آپدیت رایگان تمامی دوره‌ها
  6. امکان دانلود دوره‌ها در نسخه موبایلی و استفاده آفلاین
  7. امکان پخش بدون حذفیات و با بالاترین کیفیت
  8. دسترسی به تمامی زبان‌های موجود در این برنامه
  9. شرکت در تست‌های نامحدود

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت فری فایر

آزمون زبان دولینگو چیست؟

آزمون زبان دولینگو
آزمون زبان دولینگو

یکی از دیگر از امکانات ارائه شده توسط دولینگو، آزمون زبان دولینگو است. این آزمون یک آزمون تطبیقی آنلاین است و سطح دانش زبان انگلیسی شما را ارزیابی می‌کند. در حال حاضر نتایج و مدرک این آزمون مشابه آزمون‌هایی مانند آیلتس و تافل بوده و مورد تایید بسیاری از دانشگاه‌های دنیا می‌باشد. برای خرید اکانت آزمون دولینگو نیز می‌توانید از مشاوره و خدمات فروشگاه اینترنتی انارگیفت استفاده کنید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

پس از ثبت نام می‌توانید آزمون دولینگو پلاس را در هر زمان و مکان که بخواهید انجام دهید. آزمون حدود یک ساعت زمان می‌برد و نتیجه آن نیز تا 48 ساعت بعد اعلام می‌شود. به همین راحتی می‌توانید بدون شرکت حضوری در آزمون و سفر به کشوری دیگر و هزینه‌ای مقرون به صرفه، مدرک زبان انگلیسی دولینگو را جهت ارائه به دانشگاه‌های معتبر دنیا دریافت کنید. در مطلبی دیگر به مقایسه دو اپلیکیشن زبان ماندلی و دولینگو پرداخته‌ایم؛ برای مطالعه این مطلب بر روی لینک کلیک کنید.

حتما سر بزنید: گیفت کارت پلی استیشن

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید