همه چیز درباره اشتراک Sling TV و تماشای آنلاین شبکه‌های آمریکایی

سرویس Sling TV یکی از معروف‌ترین و بهترین سرویس‌های پخش آنلاین تلویزیونی در جهان است. از طریق اشتراک Sling TV می‌توانید به بهترین شبکه‌های تلویزیونی آمریکا دسترسی داشته و به تماشای آنلاین برنامه‌های آن بپردازید. در ادامه این مطلب از انارگیفت، مرجع تخصصی خرید انواع گیفت کارت همراه ما باشید تا با ویژگی‌ها، پلن‌ها و … اشتراک Sling TV آشنا شوید.

حتما سر بزنید: خرید اکانت نتفلیکس

سرویس Sling TV چیست؟

سرویس Sling TV چیست؟
سرویس Sling TV چیست؟

در میان سرویس‌های تلویزیونی آنلاین در آمریکا، Sling TV یکی از بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین سرویس‌هاست. Sling TV در سال 2015 در امریکا و ایالت پورتوریکو راه‌اندازی شد و کاربران آن تا پایان سال 2022 به 2.5 میلیون نفر در سراسر دنیا رسیده‌اند. در سرویس اسلینگ تی وی شما به بیش از 50 شبکه محبوب دنیا در زمینه اخبار، سرگرمی، ورزشی و … دسترسی دارید.

با خرید اشتراک Sling TV از انارگیفت می‌توانید به تماشای آنلاین تمام شبکه‌های تحت پوشش آن بدون هیچگونه محدودیتی بپردازید.

حتما سر بزنید: خرید یوسی پابجی

ویژگی‌های Sling TV چیست؟

مزایای سرویس Sling TV چیست؟
مزایای سرویس Sling TV چیست؟

اسلینگ تیوی سال‌هاست که به‌عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین سرویس‌ تلویزیونی آنلاین در ایالات متحده امریکا شناخته می‌شود و از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • کیفیت بالای پخش
  • ارائه بهترین خدمات و پلن‌ها
  • امکان سفارشی‌سازی پلن‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگر برای تماشای کانال‌های مختلف
  • مقرون به‌صرفه بودن خدمات این سرویس
  • قابلیت ترکیب باندل‌های اصلی با هم یا به اصطلاح Sling Extras

حتما سر بزنید: خرید اکانت spotify

اشتراک Sling TV چه پلن‌هایی دارد؟

پلن های اشتراک Sling TV
پلن های اشتراک Sling TV

با خرید اکانت پریمیوم اسلینگ تی وی می‌توانید اشتراک Sling TV را در یکی از پلن‌های Sling Blue یا Sling Orange تهیه کنید. در ادامه به معرفی هر کدام از این پلن‌ها و خدمات آن‌ها می‌پردازیم…

پلن Sling Orange

در این طرح شما به بیش از 30 شبکه از جمله ESPN،CNN ،HGTV ،Food Network ،Comedy Central ،Cartoon Network و BET دسترسی خواهید داشت. مشترکین طرح نارنجی اسلینگ می‌توانند از 50 ساعت فضای ذخیره سازی DVD و تماشای بیش از 20000 ساعت فیلم و برنامه‌های درخواستی لذت ببرند. با این حال امکان تماشای محتوای این سرویس را تنها از طریق یک دستگاه خواهید داشت.

حتما سر بزنید: گیفت کارت اپل

پلن Sling Blue

در این طرح شما به بیش از 40 کانال از جمله BBC America ،Bravo ،Fox ،FS1 ،FX و NBC دسترسی دارید که شامل تعدادی از شبکه‌های پلن نارنجی می‌شود و نه همه آن‌ها. مشترکین این طرح می‌توانند از 50 ساعت فضای ذخیره سازی DVR و بیش از 30000 ساعت فیلم و برنامه‌های درخواستی لذت ببرند. در اسلینگ آبی شما می‌توانید به‌طور همزمان در سه دستگاه از یک اکانت اسلینگ استفاده کنید.

Orange & Blue

یک بسته ترکیبی است که که شامل تمام شبکه‌های دو طرح بالا می‌باشد و مزایای هر کدام را شامل می‌شود.

اگر بیشتر علاقه‌مند به تماشای شبکه‌های خانوادگی و ورزشی و دسترسی به آرشیو مسابقات هستید، پلن Sling Orange بهترین گزینه برای شماست؛ اما اگر از تماشای کانال‌های اخبار و سرگرمی لذت می‌برید باید به سراغ پلن Sling Blue بروید.

پلن‌های الحاقی

پلن های الحاقی اشتراک Sling TV
پلن های الحاقی اشتراک Sling TV

در اشتراک Sling TV پلن‌های الحاقی زیادی وجود دارند که می‌توانید برای تکمیل پلن نارنجی، آبی و یا نارنجی و آبی خریداری کنید. این بسته‌ها شامل کانال‌های الحاقی مخصوص کودکان، اخبار، ورزشی، کمدی و موارد دیگر است. همچنین می‌توانید کانال‌های فیلم premier مانند Starz ،Epix و Showtime را به همراه کانال‌‌های تکی مورد نظر خریداری کنید. در نهایت می‌توانید طرح DVR Plus را خریداری کنید که فضای ذخیره‌سازی ابری DVR شما را 200 ساعت افزایش می‌دهد.

حتما سر بزنید: گیفت کارت فری فایر

پلن‌های شبکه‌‌های اسپانیایی و بین المللی

با خرید اکانت پریمیوم اسلینگ تی وی شما می‌توانید علاوه بر پلن‌های نارنجی، آبی و نارنجی آبی پلن‌های جداگانه‌ای را برای تماشای برنامه‌های اسپانیایی و بین‌المللی تهیه کنید. در پلن‌های اسپانیایی 20 کانال و در طرح‌های بین‌المللی بیش از 23 کانال برای هریک از مناطق اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای جنوبی وجود دارد.

گزینه‌های سفارشی‌سازی Sling TV

گزینه های سفارشی سازی Sling TV
گزینه های سفارشی سازی Sling TV

Sling TV بیشترین گزینه‌های سفارشی‌سازی را دارد که در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام می‌پردازیم:

DVR Customization

امکان دانلود و ذخیره‌سازی برنامه‌های آنلاین و تماشای آن در فرصتی دیگر یک امتیاز عالی به حساب می‌آید. جدای از این‌که کدام پلن پایه را در ابتدای کار انتخاب کرده‌اید، 50 ساعت فضای ذخیره‌سازی ابری دارید. اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید می‌توانید با پرداخت هزینه، فضای ذخیره‌سازی DVR را تا 200 ساعت ارتقا دهید.

حتما سر بزنید: خرید اپل آیدی

Sling TV Extras
گزینه های سفارشی Sling TV
گزینه های سفارشی Sling TV

با اضافه کردن بسته‌های Sling TV Extras به اشتراک Sling TV خود، می‌توانید نهایت لذت را از خدمات مورد نظرتان ببرید.

هر یک از این بسته‌ها بر اساس محتوایی که ارائه می‌دهند مبلغی را دریافت می‌کنند:

  • AMC+: که شامل 5 کانال به نام‌‌های AMC+ ،Shudder ،Sundance Now ،IFC و Films Unlimited می‌باشد.
  • Heartland Extra: دارای 13 شبکه از جمله Outdoor Channel و Destination America است.
  • Hollywood Extra: دارای 15 کانال مانند Reelz و Sundance TV می‌باشد.
  • Lifestyle Extra: دارای شبکه‌هایی مانند Hallmark Drama ،Hallmark Channel و FYI می‌باشد.
  • News Extra: دارای شبکه‌هایی مانند BBC World News ،NewsMax و HLN به همراه ده کانال دیگر است.
  • Kids Extra: شامل 7 شبکه مانند Disney Jr و TeenNick است.

چند بسته دیگر نیز وجود دارد؛ مانند 4 بسته برای کودکان مانند Kids Extra ،Comedy Extra و News Extra که می‌توانید با پرداخت مبلغی آن‌ها را به اکانت Sling TV خود اضافه کنید.

Sling TV Watch Party

Sling TV Watch Party
Sling TV Watch Party

اگر از اکانت Sling TV در رایانه ویندوز یا مک خود استفاده می‌کنید، می‌توانید میزبان Sling TV Watch Party شوید و یا به آن بپیوندید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که همراه خانواده و دوستان خود به تماشای برنامه‌‌های این سرویس از راه دور بپردازید. یک میزبان می‌تواند حداکثر سه عضو سرویس Sling TV را به Sling TV Watch Party دعوت کند. هر چهار نفر می‌توانند یکدیگر را ببیند و از طریق چت صوتی با هم صحبت کنند. هر فرد می‌تواند تا 3 بار از این قابلیت به‌صورت رایگان استفاده کند.

حتما سر بزنید: خرید گیفت کارت پلی استیشن

آیا اشتراک Sling TV ارزش خرید را دارد؟

اشتراک Sling TV ارزش خرید دارد؟
اشتراک Sling TV ارزش خرید دارد؟

برای پاسخ به این سوال باید مزایا و معایب این اشتراک را بررسی کنیم:

مزایای اشتراک Sling TV

  • مقرون به‌صرفه است: در مجموع اسلینگ تی وی هزینه‌‌ی بسیار کمتری نسبت به رقبای خود مانند Hulu Plus Live TV و YouTube TV دارد. با این اشتراک می‌توانید بهترین خدمات را با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه دریافت کنید.
  • محتوای رایگان: اسلینگ تی وی دارای محتوای رایگانی مانند انواع فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی است که برای تماشا در دسترس همه می‌باشد و مجموعه کوچکی از اخبار را نیز ارائه می‌دهد.
  • مجموعه‌ی بزرگی از کانال‌های بین‌المللی: اگر علاقه‌مند به تماشای محتوایی خارج از آمریکا هستید، اسلینگ تی وی بسته‌هایی شامل کانال‌های مختلف بین‌المللی را به شما ارائه می‌دهد.

معایب اشتراک Sling TV

  • همه‌ی کانال‌های محلی در دسترس نیستند: همه‌ی کانال‌های محلی NBC یا Fox در اشتراک Sling TV وجود ندارند و حتما باید Peacock و Paramount Plus را برای تماشای کانال‌های محلی دریافت کنید.
  • به کانال‌‌های HBO دسترسی ندارید: در اشتراک اسلینگ تی وی بر خلاف Hulu Plus Live TV و YouTube TV به کانال‌های HBO دسترسی ندارید. اگر علاقه‌مند به تماشای کانال‌های HBO هستید، باید به‌صورت جداگانه به خرید اشتراک HBO Max اقدام کنید.
  • عدم پشتیبانی از پخش 4K: سرویس Sling TV از محتوای زنده 4K و استریم 1080P پشتیبانی نمی‌‌کند. پخش‌های زنده Sling TV با کیفیت 720P ارائه می‌شوند. اگر علاقه‌مند به تماشای برنامه‌های تلویزیونی و فیلم در تلویزیون‌های با صفحه بزرگ و با وضوح بالا هستید، گزینه‌هایی بهتر از Sling TV وجود دارد.

سخن آخر

اشتراک Sling TV را بخریم یا خیر؟
اشتراک Sling TV را بخریم یا خیر؟

به طور کلی اشتراک Sling TV یک انتخاب خوب و مقرون به‌صرفه برای رهایی از تلویزیون‌های کابلی و ماهواره‌‌ای است و اگر می‌خواهید به تماشای کانال‌های تلویزیونی زنده بر روی تلفن همراه، تبلت یا تلویزیون هوشمند خود بپردازید، قطعا ارزش خرید را دارد. با خرید اکانت پریمیوم اسلینگ تی وی از انارگیفت می‌توانید به بیش از ده‌‌ها کانال در پلن‌‌‌های مختلف دسترسی داشته باشید. این سرویس دارای محدودیت‌هایی است، اما برای اکثر قریب به اتفاق کسانی که می‌خواهند از تلویزیون‌های کابلی و ماهواره خلاص شوند گزینه مناسبی است.

اگر علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال هستید، به مطلب معرفی بهترین سرویس‌های استریم فیلم و سریال مراجعه کنید.

شاید دوست داشته باشید
پیام بگذارید